Dobro zasto vredjas coveka? :dduksa88 je napisao(la):Ja bih priznao garanciju gada
Nije bas mislio da je covek gad - ali duksa kuca kao da je bio teleprinterista u vojsci :dJa bih priznao garanciju gada
duksa88 je napisao(la):ebiga sta da radim
mihailo je napisao(la):Dobro zasto vredjas coveka? :d
Nisam se ukljucivao do sada u thread, ali sam glasao u poll-u, pa rekoh da obrazlozim. Glasao sam za opciju broj 1,
Ocito :bottle: Molio bih te da ispravis moju trapavost i glas prebacis na pravo mesto. Ocito je za sta sam zeleo da glasam. Molim i posmatrace da precutno odobre prepravkuSasa je napisao(la):Nije valjda da si ti u citanju talenat kao duksa u pisanju![]()
I ti trazis da se uvazavaju sve vrste reklamacija da bi korisnici (kao ti) gurali memoriju po mraku, naopako, sa prekomernom silom i sl i da to izivljavanje placa neko drugi. Pa prijatelju to je neodgovorno i jedan vid izivljavanja prema prodavcima i proizvodjacima. Jesi li mozda i plocu reklamirao kada si polomio stipaljku za memoriju? Preuzmi odgovornost za sve ono sto radis i snosi moralne i materijalne posledice za to, a ne da se to svaljuje drugome na grbacu. Ovde se vodi rasprava o necemu sto nije nicim dokumentovano (jedna valjana slika) i ja po dosadasnjem iskustvu tvrdim da je problem nastao u postupku rada sa memorijom od strane korisnika, sto verujem da bih i dokazao kada bih pogledao i omirisao memoriju. Naravno ovo je samo predpostavka.gx-x je napisao(la):REci cu jos samo ovo: Poenta je da prodavci pocnu malo vise da razmisljaju i da pocnu da stiskaju uvoznike i da traze bolje uslove garancije bez obzira da li im se neki kupac zalio ili ne. Znaci samoinicijativno da pocnete da radite na boljim uslovima. Koliko su uslovi garancije koje trenutno imate losi govori cinjenica da je svaka reklamacija maltene problem i da se u drugim oblastima tehnike tehnicka roba sa slicnim kvarovima bez problema vraca na garanciju. Dacu samo jedan primer: ako kupite TV, donesete ga kuci, krenete da privezete skart kabel na video i primetite da su pinovi na skart portu polomljeni, bez problema ce vam kvar otkloniti ili zamenuti TV.
Stavljao sam i vadio memorije bezbroj puta, gurao sam ih i naopacke kad je mrak i ne vidim dobro, koristio sam i prekomernu silu, na jednoj ploci sam odvalio i jezicak (snalicu) koja drzi memoriju ali nikada se nije desilo da otpadnu kontakti sa memorije ! Ovu memoriju koju koristim imam vec dve godine i prezivela je sve gore navedeno i radi. Zakljucak: sporni modul je imao fabricku gresku, pri prvom vadjenju otpali su mu neki pinovi (ne bitno koji). Da je modul kupio u robnoj kuci zamenuli bi mu ga....
Gedza je napisao(la):I ti trazis da se uvazavaju sve vrste reklamacija da bi korisnici (kao ti) gurali memoriju po mraku, naopako, sa prekomernom silom i sl ....
Ja sam u ovom konkretnom slucaju na strani prodavca iz razloga sto nije pruzen nijedan dokaz da je proizvodjac kriv za nastali kvar, a i praksa pokazuje u tom smeru. Ne mali broj ljudi sa Benca je kupovao od mene hardware i za ove godine rada sam imao dva problema koja sam razresio na svoju stetu i zamolio ljude da me zaborave (inace su prvi put nesto kupovali kod mene). Smatram da sam realan (zvuci glupo), jer sa stotinama ljudi nisam imao nikakvih problema. Ja menjam sve sto nema fizicka ostecenja, neke stvari i sa nima npr naterao sam Imtel da zameni kupcu HDD kojem je vidno sprzena elektronika, jer sam na osnovu dogadjaja zakljucio da je pregorela zbog HDD, a ne zbog ostatka sistema (konkretno user Miha-Zero). Prema tome nemam predrasude vec pokusavam da razmisljam realno i stavljam se u kozu i proizvodjaca i uvoznika i krajnjeg korisnika, pa tek onda donosim zakljucak koji uvek i obrazlizim, a on u problematicnim situacijama mora nekoga u ovome krugu da zaboli. Vise od pola kvarova na HW nastaje od nestrucnog rukovanja, jer procenat reklamacija pokazuje da imam oko 90% reklamacija na proizvode koji se kupuju komadno pa korisnik sam ugradjuje, u odnosu na 10% iz konfiguracija koje ja sastavim i isporucim korisnicima. Inace odrzavanje konfiguracija mi je na terenu kod korisnika i otklanja se trenutno osim u slucaju MB i HDDa (dva dolaska) ,o mom trosku, pa vidi koji bih trosak para,vremena i goriva imao da su kvarovi cesti. Ispade kao reklama, ali kako drugacije da ti opisem moj pristup kupcu, a to mi je vrlo bitno jer gradim svoju reputaciju svojim radom, a i od ovog posla hrani se moja porodica.Vladd je napisao(la):Ja mislim da malcice razumem Error-a, a ti si cvrsto na "braniku" trgovaca, pa jos NE ZELIS ni krajickom svesti da prihvatis nesto, sto se "sakrilo" iza birokratskog "mehanickog" ostecenja.
NIKO da ponovim NIKO nije trazio ili upuccivao na to da se SVAKA brljotina kupca uvazi.
Moj "apel" je, a mnogi trgovci sa foruma to i rade, da se zastite (uslovno receno) potencijalni kupci od hardverskog djubreta. Ma koliko bilo "povoljno" i "jeftino" i na milion ratica.
Ne mogu memorije (istog naziva npr 256MB, ddr400) da imaju raspon cene od 30 do 70 dolara, a da se razlikuju samo po chipovima (kada im je velikoprodajna cena par dolara, a razlika cene bolji-losiji, par desetina centi, po chipu). Ostaju svi ostali tehnolosski elementi na kojima se "stedi". A jedan od, je i kvalitet vitroplasta.
Naravno, i kupac snosi deo krivice (ne mislim zato sto ima malo para), nego ili da ne kupuje djubre, ili da predvidi sta sve moze da ga snadje sa djubretom. Rizik.
A o moralu "valjacca" djubreta ne zelim da pisem, od takvih se i moze ocekivati svaka vrsta jajarenja.
Da ne zaboravim, svaka ozbiljna "nabavka" podrazumeva, mislim, 5% skarta, a ozbiljni dobavljaci dodaju na isporuku tu kolicinu, bas za reklamacije.
Ali jajarama to lici na "proviziju". Vajdica od boga. :bottle:
Toliko o relacijama dobavljac.....
Poz.
PS. Ako modujem plocu sa grafitnom olovkom, pa malo sprzim plocu, jel' to lepo, a sta ako odnesem na reklamaciju...
Licno bih pre postovao na forumu sta mi se desilo, i na kraj pameti mi ne bi bilo da ojadim "trgovca", ali to je moj LICNI izbor, malo me kosta, ali takvo ponasanje i ima svoju cenu. Zar zbog 100€ prodati ideju morala, to bi vec licilo na prostituciju.
to ne sme da uradi, ne sme da ti ne proda nesto ako ga ima.Vladd je napisao(la):Pa u redu je sasvim. I ti sebi neces dozvoliti da imas za prodaju najjeftiniju krs djubre memoriju koja moze da pravi milion problema (i sebe radi).
A i taj "trgovac", na cijoj si "strani", bi mogao da "odradi" akciju: Evo ti druga memorija i ne pojavljuj se visse, pravis mi stetu.
Pogotovo sto je situacija u startu diskutabilna (istina nema bas previse detalja za istu, voleo bih da "pogledam" ostatke ispod otpalih pinova, pa bi mi sve mnogo jasnije bilo).
Poz.
Gedza je napisao(la):I ti trazis da se uvazavaju sve vrste reklamacija da bi korisnici (kao ti) gurali memoriju po mraku, naopako, sa prekomernom silom i sl i da to izivljavanje placa neko drugi. Pa prijatelju to je neodgovorno i jedan vid izivljavanja prema prodavcima i proizvodjacima. Jesi li mozda i plocu reklamirao kada si polomio stipaljku za memoriju? Preuzmi odgovornost za sve ono sto radis i snosi moralne i materijalne posledice za to, a ne da se to svaljuje drugome na grbacu. Ovde se vodi rasprava o necemu sto nije nicim dokumentovano (jedna valjana slika) i ja po dosadasnjem iskustvu tvrdim da je problem nastao u postupku rada sa memorijom od strane korisnika, sto verujem da bih i dokazao kada bih pogledao i omirisao memoriju. Naravno ovo je samo predpostavka.
gx-x je napisao(la):@deda mraz: znaci po tvome ne treba vaditi memoriju iz slota dok ne kupis novu memoriju ? Prijatelju, jel se tebi ikad desilo da ti se zaglupi komp usled "necega" (moze biti dosta razloga) i da je imperativ da izvadis/vratis memoriju da bi ti komp proradio ? Ovo se recimo cesto desava sa Abit NF plocama...stavis novu graficku, nece da bootuje komp dok ne izongliras malo sa memorijama....
Shvati da uslove garantnog roka prvo propisuje proizvodjac, pa te uslove prosledjuje uvoznik, a"preprodavac" (tvoj izraz za trgovca) ga daje krajnjem kupcu. Ni prodavci, ni realni kupci ni sada nemaju problema problema i sistem funkcionise OK, a to tvoje "bas te briga sta je radjeno sa time" ne pije vodu. Mora da te briga sta si radio sa time, jer ako nesto radis i odgovaras za to. Glupi su tvoja misljenja o tome kako proizvodnja i trgovina funkcionisu, a sa obzirom na tvoj nacin razmisljanja predpostavio sam da ces traziti novu plocu umesto ove osakacene strucnim radom experta za hardware, trgovinu i proizvodnju.gx-x je napisao(la):ne ne prijatelju, nisi ti mene razumeo. Poenta mog posta je bila da ce se opsti uslovi garancije i kvaliteta njenog sprovodjenja poboljsati brze ako i preprodavci hardwera pocnu da se trude da od dobavljaca robe dobiju bolje uslove. Tako ce i preprodavci i kupci imati konforniji zivot sa manje nerviranja. Dokle god ti kao preprodavac mozes na nesto da dobijes garanciju, bas te briga sta je sa tim radjeno... To sto sam ja radio po mraku :bottle: sa memorijom :O :-devil-: nije receno u kontekstu da bih ja trebao da dobijem garanciju na nesto, vec sam to naveo kao primer kolko je tesko otkinuti kontakte sa memorije. Na plocu sa odlomljenom kvacicom nisam trazio garanciju jer ploca i memorija rade iz bez te kvacice tako da ti je zakljucak krajnje glup za jednog "eksperta" koji ne bi da mu "nestrucni" cackaju po kompu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari