Šta je novo?

Najbolji ebank sistem u Srbiji?

Moja Visa Debit prepaid ne može. Takođe sam na mesečnom računu od 310 din.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
I ja vidiim. Bio na aktivu od 310 sad sam na premium. Proveri sa bankom, verovatno treba da ti "uvezu" internet karticu.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ajde da preciziram, ja nju vidim u mbankingu(telefonskoj aplikaciji) ali ne mogu sa nje i na nju prebacivati sredstva. To mogu da radim samo ebankingom(putem računara).
 
Erste bank ubedljivo, i net banking i ebanking.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока

Имам Ерсте, жена има CA.

CA је јефтинији, не наплаћује провизију за разлику од Ерсте, а код Ерсте ме нервира то што не можеш да снимиш шаблон за плаћање. Две године сам их смарао повремено за то али сваки пут ми одговоре да ће бити у следећој верзији.

CA је бољи од Ерсте, то је једино што бих могао да кажем са сигурношћу.
 
Hvala svima na konkretnim odgovorima. Moj problem je u tome što u Credit Agricole imam račun već deset godina i stambeni kredit takođe, a poslednjih 7 godina živim van zemlje i uredno sam plaćao svoje račune, ratu kredita itd. Onda je neki genije došao na ideju da mi blokira račun. Pazite sad, MESEC DANA JE TRAJALA SAGA u pokušaju da saznam zašto je uopšte blokiran račun. Telefonom nikako nisam uspevao da stupim u kontakt, desetine mailova sam poslao NA KOJE MI NIKO NIKAD NIJE ODGOVORIO. Jednom rečju očaj! Nisam znao šta da radim, mačevao se nedeljama u pokušaju da stupim u kontakt sa njima i na kraju sam dobio odgovor da je IDENTIFIKACIONI DOKUMENT KOJIM SMO SE NEKADA IDENTIFIKOVALI ISTEKAO i da je zbog toga račun blokiran. Ja ne znam ko je tu lud, ali imam dokaz da su mi tačno to odgovorili. Ovo je ravno onom našem bivšem Zakonu po kome se za razne administrativne akrobacije tražilo da Izvod iz Matične knjige rodjenih ne bude stariji od 6 meseci. Jer valjda posle 6 meseci možda se neko rodi negde drugde.
Toliko sam bio besan, a i sada sam, da sam rešio da prvom prilikom kada budem došao potražim drugu banku i otkačim indijance. Za moje novce, tražim pored usluge da me tretiraju kao uvaženog klijenta, a ne kao kravu muzaru i da me pritom ignorišu.
Zato sam zamolio za preporuku e-banking/m-banking sistema, to mi je za sada važno, plaćanje u zemlji i kartice me logično ne zanimaju, jer ne živim u zemlji srećom ili nažalost. Treba mi sistem na koji ću slati novac odavde i sa koga ću kasnije konvertovati to u dinare i plaćati račune.
Ovo za istek ID dokumenta - to je propis NBS.
Pre 10god bio sam u Komercijalnoj. Zamenim LK, nosio novu bar 5x u razne ekspoziture, niko reč nije rekao, završavao sam poslove na šalteru. Posle > 6 meseci, odem na šalter (nije moja matična ekspozitura), odbiju da mi isplate eur (mala suma), jer imam novu LK koju nisam podneo matičnoj ekspizituri da "unesu u sistem". Ponudim pasoš da bi mi isplatili novac - jok, ne može. Moram u matičnu.
Odem u matičnu, ispostavi se da sam već dokazio kod njih sa novom LK, ali sam ja kriv što ih nisam obavestio da je nova, i da je unesu u sistem. Zatražim tada da je unesu u sistem, da bih mogao da pozatvaram sve račune, isti dan.
Prošle godine mi je isticala ta ista LK. Tri druge banke u kojima sam imao račune (imam i danas) su mi nekoliko meseci ranije slali sms opomenu da mi ističe lk, da je zamenim, i donesem novu u banku. Ako to ne uradim, danom isticanja stare LK zamrzavaju sve račune i kartice.
Ne branim CA, greška je ako te nisu obavestili.
Pogledaj AIK. Tamo imam devizni, i Mastercard debit uz njega. Kada podižem dinare na bankomatu (ili plaćam na POS), eur konvertuju po srednjem kursu. Ne znam koji kurs bi primenjivali za ovo što tebi treba.
Ne koristim njihov e-banking, za online plaćanja koristim Intesu.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ja čekam CA banku već 15 dana da mi dostave sve potrebno za e banking. U banci sam proveo skoro sat vremena potpisujuci različite papire. I kazu da se strpim, samo sto nisu zavrsili. Dalje, upućen sam da je potrebno da njihov it pristupi mom računaru preko team vivera kako bi mi instalirali potrebne sertifikate i program za e bankarstvo kao i da moram imati citac licne karte koji ce pročitati lk svaki put prilikom logovanja.
Govorim sve iz ugla poslovnog korisnika.
Ne znam da li je tako kod drugih banaka ali mi ovi ne ulivaju poverenje.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
  • Like
Reagovanja: M J
@nsvladimir

Svrati u banku i nek ti lepo povežu karticu sa partijom računa. Desio se neki propust verovatno kod povezivanja kartice. Nije to normalno, ali se desi.

Imam tu karticu baš odavno i radi sve to kako treba od prvog trenutka.
 
Već nekoliko puta sam ih kontaktirao i poruke su svaki put otprilike ovakve
611d1090af53ff4017564c2c7be594fc.jpg
 
Poslednja izmena:
kod mene je sve u redu, tj. radi.
mozda ima veze sa verzijom Androida ?

poruka je iz novembra 2019 godine ?

visa.jpg
 
Poslednja izmena:
Android je 10 najnoviji. Inače pišem im pisma svakih mesec dva da ih podsetim. Evo kako izgleda moja. I na opciji interni prenosi nemam nikakve mogućnosti za transfer. Takođe nemam koliko je raspoloživo sredstava
621f8b8aa113421330b1b5caf2564673.jpg
 
Poslednja izmena:
pokusao si da obrises aplikaciju i da je ponovo instaliras, aktiviras mbanking ponovo ?

ako jesi, predlazem da odes do poslovnice i zamolih da oni to odrade.

neki antivirus ili nesto slicno imas ? probaj deaktivaciju
 
E sad, mene interesuje da li je moguce ako se otvori racun na ime preduzetnika, da se kartica poveze sa paypal nalogom i na taj nacin placa kupovina robe iz inostranstva, kao i da li je neka banka u SEPA sistemu..to nikako da nadjem iako od Danaca dobijam informaciju da jesmo u tom sistemu..

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Neko informaciju?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Koristim S10 sa najnovijim apdejtima i sve top što se tiče telefona. Ja smatram da je problem kod njih što mi oni potvrđuju odgovorima. Bio sam i u filijali ali oni mi rekoše da se ne razumeju u to i da kontaktiram njihovu podršku.
 
Hvala svima na konkretnim odgovorima. Moj problem je u tome što u Credit Agricole imam račun već deset godina i stambeni kredit takođe, a poslednjih 7 godina živim van zemlje i uredno sam plaćao svoje račune, ratu kredita itd. Onda je neki genije došao na ideju da mi blokira račun. Pazite sad, MESEC DANA JE TRAJALA SAGA u pokušaju da saznam zašto je uopšte blokiran račun. Telefonom nikako nisam uspevao da stupim u kontakt, desetine mailova sam poslao NA KOJE MI NIKO NIKAD NIJE ODGOVORIO. Jednom rečju očaj! Nisam znao šta da radim, mačevao se nedeljama u pokušaju da stupim u kontakt sa njima i na kraju sam dobio odgovor da je IDENTIFIKACIONI DOKUMENT KOJIM SMO SE NEKADA IDENTIFIKOVALI ISTEKAO i da je zbog toga račun blokiran. Ja ne znam ko je tu lud, ali imam dokaz da su mi tačno to odgovorili. Ovo je ravno onom našem bivšem Zakonu po kome se za razne administrativne akrobacije tražilo da Izvod iz Matične knjige rodjenih ne bude stariji od 6 meseci. Jer valjda posle 6 meseci možda se neko rodi negde drugde.
Toliko sam bio besan, a i sada sam, da sam rešio da prvom prilikom kada budem došao potražim drugu banku i otkačim indijance. Za moje novce, tražim pored usluge da me tretiraju kao uvaženog klijenta, a ne kao kravu muzaru i da me pritom ignorišu.
Zato sam zamolio za preporuku e-banking/m-banking sistema, to mi je za sada važno, plaćanje u zemlji i kartice me logično ne zanimaju, jer ne živim u zemlji srećom ili nažalost. Treba mi sistem na koji ću slati novac odavde i sa koga ću kasnije konvertovati to u dinare i plaćati račune.

LK ti je istekla, ali da li si izvadio novu ili produžio tu staru?

Ako nisi, nećeš moći uopšte da otvoriš novi račun u bilo kojoj banci. Nisu to smislile banke, to je propis NBS.
Dalje, ako živiš u inostranstvu više od 1/2 godine, ti nisi rezident Srbije (državljanin jesi, ali rezident nisi).
Tada treba da otvoriš neki račun za nerezidente.

Koliko znam, takvi računi su pod posebnom pažnjom NBS zbog zakona o sprečavanju pranja novca.

Možeš kada dođeš u Srbiju, prvo da produžiš ličnu kartu, registruješ se na nekoj adresi kao da živiš u Srbiji tj. kao da jesi rezident (iako tu ne živiš).
Tada otvaraš račun u banci koju želiš.
Ali to je pomalo ileglano.

Inače, prilično sam siguran da ti je banka slala obaveštenje o isteku dokumenta, i o blokiranjima računa, ali na adresu na koju si bio prijavljen.
 
Poslednja izmena:
@nsvladimir
Pitaj u drugoj filijali, ocigledno da imas problem ili sa tipom tekuceg racuna ili prepaid karticom.
Dopisivanjem neces puno postici, mrzi njih da se udubljuju u problem.
Koliko citam po forumu ne zale se ljudi na ovaj problem koji ti imas.
 
Ovaj odgovor nije od filijale nego it sektora Komercijalne banke zasuženog za mbanking. Ja sam prethodnu internet karticu koristio bez problema a od kada sam izvadio novu pre nekih 8 meseci, postoji ovaj problem. Koliko sam ih razumeo sve nove kartice koje se izdaju imaju ovo ograničenje tako da sa istekom sadašnjih kartica računajte da ćete imati isti problem ukoliko nešto ne poprave u međuvremenu.
 
Poslednja izmena:
Pff da... Bila je ranije ta visa prepaid, pa visa one and only i sad ponovo prepaid. Nadam se da će rešiti..

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
e onda mnogi od nas imaju problem...u najavi.
 
Ovaj odgovor nije od filijale nego it sektora Komercijalne banke zasuženog za mbanking. Ja sam prethodnu internet karticu koristio bez problema a od kada sam izvadio novu pre nekih 8 meseci, postoji ovaj problem. Koliko sam ih razumeo sve nove kartice koje se izdaju imaju ovo ograničenje tako da sa istekom sadašnjih kartica računajte da ćete imati isti problem ukoliko nešto ne poprave u međuvremenu.

Ja sam izvadio novu karticu 09.10.2019 i nisam imao ovakav problem. Skoro sam updjetvo S9 na android 10 i resetovao telefon na fabricka podesavanja i instalirao aplikaciju i radi sve normalno. Za neki dan stize update aplikacije pa se nadam da ce da rese ovo.
 
I na iOS aplikaciji ta kartica ima problema - ne vidi se slika kartice, ne vide se raspoloživa sredstva, nema opcije dopunu... U internim prenosima se vidi.
 
Kod mene na ios-u se vidi, i radi sve ali mi ističe u oktobru. Šta će biti posle videćemo.
 
Evo samo da potvrdim da i posle novog updatea aplikacije nije moguć uvid i transakcije sa visa internet karticom
 
Gledam da stavljam neku manju sumu za stednju, vise da se ne zalecem sa bespotrebnim trosenjem tj. stavljanje kao u slamaricu. Pa kako mi se cini aktivna stednja je najprakticnija iz razloga sto moze da se dodaje naknadno. Npr. startujem stednju sa 10.000 din, sledeci mesec dodam 5000din itd.
https://netbanking.erstebank.rs/Stednja/NalogZaOrocenje.aspx

Oročena štednja uz mogućnost naknadnih uplata s istim datumom dospeća.
Posebna pogodnost: premija se obračunava istekom oročenja na iznos ukupno obračunate kamate (visina fiksne premije zavisi od perioda oročenja).
Minimalni period oročenja je 6 meseci i 1 dan, dok je maksimalni period 60 meseci. Bez minimalnog iznosa oročenja.


p.s. Koja je inace banka najbolja za neku vecu stednju?
 
Promenio sam oko nekoliko banaka iskljucivo zbog e-bankinga. Kao da trazim nesto sto je nemoguce a u stvari trazim jednostavni, user friendly online sistem za raspolaganje novcem koji zaradim. Imam neki globalni utisak je da kako koja stranka dodje na vlast, potezu se veze ne bi li se uzele pare za izradu ebanking sistema banaka. To je po pravilu negativna selekcija i posao preuzimaju programeri koji dobijaju posao preko stranaka i veza.

E-banking sistemi koje realizuju ti i takvi programeri su iz nekog sveta kakav je bio pre petnaest i vise godina.Probao sam nekoliko e-banking sistema na domacoj sceni i evo nekih ocena:
1. Raiffeisen Banka ima proslovekovni sistem koji radi samo pod windows-om i to je nocna mora za ljude koji koriste apple. A u Srbiji se broj korisnika apple kompjutera i uredjaja povecava.
2. Erste se hvali da ima ebanking sistem ali nema. Sva korenspodencija, zamena deviza, oravdanje priliva ide putem emailova. Necuveno!
3. Intesin ebank sistem kao da dolazi iz devedesetih...I tako dalje.

Takodje globalni utisak je da banke rade na istom cilju, ponizavanju preduzetnika koji ni kredite ne mogu da podizu i nemaju nikakve beneficije zato sto unose preko ovih banaka devize u drzavu. Mislim na one koji rade sa inostranstvom. Takodje banke deru preduzetnike prilikom zamene deviza. Sve kao da se radi na ubijanju preduzetnicke volje za privatnom zaradom i ubijanju njihove energije. Tako da nam tako i treba jer drzavu vode ljudi od kojih niko nije strucan za onaj resor koji vodi a tu su se nasli kao da su dobili na lotou.

Takve su nam i banke. Ne postoji idelana banka, ne postoji ebanking sistem za preduzetnike koji se moze nazvati funkcionalnim i za svaku pohvalu. Jedino sto se Mobi banka sa dizajnom ebanking sistema izuzetno izdvaja ali nema opciju za otvaranje racuna za preduzetnike.

Utisak je i da sve ove nabrojane banke imaju bolje dizajnirane ebanking sisteme za fizicka lica sto me navodi na utisak da to nije slucajno. Preduzetnici su ovoj drzavi sto bi se na jugu Srbije reklo "zadnja rupa na svirajku".
 
Poslednja izmena od urednika:
Neko informaciju?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Jes da je stariji post, ali Srbija nije u SEPA sistemu. Samo clanice EEA su u tom sistemu. Dakle EU plus tri zemlje koje nisu u EU, ali imaju slobodnu trgovinu sa EU (Norveska, Svajcarska, Island)

Sto se tice ebankinga i mbankinga ==> AIK Banka ima dobar ebanking, Sve funckionise, pregledno i nisam imao problema. PLUS sve je besplatno i neograniceno. Dok mbanking je zastareo, nepregledan i za mene ruzan..
Unikredit banku vecina hvali da imaju najbolji ebanking i mbanking u Srbiji, ali nema lepih reci o filijalama i osoblju koje radi
 
@Deva: kad si poslednji put koristio e-banking RF banke? Nakon update-a od pre par godina, radi na svakom sistemu.
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno