U Svilajncu od 20og do 25og u mesecu, mnogo nam azuran postar. Sva sreca pa svi ostali racuni su u elektronskom obliku...U Pancevu ne pre 15. u mesecu.
Ne verujem iz prostog razloga što sam mislio da su to uradili dosta ranije.Evo za one koji je veruju 👇
Pogledajte prilog 392865
Ako ovako rade onda neka račun stiže do petog u mesecu.
To je supernova ..Ne verujem iz prostog razloga što sam mislio da su to uradili dosta ranije.
Telekom smo odjavili davno, ima preko deceniju. Rok za plaćanje je bio dvadeseti u mesecu.
Evo već 20 meseci smo korisnici usluga Supernove koja "posluje" u okviru Telekoma/MTS-a. Račune nam šalje Telekom i na svakom do sada rok je bio petnaesti.
Isto mislimo, ali kod nas je običaj da kad nisi u pravu praviš buku, pa možda uspe. Tako je od uvek u ovoj zemlji. Ja račune (elektronske) dobijam od Mts-a 5 u mesecu. Od A1 15-og u mesecu, a rok je 25. Slično je svuda, samo su male razlike u ažurnosti. Nego postoji tu drugi problem za bilo kog operatera. To su dodatni troškovi koje prave korisnici putem mobilnog plaćanja.(parking,bus,humanitarni broj...) To operater po ugovoru mora da plati u nekom roku. Ako korisnik ne plati, ko će da plati? Verovatno da imaju uvid u broj dostave elektronskih računa(jer je tu popust i ima ih jako mnogo) i ovih dodatnih troškova, pa znaju koliki je broj obavešten o ceni usluge. Penzioneri, svakako plaćaju sve do 15-og od uvek. Prethodni post , Gospodin dobije obaveštenje da nije platio obavezu i njemu je to bezobrazluk? Nikad ovde neće biti reda. Takvi smo jednostavno.U Yettelu je rok za plaćanje 20. u mesecu, tj. 20 dana od isteka prethodnog perioda a dodao bih i da račun za Yettel dobijem online pre mts računa tako da nije baš tako kako kažeš ili su u mts malo neažurniji nego što bi trebali biti...
Inače ne kritikujem nikog zbog toga što naplaćuje kamatu ukoliko se kasni sa plaćanjem već zato što je mts bez nekog većeg razloga skratio taj period.
Jako, jako mali broj preplatnika ima elektronski račun. Mislim da je neki direktor u mts-u rekao pre neki dan da svega 7% korisnika ima elektronski račun bez papirnog. Evo ja prvi za mobilni imam papirni jer ne mogu da dobijem popust za elektronski. Ti popusti su uvedeni tek nedavno, tako da većina nema popust.Isto mislimo, ali kod nas je običaj da kad nisi u pravu praviš buku, pa možda uspe. Tako je od uvek u ovoj zemlji. Ja račune (elektronske) dobijam od Mts-a 5 u mesecu. Od A1 15-og u mesecu, a rok je 25. Slično je svuda, samo su male razlike u ažurnosti. Nego postoji tu drugi problem za bilo kog operatera. To su dodatni troškovi koje prave korisnici putem mobilnog plaćanja.(parking,bus,humanitarni broj...) To operater po ugovoru mora da plati u nekom roku. Ako korisnik ne plati, ko će da plati? Verovatno da imaju uvid u broj dostave elektronskih računa(jer je tu popust i ima ih jako mnogo) i ovih dodatnih troškova, pa znaju koliki je broj obavešten o ceni usluge. Penzioneri, svakako plaćaju sve do 15-og od uvek. Prethodni post , Gospodin dobije obaveštenje da nije platio obavezu i njemu je to bezobrazluk? Nikad ovde neće biti reda. Takvi smo jednostavno.
Morao sam da citiram. Kako? Ja elektronski imam već 2-3 godine, valjda? Nije tu bitan popust, nego lakša komunikacija i plaćanje?Evo ja prvi za mobilni imam papirni jer ne mogu da dobijem popust za elektronski.
I ja sam morao da citiram.Morao sam da citiram. Kako? Ja elektronski imam već 2-3 godine, valjda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari