Nikada PC nije bio u prvom planu velikim izdavacima poput EA.
Taj EA veze nema sa ovim današnjim, baš nikakve.
A "bolji gameplay " nije baš lako definisati. Ovde se najčešće misli na manje arkadan gameplay kad se to kaže, a nfs nema veze sa tom pričom.
Kako god, meni mnogo fali dobrih arkadnih vožnji kakve smo nekad imali.
I to ne ove kao danas forza i drive club, arkadne u smislu ne simulacije do kraja, nego i vezano za setting, dizajn i sve ostalo.
Nije fer uzimati igre stare po 20 godina kada konzole nisu bile konkurentne kao sada pa je PC bio ocit izbor. Gotovo ni jedna od igara sa liste nije danas relevantna.. i ako bih zelio da budu. Na onu mi stavr ide kada uzimate tako rijeci bukvalno i izvadjene iz konteksta kao frame rate dok je cijela konzolaska industrija i sve oko nje problem. Naravno da mislim na moderne AAA igre a ne na System Shock koji je izasao za yebeni DOS.
I da, trebao si pogledati na kojim su platformama izlazile neke igre sa liste kao Theme Park : MS-DOS, Amiga, 3DO, Sega Genesis, Sega CD, Amiga CD32, Mac OS, Atari Jaguar, FM Towns, Sega Saturn, PlayStation, SNES, Nintendo DS, iOS. Ili Syndicate koji je izasao na svemu cemu je mogao.
Ko ne ume taj dobije nogu, zaposli se onaj sto ume. To je bar najmanji problem. Kadrovi u gejming industriji cirkulisu stalno, juce radis za Blizzard, sutra za Bethesdu.
Taj EA veze nema sa ovim današnjim, baš nikakve.
A "bolji gameplay " nije baš lako definisati. Ovde se najčešće misli na manje arkadan gameplay kad se to kaže, a nfs nema veze sa tom pričom.
Kako god, meni mnogo fali dobrih arkadnih vožnji kakve smo nekad imali.
I to ne ove kao danas forza i drive club, arkadne u smislu ne simulacije do kraja, nego i vezano za setting, dizajn i sve ostalo.
Ke? Ako odgovoraš meni, taj deo se odnosi na njihovu sposobnost da naprave "bolji gameplay", šta god to konkretno bilo, tj. "bolje" prema kriterijumima onoga šta jedan deo igrača želi. Nema nikakve veze sa ovim što si napisao.
..........I opet cu ponoviti za tebi slicne: kada su XBOX i PS uhvatile momentum da se na njihovim platformama prodaju skuplje igre sa masnijim ugovorima za izdavace, ni jedna ozbiljna kompanije vise nije pogledala PC kao profitabilno trziste.........
Non-GAAP net revenue of $693 million (down 11% year over year) came in above consensus and guidance of $640 million driven by the strong performance of PC games, FIFA Online 3, and catalog titles. Total revenue from consoles decreased 32% year over year to $325 million as the transition to a new generation of gaming consoles did not offset weaker prior-generation console revenue and the lack of new title launches in quarter. PC game revenue grew 34% year over year to $220 million and mobile gaming sales grew 5% to $126 million as the shift to the freemium model continued. Non-GAAP operating margin fell to 9%, down from 11% a year ago as the company spent more on R&D and stock-compensation expense due to EA’s higher stock price.
We expect EA to continue to benefit from the upgrade cycle to the current generation of consoles (Xbox One and PlayStation 4), the ongoing revitalization of PC gaming, and the growth in mobile gaming space.
All very nice. But what's interesting to us is the way those revenues break down by platform. The PC accounted for 23 percent of Ubisoft's sales this quarter, an amount only (and only slightly) surpassed by the PlayStation 4, which totaled 27 percent of sales. Xbox One sales made up just 11 percent of Ubisoft's sales for the quarter, as did the Xbox 360 and PlayStation 3. The Wii U came in a distant last with three percent, and "other"—mobile and ancillaries—grabbed the remaining 14 percent. The PC's 23 percent share also represents a dramatic increase over the 14 percent of total sales last it achieved last year.
Rekao si da ne umeju sve i da zele da naprave kvalitetniju igru. Mozda sam te pogresno razumeo?
Ne znam sta hoces da kazes, ubisovtova prodaja moze biti na Pc-u najbolja pa svi znamo kako tretiraju tu plartformu. Ne radi se o cistim brojkama prodaje vec o favoriziranju i kvaliteti proizvoda. A po proizvodu je cisti dokaz da ubija ne boli dupe za PC. Takodjer, EA je favorizirao FIFU 14 za konzole izbacivsi last gen engine koji su dodali tek u fifi 15. O nekim drugim ugovorima poput onog sa XBONE da i ne pricam.. oni mogu imati vecu prodaju na pc-u ali i dalje degradiraju sve zivo radi konzola. Hint: NFS 30FPS lok koji direktno utice na ingame fiziku.
Takodjer, imaj na umu, kada se govori o prodajama i protoku novca na PC platformi opcenito nevezano za pojedine kompanije, da su u tom miksu i freemium igre koje postoje godinama, nesto sto je sada zlatna koka na mobilnoj platformi. A budimo realni, ko njih uzima kao objektivnu referencu nekog trzista. To je za mene isto da se porno sadrzaj mijesa sa filmskom umjetnosti pa se izvlacio konkretan procenat gledanosti ili prodaje.
No slazem se, dosta je tu stigme oko stvarnog stanja jer se radi na marketingu a ovakve brrojke su samo jos jedna pokazatelj nesposobnosti proizvodjaca hardvera, koliko ne mare za činjenicom da se nesto sakati sto direktno utice na prodaju njihovih komponenata. Znam dosta ljudi koji su kupovali novi Pc za BF4 i star citizen. Da je situacija obrnuta i da je Pc na mjestu koje su konzole, skok prodaje hardvera bi bio ogroman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari