Šta je novo?

[MTS] Problemi sa proverom *797# postpejd stanja

Ali sada nema vise racuna ako prekoracis! Mozes na portalu da proveris stanje sada. I mozes na telefonu da vidis pod Data Usage (ili Data Monitor ako je Gingerbread OS) da li si stvarno presao 750MB.

A ovo da se trose megabajti kad ti je iskljucen internet - ono sto oni vide trenutno, ako ista vide, nije real-time. Mogu da vide sada tek potrosnju od pre neki dan, jer tako moze da stigne ponekad.
 
Pregled potrošnje na portalu se ažurira u trenutku kad završiš data sesiju (isključiš mobile data na telefonu). Ovo možete i sami da probate.
 
Hvala, probao sam, ali >>>>>> Portal Moj Telekom trenutno nije u funkciji. Molimo Vas pokušajte kasnije.

***, da pokusam kasnije :)
 
Jesu u MTSu ozbiljni po pitanju "Od 1. decembra vise nema provere prenosa podataka."? :lupko:
 
Ocigledno je ovo nacin da se proda novi dodataka za pristup netu po punoj przini, kada se potrosi sve iz paketa.
 
Da, bre, kako ih nije sramota :(
Umesto da odmah naplate po 50.000RSD/GB, oni p***e traze da prvo platis 900RSD pa tek onda mozes po punoj brzini da trosis 3GB.... kakva sramota! Bezobrazluk... sta im je palo na pamet? Da ljudi ne umeju da kontrolisu potrosnju svoju, pa prave racun ne znajuci? Pa je bolje da se prvo uspori, a onda ko hoce neka plati za brze? Odakle im ta ideja?
Kao da zivimo u zemlji *****iji - oni ne znaju da ovde svaki korisnik mobilnog telefona zna i kako radi RTOS radija u telefonu, kojom brzinom moze NXZ instrukcija Krait jezgra da se izvrsi pri temperaturi od -4*C i +40*C.... Ovo je Crbija, BRE!

/megasarcasm :D
 
Alfauniits ovoga puta nisi u pravu, branish neodbranjive stvari.
Mene ce ovo prilicno da natera na razmisljanje da li da predjem sa MTS, a doneo sam tu odluku pre nekoliko dana jer su uveli nemogucnost prevelikog racuna zbog potrosenih MB.
 
Poslednja izmena:
Meni nije tolko veliki "pain in the ass" da pinujem na homepage-u link ka sledecoj stranici:

https://mojtelekom.telekom.rs/web/MobilniNet?type=mixnet

Onda kliknem na tu ikonicu (radi i na androidu i na iOS), ulogujem se (unesem user i pass) i vidim stanje.

Da je loše što ne može preko USSD-a, i preko mts centra, to jesu baš baš loše napravili, ali kad nema druge varijante, ovako sam se snašao.
 
Evo upravo sam proverio na bratovom 064 broju, vishe se ne vidi preko USSD-a potrosnja MB, a kaze da je u nedelju proveravao i da se videlo koliko ima nepotrosenih MB.
Sramota od Telekoma, ne vidim sta im je bio problem da ostave da korisinici mogu da prate svoju potrosnju, valjda je to osnovno pravo korisnika?
 
Alfauniits ovoga puta nisi u pravu, branish neodbranjive stvari.
Mene ce ovo prilicno da natera na razmisljanje da li da predjem sa MTS, a doneo sam tu odluku pre nekoliko dana jer su uveli nemogucnost prevelikog racuna zbog potrosenih MB.

Imas OS koji moze jako precizno da vodi racuna o tome, a tebe brine da li ce ti "informativno" stanje biti dostupno? Sacekajte prvo da vidite sta se desava pa onda kukajte. Mozda je i dalje neki falafel sistema.

Znaci, do sada vikanje zasto moze da se predje racun kod MTS-a, Telenor 4x vece cene, ne da popust, ukine prenosenje MB, poveca cene, MTS samo ukine prenosenje MB, ne povecava cene, i dalje je 4x jeftiniji - i opet se zalite na MTS?

Vama nije do konkretnog problema, vi cete samo da blatite MTS na neki nacin izgleda :)
 
MTS nije 4puta jeftiniji, to je laz.
Nemam nikavkog razloga da blatim MTS, ne radim u toj bransi ni kod konkurentske firme pa da imam "motiv" (tvoje pisanje zadnjih mesec dana DRASTICNO vishe lici kao da si njihov potparol, od svih drugih postova koji ne idu na ruku MTSu)
Napisao sma lepo da sam vec bio odlucio da predjem u MTS jer mi je oko ~30% povoljniji od dosadasnjeg operatera sa kojime nisam vishe zadovoljan.
Ali me ovakva negativna iznenadjenja odvlace od MTSa i to par dana pred potpisivanje ugovora, i imam pravo da to napisem i argumentujem.
 
MTS MixNetS, 100min, 200MB, 330RSD
Telenor, PiS150, 40 min, 150MB, 600RSD (2.5x manje minuta, 1.33x manje MB, 2x veca cena)

MTS MixNetM 300/600/600, 570RSD
MTS MixNetM 300/600/1100MB 869RSD (po potrebi aktivirati 500MB dodatak od 299RSD)
Telenor, PiS1000, 300/1000/1000MB, 1820RSD

MTS MixNetL 600/1500/1500, 990RSD
MTS MixNetL 600/1500/2000MB 1289RSD (po potrebi aktivirati 500MB dodatak od 299RSD)
Telenor, PiS2000, 600/2000/2000, 3040RSD

MIX MixNetXL 1000/3000/3GB, 1590RSD
Telenor.... PiS3000, 1200/3000/3GB, 4566RSD

MTS MegaNet <Infinity saobracaj>, 3000RSD.
Telenor? No response.

U pravu si... slagao sam, 3x skuplji je Telenor uglavnom.

NOTE: Kod MTS-a svako moze da dobije 50% popusta. Kod Telenora poneko, i samo uz dobro cimanja. HF :)
 
Poslednja izmena:
Napisao sma lepo da sam vec bio odlucio da predjem u MTS jer mi je oko ~30% povoljniji od dosadasnjeg operatera sa kojime nisam vishe zadovoljan.
Ali me ovakva negativna iznenadjenja odvlace od MTSa i to par dana pred potpisivanje ugovora, i imam pravo da to napisem i argumentujem.

Za ovo se slazem, nije lepo - ali kukanju, u ovom slucaju, nema opravdanja. Svi telefoni koji koriste net danas, mogu precizno da mere protok i mnogo su brzi za pregled potrosnje nego i USSD callback cak i bez podmenija.
To da li MTS treba da bude ucitelj provere potrosnje je vec filizofsko pitanje, ali barem nemojte na IT forumu da se zalite na nesto sto ocigledno nema smisla u doba Android/iOS/WP8 telefona.

U stvari, Ok reci... ali ocekuje kontraargumente, kao sto sam gore napisao.
 
Pa kad ovako uporediš cene, svi nedostaci koje imaju se potiru :)
 
ali barem nemojte na IT forumu da se zalite na nesto sto ocigledno nema smisla u doba Android/iOS/WP8 telefona.

U stvari, Ok reci... ali ocekuje kontraargumente, kao sto sam gore napisao.
Ako uslugu reklamiraju da imaju, onda treba i da je imaju, i treba da radi. Ako ne, neka navedu da usluga provere stanja nije uvek dostupna, dosadili su više sa tom proverom koju 5 godina ne mogu da dovedu u red. Opšti javašluk u tom telekomu.
 
I zbog toga treba da se proda?
 
MTS MixNetS, 100min, 200MB, 330RSD
Telenor, PiS150, 40 min, 150MB, 600RSD (2.5x manje minuta, 1.33x manje MB, 2x veca cena)

MTS MixNetM 300/600/600, 570RSD
MTS MixNetM 300/600/1100MB 869RSD (po potrebi aktivirati 500MB dodatak od 299RSD)
Telenor, PiS1000, 300/1000/1000MB, 1820RSD

MTS MixNetL 600/1500/1500, 990RSD
MTS MixNetL 600/1500/2000MB 1289RSD (po potrebi aktivirati 500MB dodatak od 299RSD)
Telenor, PiS2000, 600/2000/2000, 3040RSD

MIX MixNetXL 1000/3000/3GB, 1590RSD
Telenor.... PiS3000, 1200/3000/3GB, 4566RSD

MTS MegaNet <Infinity saobracaj>, 3000RSD.
Telenor? No response.

U pravu si... slagao sam, 3x skuplji je Telenor uglavnom.

NOTE: Kod MTS-a svako moze da dobije 50% popusta. Kod Telenora poneko, i samo uz dobro cimanja. HF :)

Moram da dodam radi regularnosti rasprave: ovo su Telenorove cene ali uz telefon.
 
Pa ako smo u dobu u Android /ios/wp8 telefona onda je logicno da i oni u tom dobu nauce da koriste billing sistem koji imaju i koji kod drugih radi normalno.
 
Moram da dodam radi regularnosti rasprave: ovo su Telenorove cene ali uz telefon.

Ne, ovo su Telenorove cene, koji svako moze da dobije, kao i MTS cen koje SVAKO moze da dobije.
A da raspravljamo o cenama koje ce dobiti jedan u 10 Telenor korisnika (50% popusta) nema smisla.
 
