Šta je novo?

MTS - Zaoukruzivanje u okviru paketa

Mislim, u eri telekomunikacija...

Telekomunikaciona kompanija obavestava svoje korisnike preko novina i casopisa..


Deluje stupidno.
I jos uvek mi se cini da su to sve "poslednje namere" i zarad profita usled neobavestenosti korisnika.
 
Poslednja izmena:
Kao sto rekoh,stranka,ili neko sto je dodao udruzenje gradjana pa da se resavaju problemi.Od ove nase price ima male vajde
 
E sad sam se setio da sam izostavio nesto. Dok mi je ljubazna persona saopstavla zasto je doslo do greske, napomenula je da je pratila moje troskove, i predlaze mi ako zelim da se prebacim na mix 500 paket koji sad ,u promotivnom periodu, ima 150 minuta, a inace 120 :) Drugim recima, bice tu jos igranja promocija i ostalih gluposti. Jeste da je malo OT, ali samo da podsetim koliko sam MTS ne mari kako ce se korisnici ponasati. Dok njima odgovara bice promocije, kad im ne bude odgovaralo, kraj promocije, zaokruzivanje sad na sekund posle prvog minuta, posle ce mozda biti na 30 sekundi posle prvog minuta, a na sekund posle drugog/treceg, itd. itd.
 
To za MIX se zna da je promocija... (to smo se svi raspitivali onda kad su na BELu smanjene minute)

Mada, posto su sad uveli 60+1, mozda i ostave MIX ovakav kakav je, cisto da bi mogli da pariraju Telenoru - Prenesi 063 = MIX 064 po broju minuta. Ako vrate nazad minute na staro, tek onda ce biti nezadovoljnih ljudi...
 
Ma kakvi nezadovoljni ljudi, to se par ljudi buni na par foruma, dok ostali i neznaju sta ih je snaslo jer JOS NISU OBAVESTENI. Neko mozda nece ni primetiti. Bezobrazluk je ne poslati sms sa obavestenjem. Meni i vama ce da zaokruzuju i OTIMAJU pare kojima ce to da plate, ali ne, ovako ce jos vise da zarade pa nece poslati ni SMS vec staviti obavestenje na sajt!.
Ovde se radi o klasicnom bezobrazluku da svako radi ono sto mu se dozvoljava, pa pogledajte celu drzavu bice vam sve jasno, ne , nije problem u novcu vec u tome sto te vuce za nos kako ko stigne. VIP, Telenor, Telekom, ma nezna se ko je gori i bezobrazniji.
Sada kad malo razmislim VIP mi je nekako najnormalniji: cena pozive prema svim mrezama je ista i tu nema sta da petljaju. Imaju promocije ali je UVEK napomenuto do kada su aktuelne, a ne kao kod telekoma - od sutra vise ne vazi!
Sve u svemu sve su to ista go*na, koja su se najverovatnije medjusobno dogovorila kako stanje treba da stoji sto se tice cena i to je to, sto je inace zabranjeno u svetu al kod nas ocigledno moze da prodje. O tome bi trebalo da se pozabave neke nadlezne sluzbe ove nazovi drzave, jednoga dana kada prodje frka da li ce vlade biti ili izbora ponovo i tako u krug...
 
Poslednja izmena:
Jedini spas je da se posle ovakvih svinjarija kad dodje vreme raskine ugovor (ili ko je bez ugovora da to resava odmah) pa kad vide da ostaju bez korisnika onda ce se smiriti i smeksati... A sada su puni,vezali ljude ugovorima pa se izivljavaju (u ptincipu ovo vazi za sve mreze).
Ali nas narod razmislja ovako: " Jao,ne mogu da menjam broj sada,mnogo me ljudi znaju na ovom broju" :wall::wall::wall:

Pa sta ako te znaju? Je*o te broj :mad: Puko bi jednog meseca najvise 1000 dn vise (ali to je max. da na recimo 500 ljudi posaljem 500 sms-a o promeni broja ) Iako su svi operateri ~ isto njesra iz principa bih presao i nagovarao ljude da predju u drugu mrezu samo da bi jedna mreza ostala sa sto manje korisnika da bi se nesto desavalo na bolje- jer ovako svi siti pa gladnima ne veruju.... Ne znam... mozda je samo ovo moj neki psihodelicni trip:cigar: :zgran:

