Šta je novo?

mtsTV GO

Ljudi imam pitanje. Mts tv go radio preko wifi normalno par dana a sad nece... Radi preko mobilnog interneta... U cemu je fora?
 
Koji WiFi tj koji internet je u pitanju? Telekom VDSL/ADSL? I kako konkretno "neće"? Ako imaš Telekom kućni net i ako ti na mobilnom (znači MTS TV Go aplikacija) izbacuje nešto u stilu "usluga trenutno nije dostupna probajte kasnije" a kad se prebaciš na 3G net onda momentalno "proradi", i ako ti istovremeno na kompu ne otvara https://mtstv.telekom.rs/ sajt onda vidi koja ti je trenutna dodeljena javna IP adresa, ako je neka iz 79.x.x.x opsega onda je do toga. Onda ugasi ruter na 15-ak sekundi pa ga upali, i kad proradi net ponovo proveri koja IP adresa je dodeljena da li je neki drugi IP opseg Telekoma. Onda bi trebalo da "proradi" MTS TV Go.
 
Probajte da idete full screen, nazad na obican ekran i opet full screen.
Ja sam imao slican problem na fonu nekada, ovo je pomagalo kada nesto lupi za pristup ili kada nece strim da se ucita.

I probajte Phone vs. Tablet verziju.
Ma jok, ne vredi. Ni jedna arena, rts i sos ne mogu da se pokrenu.
 
Koji WiFi tj koji internet je u pitanju? Telekom VDSL/ADSL? I kako konkretno "neće"? Ako imaš Telekom kućni net i ako ti na mobilnom (znači MTS TV Go aplikacija) izbacuje nešto u stilu "usluga trenutno nije dostupna probajte kasnije" a kad se prebaciš na 3G net onda momentalno "proradi", i ako ti istovremeno na kompu ne otvara https://mtstv.telekom.rs/ sajt onda vidi koja ti je trenutna dodeljena javna IP adresa, ako je neka iz 79.x.x.x opsega onda je do toga. Onda ugasi ruter na 15-ak sekundi pa ga upali, i kad proradi net ponovo proveri koja IP adresa je dodeljena da li je neki drugi IP opseg Telekoma. Onda bi trebalo da "proradi" MTS TV Go.

Jeste telekom adsl...Aj probacu pa cu javiti sta je :) hvala unapred :)
 
Koristim Telekomov Box paket a takođe sam i Telekomov postpaid korisnik, nezavisno od Box paketa. MTSGO TV uslugu gledam preko računara i preko mobilnog telefona. Postavim sinoć pitanje Telekomovoj tehničkoj podršci preko maila u vezi aktuelnog problema:

Pitanje: Poštovani, U poslednjih nekoliko dana imam problem sa korišćenjem mtsGO TV usluge na PC računaru. Naime, neki kanali mi rade a neki ne. Tako mi, na pr., RTS 1 ne radi, RTS 2 i B92 rade, Arena Sport kanali ne rade, Pinkovi kanali u gl. rade. Sa druge strane, na mobilnom telefonu u mtsGO aplikaciji svi kanali mi rade bez problema. Pokušavao sam sa restartovanjem rutera ali bez uspeha - rezultat je bio isti. Na PC računaru kanale inače gledam iz Mozille Firefox programa preko Vaše aplikacije tj. plugina. Postoji li način da rešim ovaj problem?


Danas od njih dobijem odgovor sledeće sadržine:

Poštovani,
Hvala što ste našli vremena da nam se obratite.
Kao korisnik usluge mts TV na novoj, unapređenoj platformi, ostvarili ste mogućnost da koristite uslugu "TV na više uređaja", koju ste aktivirali. Ukoliko želite da gledate TV sadržaje na računaru, posetite http://mtstv.telekom.rs. Potrebno je da koristite Internet Explorer (verzije 8, 9 ili 10), Safari (verzije 5.0 ili 6.0), Chrome (bilo koja verzija do verzije 42) ili Firefox (jednu od poslednje dve verzije).
Na osnovu mobilnog tarifnog profila koji koristite, nije Vam omogućeno korišćenje usluge mts TV GO.
Predlažemo da nam se ponovo obratite i pojasnite sa kojom uslugom imate problem.

Pitam se da li ljudi koji odgovaraju na poruke uopšte čitaju iste? Kako to da ja nemam pravo da koristim uslugu MTSGO preko mobilnog telefona kad koristim Box 4 paket? Ako su gledali to što kažu da su gledali valjda su mogli da vide da koristim i njihov ADSL pa sanin tim i na telefonu mogu da gledam mts GO. Na kraju krajeva kakve to veze ima sa onim što sam ih pitao kad sam lepo napisao da imam problem sa uslugom na PC računaru? Još mi na kraju njihovog elaborata postave pitanjesa kojom uslugom imam problem :D :D Poslao sam im novi mail, ajd baš da vidim šta će mi sad odgovoriti.
 
Prva linija e-maila cita samo naslov, i vraca takve odgovore automatski.
Da li pokusavaju da se otarase pitanja (u nadi da nece pitati ponovo iako imaju problem) ili su shvatili da najveci broj korisnika banalne stvari pogresi, a ne napredne, pa im se vise isplati da automatski ovako odgovore, jer ce oni sa stvarnim problemim pitati ponovo.

Neki od nas imaju pregrst takvih bisera, neki su jaci od ovoga :)
 
Konfuzno je to za njih da savladaju, kad se MTS TV GO aplikacija koristi za 2 različite usluge , za "multiscreen" ko ima IPTV tj Box (varijanta sa kojom je dostupan daleko veći broj kanala na mobilnom) i za "MTS TV Go" ili kako su već krstili uslugu koju daju samo uz određene postpaid pakete gde se preko aplikacije dobija pristup praktično samo ovim kanalima sa nacionalnom frekvencijom tj dozvolom za emitovanje (nekad su tu bile i Arene ako se ne varam?). Tako da je u principu ispravna izjava da ti nemaš pravo da koristiš tu uslugu za postpaid mobilni ako nemaš neki od tih paketa počevši sa Mix XL.

Što ne menja činjenicu da ne čitaju mailove pažljivo tj ne odgovaraju na ono šta si ih pitao nego te informišu o nekim glupostima koje su "utvrdili uvidom u evidenciju/ u 'sistem' ".

Tako je bilo i kad sam im ja prijavio ovaj problem da su blokirali pristup "multiscreen" sajtu za taj opseg njihovih IP adresa što sam napomenuo par komentara pre tvog (neko je zeznuo podešavanje servera verovatno), gde navodim gde šta i kako sam to utvrdio i gde se od njih ne očekuje nikak odgovor osim nečeg u stilu "hvala što ste nas obavestili, prijavili smo tehničkoj službi". Namerno sam poslao mail sa moje @mts.rs mail adrese koju inače ne koristim, zato što iz iskustva znam da ažurnije odgovaraju i pre čitaju te mailove nego kad im se pošalje nešto sa nekih drugih mail adresa. Da bi mi odgovorio baja u fazonu "zid texta koji me edukuje šta je koja usluga za šta služi, zamena stare IPTV opreme bla bla bla" i na kraju još traži moj broj fixnog i/ili ID korisnika da vidi šta ja imam aktivirano od tih usluga. A ja za multiscreen koristim ujakov nalog :D :D Pošto ja kod Telekoma imam samo VDSL net (a za TV koristim D3i). Znači traži od mene infomaciju koja apsolutno nikakvog značaja nema u celoj priči. Da li ja na mom nalogu sa kog sam poslao taj mail imam ili nemam aktiviranu uslugu, da li sam korisnik MTS postpaid-a ili nisam ne menja činjenicu da su zeznuli konfigurisanje firewall-a na serveru na kojem host-uju taj sajt za praćenje multiscreen kanala na PC-u.

Od tad mi se nekoliko puta ponovio taj problem da neće da otvori sajt i naravno kad proverim IP adresu uvek bude neka 79.x.x.x, prekinem PPPoE konekciju >> dobijem novu IP adersu iz nekog drugog opsega i rešen problem.
 
shamanNS koristim njihov Box 4 paket - komplet - internet 10 mbit/s, mobilnog interneta sam dobio 1 giga, dobio sam nov STB uređaj baš zbog multiscreena tj. gledanja TV kanala na više uređaja. Prvo mi nije bilo jasno kako nemam pravo da gledam na mobilnom mtsGo uslugu a uz box sam dobio 1 giga neta i 600 min razgovra ka svim mrežama itd itd. Logično bi mi bilo da ako već nemam pravo oni to na neki način zabrane tj. da jednostavno odbiju pristup kad pokušam da se prijavim. Ja se uredno prijavim preko telefona sa podacima sa kojima se uredno prijavljujem i na kompu i nemam nikakvih problema. Mogu da se prijavim i preko wif mređe i preko mobilne mreže pri čemu mi se podaci ne skidaju. Imam onih osamdesetak kanala i na kompu i na telefonu. Pretpostavljam da sam trebao da upotrebim termin multiscreen da bi me razumei o čemu im govorim. Ali sve to nije bitno. Ja gledam na telefonu imao pravo ili ne i gledaću sve dok mi oni ne zabrane pristup u samoj aplikaciji :D Elem, dobio sam odgovor od njih i baš je onakav kakav si predvideo - prosledili su moj problem tehničkoj službi uz izvinjenje bla bla. U mailu sam naveo da se i drugi korisnici žale na isti pproblem tako da će se valjda malo potruditi da ga otklone.
 
Poslednja izmena:
Imaš bre "pravo", bot iz MTS-a ti je odgovorio da nemaš pravo tj nemaš mogućnost na tom postpaid paketu da koristiš "onu drugu uslugu" koja se zove isto kao i Android aplikacija (koju koriste obe usluge! razlika je u količini kanala samo), koja je namenjena za MTS postpaid korisnike ta 4 paketa za koja je to kao bonus usluga, koji nemaju IPTV/Box ne moraju čak ni ADSL/VDLS da imaju, uz te mobilne pakete dobijaju tih 10 kanala da prate preko iste te Android aplikacije preko koje ti pratiš "multiscreen" kanale.
Multiscreen ili ti "tv na više uređaja" podrazumeva komp i mobilne i tablete.
Znači da imaš neki Box bez IPTV-a ne bi mogao ništa da gledaš :D :D
Ne znam što ti ne rade neki kanali, ja sam probao danas par puta i rade Arene i RTS 1. Ja na tom čudu gledam samo Aba ligu na Areni.
 
To ovako izgleda kod mene, sad sam probao na telefonu, isto

7b7f5b8f360f483c4f7f81071143c687.jpg
 
Kod mene radi bez greške, i na VDSL i na mobilnoj mreži...
 
Imaš bre "pravo", bot iz MTS-a ti je odgovorio da nemaš pravo tj nemaš mogućnost na tom postpaid paketu da koristiš "onu drugu uslugu" koja se zove isto kao i Android aplikacija (koju koriste obe usluge! razlika je u količini kanala samo), koja je namenjena za MTS postpaid korisnike ta 4 paketa za koja je to kao bonus usluga, koji nemaju IPTV/Box ne moraju čak ni ADSL/VDLS da imaju, uz te mobilne pakete dobijaju tih 10 kanala da prate preko iste te Android aplikacije preko koje ti pratiš "multiscreen" kanale.
Multiscreen ili ti "tv na više uređaja" podrazumeva komp i mobilne i tablete.
Znači da imaš neki Box bez IPTV-a ne bi mogao ništa da gledaš :D :D
Ne znam što ti ne rade neki kanali, ja sam probao danas par puta i rade Arene i RTS 1. Ja na tom čudu gledam samo Aba ligu na Areni.
Jasno mi je za pravo al mi i dalje nije jasno što na PC ne rade svi kanali :-D Ma i ja gledam samo Arene na mtsGO-u al' baš one ne rade. Instalirao sam Android emulator pa gledam preko njega i Arene al' me zvuk nešto zeza. Šta je tu je. Valjda će ovi nešto preduzeti

Послато са LG-H850 уз помоћ Тапатока
 
Samo jedno pitanjce,nisam u toku nikako ovde :) Da li ako imam postpaid kod mts mogu da koristim mts go i to me samo zanima isključivo zbog arena? Inače nemam njihov net ni adsl ,ni mob....
 
Ako ti neko da login podatke ne treba ti ni mts postpaid , ni ADSL ni ništa :D Bitno da si u Srbiji. Inače Arena nema više u toj varijanti usluge za ove što plaćaju Mix XL i skuplje pakete, samo za naloge na kojima postoji i IPTV usluga.
Znači nije dovoljno da si samo njihov postpaid (još i bilo koji postpaid paket) korisnik i da ti na svom "Moj MTS" nalogu možeš da odeš i aktiviraš tu uslugu. Juri rodbinu koja ima Box paket da ti daju login podatke.
 
