nidza
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 16.07.2004
- Poruke
- 7,623
- Poena
- 1,095
'ebiga narode, ja se zaleteo za telefon od 2000 dinara pre 1,5 godinu, bio lepi crveni Samsung za ženu, i sad ću taj Samsung debelo da otplatim, verovatno još 2-3 takva do kraja godine. To u celoj priči nije u redu.
Rešenje je profesionalna tarifa, nema zaokruživanja. Ja ću probati da sumiram svoje razgovore, koliko vidim, sigurno svaki treći razgovor duži od minuta, ali ona dva između su do pola minuta - kod njih će nastati problem. BEL paketi su u svojoj prvoj varijanti bili najbolja stvar u celoj priči, zatim promocija od prenošenja minuta pravi overkill. Ovo sad je već totalna konfuzija.
Ne znam, najviše me nervira što su se očigledno dogovorili oko podele tržišta, napravili oligopol i tu nema šta više da se doda. Možda i ne postoje nikakvi interni dogovori, nego je ih je njihova strategija da prate i kopiraju jedni druge dovela do ovog stanja. MTS samo reaguje na sve inovacije VIP-a i Telenora, tako što ih naprosto kopira, a vidim da to radi dosta loše, što je dovelo do totalne konfuzije u paketima i tarifama.
Ko god u toj kompaniji radi na tim projektima je očigledno nesposoban za medalju, zapravo cela kompanija ima sve karakteristike retardiranog pileta koje nikad nije ni trebalo da izađe iz ljuske.
I bez nerviranja narode, potpuno je normalno da običan čovek trpi na svojoj koži velike kompanije koje ne mogu da izađu na kraj sa tranzicijom i konkurencijom.
I tako... Sa trećim provajderom dobismo slončiće koji idu u krug i drže se za rep, a mi možemo da se u'vatimo da ne kažem za šta...
Rešenje je profesionalna tarifa, nema zaokruživanja. Ja ću probati da sumiram svoje razgovore, koliko vidim, sigurno svaki treći razgovor duži od minuta, ali ona dva između su do pola minuta - kod njih će nastati problem. BEL paketi su u svojoj prvoj varijanti bili najbolja stvar u celoj priči, zatim promocija od prenošenja minuta pravi overkill. Ovo sad je već totalna konfuzija.
Ne znam, najviše me nervira što su se očigledno dogovorili oko podele tržišta, napravili oligopol i tu nema šta više da se doda. Možda i ne postoje nikakvi interni dogovori, nego je ih je njihova strategija da prate i kopiraju jedni druge dovela do ovog stanja. MTS samo reaguje na sve inovacije VIP-a i Telenora, tako što ih naprosto kopira, a vidim da to radi dosta loše, što je dovelo do totalne konfuzije u paketima i tarifama.
Ko god u toj kompaniji radi na tim projektima je očigledno nesposoban za medalju, zapravo cela kompanija ima sve karakteristike retardiranog pileta koje nikad nije ni trebalo da izađe iz ljuske.
I bez nerviranja narode, potpuno je normalno da običan čovek trpi na svojoj koži velike kompanije koje ne mogu da izađu na kraj sa tranzicijom i konkurencijom.
I tako... Sa trećim provajderom dobismo slončiće koji idu u krug i drže se za rep, a mi možemo da se u'vatimo da ne kažem za šta...