Evo kako stoje stvari:
Ti i nekoliko tvojih prijatelja besni predjete na drugu mrezu, a sa te druge mreze, takodje nezadovoljni korisnici (jer su uslovi gotovo isti), predju na ovu prvu. Tako da i nema neke promene ;)
 
Ajde sva ta poskupljenja, to je njihovo pravo tj moze im se. Ali da korisnika drze u "mraku" zbog toga sto nikada ne zna KOLIKO je potrosio paketnih minuta jer se sistem azurira 24-48h u najboljem slucaju - to nigde u civilizovanom svetu ne postoji.

Tj. postojalo je ali je reseno efikasno ;). Ovde je divlji zapad.

.
 
Poslednja izmena:
Predlazem da mi obavastimo koriskike kada nece oni. Ovako: predpostavljam da vama, kao i meni svakog meseca propadne veliki broj poruka. Neka neko od vas sroci SMS sa obavestenjem (sa "salji dalje" na kraju) i neka ga postavi ovde. Mi zatim saljemo svojim prijateljima to obavestenje. Znam da ne mozemo da obavestimo sve, ali kada pocne da se prica o tome bice drugavije.
 
...zapravo cela kompanija ima sve karakteristike retardiranog pileta koje nikad nije ni trebalo da izađe iz ljuske...

Ovo je ziva istina - prodati ili sravniti sa zemljom, treceg nema :)

Inace, zaokruzivanje je bilo ocekivano - vidno je da Telekom radi praktico copy/paste ponude konkurencije i da nikada ne idu prvi sa novinama/promenama, bilo da se radi o dobrim ili losim stvarima po korisnike.

Poslovna politika ove kompanije ukratko glasi: "Derati i ne poboljsavati nista, osim u slucaju vise sile - kvantitet, a ne kvalitet."

Ovakav stav vazi i u ostalim oblastima poslovanja, cak je i visestruko izrazeniji usled monopola.
 
Da li postoji bilo kakav tarifni profil u zemlji (nebitno prepaid ili postpaid) na kome se ne zaokruzuje prvi minut.
 
Hello/Start, Fresh/Fleksi, Pro paketi...
 
Postoji kod Telenora, zove se Start.

Presao sam na ovaj paket prosle nedelje posto su *****ki uveli zaokruzivanje na paketu na kome sam bio prethodno. Budu li i ovde uveli zaokruzivanje, promenicu ih posle 10 godina i odoh kod konkurencije, samo iz inata!
 
MTS: profesionalna, poslovna, MyBel tarifa
 
Ja tek sad videh temu. A danima se vec preracunavam i spominjem mame ovima u Telekomu, misleci da kradu. Kad ono....Kradja jeste, ali na finjaka....Ko mi kriv kad ne gledam njihov sajt svaka 2 dana da vidim sa cime imaju da nas "obraduju"....ipak imamo "prijatelje" i moramo cesto da ih posecujemo kako bi znali koja nam "super iznenadjenja" i promocije pripremaju....
Imam 2-3 xtra broja na Telekomu, 2 su postpaid i jedino to me je drzalo da ostanem korisnik posle svih njihovih mufljuskih poteza...ali ovo je prevrsilo sve mere....ipak cemo da isprobamo nekog drugog operatera...
 
Poslednja izmena:
Da li postoji bilo kakav tarifni profil u zemlji (nebitno prepaid ili postpaid) na kome se ne zaokruzuje prvi minut.

Što se tiče mt:s postpaid paketa za privatna lica, trebalo bi da su tarifiranje po sekundi ostavili u paketima bez besplatnih minuta:
Hello (150,00+PDV) Uspostava veze: 2,50+PDV, minut: 2,80/5,80+PDV
Profesionalna tarifa (87,60+PDV) Uspostava veze: 1,50+PDV, minut: 8,00+PDV
Poslovna tarifa (153,30+PDV) Uspostava veze: 1,50+PDV, minut: 9,00/5,00+PDV

Kao i u
My Bel *150 besplatnih minuta samo u okviru mts mreže + 150 besplatnih SMS (500,00+PDV) Uspostava veze: 1,50+PDV
minut My Bel: 2,90 / ostali: 4,50/6,50+PDV
Bel SMS *10 besplatnih minuta samo u okviru mts mreže + 100 besplatnih SMS (190,00+PDV) Uspostava veze: 1,50+PDV
minut: 8,00/9,00 +PDV

Porodični paket (250,00+PDV) Uspostava veze: 1,50+PDV minut: 0,00/8,00/11,50+PDV
 
Poslednja izmena:
Sta mislite da li se preko*797* dobije stanje gde je zaokruzivanje vec uradjeno ili se dobije realno stanje pa se zaokruzivanje naknadno obracunava?

Ako je ovo drugo, onda je veliko zlo pogotovo za velike potrosace :)
 
Sta mislite da li se preko*797* dobije stanje gde je zaokruzivanje vec uradjeno ili se dobije realno stanje pa se zaokruzivanje naknadno obracunava?

Ako je ovo drugo, onda je veliko zlo pogotovo za velike potrosace :)

hahahaahahha :D:D:D
daj, bilo bi previse, cak i od njih... mada... :D
 
daj, bilo bi previse, cak i od njih... mada... :D
Ne, uvek moze gore. Tako sam i ja pricao pre bombardovalnja "od ovog nema gore". Od tada ne izgovaram tu recenicu. Uzmite u obzir s kim imate posla.
 
Dosada me je mrzelo da kucam poruke ali sad neki dan pocinjem, kupicu mts karticu sa 1200 poruka i tako komunicirati, a ovaj MIX 1000 (jos godinu i po) cu da koristim samo za duze razgovore.
Cesto kad razmisljam da odem iz ove ludare, zvane Srbija, setim se da su mi tu drugari i tako dalje pa pomislim da ipak ostanem, ali tu su uvek neki poput MTS-a da me vrate na staro razmisljanje.
 
hahahaahahha :D:D:D
daj, bilo bi previse, cak i od njih... mada... :D

Pa kada je palo meni na pamet, zasto da ne padne onima koji su placeni da takve stvari smisljaju :d

Elem, stvarno bi bila opakost velika da 797 prikazuje nezaokruzeno stanje :-devil-:
 
Ajde malo da vas obradujem.Drug ima prenesi 150,i izvadio listing i svaki sekund i prvi minut je 8.8 dinara..Kad je otisao tamo i pitao zar nije minut 6.5,oni su rekli..ne!...minut plus uspostava veze.Tako se obracunava.Verovatno ce to biti i sa telekomovim paketima...
 
Poslednja izmena:
Pa ne bi trebalo da se naplacuje uspostava za pozive unutar paketnih minuta..
 
...uuuu...ovo bas boli! Koristim Bel 100, paket koji je prethodnih godina zavrsavao sve poslove. Vecina mojih razgovora traje 20-30 sek. Eto, sad je sredina meseca, a minuta unutar i van mreze vise nemam. Bas ce lose proci oni sto i dalje ne znaju za 60+1.
 
Ček, jel na kraju platiš to ili ne, ako je unutar pretplate?
 
Uspostavljanje veze u okviru "besplatnih minuta" se NE naplacuje,evidentira se na listingu ali se i odbija ovo smo davno utvdili.
 
Poslednja izmena:
Jao bre ljudi sta uradiste sa temom. U naslovu pise MTS, a ovde svaki drugi post vezan za Telenor :D
Septimuse, na *797# dobija se s(r)(t)anje sa vec zaokruzenim minutima. Provalio sam po 063 pozivima, posto njih retko pravim, a vidim da mi je svaki put za jedan minut manje, a pozivi su bili kraci od minut.
 
Pa koliko cesto se azurira stanje na 797 kad uspes da primetis da se smanjuje za po jedan minut manje? :)
 
Vrh Dno