Ako sam te dobro razumeo.ako imam nekog ko ima box paket treba da mi da login podatke(Samo od čega login konkretno jer ne koristim adsl nikako i nemam pojma :) ) i onda bi mi radilo tj imao bi arene?
 
Login za njihov MTS nalog koji se koristi za online aktivaciju/deaktivaciju usluga, za uvid u iznose računa, listing, potrošnju minuta... Zbog pristupa takvim informacijama ti verovatno neće dati podatke niko sem rodbine ili veoma bliskih prijatelja, kao što ti niko ko te ne poznaje neće dati podatke za D3Go.


Isti ti podaci se koriste za login na MTS TV Go aplikaciji i na sajtu za glasanje tih kanala.

Username se vidi na interfejsu IPTV-a (negde u podešavanjima) a verovatno piše i na papiru koji se dobije uz ugovor (gde piše koja ti je mail adresa uz taj, koji je default PIN za IPTV i sl), za password nemam pojma jel piše na istom papiru, ako ne može da se promeni na sajtu ako imaš ID korisnika koji vidiš sa računa za prošli mesec, i eventualno JMBG.

Znači Box koji ima IPTV uslugu, pošto je "tv na više uređaja" (što se takođe aktivira na MTS sajtu, nakon što se loguješ) ili ti "multiscreen" dodatna usluga za IPTV. Ja koji imam samo VDSL ne mogu da je aktiviram, ni da platim a kamo li besplatno.
 
Poslednja izmena:
Tacno je ip adresa bila problem... Sad radi sve normalno...hvala jos jednom za pomoc :)
 
Proradili svi kanali na mtsGo TV platformi za PC

Edit: RAdili su čitavih pet minuta
 
Poslednja izmena:
Jel je besplatno da se aktivira mts na više uređaja pošto mi je bratko dao podatke za mts nalog ali nije aktiviran mts na više uređaja a piše da se samo koristi besplatno do avusta 2016?
 
Proradili svi kanali na mtsGo TV platformi za PC

Edit: RAdili su čitavih pet minuta

Meni na pc rade svi, na android boxu i telefonu jok. Kod kolege na tabletu, pc-u i telefonu rade, na android box ne rade.
Kod oca na tabletu ne rade, na pc rade.
Ti sad budi pametan :D
Poslao sam mail mts-u, prosleđeno tehničkoj službi. Ipak čekamo privatizaciju :)
 
RAde na PC-u svi kanali ponovo. Oni sporni kanali rade uz isključen antivirus. Kad je antivirus uključen ne rade. Boga pitaj šta rade
 
Jel je besplatno da se aktivira mts na više uređaja pošto mi je bratko dao podatke za mts nalog ali nije aktiviran mts na više uređaja a piše da se samo koristi besplatno do avusta 2016?

Ovu sjajnu TV funkcionalnost možete besplatno da koristite do 27. oktobra 2016. godine.

Ako ne produže opet na mesec-dva onda je do 27. besplatno korišćenje usluge.
 
Kad bi neko mogao da dešifruje zašto je baš 27. Izabran bio bih mu zahvalan. [emoji38]
 
Baš kad ja nađoh kako da gledam free oni će početi da naplaćaju...Baksuz :wall:
 
Dogovori se sa nekim da da login, a podelite vas 3 mts TV Go app za koriscenje na po 1 uredjaju, i ispada prilicno jeftino :)

Meni se stvarno svidja, isprobao sam ga koji mesec, ali i 20 dinara da placam... meh... ne vidim sta bi gledao :( I da gledam sport, premalo je to da se gleda na tabletu/fonu. A na TVu to vec izgleda previse mrljavo (slaba rezolucija je za TV)
 
Ma meni je samo zbog arena i ništa više...
 
Instalirao sam plugin iz firefoxa, ali mi stalno javlja da nemam instaliran plugin... Zna li neko kako to da rešim? Može li mi neko nekako izvući xpi ili jar fajl da instaliramm to čudo? Firefox mi nakon instalacije exe fajla koji mi nudi sajt ne nudi dodatni plugin.

Hvala.
 
Moraš u Firefox-u da dozvoliš pokretanje tog plugin-a.
 

Prilozi

  • MTS_plugin.PNG
    MTS_plugin.PNG
    53.1 KB · Pregleda: 143
Nazad
Vrh Dno