Dante Aligijeri
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 19.07.2016
- Poruke
- 279
- Poena
- 80
Ko ima samo fiksni kod Telekoma svejedno mu je da li ima papirni ili elektronski račun, nema nikakvog popusta.
Znam da je SN imala rok 15. dan u mesecu. Ali račun je sad Telekomov (skoro identičan po izgledu), samo SN logo i taj datum čini odstupanje od MTS računa. Zato sam svo vreme mislio da je rok za MTS korisnike identičan. Da sam znao da je rok za MTS korisnike ostao 20., pitao bih se zašto ne pomere na isti datum i za SN korisnike, odnosno koje su šanse da rok za MTS spuste na rok za SN.Reč je o mts-u, a ne o Supernovi. Supernova je imala duže vreme rok plaćanja na 15. međutim, kada sam pogledao mts račun, pisalo je da skraćuju rok plaćanja sa 20. na 15. odnosno uvode dvokratni obračun zatezne kamate od novembra do maja i od maja do novembra.
Stanje je katastrofa najblaže rečeno sa tim računima. Nekada su poštari do nekog razumnog roka donosili nam račune, sad neka privatna kurirska firma koja često kasni. Račune za ovaj mesec smo dobili u sanduče negde popodne 13.6., gomilu njih. Evo ja nisam bio rad da plaćam elektronski ali gledam da pređem potpuno nakon što sam lupao glavu gde da tražim (u kojoj MTS poslovnici) duplikat SN računa ako mi ne stigne na vreme.Realno, za bilo koji racun, a da ti lupaju kamatu posle datuma za placanje je veliki bezobrazluk. Prvo, neko ide na godisnji odmor, pa ne moze da plati racune u tom "roku". Neko ode van zemlje na jedno 3 meseca, pa ne plati te racune, sve dok ne dodje. Postoji mali milion razloga zasto neko nije platio racun. Drugo, pod ugovornom si obavezom. Nije ovo prodavnica, pa da su uslovi "kupovine i usluga" drugaciji. Ja stvarno ne znam koji je nas problem, a mislim na gradjane, da trpe svaki idiotluk, koje neke firme rade na ovaj nacin. Nije to prodavnica, pa da kupis odmah ili na rate, pa ti skidaju sa racuna, ovo je ugovorna obaveza koja traje. Ako ne placas 6 meseci, neka onda ganjaju nekoga.
I nije samo to, zeni stize sms "niste platili racun" i vec je dobila nekoliko poruka dok nije placeno. A nismo platili jer drugi deo plate dobija 15-16 kako legne na racun, jer to koristimo za placanje racuna. Ne znam kako je van grane to reseno, ali realno nikad gluplje osmisljen sistem.
Svakako preko portala može da se vidi račun, pa i plati.Morao sam da citiram. Kako? Ja elektronski imam već 2-3 godine, valjda? Nije tu bitan popust, nego lakša komunikacija i plaćanje?
Sve račune dobijam elektronski, i infostan koji mi je jedno vreme bio problem zbog popusta, pa kad zakasni, izgubim popust, račune za struju i dalje dobijam u koverti, iako sam se prijavio za email dostavu. Većina el brojila u BG se očitaju do 7. u mesecu, najkasnije do 10. Za one koji nisu bili kod kuće ili " zaboravili" da otključaju kapiju, dakle mahom porodične kuće, zgrade koje čine 90%,očitaju se do 7.Znam da je SN imala rok 15. dan u mesecu. Ali račun je sad Telekomov (skoro identičan po izgledu), samo SN logo i taj datum čini odstupanje od MTS računa. Zato sam svo vreme mislio da je rok za MTS korisnike identičan. Da sam znao da je rok za MTS korisnike ostao 20., pitao bih se zašto ne pomere na isti datum i za SN korisnike, odnosno koje su šanse da rok za MTS spuste na rok za SN.
Stanje je katastrofa najblaže rečeno sa tim računima. Nekada su poštari do nekog razumnog roka donosili nam račune, sad neka privatna kurirska firma koja često kasni. Račune za ovaj mesec smo dobili u sanduče negde popodne 13.6., gomilu njih. Evo ja nisam bio rad da plaćam elektronski ali gledam da pređem potpuno nakon što sam lupao glavu gde da tražim (u kojoj MTS poslovnici) duplikat SN računa ako mi ne stigne na vreme.
Poreska sa rešenjima koja kasne, rokovima kvartalno do 15-og i 3 uplatnice. EDB nedostatak ljudstva, mahom klinci kasno očitavaju brojila pa lažiraju datume i posle peglaju na sledećem računu. Jedino nam iz VU za održavanje tolerišu, kad skupim dovoljno računa - platim odjednom.
I posle treba neko da se čudi što je Telekom uradio ovo?
Slažem se da bi trebalo da popuste malo sa tim penalima za kašnjenje, makar da pomere te rokove do 20-og ili 25-og. Ali budimo realni, to se neće desiti.
Ja u poslednje vreme dobijam elektronski račun tek 9-og u mesecu, apsolutno nije u redu da je rok za plaćanje 6 dana.Ja račune (elektronske) dobijam od Mts-a 5 u mesecu.
Potpisao si ugovornu obavezu na 2 godine sto znaci da od prvog dana znas u kom periodu treba da izmiris racune. Ako 01.07. ne mozes da se organizujes da izmiris obavezu izmedju 09.08 - 15.08. onda i trebas da platis kamatu. Ne mislim samo na tebe, nego svima kojima je 5 dana problem da se prilagode.Ja u poslednje vreme dobijam elektronski račun tek 9-og u mesecu, apsolutno nije u redu da je rok za plaćanje 6 dana.
Isto sam postavio pitanje na početku teme.5 dana?! Živimo u istom gradu a meni se papir često dostavi brže nego njemu elektronski. Ako su mu skratili rok za plaćanje, hoće li mu račun dostavljati ranije ili možda kasnije?
Potpisali su i oni ugovornu obavezu da mi dostave račun 10 dana pre isteka roka za plaćanje. Dal ću ja da platim provog ili desetog dana od dobijanja računa je moja stvar. Oni treba da doatave račun jer nije svakog meseca isti iznos, zavisi od potrošnje.Potpisao si ugovornu obavezu na 2 godine sto znaci da od prvog dana znas u kom periodu treba da izmiris racune. Ako 01.07. ne mozes da se organizujes da izmiris obavezu izmedju 09.08 - 15.08. onda i trebas da platis kamatu. Ne mislim samo na tebe, nego svima kojima je 5 dana problem da se prilagode.
Ne razumem odakle potreba da braniš ovakvu stvar ?!? Da, nemam pametnija posla nego svaki dan da sedim kući ne bih li ulovio svečani datum kada Telekom šalje račun. Znači odem na nedelju dana negde, ne daj bože koji dan duže i oni mi odvale kamatu.. Pa genijalno, treba još da skrate rok, eto predloži im da je 5 dana previše, da skrate na 2...Potpisao si ugovornu obavezu na 2 godine sto znaci da od prvog dana znas u kom periodu treba da izmiris racune. Ako 01.07. ne mozes da se organizujes da izmiris obavezu izmedju 09.08 - 15.08. onda i trebas da platis kamatu. Ne mislim samo na tebe, nego svima kojima je 5 dana problem da se prilagode.
Potpisali su i oni ugovornu obavezu da mi dostave račun 10 dana pre isteka roka za plaćanje. Dal ću ja da platim provog ili desetog dana od dobijanja računa je moja stvar. Oni treba da doatave račun jer nije svakog meseca isti iznos, zavisi od potrošnje.
Ili možda misliš da samo jedna strana mora da se pridržava ugovornih obaveza, a druga ne
Iz dna duse prezirem kapitalisticki sistem, a ono sto mrzim jos vise su nadobudne narikace.Ne razumem odakle potreba da braniš ovakvu stvar ?!? Da, nemam pametnija posla nego svaki dan da sedim kući ne bih li ulovio svečani datum kada Telekom šalje račun. Znači odem na nedelju dana negde, ne daj bože koji dan duže i oni mi odvale kamatu.. Pa genijalno, treba još da skrate rok, eto predloži im da je 5 dana previše, da skrate na 2...
Nije tacno. Imam fiksni i relativno cesto ga koristimo u kuci. Minimum nekoliko puta dnevno.Taj Telekom "valja" fiksni telefon jer niko nema potrebu danas za tim osim starije populacije u manjim sredinama a taj broj nije zanemarljiv.
Taj Telekom "valja" fiksni telefon jer niko nema potrebu danas za tim osim starije populacije u manjim sredinama a taj broj nije zanemarljiv.
Često pazim na konstrukciju rečenice.Nije tacno. Imam fiksni i relativno cesto ga koristimo u kuci. Minimum nekoliko puta dnevno.
Bravo!Ako Vam ne odgovara kako rade i šta rade - NE koristite njihove usluge .
Ako nemate uslove za to kupite antenu koja se reklamira sa 30 ak kanala i gledajte besplatno . Za net - uzmite kucni net od nekog i to je isto reseno .
Dve strane pisanja oko nečega što ne morate da imate . Prodajte mi Vašu uslugu , a platiću je posle nekoliko meseci - 1 pa na više .
Postoje i drugi operateri ako su dostupni , a ako ne - Total TV .
Nisam zaposlen u MTSu , ali koristim mts box - račun stiže na mail , a ako Vam ne stigne papirni račun , posle 10og u mesecu - najkasnije - otiđite do poslovnice i odštampaće Vam račun koji morate da platite ili u pošti ili u nekoj banki .
Stvarno je " teško " biti fin .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari