Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Dali imate problem sa internetom u Beogradu. Nama je malo malo pa katastrofa
 
Istekao ugovor Soko lite pre 3 dana, sami nista ne zovu za produzenje, zvao redovno ponudilo 20%,odbio,prosledili dalje, zvali, nude 30%,zahvalio se bez 50% rekoh nema sta da pričamo. Sledeca opcija zahtev za prenos broja, pa cemo videti da li i dalje daju tih 50%.
 
Jel se i vama dešava da šalju neke ispravljene račune od pre par meseci? Kada se ulogujem na Moj MTS, vidim da su mi dva računa stornirana, iako su uredno plaćena.

Ne razumem šta rade — ovo postaje stvarno frustrirajuće. Imaš li možda neku informaciju ili slično iskustvo?
 
Istekao ugovor Soko lite pre 3 dana, sami nista ne zovu za produzenje, zvao redovno ponudilo 20%,odbio,prosledili dalje, zvali, nude 30%,zahvalio se bez 50% rekoh nema sta da pričamo. Sledeca opcija zahtev za prenos broja, pa cemo videti da li i dalje daju tih 50%.
Klasika,tako su i meni.
 
Meni danas istekla uo. Sutra podnosim zahtev za prelazak u A1. Tamo mi daju 50% na sve tarife. Videcemo sta ce MTS da ponudi.
 
Jel se i vama dešava da šalju neke ispravljene račune od pre par meseci? Kada se ulogujem na Moj MTS, vidim da su mi dva računa stornirana, iako su uredno plaćena.

Ne razumem šta rade — ovo postaje stvarno frustrirajuće. Imaš li možda neku informaciju ili slično iskustvo?
U čemu je tačna razlika između storniranih i korigovanih? U tome leži odgovor. Npr. nekima su tako stornirali pogrešno naplaćen promotivni (dakle besplatan) HBO i slično, to je meni poznat primer u korist koristnika, mada se ne odnosi baš na postpejd mobilni broj. Takođe, ne ide bez obaveštenja. tj. ne bi trebalo da se desi da ti storniraju račun tek tako.
 
Ne,mrzelo me natezati se pa probati sa zahtevom prelaska I pristao na 30%.
 
Meni je ovo ok racun kakav je bio duplo I vise...
 

Prilozi

  • IMG_4541.jpeg
    IMG_4541.jpeg
    56.3 KB · Pregleda: 36
U čemu je tačna razlika između storniranih i korigovanih? U tome leži odgovor. Npr. nekima su tako stornirali pogrešno naplaćen promotivni (dakle besplatan) HBO i slično, to je meni poznat primer u korist koristnika, mada se ne odnosi baš na postpejd mobilni broj. Takođe, ne ide bez obaveštenja. tj. ne bi trebalo da se desi da ti storniraju račun tek tako.
Ja se žalio na martovski račun jer su mi obračunali promenu paketa kanala i naplatili 120din. Žalio sam se iz principa i da mi ne bi sad svaki mesec naplaćivali taj paket ali sam račun platio jer nisam dobio odgovor dugo, a realno nije 120din neka suma.
Juče mi stiže da je reklamacija prihvaćrna i da će mi poslati novi račun. Šta sad? Znajući njih i u kakvom su haosu, moguće da će mi računati da nisam platio uslugu za taj mesec jer, naravno, nemam nameru da plaćam taj novi umanjeni budući da sam već platio onaj prvobitni, veći račun
 
Ja se žalio na martovski račun jer su mi obračunali promenu paketa kanala i naplatili 120din. Žalio sam se iz principa i da mi ne bi sad svaki mesec naplaćivali taj paket ali sam račun platio jer nisam dobio odgovor dugo, a realno nije 120din neka suma.
Juče mi stiže da je reklamacija prihvaćrna i da će mi poslati novi račun. Šta sad? Znajući njih i u kakvom su haosu, moguće da će mi računati da nisam platio uslugu za taj mesec jer, naravno, nemam nameru da plaćam taj novi umanjeni budući da sam već platio onaj prvobitni, veći račun
Kada dobiješ račun traži preknjižavanje.
Taman će ti naredni račun umanjiti za 120 Din.

A ako budeš naročite sreće, možda ti naredni račun ne bude imao tu stavku na koju si se žalio. 😁
 
Automatski im se uplate na ime storniranog računa preknjižavaju na ime korigovanog, nisam dosad čuo da je neko imao problema sa tim. Što se tiče viška, imaš pravo da tražiš dodatno preknjižavanje. Nekad i to urade automatski, tj. moguće je da će ti na aprilskom stajati pretplata 120 dinara, ali garancija ne postoji. Videćeš kad ti stigne sledeći. Imaš čak pravo i da tražiš da ti višak isplate na tvoj tekući račun. Sa tim već nemam iskustva, ali nuđeno mi je više puta kao opcija.

Edit: našao sam jednu svoju raniju poruku u vezi sa tom problematikom, pa je u nastavku citiram.

Evo šta su tim povodom napisali u jednom današnjem SMS-u kojim su prihvatili prigovor na aktiviran i naplaćen Net Boost: Ukoliko je račun koji je predmet prigovora plaćen, potrebno je da nas obavestite na koji način želite da se izvrši povraćaj sredstava – uplatom na Vaš tekući račun, kao akontacija za naredni period ili preknjižavanjem odobrenog iznosa za umanjenje na neki drugi način. Zahtev će biti realizovan nakon sprovedenog postupka korekcije računa u našim poslovnim knjigama, kao i odgovarajućih knjiženja. Za detaljnije informacije pozovite 0800/100-100.
 
Poslednja izmena:
^Ma ne interesuje me tih 120din, već samo da sledeći računi budu tačni i da me ne zadužuju za ovaj novoispostavljeni
 
Neće te svakako zadužiti za novi (to bi trebalo da je odmah vidljivo na aplikaciji, tj. da za novi već piše da je izmiren), ali nažalost ne postoji garancija ni da si rešio problem, je su već neki pominjali da im se to ponovilo. Ostaje da ispratiš.
 
Da li mts, daje placanje na rate, racuna, zaglavio bolnicu i 3 racuna nisam platio.
 
Istekao ugovor Soko lite pre 3 dana, sami nista ne zovu za produzenje, zvao redovno ponudilo 20%,odbio,prosledili dalje, zvali, nude 30%,zahvalio se bez 50% rekoh nema sta da pričamo. Sledeca opcija zahtev za prenos broja, pa cemo videti da li i dalje daju tih 50%.
Podneo pre sat vremena zahtev za prenos u A1, u roku od 20-30 minuta zvali iz MTSa, bez imalo natezanja ponudili 50%, sta sam naravno i prihvatio, nastavljam sa Soko lite prvih 12 meseci 50% na promotivni cenu, odnosno nepunih 1000 din, drugih 12 meseci 50% na punu cenu- oko 1800.
 
Ma nema bolje opcije od mts-a sa 50%...dok sam radio zahtev za prenos broja, uvale mi onaj flajer da se upoznam sa a1 tarifama, nude 50% na svaku, koju god da pogledam, to mi nije to... Jos kad me osakate za mtel sto nemaju nikakvu ponudu, samo sam molio boga da me ne iskulira mts-u i da bude prinudjen preci na a1🙄 ali srecom mts vodi brigu o korisnicima😂
 
Nazad
Vrh Dno