Šta je novo?

[MTS] VoLTE ... ?

Znaci da je lose podesen sistem na mrezi.

Izgleda da oni to jos uvek podesavaju ali ne umeju bas sve da nameste da radi kako treba.

mene call waiting izludjuje sto ne moze da se iskljuci.
 
I na vremešnom Redmi Note 5 Pro radi, preključe preko četa tražio da mi aktiviraju, juče popodne dobio poruku da nazovem mts podršku da mi puste podesavanja za internet i mms (sto naravno nisam uradio) i posle desetak minuta pojavila se ikonica VoLTE. Nisam do sad primetio neke probleme, a pozive na čekanju ako je nemoguće isključiti je totalno bezveze. Inače sam navikao tu opciju da držim isključenu.
 
Testirao volte sa drugarom (takodje mts korisnik) koji ima bas losiji signal po kuci, u delu kuce gde mu je dobar signal koristeci Volte mnogo se bolje cuje, kada izgubi Volte slabije se cuje.
 
Prvo moras da ih pozoves ili da odes do njih da ti aktiviraju ako vec nisu, drugi korak je da u podesavanjima upalis VoLTE i tek kad se pojavi VoLTE ikonica onda je telefon spreman za VoLTE pozive
I jos nesto, moras da imas neku od omorika ili soko tarifa, na moravama i zmaju nece da aktiviraju
Hvala ti na odgovoru. Imam Omorika i Biznis Libero 19 tarife na Dual SIM.
Za aktiviranje ide ono ##86583## (##VOLTE##), ali ima neki toggle - "carrier check acrivated/deactivated". Ikonicu nemam, znač da mi misu aktivirali.
Videću da pozovem da mi aktiviraju, zanima me da li i kako to radi.
 
Mene su odbili za iphone:

Obaveštavamo Vas da iPhone uređaji nisu sertifikovani za korišćenje VoLTE usluge u našoj mreži.

Ukoliko i kada dođe do promene, korisnike ćemo obavestiti putem našeg zvaničnog portala www.mts.rs

Zahvaljujemo na razumevanju.

Za sve dodatne informacije ili pitanja molimo da nam se obratite, rado ćemo Vam odgovoriti.
Meni su aktivirali na moju odgovornost i rekli da necu biti dostupan kad je aktivan Volte... Sto i jeste tako u praksi.
 
Evo i ja da podelim svoja iskustva što se VoLTE servisa tiče. Kao što su neki već pisali, gotovo svim mojim drugarima koji imaju novije modele Samsunga, a tipa mislim da su svi Omorika tarifa, su automatski aktivirali. Ja imam Kineza, čuveni Xiaomi Poco X3 NFC koji nema šta nema, pa mi je bilo potrebno pola minuta da isčačkam na netu kako se kod mene aktivira VoLTE na telefonu, što može svako od vas da uradi naravno. Ja sam Omorika 1 od kada postoji taj paket i naravno da sam morao da zahtevam da mi aktiviraju ovaj servis, čisto znatiželje radi. Oko 3-4 dana smo se dopisivali mail-ovima, ali meni to nije bilo žurno jer sam svakako MTS maximalno spam-ovao da mi potvrde neke informacije vezane za famozno "ukidanje ROAMINGA" u Zoni 0 i njegovo NEukidanje u Grčkoj naravno, jer džaba sporazum kada naši operateri odrapljivanjem svojih korisnika u Roamingu zarađuju milione bukvalno tokom letnje sezone, ali to je već neka druga priča...

Uglavnom, ako želite da probate VoLTE, imate relativno noviji model bilo kog brenda i pritom ste bar Omorika 1 tarifa, najverovatnije ga imate na raspolaganju samo najpre izGoogle-ajte kako se servis aktivira na vašem telefonu, a onda šibnite recimo mail MTS-u da vam aktiviraju uslugu, ali pritom morate poslati i vaš korisnički ID (što imate između ostalog na moj.mts.rs nalogu, ulogujete se, idete na ikonicu korisnika u gornjem desnom uglu i izaberete opciju "Izmeni podatke", kada se otvori ta stranica vaš korisnički ID je ispisan odmah ispod vašeg imena gore levo).

Možda drugima nisu tražili korisnički ID za ovo, meni jesu i to mi nisu odmah tražili, već iz 3. puta, pa se zato toliko i oteglo, jer njima treba bar 1 dan da odgovore, ali makar odgovaraju za sad i rekoh meni je ovaj servis bio čista "rekreacija". Na mail su mi i poslali odgovor kada je usluga bila aktivna, a posle 10-ak min. se pojavila i čuvena ikonica...

Koristim servis nedelju dana i nisam primetio apsolutno nikakvu razliku u pogledu kvaliteta razgovora sa ljudima koji imaju aktivan VoLTE kako u MTS tako i u drugim mrežama, isti je slučaj i sa mojim drugarima. Nemam problema sa slanjem poruka uopšte, ne želim da komentarišem da VoLTE štedi bateriju jer je to suvišno, jedina prednost ovog servisa u mom slučaju je što imam 4G mrežu u toku razgovora sve vreme. Kada isključim VoLTE kao i ranije bez njegove aktivacije, pri svakom razgovoru meni se posle minut-dva sa 4G spusti na 3G, a pri dužim razgovorima nemam data uopšte. Ovo što sam naveo bi trebala da bude prednost VoLTE servisa, ali recimo moja cura ima A1 NEO tarifu, nema uključen VoLTE niti na telefonu, niti od strane A1 i kada priča ima 4G sve vreme, to smo ustanovili još odavno.

Ako ljudima VoLTE donosi neku prednost, tj. smatraju da je kvalitet razgovora bolji ili da imaju bilo kakav benefit od njega, neka ga koriste. Generalno, svakom ko ispunjava uslove što se tiče tarife bih preporučio da proba ovo, jer kažem i pored oskudnog spiska uređaja na MTS-ovom sajtu, ako imate bilo koji noviji telefon, najverovatnije imate VoLTE, samo isčačkajte kako se aktivira i preko Live Chat-a zahtevajte aktivaciju ovog serviss ili šibnite mail MTS-u da vam aktivira ovo i probajte servis dok ne uvedu i njegovo naplaćivanje, a poznajući MTS čiji sam postpaid korisnik maltene od kada je uveden postapid, ovo me uopšte ne bi čudilo...

U svakom slučaju, ja ću servis ugasiti za koji dan, ne vidim trenutno nijedan meni bitan benifit od njega, a jako mi je bitno da znam recimo ko me je zvao kada sam bio zauzet što VoLTE onemogućava
 
Poslednja izmena:
Ti ili nemaš VoLTE ili na tvom telefonu to ne radi kako treba. Prebacivanje na 3G u toku poziva ukazuje na CS poziv, a ne na VoLTE.
Nema potrebe da se plašiš naplate VoLTE usluge, to se, jednostavno, neće desiti.
Pozdrav
 
  • Like
Reagovanja: rnk
Ti ili nemaš VoLTE ili na tvom telefonu to ne radi kako treba. Prebacivanje na 3G u toku poziva ukazuje na CS poziv, a ne na VoLTE.
Nema potrebe da se plašiš naplate VoLTE usluge, to se, jednostavno, neće desiti.
Pozdrav
Naprotiv, ja imam aktiviran VoLTE koji radi, ali nisi pazljivo procitao moj prethodni post u kome sam jasno rekao da mi se pre nego sto sam aktivirao VoLTE servis uvek desavalo da kada god pricam sa nekim, mreza najpre ode sa 4G na 3G, a posle par minuta gubim mobilne podatke skroz kao da sam ih iskljucio. To je verovatno neki problem do moje kartice, jer na telefonu imam i A1 prepaid karticu gde imam 4G uvek bez obzira da li pricam sa nekim ili ne. Dakle nije do telefona, ali me mrzi da se macujem sa MTS poslovnicama jer nikada nista nisu mogli da srede za jedan odlazak, a meni ovo nije veliki problem.

Sa druge strane, kada mi je aktiviran VoLTE ja uvek imam 4G+ bez obzira na razgovor i ovo je jedna od prednosti ovog servisa koja vazi kod svih operatera, pa i nama dragog MTS-a.

Ono sto sam naveo su situacije kod mene, dakle ja nisam primetio nikakav boljitak u kvalitetu razgovora dok je aktivan servis o kome pricamo, a ni nekoliko mojih drugara koji ga testiraju danima, znaci svi imamo aktivan servis i nikakva promena bukvalno. To moze da bude do MTS-a i njihovih podesavanja baznih stanica recimo u Nisu gde smo mi itd.

Zato sam i ja zakljucio u prethodnom postu da svako ko ispunjava uslove za aktivaciju ovog servisa to treba da proba, testira nekoliko dana i vidi da li za njegove potrebe ovaj servis vredi ukljuciti. Ja trenutno nemam nikakav benefit od servisa i zato ga ne koristim, jer mi je bitnije da mi stizu poruke ko me je zvao dok sam bio zauzet, kao i da osobi koja me je zvala stigne poruka kada vise nisam zauzet. A, danas ima toliko aplikacija za dopisivanje, razgovor, video pozive da ce VoLTE kao i sami razgovori u okviru mreze sve manje biti korisceni od strane korisnika, zasto bi ih onda operateri uopste prodavali u paketima kao "beskonacne" kada su stavili to na papir i isplati im se, izmedju ostalog. Sada je prakticno samo razlika u podacima izmedju postpaid paketa, barem kod ovih najzastupljenijih kod svih nasih operatera, sto je recimo u zemljama EU bilo ustanovljeno jos pre 10 god. minimum.

Za naplacivanje servisa sam se nasalio, ali me ne bi cudilo da to uvedu, mada ovaj servis verovarno nece biti narocito popularan zbog svojih ogranicenja i pored pomenutih aplikacija za razgovor i video pozive koji ljudi masovno koriste svakodnevno, pa tu MTS nema neku racunicu. Dobar primer za to je i sledeci, mada ovo vec odlazi u drugu temu, ali MTS po najnovijem ugovoru nece naplacivati ni saobracaj u Zoni 0, pa ti probaj da arcis u Makedoniji recimo vise nego sto trosis ovde i bez obzira sto imas neogranicene minute, videces kako ce te opaliti po dzepu, mozda ne mnogo, ali bice naplate, jer operateri odredjuju u kom trenutku si ti prevazisao svoj limit i kada sledi naplata. Da ne pominjem sto isto pravilo o ukidanju Roaminga treba da vazi u Grckoj, ali ce tamo vec u najavi biti naplacen Roaming samo "povoljnije"... Nista nije bolji ni Telenor, ni A1, operateri su sistemi za odrapljivanje ljudi, ali smo mi na to osudjeni i placali smo najskuplje pakete u Evropi maltene za nase standarde, a placamo ih i sada, samo nesto povoljnije...

Hvala na feedbacku u svakom slucaju!
 
Poslednja izmena:
@m_antic87
U opste nije komplikovana procedura za aktivaciju kako si je ti opisao.

Posaljes mail i trazis da ti aktiviraju i to bude vec sutra zavrseno, ne treba nikakav ID

A to sto smo pricali o problemima je bilo ranije, ako pratis temu znas da je to reseno i vec neko vreme nema problema te vrste.

I juce sam konacno dobio odgovor od MTS u vezi call waiting opcije, da zvanicno jos ne radi.

Zahvaljujemo se na obraćanju.


Proverom sa nadležnom službom, utvrdili smo da navedena opcija jos uvek nije omogucena kod VoLTE poziva.


Ljubazno molimo za strpljenje do omogućavanja opcije .


Hvala na razumevanju.
 
Jel ovo ne radi preusmeravanje poziva kada si unreachable ili?
 
@m_antic87
U opste nije komplikovana procedura za aktivaciju kako si je ti opisao.

Posaljes mail i trazis da ti aktiviraju i to bude vec sutra zavrseno, ne treba nikakav ID

A to sto smo pricali o problemima je bilo ranije, ako pratis temu znas da je to reseno i vec neko vreme nema problema te vrste.

I juce sam konacno dobio odgovor od MTS u vezi call waiting opcije, da zvanicno jos ne radi.
U mom slučaju je bila takva procedura i tražili su mi korisnički ID onako kako sam opisao. Ja sam samo preneo svoja iskustva i zapažanja od trenutka aktivacije servisa do danas. Nekom ko to bude čitao ću možda uštedeti makar vreme, to je i poenta mog posta. Ne znam da li si primetio da u ovoj zemlji naročito (a, dešava se i u mnogo boljim zemljama) kada komuniciraš sa agentom u banci, kod operatera, internet provajdera, u prodavnici patika, kada ti treba bilo kakav dokument poput pasoša, đačke knjižice, pa do članske karte za biblioteku, tvoje vreme, a najčešće novac i u najgorem slučaju zdravlje zavise od onog ko je sa druge strane paravana, šaltera itd. Dakle, zavisiš u tim situacijama kada ti treba neka usluga koju najčešće plaćaš od profesionalnosti, informisanosti, a često i od samog raspoloženja osobe "preko puta". Tebi su aktivirali VoLTE posle jednog mail-a, meni su za tri dana u proceduri koju sam opisao. Ja sam u banci završio nešto za 10 min., a tebe su za isto to razvlačili nekoliko dana. Ako još uvek nisi naišao na takvu situaciju ovde, onda si ili previše mlad ili imaš mnogo sreće/veza u životu, ali svejedno sistem je takav kakav je, nepromenljiv je i što se pre navikneš na njega, manje ćeš biti oštećen...
 
@m_antic87: ne treba da te brine popularnost VoLTE usluge. Za koju godinu, to će biti jedini način za obavljanje razgovora preko mobilne mreže. U nekim zemljama 2G mreže su već ugašene, a ista sudbina očekuje i 3G. Ostaće 4 i 5G, i VoLTE/WoWiFi kao jedini način za zvanje.
Pozdrav
 
Mole se članovi da ne pišu epske postove sa vrlo malo konkretnih informacija, da ne kažem neproduktivne.
 
Aktivirao uslugu i supruzi na Poco X3 i kvalitet razgovora je osetno bolji.
 
Da li nekome radi preusmeravanje poziva kada ste nedostupni?
 
Da citiram sam sebe, zabagovalo slanje sms poruka tako da sam joj deaktivirao uslugu.
Isti slučaj i na RN5 Pro, ispočetka trajalo slanje sms-a 20-ak sekundi, posle 5,6 dana ovo se drastično promenilo pa neki nisu nikad ni stigli na odredište. Isključio do promene telefona.
 
Informacije od pre 20-30 dana iz ove teme nemaju veze sa sadasnjim stanjem.
 
Pisao sam vec sta ne radi, to je odavno sredjeno a ovde se prica o tome kao da je i dalje stanje isto.
 
Malopre stigla nova verzija moj mts aplikacije za IOS uređaje i u opisu stoji VOLTE usluga ali ne vidim nigde u aplikaciji tu opciju.. Na novoj Omorici 1 sam, treba da mi bude dostupna ako su je pustili za iPhone
 
Malopre stigla nova verzija moj mts aplikacije za IOS uređaje i u opisu stoji VOLTE usluga ali ne vidim nigde u aplikaciji tu opciju.. Na novoj Omorici 1 sam, treba da mi bude dostupna ako su je pustili za iPhone
Isto sam i ja video ali u aplikaciji nema nista
 
Gde se nalazi ta opcija ? Ja jedino sto sam primetio je racun za prosli mesec :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Evo na ios aplikaciji se pojavila opcija za aktivaciju VoLTE-a
 

Prilozi

  • C7FAD012-7095-4814-8CAB-812FA4297237.png
    C7FAD012-7095-4814-8CAB-812FA4297237.png
    412.8 KB · Pregleda: 63
Jel čita uopšte neko makar poslednji post?
 
I meni se sada pojavila ali na spisku i dalje nema da su iphone uređaji podržani, a iskreno me strah da ih kontaktiram da pitam..
Nema nista jos da moze u punom potencijalu da se koristi na iphone-ima, samo su na ios app pustili da moze VoLTE da se ukljuci
 
da prijavim da su sredili i da radi call waiting!

Mislim da sada sve konacno radi, ili bar ne mogu da se setim nicega (y)
 
Nazad
Vrh Dno