Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ne znam da li je to njihov zayeb ili su stvarno mislili tako, razgovor smo zavrsili da prihvatam 50% do kraja UO za sve brojeve,ali kao sto rekoh misleci da ide 50% na redovnu punu cenu i o tome nismo diskutovali, poslali sve to u sms,ali nigde na koju cenu ide 50%...Nije da nije bilo takvih popusta,ali ne na Omoriku i na Kontorlu troskova (njih sam dobio po 399 din), pre su davali nesto slicno na Soko lite, pre jedno nepune 2 godine, kada je tipa bila redovna promocija prvih godinu 20-30% popusta,a moglo se izvuci dodatnih 50% tokom cele UO,pa su prvu godinu racunali taj redovan popust od 20-30% dodatni 50%,a drugu godinu samo 50%...Tako sam tada uzeo dva Soko lite, jedan u aprilu 2023, drugi u junu 2023 i na njih bi trbeao da imam po istom principu do kraja UO jos 50%, samo to nisu obracunali na januarskom racunu, i kako sam vec pisao i kacio ovde u temi sami su poslali sms da ce za ta dva broja biti ispravljeni racuni, bez da sam ista prigovara na iznos racuna.....

Sto se mene tice ovo poskupljenje nije moglo bolje proci,samo steta sto mi Sokolovi ne traju jos duze...
Dobih korigovane januarske racune za Soko lite dva broja, jednostavno me sramota da se zalim sto su obracunali Net Boost.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250213_111621_Moj mts.jpg
    Screenshot_20250213_111621_Moj mts.jpg
    78.8 KB · Pregleda: 82
  • Screenshot_20250213_111551_Moj mts.jpg
    Screenshot_20250213_111551_Moj mts.jpg
    150 KB · Pregleda: 82
Nisam listao temu, nemam vremena izvinjavam se.

Koja im je fora da aktiviraju dodatak na svoju ruku i jos ga naplate 150 din mesecno (net boost).

A onda postave jedini nacin da ga iskljucis da pozoves call centar koji je nemoguce dobiti. Sa svog pretplatnog broja automatski mi prekidaju poziv. Sa sluzbenog a1 broja trenutno cekam operatera (21 min and counting)



Da ne pricam sto su mi digli cenu od obecanog iznosa mesecne rate u drugoj godini ugovora.... Obicne monopolisticke j*jare
 
… zašto sramota, ako imaš razloga…?! Ne smeju da se naviknu na sve ovo što rade… mada, već uveliko jesu osokoljeni većinom, koja ne reaguje i plaća koliko god da dodje račun…
Vidis kolika mi je mesecna pertplata... Platim ovaj mesec net boost i umedjuvremenu deaktiviram....
 
Nisam listao temu, nemam vremena izvinjavam se.

Koja im je fora da aktiviraju dodatak na svoju ruku i jos ga naplate 150 din mesecno (net boost).

A onda postave jedini nacin da ga iskljucis da pozoves call centar koji je nemoguce dobiti. Sa svog pretplatnog broja automatski mi prekidaju poziv. Sa sluzbenog a1 broja trenutno cekam operatera (21 min and counting)



Da ne pricam sto su mi digli cenu od obecanog iznosa mesecne rate u drugoj godini ugovora.... Obicne monopolisticke j*jare
Možeš i da odeš u poslovnicu da ti isključe, ja sam tako.
Sve mi se isto desilo kao i tebi, pa sam u poslovnici podneo prigovor na račun, tako da čekam ispravku.
 
Šta ovi rade? Imam Soko lite... Moram li da svakih 5-6 dana podnosim neki prigovor?

Prvo sam imao nekih 700gb interneta, pa neograničen, da bi sada imao 1tb?

stanje 06. februara 2025. / danas

6feb neo.jpg danas.jpg

Ovde sam obratio pažnju i tražio da ugase netboost
 
Zar nije bilo bolje soko lajt 12m po 965 a ostalih oko 1800 din. 😁
Imam ja za sebe Soko Lite u Box 4 Beli. Ovo sam uzeo za oca kom ne treba uopšte puno, a često je u Republici Srpskoj i zove Mtel Austrija pa rekoh nek ima to neograniceno i da mu se nađe čisto neki net za roaming (4GB) dok je u putu da mogu da ga dobijem… Zato mu ne treba Soko Lite. Uzeo bih i Omoriku S, al ajde zbog tog roming neta rekoh nek bude M. Inače covek troši 100MB neta mesečno (ako i toliko)
 
Sta nude za prelazak iz druge mreze u mts?
Postovani,u zavisnosti iz koje mreze se prelazi u mts i u zavisnosti od tarife koju izaberete se odredjuju cene.Uglavnom ako je prelazak iz A1, dobija se 12 meseci upola cene od 2025 din za sve tarife,nakon toga 12 meseci upola od pune cene tarife koju izaberete. Sa yettelom je situacija drugacija.Prvih 6 meseci je gratis za bilo koju tarifu,nakon toga ide puna cena tarife.Kontaktirajte me privatno za vise info. Pozdrav.
 
Postovani,u zavisnosti iz koje mreze se prelazi u mts i u zavisnosti od tarife koju izaberete se odredjuju cene.Uglavnom ako je prelazak iz A1, dobija se 12 meseci upola cene od 2025 din za sve tarife,nakon toga 12 meseci upola od pune cene tarife koju izaberete. Sa yettelom je situacija drugacija.Prvih 6 meseci je gratis za bilo koju tarifu,nakon toga ide puna cena tarife.Kontaktirajte me privatno za vise info. Pozdrav.
Pa to što ovde nudite je smešno, uozbiljite se. Ja razumem da ne sme javno da se iznose konačne ponude, ali kad se ovako nešto napiše, dođe mi da MTS i ne uzmem u obzir. Pa samo ovaj Mega plan od tri meseca besplatnih je neuporedivo povoljniji a nema ni ugovorne obaveze.
 
… svakako, doooobro razmisli pre da se upustiš u bilo šta sa MTS, Supernova… naročito preko ovih jednokratnih agenata, koji u zadnje vreme opsedaju forum…
 
Možeš i da odeš u poslovnicu da ti isključe, ja sam tako.
Sve mi se isto desilo kao i tebi, pa sam u poslovnici podneo prigovor na račun, tako da čekam ispravku.
Ma kakvi ne pada mi na pamet.

Nakon 50 minuta cekanja javila se devojka i iskljucila mi nb

IMG_5006.jpeg
 
Meni su rekli da su mi uključili Net Boost jer je broj povezan sa Box 3u3 za deljeni internet i da je to uslov - nisam pronašao da to bilo gde piše. Da li je to tačno?
Ugasio sam NetBoost ali se time i izbacio broj iz deljenog interneta Box 3u3... Ili su ga oni izbacili...?

Danas sam dobio odgovor sms-om na reklamaciju da je prihvaćena i da će januarski račun biti korigovan (jer je naplaćen NetBoost) a ja ga već platio - kako će sada to da odrade?
 
Koji im je mail za reklamacije? Uložih žalbu preko aplikacije još prošle nedelje i ništa. Da čekam pred poslovnicom ili sat vremena na kol centru ne znam dal imam nerava...
 
Da li je to tačno?
Jeste, piše svugde na sajtu.

kako će sada to da odrade?
Oni sami neće ništa da urade. Ti moraš da im se javiš i biraš, npr. da bude akontacija za sledeći račun, ili da ti isplate višak na tvoj tekući račun.

Koji im je mail za reklamacije?
Na računu piše tačan. Za fiksne usluge je [email protected], a za mobilne [email protected], tako da bi trebalo da drugi piše na računu i da je on relevantan, kao što reče Nina.
 
Pozdrav,

Ima dva postpaid broja, jedan bio Morava 150 drugi Morava 300. Onda su nedavno ukinuli Morava 300 i prebacili me automatski bez mog odobrenja na Zmaj. Srećom uguvor isticao za manje od 3 meseca pa oba broja ostavio na novoj Morava tarifi.
Ali, primetio sam da bez obzira kojoj mreži pripada pozvani broj skidaju prvo onih 150 besplatnih minuta u Srbiji, a mislim da toga ranije nije bilo... Ako sam zvao nekog iz MTS mreže nisu mi ranije skidali minute u Srbiji... To nešto novo ili ja nisam ispratio ranije kako treba?
 
Pa to što ovde nudite je smešno, uozbiljite se. Ja razumem da ne sme javno da se iznose konačne ponude, ali kad se ovako nešto napiše, dođe mi da MTS i ne uzmem u obzir. Pa samo ovaj Mega plan od tri meseca besplatnih je neuporedivo povoljniji a nema ni ugovorne obaveze.
Jesi li pročitao ponudu? Fenomenalna ponuda za pralazak sa A1
 
Jesi li pročitao ponudu? Fenomenalna ponuda za pralazak sa A1
Možda za A1, ali nismo svi u A1 i možda nekom ko puca na najskuplje pakete, a takvih je najmanje. Ja sam u Yettelu pre dve godine za prelazak dobio 12 meseci po dinar a posle 50% popust za ostatak. Moguće da toga više nema, ali da sad recimo pređem u MTS ne bi bilo konkurentno u odnosu na 50% za celu ugovornu obavezu koja, koliko vidim, može da se izgura za ostanak u Yettelu. Pa valjda je logika da me pridobiju iz MTS -a kao novog korisnika, a ne da prelazim kod njih reda radi jer se uvek nudilo više kad se prelazi nego kad se ostaje.
 
Pozdrav,

Ima dva postpaid broja, jedan bio Morava 150 drugi Morava 300. Onda su nedavno ukinuli Morava 300 i prebacili me automatski bez mog odobrenja na Zmaj. Srećom uguvor isticao za manje od 3 meseca pa oba broja ostavio na novoj Morava tarifi.
Ali, primetio sam da bez obzira kojoj mreži pripada pozvani broj skidaju prvo onih 150 besplatnih minuta u Srbiji, a mislim da toga ranije nije bilo... Ako sam zvao nekog iz MTS mreže nisu mi ranije skidali minute u Srbiji... To nešto novo ili ja nisam ispratio ranije kako treba?
Oduvek je tako.
 
Je l se vama normalno otvara ova stranica na MTS sajtu?

Meni stalno vrti kružić
 
I onaj drugi MiFi uređaj ne mogu da otvorim, izgleda da su tu nešto zeznuli...
 
Da li ovaj benefit u vidu 6GB u romingu je jednokratno ili svakog meseca 6GB?
 
Pošto je Telekom Srbija ( kako sam ja shvatio, ako sam (( nešto )) pogrešio, ispravite me, hvala unapred ), kupio EON platformu + TV kanale koji SBB emituju, da li možemo ponovo očekivati povećanje cena za sve mt:s usluge, pošto su dali kako piše u vestima : 652,000,000€ ( 652 miliona evra/eura ) ?
 
Nije kupio Eon platformu i tv kanale sa SBB-a. Kupio je prava na sportske sadržaje sa Sport Klub kanala koji prelaze na Arenu.
 
Telekom je kupio:
  • Total TV (EON SAT)
  • Prava za prenose sportskih događaja od SK
  • NetTV plus

To je plaćeno 652 miliona €.

E&PPF (Yettel) je kupio:
- SBB kablovsku mrežu

To je plaćeno 850 miliona €.

Nije prodato:
  • EON platforma
  • Nova S
  • N1
  • Grand
  • IDJ
  • Cinemania
  • Shoppster
  • Dexpress
 
Nije to srpski Telekom, već "e& PPF Telecom Group" u čijem je vlasništvu Yettel.


Edit: update za moju žalbu, uvidom u SMS poruke koje ne čitam, a potpuno pi***rski su podvukli u poruci u kojoj obaveštavaju o visini računa (koju ne čitam!) i obaveštenje o menjanju tarifa, shvatih da su me ipak lično (iako pi***rski) obavestili o dešavanju i da je moj rok od 30 dana žalbe po Zakonu istekao. Sada mi ostaje samo da sačekam 6 meseci da istekne ugovor i nikada i ni pod kojim uslovima više ne budem deo bilo čega što ima veze sa uhlebljenom državnom hobotnicom. 😖
Inače taj SMS je od 9.12. pa proverite i vi.
 
Malo si pobrkao te telekome jeste srpski Telekom i jeste i taj Telecom, kao sto je kolega gore naveo kome je sta prodato, nesto srpskom Telekomu, a nesto arapskom Telecomu.
 
Nazad
Vrh Dno