Šta je novo?

[MTS] Problemi sa proverom *797# postpejd stanja

ok,hvala,a jel znas da li ovih 500mb vazi samo do 15. januara ili ce to biti uvedeno za svaki mesec...
 
Mislim da je samo jednokratno i da vazi do 15. januara.
 
Otvori tu adresu sa mobilnog telefona (koristeci mts internet, ne wifi)
 
A sta tacno radi? Posto mene taj link vodi na zvanicnu mts stranicu. Nigde ne vidim nikakvo stanj...

Dakle sada imas dva nacina provere stanja podataka:
1. Putem kompa odes na mts.rs/stanje, on te "baca" na adresu mojtelekom.telekom.rs , gde se ulogujes i kratko pratis linkove moji servisi->mobilna i za tvoj broj sa desne strane imas "detaljnije" koje pokazuje preostalo stanje :)
2. isto kao pod 1. samo sa telefona :)

Tako da ako ussd kod ne bude pokazivao stanje podataka, to ce stvarno biti strasno.
 
Genijalno rešenje.
Služi naravno za zabašurivanje njihove nesposobnosti.

Pišemo na primer pismeni zahtev mts-u pa nakon 2 nedelje stiže u koverti stanje potrošenih/preostalih megabajta...
Moglo je i tako da bude, ovako je ipak mnogo praktičnije.

Srediće oni to, vratićemo se na standardni način, ako ne u toku ovog meseca a ono u toku naredne godine.
Ili pak 2015-e, njima se ne žuri..
A i zašto bi..
 
Vecina bi istrpela sto ne radi provera stanja mb, ako vec moze da ima za samo 560din extra dobar paket od (300, 600, 600).
 
Poslednja izmena:
Ja sam uvek tvrdio da je njihova (mts) ponuda najbolja, u smislu bang for buck.
A što se tiče situacije o kojoj je reč, nervira me i imam pravo i da to iskažem.
Imam pravo takodje i da kažem šta me nervira bez da mi to pravo osporavaju dokonjaci/standardni kritičari/poznavaoci 99% korisnika sva tri operatera.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nije u redu sto naknadno menjaju uslove. Mozda neko ne bi potpisivao 2-year ugovor obzirom na ovo sa proverom brojaca megabajta.
 
Imas pravo da se zalis, pod, ali ono.... vidim da se ljudi u MTS-u samo zale na sitnice, kao da im ceo zivot zavisi od toga.

Ljudima su banke menjale uslove koji bukvalno uticu na zivot, i mogu ga ubiti, a ovde nema ko sta da radi nego na sitnice oko provere stanja se samo zale ljudi 10 godina kao da je svaki put to novina. Da jeste novina, pa ajde - situacija je bolja nego pre 10, 5, pa cak i 3 godine. Mozda nije bolja nego pocetkom ove, ali ako vam to toliko smeta - imate izbora. Kao sto ja imam izbora da kazem ovo misljenje. Uopste ne mislim da ces cutati zbog toga sta sam ja rekao, niti da trebas zbog toga ;)
Vec zbog svoje psihe :D
 
@alfaunits
Auuu, kakav komentar, elementarnu stvar su ukinuli, da kad otkucas 3 broja vidis svoje redovno stanje, za uslugu koju korisnik redovno placai ne vidim tu nista sporno, a sada, 33 koraka imas i jos ti pride nude da kupis dodatne megabajte. Tipican primer navlakuse, i na kraju, da li znas koliko velikon broju ljudi ce ovaj vid provere stanja biti tezi, jednostavno jedna lagana usluga je zakomplikovana i tu je kraj price.
Sto se tice Telekoma, i drugih operatora, dokle god budi mi pruzali mogucnost 50% popusta najbolji su, jer svi paketi svih operatora ne mogu ni da pridju ovom.
 
Poslednja izmena:
Ma pusti dokonog coveka koji ima na sve i na svakog glupe odgovore. Bitno da je on uvek u pravu. Osnovnu stvar ukinuli ljudima, da znaju bar priblizno cime raspolazu, al ne on pametnica kaze kome se ne svidja nek promeni mrezu?!?!?!?!?
 
Radose, ne vidim sta je teze da kucas mts.rs/stanje u browseru telefona umesto da kucas *797#, pa onda 2, Reply, pa 1, pa Reply? mts.rs/stanje ti direktno prikaze stanje, bez da igde ides. (ako si povezan preko MTS 3G veze, ne wifi-a). Nema tu nikakvog logovanja. Mozes cak i da napravis link na Home screen-u, a USSD moras rucno da kucas uvek.

Lepo bi bilo da vrate I USSD-em da moze da se vidi, ali ovo izgleda mnogo lakse za tipicnog korisnika (mojoj kevi recimo mnogo olaksava recimo).

Ne branim MTS posebno po ovom pitanju, iskreno mi stvarno smeta koliko se ljudi samo zale na sitnice. Nije produktivno. Nazalost, nista ne mogu da uradim po tom pitanju, i verovatno cu samo da ignorisem teme uskoro ;)
 
Alfa, cim ja treba da ti objasnjavam da je ussd kod laksi od web browsera, dzaba i objasnjavam... Da su hteli mogao im je proraditi servis sa kodom *797*2*1# kako je, kako mi se čini nekome i radio.i za proveru stanja bi ti trebalo 7-8 sec I taj kod koliko me neko znanje služi ne treba mi 3G mreža, čak ni prenos podataka ne mora da bude uključen. Ovako, sve to mora da bude uključeno, pa onda klik na taj link na Home screenu pa onda zavisi koliko ti je brz telefon koliko će brzo otvoriti browser, ali dobro nije sporno, možemo da pretpostavimo da je prosečan telefon korisnika u MTS mreži Samsung S4, evenutalno Iphone 5s, da baterija traje beskonačno dugo, i da su prosečni korisnici izmedju 17-18 god i onda ce stvarno provera stanja biti brža (možda) :)
A da ne pominjem o tome da, ne znam koliko korisnika uopše kad je u stanu pređe lepo na 2G i gasi prenos podataka, jer upravo tada za net koristi WiFi, šta ćemo tad? opet link, pa logovanje, pa servisi pa mobilni pa.........
 
Ako je mojoj kevi lakse ovako nego USSD - mislim da je prosecnom korisniku lakse, jer ona ima skoro 60 godina, nema S4, ni iP5S, vec matori ArcS.

Ako je vama to tesko da prihvatite, ono... dizem ruke :)
 
Nema, mislim da je ovo za anketu, moderatori...USSD kod ili ne, pitanje je sad :)
 
Najlakša provera stanja je kod *797*2*1# koji memorišeš kao kontakt i JEDNIM klikom, bez ikakvih komplikacija i konekcija, za PAR SEKUNDI dobijaš trenutno stanje. I ne može me niko ubediti da to ne mogu omogućiti, već NEĆE, a to apsolutno nije u redu. To je činjenica. Činjenica je i da sam ja bio korisnik Vip-a dugi niz godina (dva broja), a sada sam prešao na mts zbog cene, jer su UBEDLJIVO najpovoljniji u Srbiji i tačka. Međutim, to ne poništava onu prvu činjenicu. I tačka.
 
Najlakša provera stanja je kod *797*2*1# koji memorišeš kao kontakt i JEDNIM klikom, bez ikakvih komplikacija i konekcija, za PAR SEKUNDI dobijaš trenutno stanje. I ne može me niko ubediti da to ne mogu omogućiti, već NEĆE, a to apsolutno nije u redu. To je činjenica. Činjenica je i da sam ja bio korisnik Vip-a dugi niz godina (dva broja), a sada sam prešao na mts zbog cene, jer su UBEDLJIVO najpovoljniji u Srbiji i tačka. Međutim, to ne poništava onu prvu činjenicu. I tačka.

Upravo tako.
 
Ma pusti, meni treba bar 2 minuta da proverim stanje na netu, ali njemu je keva haker pa brzo to sredi, a mi smo zaostali jer ne znamo to tako...
 
Moracemo napraviti neko takmicenje za proveru stanja. Keva vs ostali :)
 
Stvarno tesko bre... treba mi cak 3 sek. da kliknem u mraku dok drzim kameru;)
KT broj btw.
 
Poslednja izmena:
Nije problem portal, portal kao portal je relativno lak za koriscenje, ali tu je jedna bitnija stvar.. Mobilni net koristimo vecinom kada smo van kuce (putovanje, posao, fax.... ) jedino tad postoji mogucnost da ``odlete`` svi MB ili GB, kako ko.. Sta ce meni provera stanja kad sam kuci, tad sam ionako nakacen na svoj wi-fi i bole me cosak a mobilni net.. Nisam preko telefona ulazio na portal, jer mi ta ideja za proveru deluje potpuno glupa, dok se ulogujem, dok izaberem ono, pa posle mobilni, pa provera stanja, ma idi...

Koje je objasnjenje MTS-a, zasto nema informacije u ussd meniju ?
 
Мени се чини да је било приче да раде на томе и да ће да врате ... а можда има везе и са тиме што више нема набијених рачуна па мобилни интернет може и да се чешће укључује. Ја немам проблема са потрошњом, сад сам избацио букмарк на екран и једним кликом проверим стање. Они који често користе мобилни интернет па им ово значи ће још лакше да провере, ако су стално на моб интернету, нека понекад баце поглед на стање.
 
To sam i prikazao na gornjem videu, URL link na home screenu, i odmah odvede na stanje racuna.

Mislim da je samo trenutni problem sa novim paketima da prikaze stanje, zbog promena baze, ne verujem da ce trajno izbaciti. Ali to je firma gde 10 ljudi rade posao, a 10.000 zaposlenih ima, ne moze to brzo da se odradi :)
 
Vratiće se oni na staro, problem je u tome da će to verovatno potrajati, to sam i sam ustvrdio (a ti napravio predstavu i omalovažio korisnike sva tri operatera u svojoj briljantnoj "studiji).

Da je ovaj trenutan način praktičan i opšteprihvaćen svi operateri (domaći i strani) bi ga koristili kao primaran način provere stanja. Što dakako nije slučaj.
 
Spicio sam malopre sav brz net u Mix Net paketu, obavastila me poruka da sam potrosio svih 100%... ali sad ne mogu uopšte da idem na net, ne mogu da otvorim ni jednu stranicu sem fejsbuka, tvitera i instagrama, a to je džabe tokom ovih praznika. Btw zašto nemam spori net sad?
 
Pa jedno je spor, a drugo je mrtav :)
 
Nazad
Vrh Dno