Šta je novo?

NFS Most Wanted......

Suicide_samurai je napisao(la):
hteo bih da istaknem 3 najvece gluposti u igrici vezane za nitro (koje me naravno nerviraju :) ):

- nitro ne radi u rikverc???
- nitro ne radi i kad hocesh da idesh u napred, a blokiran si?
- nitro te ubrzava na startu kao da je u pitanju raketni pogon (tj. usmerava te kad kola pocnu da setaju levo-desno), a ne pojacanje snage motora????


-nitro ne moze da puni kada se auto ide unazad, da moze bilo bi pogubno za diff i menjac ;)
-kada stojis a ukljucis punjenje, nitro se ispusti kroz svoj blow-off ventil ;)
-nitro se skoro nikada ne ukljucuje pri startu, i snaga koju daje je trenutna, nema tu trajnog "pojacavanja motora" ;)

eto,ima nesto realno odradjeno u igri :d
 
Mali HoBiT je napisao(la):
-nitro ne moze da puni kada se auto ide unazad, da moze bilo bi pogubno za diff i menjac ;)
-kada stojis a ukljucis punjenje, nitro se ispusti kroz svoj blow-off ventil ;)
-nitro se skoro nikada ne ukljucuje pri startu, i snaga koju daje je trenutna, nema tu trajnog "pojacavanja motora" ;)

eto,ima nesto realno odradjeno u igri :d

- kako to nisu primetili u NFS:U2 nastavku? A moze da se puni u prvoj - to bash ima smisla. ;)
- zasto se onda i ne prazni kad izlazi na blow-off ventil? ;)
- ja sam mislio na pocetak trke kad sa svojim kolima sa RWD iz drugog reda izletim u prvi za manje od pola sekunde ;) Nisam ni pominjao "trajno pojacanje" - procitaj ti to malo bolje.
 
Suicide_samurai je napisao(la):
hteo bih da istaknem 3 najvece gluposti u igrici vezane za nitro (koje me naravno nerviraju ):

- nitro ne radi u rikverc???
- nitro ne radi i kad hocesh da idesh u napred, a blokiran si?
- nitro te ubrzava na startu kao da je u pitanju raketni pogon (tj. usmerava te kad kola pocnu da setaju levo-desno), a ne pojacanje snage motora????

Ha.... imam Lamborghini-Murcielago nabudzen na max, i jos sam mu dodavao one unik performanse.... izasao na ulicu malo da se izivljavam, a pritom mi je prvi level pandura....pojure me oni, i peglam ga ja 370, i jos mu pucam nitro, i vidim kako me onaj najjadniji pandur (kog udaris 2 puta, i on pukne) nosalantno prestize, i jos kao koci tu ispred mene, da me saceka da me zaustavi.....a ja planirao da vidim mogu li do 400 km/h..... Cim je to uradio, odma Alt+F4, u control panel, i brisi *****..... :D ,)
 
Poslednja izmena od urednika:
Murija ima nitro, ako niste primetili, što je još jedna glupost pored one kada pređe preko spike-stripa i ne probuše joj se gume... Mislim daj, nisu znali/hteli da poprave bug ili šta je već koji je star preko 7 godina (NFS3 prvi je imao taj shit). Sramota :mad:

Naveća brzina on-line je mislim oko 390 za sprint, neki tip na EA Forums je postovao screen kako se žali da ima jedan čiter koji vozi 700+ :D
 
Mali HoBiT je napisao(la):
-nitro ne moze da puni kada se auto ide unazad, da moze bilo bi pogubno za diff i menjac ;)
-kada stojis a ukljucis punjenje, nitro se ispusti kroz svoj blow-off ventil ;)
-nitro se skoro nikada ne ukljucuje pri startu, i snaga koju daje je trenutna, nema tu trajnog "pojacavanja motora" ;)

eto,ima nesto realno odradjeno u igri :d

1. Nitro se "ne puni" vec se pusta u motor kroz odredjene sisteme kontrole, zato ne vidim razlog zasto ne bi mogao da koristis nitro u rikverc, iako to samo po sebi nema ama bas nikakavog smisla niti koristi.

2. Nitro se skoro UVEK ukljucuje malo posle starta (cim kvacilo bude skroz otpusteno) iz tog razloga sto je nitro sistem namenjen "dopunjavanju" snage na mestima gde je motor ima manje, a to je uglavnom na 2 do 4 hiljade obrtaja gde je torque uglavnom nizi (na 4 ga vec ima dosta ali na 2 hiljade bas i ne). Nitro SE NE KORISTI na 6000 obrtaja jer nema smisla (sema ko motor ne radi na 8-9 hiljada RPM, to je izuzetak). Dakle nistro se koristi tamo gde ti auto ima manje snage tj. slabije ubrzava.

- nitro nije nikakva magicna stvarcica, to je jednostavno dodatak kiseonika u procesu sagorevanja goriva, koji, sa tim kiseonikom dobija na efikasnosti pa samim tim i na torqu i ks. Azot kljuca na -25 i pri tome oslobadja kiseonik koga ima visestruko vise nego u vazduhu. Pri ovom procesu motor se i drasticno i naglo hladi, sto je i dobro i lose ali o tome na nekom drugom forumu ;)

- na jeftinim nitro sistemima koji nemaju "nozzles" tj ispustne ventile sasvim je moguce koristiti nitro i dok je auto u leru. Blok motora ce najverovatnije da se smrzne i pukne, desavalo se nekima :wall:
 
@gx-x:
1. Pa ima koristi kolko tolko kada se beži od murije u rikverc, ja ipak ne bih da stisem R pa da vidim BUSTED ;)

Imam jednu reč za ovu igru - IMBA (Imabalaced). Veoma IMBA. Lambo Gallardo do kraja nabudžen, treći na sprintu, dok sa Corvettom (isto do kraja nabudžena) prvi - 1,200 m sam ostavio drugog iza. Ista mapa, isto sam vozio - malo speedbreakera, više nitra... Da napomenem da je veoma mala razlika između ova 2 automobila. Čak sam ih i slično optimizovao...

Kada se samo podsetim da su imali samo godinu dana da naprave igru, ajde praštam im... ali opet su je *****ali kao u neku ruku NFSU2. Šta sad? Most Wanted 2?

Ultra lako se pobećuju blacklist memberi, dok mnogo teže idu likovi sa kojima treba da se trkam pre blacklista membera.

Igra sucka.... Mogla je biti X puta bolja :mad:
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
1. Nitro se "ne puni" vec se pusta u motor kroz odredjene sisteme kontrole, zato ne vidim razlog zasto ne bi mogao da koristis nitro u rikverc, iako to samo po sebi nema ama bas nikakavog smisla niti koristi.

2. Nitro se skoro UVEK ukljucuje malo posle starta (cim kvacilo bude skroz otpusteno) iz tog razloga sto je nitro sistem namenjen "dopunjavanju" snage na mestima gde je motor ima manje, a to je uglavnom na 2 do 4 hiljade obrtaja gde je torque uglavnom nizi (na 4 ga vec ima dosta ali na 2 hiljade bas i ne). Nitro SE NE KORISTI na 6000 obrtaja jer nema smisla (sema ko motor ne radi na 8-9 hiljada RPM, to je izuzetak). Dakle nistro se koristi tamo gde ti auto ima manje snage tj. slabije ubrzava.

- nitro nije nikakva magicna stvarcica, to je jednostavno dodatak kiseonika u procesu sagorevanja goriva, koji, sa tim kiseonikom dobija na efikasnosti pa samim tim i na torqu i ks. Azot kljuca na -25 i pri tome oslobadja kiseonik koga ima visestruko vise nego u vazduhu. Pri ovom procesu motor se i drasticno i naglo hladi, sto je i dobro i lose ali o tome na nekom drugom forumu ;)

- na jeftinim nitro sistemima koji nemaju "nozzles" tj ispustne ventile sasvim je moguce koristiti nitro i dok je auto u leru. Blok motora ce najverovatnije da se smrzne i pukne, desavalo se nekima :wall:

ja sam lepo napisao da auto moze da se puni dok ide u rikverc ali bi to bilo pogubno po diferencijal i menjac.

