Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Uđeš u ruter sa 192.168.1.1 obično telekom/telekom za username/pass, ja imam HG530, ali u suštini je isto, ideš na Basic/DHCP , pod Ethernet su ti čekirani prvi i četvrti port, ti čekiraj koji ti trebaju, i dole Submit.
 
Sa telekom/telekom nece moci da menja to.
Mora admin/tzlkisonpk ili koja je vec sifra za taj ruter. Mozda tzlsonpk, ne secam se kako bese druga sifra, starija...
 
E to nisam znao, hvala :)


Nema na čemu. Ja sam se pre par godina kod druga svojski namučio, on pod istim krovom telefon na dva mesta, udaljena jedan od drugog, plus alarm od poslovnog prostora i naravno adsl i iptv... I on to lepo povezao tako da mu ostaše istureni jedan telefon i alarm u odnosu na adsl. I svaki put u 8 uveče teta zatvori prodavnicu i uključi alarm, a njemu konekcija pukne...i on to trpeo godinu dana. Meni jednom prilikom kod njega dopi*di i ja lepo iscupam spliter, pa na tavan i primenim sliku 2 iz onog primera...jest da malo ružno izgleda, ali se ne vidi pošto je na tavanu, a najbitnije je da šljaka :)

Još jedna dobra caka je u zid staviti 4- žilni kabel, i lepo na tavan iz razvodne u spliter, pa iz splitera po 2 žice dole u duplu utičnicu rasporođeno, i onda nemaš spliter i jedan kabel više, već lepo estetski dovučeš adsl i telefon gde hoćeš.
 
Pa vako, hmm odakle da pocnem....izgleda da si radnik telekom jel? Imam ti ja net 5 I to fercera lepo godinu dana, sa downloadom od nekih 4 nesto mb I konstantnim protokom od nekih 4-5mb.Onda se desi neki kvar I ostanemo bez neta 2dana, zovi, kukaj, placi I nekako ga osposobise.Joj srece....ali net jedva radi.Ajde opet zovi, kukaj, placi....ali ovog puta bez efekta.U medjuvremenu zove radnik telekoma da nas pita jel hocemo box2 I protok 10/1mb....ja sav happy[emoji12] ....ocem bre kaki da necu, pitam ja njega lepo jel imam uslove, dal to moze, usput ga upoznam I sa problemom koji imam.Kaze tip ma moze bre, opusteno, zato vas I zovemo da biste dobili stabilan net I vecu brzinu.Odlicno, samo mi recite gde da dodjem da potpisem ugovor.Uradim aneks ugovora I dobijem brzinu od 1mb koji jedva da nekad radi I tako, uglavnom je na nekih 0,50mb....komsija ostao na net5 I I dalje ima dobar protok I stabilnu vezu....ja kukam, zovem, placem, saljem imejlove I dalje ali dzaba....kazu da nemam uslove, da sam daleko, bla, bla....kontam ja da sam daleko od centrale, ali vi iz telekoma ne kontate da sam imao net5 koji je radio savrseno, a kod komsije radi I dalje.....jel te zanima jos nesto oko glupavog telekoma[emoji15] ?
Postoji puno prostora da popravite situaciju, a da li ćete to i uspeti, u velikoj meri zavisi od pripreme i pristupa.
1. Prikupite podatke iz modema (downstream & upstream line/max rate, snr i attenuation, crc, fec). Na forumu možete dobiti ocenu parametara.
2. Pismenim putem (npr. slanjem mail-a napisanog vrlo preciznim tehničkim i pravnim jezikom) od teh. podrške Telekoma zatražite setovanje port-a na 6/1 Mbit/s
3. Ako to uradite kako treba dobićete brzinu ali ne maksimalnu po vašem paketu već onu koju linija može da istrpi a to je po svemu sudeći 6/1 Mbit/s uzimajući u obzir da imate nove instalacije & primer u komšiluku da je net stabilan na toj brzini. Ja sam optimista po ovom pitanju.

Činjenice:
- Oni su pravno zaštićeni jer ste se ugovorom saglasili da koristite paket do 10Mbit/s
- Uradiće sve što mogu da poprave situaciju - nemaju interes da gube korisnike i da imaju nezadovoljne korisnike
- Ako se prijavite za iptv/vdsl svakako pri sadašnjoj udaljenosti od centrale nećete moći dobiti tu uslugu al će zahtev ući u sistem. Broj zainteresovanih za iptv/vdsl u određenom sektoru (koji ne mogu da se realizuju) je parametar kod izgradnje isturenih stepena - mini centrala. Istureni stepen je i jedini način da dostignete deklarisanu brzinu paketa, za početak. Realno, kad-tad ćete imati potrebu za većom internet brzinom pa na vreme pripremajte teren.
- Pomoglo bi da ste pitali za ime i prezime, kao što niste, tog što vas je nagovorio da pređete na tehnički neostvariv paket pa da onda on "opušteno" razreši taj kuršlus što je napravio, on mene bi lično dobio i prijavu.
 
Poslednja izmena:
Hvala na savetu, sve sam to vec fino I kulturno uradio ali dzabe....nece da se cak ni potrude da pokusaju da otklone problem, nece uz svo moje insistiranje ni da vrate parametre rutera na brzinu od 5mb iliti bivsi net5 paket, ponudili su mi upravo ono sto mislis da nece, raskid ugovora.Tako da stvarno neznam sta da pokusam vise, nazalost.Razmisljam da raskinem ugovor I da probam orion, neverujem da gore od ovog moze.Najvise me pogadja to da telekom uopste nema sluha za nas potrosaca I krajnje bahato ponasanje[emoji35]
 
.Tako da stvarno neznam sta da pokusam vise, nazalost.Razmisljam da raskinem ugovor I da probam orion, neverujem da gore od ovog moze.Najvise me pogadja to da telekom uopste nema sluha za nas potrosaca I krajnje bahato ponasanje[emoji35]
Hm, itekako bi pomoglo, za početak, da razumete značenje reči - "uputiti zahtev pismenim putem" ... ;-)
 
Poslednja izmena:
Pa jedino da im pisem pismo, kazem da sam slao mejlove tehnickoj podrsci
 
Odlično imamo mali napredak, pokažite te screenshot-e mail-a i odgovora od Telekoma
 
Poslednja izmena:
Na fonu sam, laptop je kuci pa nemogu da napravim screenshot.Pravim sutra I kacim, usput jel to dozvoljeno? Ima ona klauzula kod njihovih odgovora da zadrzavaju sva prava I da mogu zakonski da me gone?
 
No, evo zašto je nestao tf103c, da bi se pojavio "bolji i lepši", opet su podigli cene. Baš sjajna akcija.
 
Poštovani,

Hvala što koristite servis [email protected] kojim želimo da svim korisnicima omogućimo direktne odgovore na sva pitanja u vezi sa našim uslugama.

Žao nam je zbog Vašeg nezadovoljstva.

Po pristizanju, Vaše elektronsko pismo smo prosledili nadležnim Službama kako bi se izvršila provera maksimalne propusnosti usluge. U ovom momentu zaista nismo u mogućnosti da Vam pružimo korišćenje naše usluge na brzini koja će biti 10 Mb/s (već na nešto manjoj) zbog tehničkih karakteristika linije i nešto veće udaljenosti od centrale. Svakako, po rešenju bićete kontaktirani.


Budući da Telekom Srbija stalno radi na unapređenju svojih usluga, nadamo se da ćemo u narednom periodu moći da odgovorimo na sve Vaše zahteve kao i da ćemo tehnički biti u mogućnosti da ponudimo kvalitetno praćenje naših usluga kao što je i do sada bilo. Zahvaljujemo se na razumevanju.


Za sve dodatne informacije ostajemo Vam na raspolaganju. evo to je jedan od mnogih odgovora koje sam dobio od telekomaScreenshot (10).png a evo i prvog od mnogih mejlova koje sam poslao
 
Poslednja izmena:
Promeni pristup podhitno - nije inteligentno da strani od koje očekuješ da ti reši problem govoriš, u više navrata, u najmanju ruku u već prvoj korespondenciji, da su te navukli!
Pokupi parametre iz modema i daj nekom da ti napiše zahtev za novo setovanje linije, pročitaj moju poruku ponovo, ako hoćeš da ostvariš svoja prava uopšte...
 
http://open.telekom.rs/internet/Content.aspx?temp=0&sid=1918&id=1924

Ovo im je ponuda, mada da bas svih tableta nema to mi je neverovatno jer tako nije bilo ni kada su tablete delili za jedan dinar a kamoli sada da je nestasica kada su im nasvirali cene. Nego lepo ti odaberi sta ti se svidja pa u ponedeljak ujutru nazoves telekom pa da cujes sta ce da ti kazu. Veruj mi jedno kazu u poslovnici a drugo preko telefona, nista te ne kosta da nazoves i kazes zelim taj tablet i vecu brzinu ako si na menjem paketu. Pa kada dobijes sve informacije javi se ovde da cujemo sta je na kraju bilo.

Danas sam dobio poruku da je adsl zahtev odobren i da odem u najbližu poslovnicu da preuzmem opremu i tablet, što sam i pokušao.
Prvo sam čekajući u redu ostareo za 3 godine, da bi mi rekli kako tableta koji sam hteo više nema i da zato moram da prekinem ovaj i podnesem novi zahtev. Kako nema kada je bilo u trenutku podnošenja zahteva? Ima sličan Asus, samo malo drugačija oznaka i radnica je verovatno pogrešila. Pošto je većina tableta low end koje ne bih koristio i precenjeni su, podneo sam samo zahtev za ADSL, nemam više živaca, ni vremena da se ganjam sa njima.
 
Hvala na savetu, sve sam to vec fino I kulturno uradio ali dzabe....nece da se cak ni potrude da pokusaju da otklone problem, nece uz svo moje insistiranje ni da vrate parametre rutera na brzinu od 5mb iliti bivsi net5 paket, ponudili su mi upravo ono sto mislis da nece, raskid ugovora.Tako da stvarno neznam sta da pokusam vise, nazalost.Razmisljam da raskinem ugovor I da probam orion, neverujem da gore od ovog moze.Najvise me pogadja to da telekom uopste nema sluha za nas potrosaca I krajnje bahato ponasanje[emoji35]

Samo predji kod Oriona pa ces tek onda da vidis sta su tantalove muke! Tek onda ces da jurcas po temi i da skaces ko j*rac i da zoves orion i da izgubis kilometre i kilometre zivaca dok se budes sa njima ganjao i tek kod njih neces resiti nista a onda ces da dodjes ovamo i da kazes koji me djavo terao da prelazim iz Telekoma kod jos goreg provajdera. Jer ako neki problem imas kod oriona ili nekog treceg provajdera tamo ti je pravilo da prvo zoves svog provajdera pa tek kada se oni smiluju da se sete da prenesu tvoju prijavu telekomu a naravno kada prime tvoju prijavu o problemu ako nemaju guzve uzece i uradice ali ako imaju guzve na centrali prvo ce da resavaju svoje korisnike pa tek onda ce tebe da resavaju a takav pristup moze da nekada potraje i danima.

Naprotiv Telekom je najkorektniji prema svojim korisnicima samo u svojim namerama moras da budes uporan i istrajan a to je da ako imas neki problem svaki dana zoves i dosadjujes im, saljes mejlove za dokazima i na kraju ako mozes ides u poslovnicu svaki drugi dan da prijavis problem i kada te budu na kraju nazvali ili ti kazu nemate potrebe da svaki dana zovete i slajete email ili dolazite ti samo kazes resite mi problem i ja necu dolaziti. Ali ne da radis sa salterusama nego trazis nekoga od sefova koji je dezuran tog dana u poslovnici, i veruj mi pored tolikih mejlova koje saljes neki ce na kraju da zavrsi do nekog glavonje ili jednostavno uzmes i saljes im svima isti mejl pa na kraju ce neko uzeti da ga procita pa ce da ti rese problem. Jer nemoguce je da pored tolikih mejova koje posaljes da ga niko ne vidi i ne procita.

Znam da ti sve ovo zvuci SF ali samo tako ces uspeti da dobijes ono sto hoces a to je a ti rese problem.

Promeni pristup podhitno - nije inteligentno da strani od koje očekuješ da ti reši problem govoriš, u više navrata, u najmanju ruku u već prvoj korespondenciji, da su te navukli!
Pokupi parametre iz modema i daj nekom da ti napiše zahtev za novo setovanje linije, pročitaj moju poruku ponovo, ako hoćeš da ostvariš svoja prava uopšte...