Sto kaze jedan nas forumski kolega - u Telenoru na tom softveru radi ekipa koja ima 10-godisnje iskustvo, nije to tek tako instaliras i vozi.
Naravno, posto je MTS u pitanju ne znamo da li je ovo "strateska" odluka ili imaju strucne poteskoce pa im je ovako tehnicki jednostavnije.

Na VIP internetu brojac se azurira na minut-dva.


Ne, ovo su Telenorove cene, koji svako moze da dobije, kao i MTS cen koje SVAKO moze da dobije.
A da raspravljamo o cenama koje ce dobiti jedan u 10 Telenor korisnika (50% popusta) nema smisla.

To su cene bez ugovorne obaveze sto je velika razlika.
Ko hoce telefon ide u Telenor, ko hoce nizu pretplatu ide u MTS.
 
Poslednja izmena:
Mene uzasno nervira taj javasluk kod Telekoma i izgovor koji ide posle toga pa mi smo najjeftiniji.
 
To su cene bez ugovorne obaveze sto je velika razlika.
To je jedina CENA u Telenoru, koju svako moze dobiti. Potpisao ugovor ili ne. Bitna razlika.

Space, nije to izgovor ali oladimo malo sa kritikama.
Cim nesto ne valja kod MTSa idmah samo kritike. Kad ne valja kod Telenora, nema veze.

Samo provokacije sa se proda Telekom;)
 
Nekako je i normalno da se ljudi žale ako nešto ne radi kako bi trebalo da radi. Bez obzira koliko to košta. Neko drugi će reći "ma nije bitno, samo da je jeftinije" i sl. Sve zavisi od čoveka do čoveka, odnosno šta je kome bitno i u kolikoj meri.
Telenor ima "problem" sa cenama; skuplji je i ne daje popust za ugovore bez uređaja, Vip ima "problem" što svoje postojeće korisnike tretira neravnopravno u odnosu na nove korisnike. Mada sve ovo može biti i deo nekakve poslovne strategije i sl.
MTS ima stalne probleme sa funkcionisanjem različitih usluga, što bi u u principu trebalo relativno lako da se reši, a ne da cena bude opravdanje za sve to. U poređenju sa Vip-om i to opravdanje često pada u vodu. Lično i ne verujem da imaju problema sa stučnošću ljudi koji tamo rade, već je verovatno nešto drugo u pitanju.
Na dobrom delu ovog foruma se upravo i piše baš o tim stvarima; kako je Telenor skup, kako Vip ne poštuje svoje postojeće korisnike i kakvi sve problemi postoje u funkcionisanju usluga u MTS-u.
 
Poslednja izmena:
Slazem se.
I kada se na nesto samo zali, ne vredi - osobe puknu, firme ne izdrze, ideje propadnu.

MTS sux - deal with it. Kome se ne svidja, neka prosto izbaci MTS iz razmatranja.
 
MTS sux - deal with it. Kome se ne svidja, neka prosto izbaci MTS iz razmatranja.

Sa ovime se baš i ne slažem, ni sa prvom ni sa drugom rečenicom. Koliko primećujem iz iskustva drugih ljudi, sve to funkcioniše daleko bolje nego ranije. Jako iritiraju "sitnice" koje mogu da ukažu samo na neku aljkvost ili tako nešto. Ako se niko ne žali, zašto bi se trudili da išta poprave. U suprotnom, ako se ljudi stalno žale, postoji verovatnoća da će baš zbog tih pritisaka nešto i da poprave da bude bolje. Kao npr. uvođenje "neograničenog" neta.
Npr. koliko bi ljudima značili svi popusti koje daju da im i danas 3G radi kao pre sređivanja mreže?

Edit:
Šta bi ih koštalo da za početak omoguće svojim korisnicima da mogu stvarno i lako da dobiju operatera call centru; da to funkcioniše na način kako su i sami pre neki mesec izjavili da funkcioniše? Imaju već dovoljno zaposlenih. Sa druge strane, korisnicima bi to, verujem, značilo puno.
 
Poslednja izmena:
Šta se dešava kad zaboravim i korisničko ime i šifru za portal "Moj Telekom"? To mi se desilo, a kad kliknem na zaboravljena šifra, u svakoj varijanti mi traži korisničko ime (koje takođe ne znam)
 
"Ako ste zaboravili svoje Korisničko ime, posetite Korisnički servis u nekoj od naših poslovnica"

obicno je nesto tipa ime_prezimeXX, xx=dve zadnje cifre godine rodjenja. Ako neko vec ima takav username, a ti dobio sledece dostupan - uuuu, :)
 
Pokušao sam gomilu kombinacija... nikako da se setim kako sam se registrovao.
 
Nazad
Vrh Dno