nos se ukljucuje malo posle starta samo ako vozilo ima slikove velicine traktorskog tocka :d dobro ne bas tolike ali sve manje nema efikasno iskoriscenje snage, da ne pominjem moguce pomeranje volana i trenutno oprastanje od homo( :d )kinetickih zgolbova ;)

brizgaljke za NOSystem se sada ugradjuju na sinu(ne na usis kao ranije) koja ima odvod van sasije ka blow off-u, kada piggy back koji kontrolise nos dobije podatke o idealnim uslovima za aktiviranje sistema(podaci koje dobija od oxigen,tps i temp. senzora) pusta ga u funkciju, bas da ne bi doslo do unistavanja motora(zato nema nista od aktiviranja pri samom startu, druga brzina plafon i to samo ako je temperatura motora idealna)...

jeftini nos sistemi imaju garanciju od 30 dana i proizvodjace tih sistema ne zanima ih da li ce se korisnik dici u vazduh :D

daj taj forum na PP, rado cu te edukoati :-devil-: , moze se reci da imam iskustva sa radom na tom sistemu :) praksa bato, nije samo teorija u pitanju ;)

edit:
necemo da idemo u offtopic...
 
Poslednja izmena:
NOS nema nikakve svrhe pre trece brzine u realnom zivotu. A ovde ljudi nikako da shvate da je ovo ne arkada, nego majka svih arkada, gore ne moze :)
 
Moze NOS i u drugoj opusteno da se koristi, ne moras da cekas trecu ;)

Dodji na neki skup/drag ovde u NS pa cemo te provozati u Ibizi sa NiTrom, home made naravno :)
 
Dobro, de, vratite se temi :)

Koliko sam primetio NOS može da se pali tek posle 30KMH. Posle 50KHM može speedbreaker da se pali...
 
Dorry je napisao(la):
Murija ima nitro, ako niste primetili
Pa ne znam koliki nitro mora da ima, da bi mogao da "nonsalantno" prestigne Lambughinija koji isto ima nitro.....

Dorry je napisao(la):
Naveća brzina on-line je mislim oko 390 za sprint, neki tip na EA Forums je postovao screen kako se žali da ima jedan čiter koji vozi 700+ :D
Hahahaha.... Dzabe mu 700+, kad murija ima NITRO :crash: :D ,)
 
Poslednja izmena:
Vule je napisao(la):
Moze NOS i u drugoj opusteno da se koristi, ne moras da cekas trecu ;)

Dodji na neki skup/drag ovde u NS pa cemo te provozati u Ibizi sa NiTrom, home made naravno :)


uf , ja se najzeim kada cujem za DIY nos sistem :) (bez namere da vredjam taj seat :) )

ne znas koju su bocu koristili ? onu za CO2 predpostavljam...
 
@Mali hobit:
@Dorry

nisam mislio na koriscenje N2O u need for stupid speed vec u realnom koriscenju, sto se tice prve i druge brzine, N2O sistemi se montiraju kako na nebu (benzin) tako i na zemlji (dizel) podjednako, a svi znamo koji su obrtni momenti na dizelima i turbo dizelima...praksa ;) elem, Vule je dao link ka sajtu naseg kluba, a ima ih par tamo koji imaju nitro.
 
Vule je napisao(la):
Moze NOS i u drugoj opusteno da se koristi, ne moras da cekas trecu ;)

Dodji na neki skup/drag ovde u NS pa cemo te provozati u Ibizi sa NiTrom, home made naravno :)

Jel ima tu neshto poshteno sa nitrom ? Ja mislim da ni u Shpaniji nema takve Ibize :D
 
Bio je Koral In 1.1 :D pa smo prebacili u Ibizu...

Inace, taj klasican 1.1 bez ikakvog tuninga + Nitro ide kao naturpijan Yugo sa 1.5 motorom i dvogrlim karbom ;)
 
gx-x je napisao(la):
sto se tice prve i druge brzine, N2O sistemi se montiraju kako na nebu (benzin) tako i na zemlji (dizel) podjednako, a svi znamo koji su obrtni momenti na dizelima i turbo dizelima...praksa ;) elem,

????
ja pojma nemam sta si ti ovde hteo da napises, nesto n2o, montaza, nebo,zemlja, tura dizel motora :d i na kraju praksa :D

profi, razlog vise da odem da posetim vas forum o tuningu :d mozda desifrujem ovaj post :)

@vule, kakva je to ibica sa motorom od juga, karburatorom i nos-om ?
tepate li joj sa "frenky" (od frankestajn) :)

ja se nadam da znate sta radite, n2o nije stabilan, pogotovo ako boca koja se koristi nema "safe out" ventil...
 
Poslednja izmena:
driver je napisao(la):
Jel ima tu neshto poshteno sa nitrom ? Ja mislim da ni u Shpaniji nema takve Ibize :D

da desifrujem ljudima :)

vozac misli na neko japansko vozilo, po mogucstvu nsx, moze crx a pije vodu i civic v-tec :d :D
 
Mali HoBiT je napisao(la):
@vule, kakva je to ibica sa motorom od juga, karburatorom i nos-om ?
tepate li joj sa "frenky" (od frankestajn) :)

ja se nadam da znate sta radite, n2o nije stabilan, pogotovo ako boca koja se koristi nema "safe out" ventil...

Cekaj, sta si ti sad sklopio? :p

Ibica je jedan auto, koji sad ima nitro, jugo sa nitrom je drugi, a jugo sa dvogrlim je treci, ima 1.5 motor :)

Pogledaj ti klub i forum, bice ti jasnije :)

Ala smo otisli u off, ali nema veze, ionako je igra ****** zesce :)
 
Ajde da se malo vratimo iz OFFTOPIC-a....

Nekoliko pitanja...


1) Gde se nalazi "saved games" folder? Hteo bih da nastavim da igru igram na drugom racunaru.
2) Da li se kod vlasnika ATI grafickih kartica javljalju usporenja i FPS pada jako nisko,kao kod mene (9600 pro, catalyst 5.9) pada i na 10 i tako stoji skoro 30 sekundi pa se opet vrati u normalu i tako na svakih 15-ak minuta igranja. Inace ovo nema veze sa kolicinom sistemske memorije, probao sam. Da li igra generalno bolje radi na ATI-ju ili na Nvidi-i? Naravno, tu ne uzimam u obzir FPS onih koji imaju Dx8 graficke.
3) Ne cini li vam se da je igra u nekim delovima bolesno teska, a AI jako lose izbalansiran? Nekad se vozaci ponasaju kao retardirani, a nekad imam utisak da samo znaju da voze idealnom linijom i nikako drugacije. Desi se da je pandur u stanju da te stigne i kad gazis 320, a neke krivine kao da preleti i vec je pored ili ispred tebe.
4) Jel se desavalo nekom da mu u toku neke zestoke trke auto pocne da zeza, ispada iz brzine, nece da ubrza? Meni se to desavalo sa Gallard-om i i Cayman-om. U cemu je fora?

Meni se generalno igra dopada, imao sam velikih predrasuda jer me je odusevio Underground 2, ali priznajem, sve je bolje: grafika, atmosfera... Jel ima replay, kao u Underground-u? Nisam probao nista sem Career moda.
 
Poslednja izmena:
ziggy je napisao(la):
Nekoliko pitanja...


1) Gde se nalazi "saved games" folder? Hteo bih da nastavim da igru igram na drugom racunaru.
2) Da li se kod vlasnika ATI grafickih kartica javljalju usporenja i FPS pada jako nisko,kao kod mene (9600 pro, catalyst 5.9) pada i na 10 i tako stoji skoro 30 sekundi pa se opet vrati u normalu i tako na svakih 15-ak minuta igranja. Inace ovo nema veze sa kolicinom sistemske memorije, probao sam. Da li igra generalno bolje radi na ATI-ju ili na Nvidi-i? Naravno, tu ne uzimam u obzir FPS onih koji imaju Dx8 graficke.
3) Ne cini li vam se da je igra u nekim delovima bolesno teska, a AI jako lose izbalansiran? Nekad se vozaci ponasaju kao retardirani, a nekad imam utisak da samo znaju da voze idealnom linijom i nikako drugacije. Desi se da je pandur u stanju da te stigne i kad gazis 320, a neke krivine kao da preleti i vec je pored ili ispred tebe.
4) Jel se desavalo nekom da mu u toku neke zestoke trke auto pocne da zeza, ispada iz brzine, nece da ubrza? Meni se to desavalo sa Gallard-om i i Cayman-om. U cemu je fora?

Meni se generalno igra dopada, imao sam velikih predrasuda jer me je odusevio Underground 2, ali priznajem, sve je bolje: grafika, atmosfera... Jel ima replay, kao u Underground-u? Nisam probao nista sem Career moda.
1) My documetns NFS...
3) Igra nije teska uopste... ali AI nije dobar to stoji
4) Ne...

Inace meni je ova igra dosta monotona, i definitivno je Underground 2 najbolji NFS do sada... ovde dosta toga fali nije sad bas toliko lose koliko je recimo bilo NFS PU -NFSHP2 ali je losije od prethodnog dela tako da se istorija ponavlja (isto kao i NFS2SE/NFS3 opet je 2SE bio mnogo bolji...)
 
da li sam ja corav ili nema detaljnog podesavanja volana( jacina feedback-a, dead zone i drugo)? mozda je zbog mojih "pulena".ko zna.
P.S. - ovo je postala bolest da se javljaju "ovi" sa kartama od 300+ eura i da izvestavaju kako im radi igra. boli me D**E kako vam radi igra. u paketu( ozbiljno)
 
ziggy je napisao(la):
Nekoliko pitanja...


1) Gde se nalazi "saved games" folder? Hteo bih da nastavim da igru igram na drugom racunaru.
2) Da li se kod vlasnika ATI grafickih kartica javljalju usporenja i FPS pada jako nisko,kao kod mene (9600 pro, catalyst 5.9) pada i na 10 i tako stoji skoro 30 sekundi pa se opet vrati u normalu i tako na svakih 15-ak minuta igranja. Inace ovo nema veze sa kolicinom sistemske memorije, probao sam. Da li igra generalno bolje radi na ATI-ju ili na Nvidi-i? Naravno, tu ne uzimam u obzir FPS onih koji imaju Dx8 graficke.
3) Ne cini li vam se da je igra u nekim delovima bolesno teska, a AI jako lose izbalansiran? Nekad se vozaci ponasaju kao retardirani, a nekad imam utisak da samo znaju da voze idealnom linijom i nikako drugacije. Desi se da je pandur u stanju da te stigne i kad gazis 320, a neke krivine kao da preleti i vec je pored ili ispred tebe.
4) Jel se desavalo nekom da mu u toku neke zestoke trke auto pocne da zeza, ispada iz brzine, nece da ubrza? Meni se to desavalo sa Gallard-om i i Cayman-om. U cemu je fora?

Meni se generalno igra dopada, imao sam velikih predrasuda jer me je odusevio Underground 2, ali priznajem, sve je bolje: grafika, atmosfera... Jel ima replay, kao u Underground-u? Nisam probao nista sem Career moda.

Brate.... ti si otisao offtopic sa offtopica.... vidis da je taman prestalo da se prica o nfs-u, i krenulo da se prica o necemu ozbiljnijem..... :D

U igri nema nista osim career moda.... salim se.... imaju one trke sa pandurima, i to je cak zanimljivije od samog careera, ali i to smori.... Igra je bre ojadjena u odnosu na U2.... tacno fali cela ona zuta prodavnica.... nemas bre ni neonke ispod auta da stavis, nemozes da farbas kocnice, nema muzike, nema hidraulike, nema ni jedan novi hood i roof.... ma nema nista.... igra jedino sto ima, to je grafika.... i panduri im lazu nevidjeno.... zayebali su svaki americki film.... ;)
A predrasude ne pominji.... samo kada se setim koliko sam jurio da je nabavim sto pre, toliko iscekivanje, i nista..... rekli su da ce biti damage na kolima, a to su samo ogrebotine.... skucam se sa 350 u zid, i izgrebe mi se prednji deo.... strasno.... place mi se.... jos kada se setim da sam sve pobrisao sa kompa na dan kada sam ga nabavljao..... :wall: mislio sam da cu ga preci minimum 5 puta... :D , a ni sam nisam svestan koliko sam ga brzo obrisao....
Nisam ni hteo brzo da ga predjem, mislio sam da cu se zezati kao u U2, ali sta kada nista nemas opim da peglas trke....

p.s. mislio sam da ce biti :type: par meseci, a zamalo nije bilo :crash: ,)
 
Poslednja izmena:
Mali HoBiT je napisao(la):
????
ja pojma nemam sta si ti ovde hteo da napises, nesto n2o, montaza, nebo,zemlja, tura dizel motora :d i na kraju praksa :D

profi, razlog vise da odem da posetim vas forum o tuningu :d mozda desifrujem ovaj post :)