A sta treba da radi da im ljubi tabane? Alo bre on placa uslugu i za cenu koju placa ima pravo da se buni jer ako si ti radnik Telekoma a kako se predstvaljas predpostavljam da jesi znaci ti od njegovih para i mojih i svih drugh korisniak primas platu znaci da nema nas ne bi bilo ni vas znaci uzajamna pomoc je dobro dosla. Jer ako kaze da mu je unazad par godina radio adsl na 5 mb a sada nece da predje 1 mb znaci da je problem negde samo treba malo da se angazujete i da vidite gde je zapelo i gde je nasatao problem. Ali lakse je govoriti problem nije kod nas ili ne moze vise od toga.

Meni je svojevremeno adsl poceo bez razloga da puca i da ruter gubi konekciju i smarao sam ih na telefonu dogod nisu resili problem, ali ni moj problem nije bio resen preko noci nego su me prvo u korisnickom setali te probaj ovo u ruteru te probaj ono, pa onda na kraju nije ruter problem nego su kablovi problem pa kada nisu ni kablovi bili problem onda je bio problem windows pa je na kraju opet bio ruter problem pa su isti menjali pa se sve opet isto desavalo pa pored svog tog zvanja i natezanja sa raznoraznim operaterima iz korisnickog i ubedjivanaj sa njima sam slao i mejlove sa svojim problemom pa ni to nije urodilo plodom pa sam jedno vece po ko zna koji put vec vidno iznerviran zvao korisnicki javi mi se neki baja koji misli da je bogom dan tamo i da je on najpametniji da bi isti posle iznosenja mog problema (po ko zna koji put sam pricao istu pricu i na kraju iste sam pitao sto sve korisnike smatraju bu*alama i da nista ne znaju oko adsl-a) da bi isti odbio saradnju i prekinuo mi vezu... ponovo sam nazvao isti se javio ali nije odgovorio nego je ostavio vezu otvorenu tada sam uputio email na neka imena i posle samo par dana su me pozvali neki ljudi iz telekoma da se izvinjavaju i ovako su mi rekli da je isti sankcionisan ma sta im to bilo znacilo a da su moj problem uzeli u razmatranje i da ce me obavestiti o daljem razvoju.... jos mi je reko taj covek da sam operateru mogo da j*bem mater i sve po spisku nema pravo da mi prekine telefosku vezu. Nije proslo dan dva taj isti covek me je pozvao i znas sta je reko da su nasli problem i da je problem bio sa njihove strane u centrali i da je isti otklonjen i da ne bih trebao vise da imam takvih problema, cela poenta ovoga sto sam sada napisao je ta da su me svi u korisnickom servisu ubedjivali da je problem sa moje strane a sta je na kraju bilo da je problem ustvari bio sa njihove strane.
 
Poslednja izmena:
Da li moze uz Box paket da se uzme tablet ili ne? I koja je cena tableta ako moze da se uzme? Ne mogu nikako da se snadjem na njihovom site-u sto se tice Box paketa.
 
Не може, осим ако не постоји нека малопродајна цена али то онда нема везе са Бокс пакетима.
 
Orion, bar za biznis korisnike a možda i za privatne, ima otvoren bug tracking system (ticketing system). Tok rešavanja molbi/žalbi/zahteva je za podnosioca javan - podnosilac može da prati ko radi na rešavanju prijave, dokle je stigla realizacija i svakako je pismen trag za njegove buduće akcije (raskid ugovora, umanjenje račun itd) - ukoliko mu neopravdano ne izlaze u susret. Telekom je što se toga tiče i dalje crna rupa. Ipak svaki pravno i tehnički jasno upućen zahtev je korak u pravom smeru. Kad to uradite kako treba svako njihovo otezanje je osnov za validan zahtev za umanjenje računa ;-) Ipak najčešće to ne ode tako daleko i reše problem ukoliko su u mogućnosti.

zmajcek: Tebe to izgleda još uvek drži.. Da, oni u telekomu ne znaju ništa o adsl-u a nisu bili svesni toga dok im ti nisi to objasnio... Daj ne drami...
 
Zmajcek uopste ne drami, ovi sto sam bio sa njima u kontaktu apsolutno nista neznaju o adsl-u, znaju samo da pitaju koje mi lampice svetle na ruteru, da mi kazu da je problem u mojim kablovima ili da zakljucam ruter, cak ni radnik koji je bio da oroveri cvoriste nema tri blage veze, lepo me covek ubedi da ja brzinu vecu od 1mb nikad nisam ni imao.Zmajcek, dzaba vise da se zalim, telekom jednostavno nece da dodje da otkloni kvar, ponudili su mi samo da ostanem na ovoj brzini I placam 1950din ili da raskinem ugovor.Nazalost
 
zmajcek: Tebe to izgleda još uvek drži.. Da, oni u telekomu ne znaju ništa o adsl-u a nisu bili svesni toga dok im ti nisi to objasnio... Daj ne drami...

Koliko sam imao prilike da budem u kontaktu sa korisnickim servisom a bio sam dosta puta i svaki put vam se vrti ista traka i ne to samo kod vas nego kod svih operatera se vrti ista prica: imate virus, nije vam uredu racunar, jeste resetovali ruter i slicne price koje nam operateri trtljaju preko telefona. Ako se javim i objasnim problem i kazem da sam sve pokusao i nabrojim svoje pokusaje i vi me pored svega toga vracate na start da ukucam 192.168.1.1 i da prodjemo proceduru a vec sam naveo da sam sve probao sto znam i da nije nista uspelo od svega toga i pored svega toga sto sam naveo da nije nista uspelo da natera net da radi ili vec koji je problem i na kraju se i operater uveri u sve to i onda uzme da posalje tiket tehnickoj podrsci, znaci gubite moje vreme i vase na gluposti. I kako onda korisnike ne smatrate bu*alama? Razumem da ima ljudi koji se ne razumeju i da kada ga operater navodi da je to samo da se utvrdi jel su sve opcije prosle pre nego sto se slucaj prosledi tehnickoj sluzbi ali sto ljude koji se razumeju sputavate i pravite bu*alama kao da nista ne znaju a da oni koji su kraj telefona sve znaju i da ce odmah da rese situaciju ako prodjem vasu proceduru.

Ako je to neka politika Telekoma onda je navedite u ugovoru da operater kada prijavljujete problem mora da se uveri u problem pa da znam zasto me pravite ludim a ne ovako da mi trosite vreme zabadava na vasu nestrucnost i ne znanje. Jos se nije desilo da mi je operater iz korisnickog resio problem ali je bitno da mi uzme vise od 10 minuta vremena na kojekakva de*ilna pitanja. Ako ste vec toliko jaka kompanija onda zaposlite strucno odgovorna lica koja znaju da rade svoj posao a ove sto ste pozaposljavali na stranackoji i rodjackoj liniji to sve sutnite napolje i da vidite kako ce da vam se podigne rejting. Nego sve po preporuci dosli da rade a ispred sebe lista sa pitanjima koja trebaju da postavljaju jer isti nisu sposobni ni ta pitanja da nauce napamet.

Ne da me drzi nego podpisujem da NE ZNAJU AMA BAS NISTA!!! A za svoje pare imam da dramim koliko hocu jer od mojih para i svih drugih korisnika telekoma se tebi i njima uplacuje plata, penziono, socilalno i sve drugo tako da vi ne treba da se cujete do onog trenutka kada vam neko prestane da placa e tada se budnite i trazite svoja prava ali dok vam placaju ima da cutite i da klimate glavom i da se smeskate... JER ZNAS KAKO SE KAZE MUSTERIJA JE UVEK U PRAVU, TO NE ZABORAVI NIKADA!!!

Jer ako ste vi na sajtu izjasnili svoje uslove o koriscenu adsl-a i ja sam prihvatio takve uslove znaci da i ja ocekujem od vas da ispunjavate svoje obaveze u najkracem roku.
 
Poslednja izmena:
Koliko se odprilike čeka na tehničku podršku da dođe da namesti IPTV? Naručio sam ga prošli petak i još niko nije dolazio.
 
Zar se placa i za prvo namestanje? Mialio sam da je samo za drugi+
 
Izvini molim te :) jasno je :)
zavisi koliko su zauzeti, tj koji si im na redu. Ako ih nema par dana, zovi ih opet. Ali meni su uvek dolazili dan-dva posto pozovem telekom centar.

Sry, bio sam malo neourozan :)
Hteo sam da oni dođu jer mi je TV daleko od modema a modem je odma pored računara pa ne znam da li kada bi bez njih to nameštao znao to da spojim sve. Ako ne dođu u ovih par dana zvaću ih.
 
Vrh Dno