Šta je novo?

MTS - promenjen rok za plaćanje računa

pejch

Cenjen
Učlanjen(a)
14.02.2012
Poruke
140
Poena
180
Vidim da je rok za plaćanje pomeren sa 20 na 15 u mesecu,znači lopovi se nameračili da nam otkidaju kamate,pošto verujem da većini nas ovde leži plata oko 20 u mesecu.Stvarno su maheri da uzmu lovu na kvarno.
 
Evo za one koji je veruju 👇

PXL_20230612_110123137~2.jpg


Ako ovako rade onda neka račun stiže do petog u mesecu.
 
Kod mene se uredno pojavio tu negde do petog, možda i dan dva pre. Stigao sms i u aplikaciuji. Mail tek sutradan.
Ima taj podebljani deo za promenu roka plaćanja.

Pošto reklamiram već drugi put za redom, produžen je rok na ispravljenom:
Mesto i datum izdavanja: Beograd, 09.06.2023.
Datum prometa: 31.05.2023.
Rok za plaćanje: 23.06.2023.
Danas stiglo na mail.
 
Pa nije malo od svakoga po dinar , neka bude da jedino penzosi plaćaju redovno račune zbog penzije...gde su ostali koji dobijaju platu mnogo pre ili posle tog datuma u mesecu.
Ah da zlatno je doba ...uvek ostane od plate za račune 😻
 
Ajde da malo svi budemo realni. Nemam nameru da branim bilo koga, ali od datuma fakture, pa narednih 15 dana, svaka naplata od svih ide posle sa kamatom u koliko nije plaćeno u tom roku. Ili ja možda grešim? Svako ko je potrošač bilo čega, da je obračunski period od 01 do 01 u mesecu ili od bilo kog datuma do bilo kog datuma, zna da je rok za plaćanje 15 dana od isteka prethodnog perioda. Ili možda ne zna??? Isto je u A1 i Yetelu 15 dana, bez obzira kad je dostavljen račun. SBB je na 25 dana.

@nesa69
Ajde molim te probaj to da uradiš sa računom za električnu energiju.
 
Poslednja izmena:
U Yettelu je rok za plaćanje 20. u mesecu, tj. 20 dana od isteka prethodnog perioda a dodao bih i da račun za Yettel dobijem online pre mts računa tako da nije baš tako kako kažeš ili su u mts malo neažurniji nego što bi trebali biti...

Inače ne kritikujem nikog zbog toga što naplaćuje kamatu ukoliko se kasni sa plaćanjem već zato što je mts bez nekog većeg razloga skratio taj period.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20230612_220620_Yahoo Mail.jpg
    SmartSelect_20230612_220620_Yahoo Mail.jpg
    75 KB · Pregleda: 50
  • Screenshot_20230612_220927_Gallery.jpg
    Screenshot_20230612_220927_Gallery.jpg
    36 KB · Pregleda: 76
MTS elektronski račun obično može da se preuzme sa portala 4. ili 5. u mesecu, ranije je to bilo posle 7. ili 8. Yettel računi su svi dostupni već od 2. u mesecu, a šalju obaveštenje na e-mail oko 5. ili 6. Za struju se najduže čeka, elektronski oko 13. a papirni nekad okasni i po nedelju dana od tada.
 
Pomerace oni taj rok jos koliko ja vidim , radi se na tome da se i telekom privatizuje.
 
Pančevo, platio struju 09.06.
EDIT: nisam siguran od kog dan je dostupan, pogledao banking ali mi se čini da je bio koji dan pre 09. Možda i grešim.
Maxthon Snap20230612232138.jpg
Evo ti link: http://www.elektrovojvodina.rs/sc/korisnicki_servis/uvid
Izaberi Pančevo i ubaci ED broj sa računa.
Nije mi toliko rok problem, kamata takođe. Onih 5% gde daju puno znači. Nisu ni pare problem, para nema... :)
Meni je plata ranije u državnoj bila iz dva dela, negde do destog pa drugi deo posle dvadesetog :)
Sada ga primam od prvog do petog pa se trudim da poplatim sve, da ne bi bilo kuku mene kada se nakupi.
 
Ja EPS kad ne platim na vreme gubim popust a kamate nema,
 
Poslednja izmena:
Evo za one koji je veruju 👇

Pogledajte prilog 392865


Ako ovako rade onda neka račun stiže do petog u mesecu.
Ne verujem iz prostog razloga što sam mislio da su to uradili dosta ranije.
Telekom smo odjavili davno, ima preko deceniju. Rok za plaćanje je bio dvadeseti u mesecu.
Evo već 20 meseci smo korisnici usluga Supernove koja "posluje" u okviru Telekoma/MTS-a. Račune nam šalje Telekom i na svakom do sada rok je bio petnaesti.
 

Prilozi

  • Rn.jpg
    Rn.jpg
    65.3 KB · Pregleda: 56
Ne verujem iz prostog razloga što sam mislio da su to uradili dosta ranije.
Telekom smo odjavili davno, ima preko deceniju. Rok za plaćanje je bio dvadeseti u mesecu.
Evo već 20 meseci smo korisnici usluga Supernove koja "posluje" u okviru Telekoma/MTS-a. Račune nam šalje Telekom i na svakom do sada rok je bio petnaesti.
To je supernova ..

 
Poslednja izmena:
To je formalnost.
Koverta je Telekomova, račun je za Telekom usluge. SN računi su ugašeni, SN poslovnice su zatvorene. Da, imaju svoj SN logo i svoj sajt ali pod Telekom/MTS domenom.
 
Reč je o mts-u, a ne o Supernovi. Supernova je imala duže vreme rok plaćanja na 15. međutim, kada sam pogledao mts račun, pisalo je da skraćuju rok plaćanja sa 20. na 15. odnosno uvode dvokratni obračun zatezne kamate od novembra do maja i od maja do novembra.
 
Realno, za bilo koji racun, a da ti lupaju kamatu posle datuma za placanje je veliki bezobrazluk. Prvo, neko ide na godisnji odmor, pa ne moze da plati racune u tom "roku". Neko ode van zemlje na jedno 3 meseca, pa ne plati te racune, sve dok ne dodje. Postoji mali milion razloga zasto neko nije platio racun. Drugo, pod ugovornom si obavezom. Nije ovo prodavnica, pa da su uslovi "kupovine i usluga" drugaciji. Ja stvarno ne znam koji je nas problem, a mislim na gradjane, da trpe svaki idiotluk, koje neke firme rade na ovaj nacin. Nije to prodavnica, pa da kupis odmah ili na rate, pa ti skidaju sa racuna, ovo je ugovorna obaveza koja traje. Ako ne placas 6 meseci, neka onda ganjaju nekoga.
I nije samo to, zeni stize sms "niste platili racun" i vec je dobila nekoliko poruka dok nije placeno. A nismo platili jer drugi deo plate dobija 15-16 kako legne na racun, jer to koristimo za placanje racuna. Ne znam kako je van grane to reseno, ali realno nikad gluplje osmisljen sistem.
 
Sistem radi za njih,svakome od nas će uzeti kamatu 10-tak dinara puta 100000 korisnika i eto 10 miliončića puta 12 meseci i krljaj dalje po kradji i malverzaciji.
 
I dok je bilo da se plaća do 20. u mesecu meni su 17,18. već slali sms da platim. Jeste bezobrazluk
 
U Yettelu je rok za plaćanje 20. u mesecu, tj. 20 dana od isteka prethodnog perioda a dodao bih i da račun za Yettel dobijem online pre mts računa tako da nije baš tako kako kažeš ili su u mts malo neažurniji nego što bi trebali biti...

Inače ne kritikujem nikog zbog toga što naplaćuje kamatu ukoliko se kasni sa plaćanjem već zato što je mts bez nekog većeg razloga skratio taj period.
Isto mislimo, ali kod nas je običaj da kad nisi u pravu praviš buku, pa možda uspe. Tako je od uvek u ovoj zemlji. Ja račune (elektronske) dobijam od Mts-a 5 u mesecu. Od A1 15-og u mesecu, a rok je 25. Slično je svuda, samo su male razlike u ažurnosti. Nego postoji tu drugi problem za bilo kog operatera. To su dodatni troškovi koje prave korisnici putem mobilnog plaćanja.(parking,bus,humanitarni broj...) To operater po ugovoru mora da plati u nekom roku. Ako korisnik ne plati, ko će da plati? Verovatno da imaju uvid u broj dostave elektronskih računa(jer je tu popust i ima ih jako mnogo) i ovih dodatnih troškova, pa znaju koliki je broj obavešten o ceni usluge. Penzioneri, svakako plaćaju sve do 15-og od uvek. Prethodni post , Gospodin dobije obaveštenje da nije platio obavezu i njemu je to bezobrazluk? Nikad ovde neće biti reda. Takvi smo jednostavno.
 
Isto mislimo, ali kod nas je običaj da kad nisi u pravu praviš buku, pa možda uspe. Tako je od uvek u ovoj zemlji. Ja račune (elektronske) dobijam od Mts-a 5 u mesecu. Od A1 15-og u mesecu, a rok je 25. Slično je svuda, samo su male razlike u ažurnosti. Nego postoji tu drugi problem za bilo kog operatera. To su dodatni troškovi koje prave korisnici putem mobilnog plaćanja.(parking,bus,humanitarni broj...) To operater po ugovoru mora da plati u nekom roku. Ako korisnik ne plati, ko će da plati? Verovatno da imaju uvid u broj dostave elektronskih računa(jer je tu popust i ima ih jako mnogo) i ovih dodatnih troškova, pa znaju koliki je broj obavešten o ceni usluge. Penzioneri, svakako plaćaju sve do 15-og od uvek. Prethodni post , Gospodin dobije obaveštenje da nije platio obavezu i njemu je to bezobrazluk? Nikad ovde neće biti reda. Takvi smo jednostavno.
Jako, jako mali broj preplatnika ima elektronski račun. Mislim da je neki direktor u mts-u rekao pre neki dan da svega 7% korisnika ima elektronski račun bez papirnog. Evo ja prvi za mobilni imam papirni jer ne mogu da dobijem popust za elektronski. Ti popusti su uvedeni tek nedavno, tako da većina nema popust.
Sve što kažeš bi bilo ok, da meni mts dostavi račun do 5-og u mesecu ali ovog meseca sam dobio račun 15.06., a rok za plaćanje je 15.06.
Jel to po tebi u redu?
I da, jeste bezobrazluk ako te opominju 3 dana PRE isteka roka za plaćanje
 
Nazad
Vrh Dno