Mozda retoricko pitanje, ali da li postoji nacin da se krajnji korisnik nekako zastiti od ovih gluposti sto MTS radi?
Konkretno svi vi koji prelazite u MTS ili produzavate ugovore, pogotovo sa povlascenim uslovima, kako vidim garancije nikakve nema da za mesec dana nece na primer duplirati racun, pa gubite vreme pisuci zalbe koje ce oni glatko da odbiju i upute na RATEL...
Nisam pravnik, ali ovo sto rade od nove godine bi siguran sam moglo da se kvalifikuje kao neko krivicno delo.
U mom konkretnom slucaju imam box3 i soko lite kao dve usluge za koje sam dobio uvecan racun.
Pisao sam zalbu za obe, za box3 uvazena za soko lite dva puta odbijena.
Obrazlozenje je da krajnje genericka SMS poruka od decembra u kojoj se navodi da ce od januara vaziti nova ponuda i sa linkom ka listi servisnih informacija na zvanicnom sajtu, a u kojoj nigde ne pise da li ja treba da se slozim sa tim ili ne i koji su rokovi.
Naravno upucuju na RATEL, za "vansudsko" resavanje spora.
Ugovor mi istice za mesec dana, odgovor od RATEL-a tesko da cu docekati u MTS-u, ali gde ovo sve vodi.
Cemu onda ugovori ako ce ovako da se ponasaju.