Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

5 godina sam korisnik MTS-a u stanu i od pocetka sam imao sve kanale otkljucane i radio stanice, od pre par nedelja mi se dosta toga zakljucalo a sada u aplikaciji vidim da mi svaki mesec naplacuju 849din HBO paket, a da radio stanice i jos neke gluposti moram da doplacujem po 250-300din.

Trenutni paket mi je Box 4 Beli.

HBO ne gledam na tv-u jer imam HBO Max app, zena slusa radio cesto, kako su oni to iskljucili u sred ugovorne obaveze, nisam menjao nista od avgusta prosle godine…?
 
Koliko plaćaš beli?
I meni u aplikaciji stoji da se plaća 849 dinara ali se ne plaća pošto je on aktiviran u okviru paketa, kao i opcija gledaj unazad koja se inače naplaćuje sa 120 dinara mesečno.
 
U belom bi trebalo da je ukljucen HBO+ i Apollon, a sto se tice gledaj unazad i meni na BOX plavi u mts aplikaciji stoji da se doplacuje 120 dinara
 
Jeste i to je u sklopu pretplate, samo u aplikaciji stoji cena HBO kao da se plaća dodatno.
 
Tako je, meni radi vracanje i imam HBO oduvek.

4330 mi je racun al tu ima neki popust, valjda 50% ako se secam dobro.
 
Zašto im već 2 dana nije dostupna opcija prigovora na račun putem sajta i aplikacije?
 
Upravo sam poslao prigovor za majčin račun preko sajta (mojmts nalog).
Zadnja tri bila baš umanjena, sigurno greška, ali sad je prilično veći.
Nije problem da platim to što nisu računali kako treba ali mora da bude tačno navedeno koliko u specifikaciji računa. Naravno da nije. Zato se sada pojavio i ovaj problem :)
Valjda ću da doživim i korektno obračunato jednom u životu.
 
Mozda retoricko pitanje, ali da li postoji nacin da se krajnji korisnik nekako zastiti od ovih gluposti sto MTS radi?

Konkretno svi vi koji prelazite u MTS ili produzavate ugovore, pogotovo sa povlascenim uslovima, kako vidim garancije nikakve nema da za mesec dana nece na primer duplirati racun, pa gubite vreme pisuci zalbe koje ce oni glatko da odbiju i upute na RATEL...
Nisam pravnik, ali ovo sto rade od nove godine bi siguran sam moglo da se kvalifikuje kao neko krivicno delo.

U mom konkretnom slucaju imam box3 i soko lite kao dve usluge za koje sam dobio uvecan racun.
Pisao sam zalbu za obe, za box3 uvazena za soko lite dva puta odbijena.
Obrazlozenje je da krajnje genericka SMS poruka od decembra u kojoj se navodi da ce od januara vaziti nova ponuda i sa linkom ka listi servisnih informacija na zvanicnom sajtu, a u kojoj nigde ne pise da li ja treba da se slozim sa tim ili ne i koji su rokovi.
Naravno upucuju na RATEL, za "vansudsko" resavanje spora.

Ugovor mi istice za mesec dana, odgovor od RATEL-a tesko da cu docekati u MTS-u, ali gde ovo sve vodi.
Cemu onda ugovori ako ce ovako da se ponasaju.
 
Ugovori su tu da bi se postovala i sitna slova, citiracu Roberta Kiosakija. Koliko god ti bio dobar kao pojedinac, satrace te korporacija, jer oni imaju timove ljudi specijalizovane za samo jednu stvar dok ti koliko god da si pametan moras se baviti vise stvari i ne možeš se boriti vec samo nadati da ce ispasti povoljno po tebe. Ugovor ti je nada da korporacijski tim nece smisliti nešto iz sitnih slova na tvoju štetu.
 
Nazad
Vrh Dno