@vule, kakva je to ibica sa motorom od juga, karburatorom i nos-om ?
tepate li joj sa "frenky" (od frankestajn) :)

ja se nadam da znate sta radite, n2o nije stabilan, pogotovo ako boca koja se koristi nema "safe out" ventil...

pa jel treba da ti crtam ? :) Na kolko obrtaja ide prosecan dizel i prosecan benzin ? (ne mislim na azdaje sa benzin/dizel V motorima) ? Dizel uglavnom ima veci torque na manjim obrtajima i krajnji obrtaji su mu nizi, medjutim do ~2200 obrtaja je lenj i ima mali torque, E TU stisnes nitro da ga iscupas, kapiras sad ? Ne mora u prvoj brzini ali u drugoj moze opusteeeenoooo. Onda isto tako i za benc, recimo 1.8 turbo, znas koja je razlika u torq-u na 2000rpm i 4000rpm ? znas naravno, skoro dupla u korist 4000, e na 2000 stisnes nitro, u drugoj brzini, pa presaltavas u trecu pa opet stisnes i dok dodjes do cetvrte presao si magicnih 402 metra za 10sec :)

edit:

znaju ljudi sta rade, naravno da boca ima safe out ventil, pa nisu ljudi od juce, a ni nitro ne dovode na usis vec direktno...imaju i safe ventile i sve
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
pa jel treba da ti crtam ? :) Na kolko obrtaja ide prosecan dizel i prosecan benzin ? (ne mislim na azdaje sa benzin/dizel V motorima) ? Dizel uglavnom ima veci torque na manjim obrtajima i krajnji obrtaji su mu nizi, medjutim do ~2200 obrtaja je lenj i ima mali torque, E TU stisnes nitro da ga iscupas, kapiras sad ? Ne mora u prvoj brzini ali u drugoj moze opusteeeenoooo. Onda isto tako i za benc, recimo 1.8 turbo, znas koja je razlika u torq-u na 2000rpm i 4000rpm ? znas naravno, skoro dupla u korist 4000, e na 2000 stisnes nitro, u drugoj brzini, pa presaltavas u trecu pa opet stisnes i dok dodjes do cetvrte presao si magicnih 402 metra za 10sec :)

edit:

znaju ljudi sta rade, naravno da boca ima safe out ventil, pa nisu ljudi od juce, a ni nitro ne dovode na usis vec direktno...imaju i safe ventile i sve

torque, punjenje, obrtaji, znam sve o tome :) tako da ne moras da se cimas da objasnjavas :smoke:

ja NOsisteme ne volim, ljubitelj sam turbocharging-a , kada jednanput napravis auto sa motorom i jako malim turbolag-om zaboravljas N2O, jer, nepotreban je ;)

necemo dalje u offtopic, poseticu vas na forumu... (zanima me kako je to vezan direktno nos :d )
 
1) vidim da mi niko ne odgovara. nema veze. navikao sam se i ovako mada je debilski.
2) info za gamere sa,recimo,2.4 celeronD+512ddr+9600xt a i sve druge:
provalio sam da kada se senke smanje skroz dolazi do neverovatnog ubrzanja igrice.
1024+AA na sredinu-pliva. a i u shumi su mi bas smetale senke tako da jos bolje.
visual-high. overbright-off. rain-off( strasno glupa stvar).v-sync - on
dok nisam smanjio senke igrao sam na 800x600 pola na off.
sto se tice same igre...tja, sta znam. da nemam volan pitanje da li bi me zadrzala.
i mislim da je ****** sto su uveli trke po danu-bas su to odradili preko *****.
ali kad su ljudi trazili eto im sad. grad je izgledao perverzno nocu u NFSU2.

eto, nadam se da sam konstruktivno pomogao, a ne kao ovi koje sam pominjao.
 
e sta napravise ovi nesretnici iz EA...kakva je bre ovo ljaga od igre?pa kocnicu ni jednom nisam pritisnuo,komotno su mogli da je izostave.duboko sam se razocarao...NFS Porsche unleashed ostaje na vrhu i dalje...
oce neko da mu poklonim ovaj dvd? :]
 
Puce mi igra!!!!
Instalirao sam je ponovo ali nece da se pokrene izbacuje poruku:
App eror:0xc000005.
Ima li neko ideju sta bi mogao biti uzrok i kako ponovo pokrenuti igricu?
Koristim daemontools 3.47 za pokretanje igre.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno