Manje vise svaki poznatiji endzin je dobar za mape do 10kmx10km (primeticete da je u igrama uvek ispod ovoga i to sa razlogom), sto je za sasvim dovoljno preko 95% igara (osim ako se ne pravi flight ili space sim), ali posle toga pocinje prava zabava zasto svi neminovno failuju.
I ce3 i fb2 su dobri (ono pljuvanje kako je ce3 krs zato sto je sama igra izabrana u gradu je :lupko:, pa i igriv deo mapa u C1 je do 2x2 km), ali treba dosta vremena da bi se naucilo kako izvuci maksimum iz nekog. DICE i Crytek su sami razvijali endzin i pravili igru, otud i bolja iskoriscenost; za timove koji koriste gotovu tehnologiju retko kad se desi da prvom igrom pogode u metu, jednostavno treba vreme.
Sto se tice refleksija, do next gena ce se sigurno koristiti i dalje uglavnom cubemape, nije da ih volim ali je to realnost. Nove refleksije u ce3 su dobra ideja za korak napred, ali su screen space samim tim je i primena ogranicena samo na male objekte ili ono gde se koristi fresnel refleksija, za sve ostalo i daje moraju da se vrte cubemape.
Sto se tice same igre, pa opet dolazimo do toga koliko umeju da iskoriste fb2. Vlasnici konzola su se poprilicno zalili na frejmrejt, do te mere da su pljuvali da je HP dosta bolje izlgeda i radi. Ono sto mi takodje ide na zivce je trpanje QTE, hebo onog ko to izmisli. Steta, sama ideja je zanimljiva, ali sumnjam da ce nesto dobro od ovoga da ispadne.