Šta je novo?

MTS - Zaoukruzivanje u okviru paketa

'ebiga narode, ja se zaleteo za telefon od 2000 dinara pre 1,5 godinu, bio lepi crveni Samsung za ženu, i sad ću taj Samsung debelo da otplatim, verovatno još 2-3 takva do kraja godine. To u celoj priči nije u redu.

Rešenje je profesionalna tarifa, nema zaokruživanja. Ja ću probati da sumiram svoje razgovore, koliko vidim, sigurno svaki treći razgovor duži od minuta, ali ona dva između su do pola minuta - kod njih će nastati problem. BEL paketi su u svojoj prvoj varijanti bili najbolja stvar u celoj priči, zatim promocija od prenošenja minuta pravi overkill. Ovo sad je već totalna konfuzija.

Ne znam, najviše me nervira što su se očigledno dogovorili oko podele tržišta, napravili oligopol i tu nema šta više da se doda. Možda i ne postoje nikakvi interni dogovori, nego je ih je njihova strategija da prate i kopiraju jedni druge dovela do ovog stanja. MTS samo reaguje na sve inovacije VIP-a i Telenora, tako što ih naprosto kopira, a vidim da to radi dosta loše, što je dovelo do totalne konfuzije u paketima i tarifama.

Ko god u toj kompaniji radi na tim projektima je očigledno nesposoban za medalju, zapravo cela kompanija ima sve karakteristike retardiranog pileta koje nikad nije ni trebalo da izađe iz ljuske.

I bez nerviranja narode, potpuno je normalno da običan čovek trpi na svojoj koži velike kompanije koje ne mogu da izađu na kraj sa tranzicijom i konkurencijom.

I tako... Sa trećim provajderom dobismo slončiće koji idu u krug i drže se za rep, a mi možemo da se u'vatimo da ne kažem za šta...
 
Rešenje je profesionalna tarifa, nema zaokruživanja. Ja ću probati da sumiram svoje razgovore, koliko vidim, sigurno svaki treći razgovor duži od minuta, ali ona dva između su do pola minuta - kod njih će nastati problem. BEL paketi su u svojoj prvoj varijanti bili najbolja stvar u celoj priči, zatim promocija od prenošenja minuta pravi overkill. Ovo sad je već totalna konfuzija.

Otkud znas, do juce je resenje bio postpaid :) Imas poverenja u njih :-devil-:
 
Hm, primecujem da se mnogo veca guzva digla oko nove godine kad su zapoceli transformaciju paketa. Verovatno zato sto su se zeznuli misleci da niko nece primetiti znacaj onog dodatka "tarifiranje se vrsi na sukundu posle prvog minuta" koji je stajao na kraju grandioznog naslova o dodavanju minuta za istu cenu. Tako su resili da malo sacekaju, pa da onda cutke uvedu zaokruzivanje i u okviru "besplatnih" minuta. :whip: I sad, posto nikog nisu obavestili, imamo samo vapaje par zagrizenih benchmarkovaca i to je sve. A ni oni nece preduzeti nista osim smajliju lupati glavu o zid. :wall:
Elem, ljudi, ajde da nesto preduzmemo. Zatrpajmo ih mailom, zvrckajmo CC svaki cas, neka svako pojedinacno zove: trzisnu inspekciju (koja ce svakom, naravno reci da nije nadlezna, al' nema veze, bitno da nas cuju), ministarstvo ekonomije, medije po izboru (RTS, Studio B, B92, Politiku, Novosti, Blic, Kurir...).
Probajmo i sa obracanjem za zastitu NOPS-u (Nacionalna organizacija potrosaca Srbije). http://www.nops.org.yu
Imaju zanimljiv obrazac na sajtu: http://www.nops.org.yu/cms/assets/files/Obrazac za zalbe potrosaca.doc

Ajde da svako ko svraca na ovaj forum popuni po jedan primerak i da im posaljemo.
Pokazimo da smo sposobni da preduzmemo nesto vise od pukog chukanja u tastaturu na benchforumu...
Mozda cemo uraditi nesto, mozda i necemo, ali neka se cuje da NISMO zadovoljni!!!
Ako nista drugo, mozda zlikovce nahuskamo jedne na druge (malo verovatno, doduse) tako sto ce neki poceti da reklamiraju svoje pakete kao: "kod nas se minuti ne zaokruzuju".
Pa kad su nasi preci mogli da se kolju s Turcima, mozemo mi valjda bar javno da se prepucavamo s bednim provajderima mobilne telefonije!
Toliko od mene, cekam reakcije, pa da krenem u akciju!
 
Uradi malo search imas te iste ideje od pre par meseci kad je ovo isto Telenor uveo. U sustini ugovor je takav da mogu da menjaju sta hoce, jedino ti je resenje da se prilagodis situaciji i vidis sta ti se vise isplati. Ako koristis telefon prepaid je najskuplji, a opet na postpaidu su ove mix tarife najpovoljnije.
 
Ne znam da li ste primetili, ali sada su extra minuti prepravljeni u minute unutar mts mreze. Koliko sam na osnovu onoga sto su korisnici mix tarife na benchu pisali, extra minuti su mogli da se koriste i u mix paketima, a ovako sad ispada da vise nece moci, tj. moci ce ali samo za pozive unutar mreze??? Bas me zanima kako su to zamislili, posto je paket predvidjen za lokalne pozive.
 
Koliko se ja sećam i bili su od početka samo za unutar MTS.
 
Tako je, pocinju da se trose tek kad se probije paket i sluze samo za pozive u mrezi. Nista se nije menjalo.
 
Ajde ovo sve sto rade, moze im se.
Ajde sto promene pravila 31.og u mesecu koja vaze vec sutradan.

Ali sto o tome ne mogu da obaveste jednim SMSom. To mi nikako nije jasno :vomit:
 
Zato sto 90% korisnika ce sutra da zove Call Centar i da kaze da ih besomucno spamuju porukama koje ih ne zanimaju.
 
Zato sto 90% korisnika ce sutra da zove Call Centar i da kaze da ih besomucno spamuju porukama koje ih ne zanimaju.

Ma daj... Zar je toliki problem da posalju SMS samo onim korisnicima koji su na tarifnim profilima koji se menjaju? Znaci ne da salju svima i na postpaidu i na prepaidu, vec samo onima na BEL, MIX i sl. paketima - samo onima kojima se nesto menja?

Meni stize brdo glupih poruka koje me ne interesuju ("Obraduj dragu osobu sa fafafafa", "Izadji na izbore... " itd.); a ne stize mi ono sto me interesuje.

I da, interesantno je da smo svi obavesteni pre Nove kad su BEL paketi povecani, tad nije bilo problema da nas obaveste? Ali kao sto rece Septimus: Moze im se. :(

Edit:
Btw, ovo sam ja danas pitao na mondo (mts) forumu, ocekujem odgovor "Hvala vam na predlogu, ako bude usvojen obavesticemo vas" ^^
 
Poslednja izmena:
Zato sto 90% korisnika ce sutra da zove Call Centar i da kaze da ih besomucno spamuju porukama koje ih ne zanimaju.

Pa ako i budu zvali Call centar - bice da bi im se na**sli majke :trust:


Vade se na to da ce svaka promena uslova biti ispracena u medijima.

Valjda je logicnije da za to obaveste korisnike preko SMSa, kao sto internet provajderi obavestavaju svoje korisnike..


To je samo jos jedan primer "srpske dovitljivosti", kao oni su sada baje sto o tim promenama obavestavaju ljude 31.og u mesecu, i to na nekom tamo internet sajtu koji niko ni ne gleda (a uz to je i bezveze.
 
Pored te "sitnice" koja ce da preplavi Call Centar kojekavim likovima koji ce da (_*#(!@)*()!@*)_!@# morate uzeti u obzir i cinjenicu da slanje 1 takve SMS poruke kosta jako puno operatera i da to nije tek tako "e ajde da sibnemo 60 000 poruka...ajde"....
Iako taj Telekom radi totalno salabajzerski i tretira svoje korisnike ko ovce, ti ljudi iz Call Centra rade bukvlano fizicki posao... tako da i to treba razumeti :)
Da je ovo iole normalna drzava i da postoji zastita potrosaca, ovakve stvari se nikad ne bi desile.
 
Poslednja izmena:
Sta je to, izgovor? Pa jest, ne moze siroti provajder tek tako poslati hiljade poruka da obavesti svoje ovce o promenama...

E kutijo kutijo, kome ti drzis stranu, pa ne placa te mts majku mu :D
 
Pa ne drzim ja nikome stranu, bez obzira za koga radim i sta radim.
Ja samo pokusavam da vam objasnim pricu sa ove strane medalje i kako to funkcionise.

Ja nisam rekao da Telekom NIJE TREBAO da vas obavesti, bas naprotiv ja smatram da je:
1. ovakav potez tipicno nepostovanje korisnika (vec drugi put)
2. operater trebao sve da vas obavesti bar SMS porukom i to mesec ili bar 14 dana ranije kako bi znali na cemu ste a ne da kopate kojekakve otpatke po kojekakvim forumima da bi saznali da ste od sutra u cabru

Prosto i jednostavno. Bio to Vip, Telenor ili MTS, neki normalan odnos i ponasanje mora da postoji. Na kraju krajeva, takvo ponasanje prema korisniku se drasticno odrazava u prodaji i njihovom daljem izboru da li ce da ostanu tu gde jesu ili ce otici negde drugde.
 
Poslednja izmena:
Cek, zar ne postoji mogucnost da Pera iz MTSa (koji ima dovoljno visoka ovlascenja), lepo selektuje grupe MIX, BEL, itd, unese sadrzaj jednog SMSa i klikne "send" svima nama iz tih grupa?
Cak i da nemaju takav program, zar ne postoji mogucnost da kupe/naruce/naprave/stagod neki program koji ce im to omoguciti?

A za cenu (koliko to njih kosta), mislim da ako uzmemo u obzir da imaju najveci % mobilne, monopol na fixnu, i da su svima nadprovajderi za net, e pa valjda imaju izdvojen trosak u svom budzetu i za ovu stavku...
 
morate uzeti u obzir i cinjenicu da slanje 1 takve SMS poruke kosta jako puno operatera i da to nije tek tako "e ajde da sibnemo 60 000 poruka...ajde"....

Pa cekaj,nisam u tim vodama,al nek neko objasni: Kako bre to njih kosta??? Sto bi naplacivali sami sebi? I sta ? Struju sto su poslali poruke???:S::d:D
Mozda pitam nebuloze al sa moje tacke gledista to tako vidim...Kao na primer,drzim igraonicu i sigurno necu samom sebi da naplatim ako sednem za neki client racunar da se zezam!?! :trust:
 
ma ne kosta ih nista... :D naravno... :D
 
Naravno da ih ne kosta nista kad svakog meseca maznu po svakom racunu u proseku, lupam, 15ak dinara :)
 
Ne daj bože da nam dođe i četvrti operater, moraćemo da se vratimo fiksne telefone. Nadam se da i tamo neće da dođe drugi operater, nego da će da ostane ovaj monopol.
 
To sto su oni indijanci i sto nas nisu SMS-om obavestili, mozemo samo da se uhvatimo za usi i da igramo.U ugovoru lepo pise(ne ovim recima ali se na to svodi) da je dovoljno da napisu na svom sajtu promene i to je to.Mozemo da im duvamo :smoke:
E sad neke druge stvari.Neko rece da ne zna kome da se zali na operatere sa 789.Ja kao bivsi radnik moram da stanem malo,ali samo malo:D,u odbranu tih ljudi.Vrlo cesto se desava,kao sto i sami primecujete,da na 789 nemaju informacije koje ste vi vec negde culi ili cak procitali na sajtu.To je zaista istina i ljudi koji rade na 789,rade u uzasnim uslovima.Znam da to generalno svakoga ko ih zove ne zanima,ali cisto imajte u vidu da time sto se vi nervirate i napusavate te ljude necete ama bas nista uraditi.Ako je operater bio neljubazan ili nestrucan,slobodno trazite da pricate sa Tim liderom i tu budite uporni,recite da hocete da pricate sa nekim ko je strucniji(doduse to je ipak distabilno,posto i medju njima ima *****a).
Sto se tica zaljenja raznim institucijama i slanje obavestenja medijima,od toga nema NISTA.Ako ne znate nekoga direktno pisete uzalud.Toliko sam mail-ova poslao da vise ni sam ne znam.Cini mi se da sam samo jednom dobio odgovor.
Jedino resenje je da neko od vas/nas osnuje stranku pa da stalno organizujemo mitinge:d:d:d:d:d
 
OK, nisam ni mislio na klasično cimanje, nego na ovo "Siđi dole", "Stigao sam" i sl. U Svakom slučaju do sada je razgovor od par sekundi bio maltene džabe (sad će RUS opet da skoči :)), a sada već mora da se vodi računa o tim kratkim razgovorima.

U pravu si,
WELCOME BACK TO NAJNTIS!!!
....
Svakako bi trebalo povesti malo racuna.
 
Ne razumem te. Nađi povoljnije i rešen problem.
 
mali off:
to za obavestavanje je ukorenjen komunisticki vojni metod. kaze da ce se sve promene koje nastanu biti objavljene u javnosti putem oglasne table. E sad, ko je blesav da po ceo dan ceka i gleda besumucno u oglasnu tablu da vidi da li ce se nesto desiti :)

to inace rade i banke, kada urade neku promenu u vezi naplate (obicno je to u pitanju) oni istaknu na nekom papircetu na salteru i cao...

Dok se ne promeni neka regulativa koja tera kompanije da obavestavaju svoje potrosace o nastalim promenama u pismenoj formi (ili putem masovnog e-maila, masovonog sms ili starog dobrog pisma), mnogo cemo mi jos o tome da raspravljamo...

Uostalom, nije ni resenje zakerati oko ugovora jer ako nam se ne svidja ugovor otici cemo kod drugog dobavljaca usluga gde cemo sa zaljenjem ustanoviti da su i kod njih uslovi isti (odnosno onaj deo o svojevoljnom menjanaju uslova ugovora)...
 
Pa naravno da su uslovi isti kada drzava moram da regulise sta je minimum normalnog ponasanja prema potrosacima.

A to ovde ne postoji.



Pa oni ne postuju ni ono sto pise u ugovoru a to je da je rok za resavanje reklamacije 8 (osam) dana i da vracaju novac sa zateznom kamatom.

Reklamirao sam racun jos u aprilu, znaci pre dva meseca i niko me jos nije ni zvao ni obavestio o cemu se radi.

A kamoli da ocekujem da ce neko da mi se izvini zbog cekanja. O kamati na iznos koji ce mi (nadam se) vratiti, sa sve PDVom da ne pricamo.
 
Poslednja izmena:
E, j*bote, sto ste svi malodusni... Sve nesto ne vredi. Naravno da ne vredi kad jedan covek napise mail, al' ja sam govorio o "opstem napadu". Al' dobro, vidim da "ne vredi" ljudima pricati. Zato nas tako svi i j*bu. Od telekoma do poslednjeg politicara.
Kad pomenu stranku... A da osnujemo udruzenje/sindikat korisnika telekomunikacija koje bi obuhvatilo zagrizene korisnike mobilne telefonije, interneta i kablovske? Onda mogu da se sazivaju konferencije za stampu, pa da se pljuje, da se pregovara, da se prima mito... ;)
Il' ni to "ne vredi"?
 
Pa oni ne postuju ni ono sto pise u ugovoru a to je da je rok za resavanje reklamacije 8 (osam) dana i da vracaju novac sa zateznom kamatom.

Reklamirao sam racun jos u aprilu, znaci pre dva meseca i niko me jos nije ni zvao ni obavestio o cemu se radi.

A kamoli da ocekujem da ce neko da mi se izvini zbog cekanja. O kamati na iznos koji ce mi (nadam se) vratiti, sa sve PDVom da ne pricamo.

Idi u korisnicki servis i pitaj sta se desava sa tim. Mene su jutros zvali i 3 minuta mi je gospodjica objasnjavala zasto dolazi do greske, a posle jos 3 minuta mi se izvinjavala zbog deranziranja. Lepo od nje, ali mi se politika cele firme ne dopada. Najsmesniji mi je bilo opravdanje koje glasilo u stilu: nasi inzenjeri kazu da je sistem takav, i da se zbog toga javlja problem. Ja sam joj se na kraju zahvalio i dao preporuku da promene sve inzenjere koji daju takve komentare da se ja, drugi korisnici i ona (kao predstavnik sluzbe za reklamacije) ne bi maltretirali svakom meseca zbog gresaka koje napravi sistem. Ljubazno se zahvalila i rekla da ce preneti komentar :)
 
Jedini spas je da se posle ovakvih svinjarija kad dodje vreme raskine ugovor (ili ko je bez ugovora da to resava odmah) pa kad vide da ostaju bez korisnika onda ce se smiriti i smeksati... A sada su puni,vezali ljude ugovorima pa se izivljavaju (u ptincipu ovo vazi za sve mreze).
Ali nas narod razmislja ovako: " Jao,ne mogu da menjam broj sada,mnogo me ljudi znaju na ovom broju" :wall::wall::wall:

Pa sta ako te znaju? Je*o te broj :mad: Puko bi jednog meseca najvise 1000 dn vise (ali to je max. da na recimo 500 ljudi posaljem 500 sms-a o promeni broja ) Iako su svi operateri ~ isto njesra iz principa bih presao i nagovarao ljude da predju u drugu mrezu samo da bi jedna mreza ostala sa sto manje korisnika da bi se nesto desavalo na bolje- jer ovako svi siti pa gladnima ne veruju.... Ne znam... mozda je samo ovo moj neki psihodelicni trip:cigar: :zgran:
 
mali off:
to za obavestavanje je ukorenjen komunisticki vojni metod. kaze da ce se sve promene koje nastanu biti objavljene u javnosti putem oglasne table. E sad, ko je blesav da po ceo dan ceka i gleda besumucno u oglasnu tablu da vidi da li ce se nesto desiti :)

to inace rade i banke, kada urade neku promenu u vezi naplate (obicno je to u pitanju) oni istaknu na nekom papircetu na salteru i cao...

Za neke stvari je definisano zakonom kako se obaveštava javnost, a Zakoni se uglavnom drže "proverene" formule koja sadrži pomenutu oglasnu tablu i u "Dnevnom listu koji izlazi na celoj teritoriji republike". Za pojedine stvari psotoji i ograničenje tiraža (ne prodatog, već ditribuiranog). Tako da je sve to šuplja priča...
Ako hoćeš da se nešto zna, Politika, Blic, Glas, Novosti.....u suprotnom, ima veliki broj časopisa koji zadovoljavaju zakonske propise, ali ih retko ko čita.
 
Vrh Dno