Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ljudi, jedno pitanje. Po kojoj zakonskoj osnovi mogu da menjaju cene dok traje ugovor?
Član 131 zakona o elektronskim komunikacijama navodi da kada operator obavesti o promenama cena i/ili specifikacijama usluga, korisnik ima pravo na raskid bez naknada troškova (prim. aut. ugovornih kazni iliti penala). O tome je sve vreme reč i iako je stav Ratela da obaveštavanje na web stranici nije direktan kanal komunikacije po istom članu zakona, Telekom to obaveštenje ne dostavlja kao napomenu u sklopu računa, mejlom ili sms-om. Do sada su neki korisnici dobijali samo sms i navode da cena ostaje ista, ali je forma obaveštenja nepotpuna, jer se ne odnosi i na promenu specifikacije (migracije na novi paket). Znajući gde živimo, oni su obavestili 1. a rok je do 30. i sve van toga je za sud.
 
Da je ovo neka normalna država, kada već regulator konstatuje da sadržaj predmetnog obaveštenja nije jasan, u skladu sa zakonom pokrenuo bi postupak protiv operatera. Ovako, tražite sami pojašnjenje, pa onda... užas.
Treba izgleda da se ponavljam..
Ove buckurise nismo mi izmislili vec prepisali sa zapada.
U Nemackoj je jos gore. Kod nas se barem dobije nesto za cimanje. Kolicina prevara koje operateri ovde rade je LEGALNA ali je opet prevara.
Pravna drzava!
I USA i Kanada su pa pogledajte kolike probleme imaju tamo (a cene u Kanadi da ne pominjemo)

Nije trava zelenija preko puta.

Ljudi su to dopustili ovde kad je Telenor poceo - sada je prekasno. Samo se izborite. Da se dovoljno ljudi zale ne bi probali ovako da dizu cene!
 
Neće se žaliti. Bukvalno sam se upljuvao pričajući o svemu ovome, prijateljima, kolegama, po kafanama.
Samo slegnu ramenima i kažu sve je skupo.
 
Mali update mojeg jučerašnjeg posta:
Naravno jutros zvali iz MTS-a. Fini kao mlada pred udaju. Nema šta ne nude. Skoro džabe daju. Dobili su odgovor da se ni malo nisu potrudili da me zadrže kao višegodišnjeg korisnika koji je sve svoje račune plaćao na vreme i da su upravo izgubili tri moja i tri suprugina broja. Da im očigledno moje pare nisu potrebne. Da su na kvarno već jednom povećali cene i da su isto na kvarno probali ponovo to da urade a sve za vreme trajanja ugovora koji smo sklopili. Da me o toj svojoj nameri nisu nikako obavestili nego su bezvezno obaveštenje okačili na svom sajtu koji ja kao korisnik koji ima ugovorenu uslugu nisam u obavezi uopšte da pratim i da sam se o njihovoj nameri informisao preko foruma sasvim slučajno jer apsolutno ni forume bilo koje vreste nisam u obavezi da pratim. Da nema nikakve potrebe da me više zovu jer je moja odluka konačna i da će isto proći i operater kod koga upravo prebacujem broj ako bude probao tako nešto nelegalno i neposlovno da uradi.
Ljubaznu gospođu koja je zvala sam zamolio da, ako joj nije teško, ovo što sam im saopštio pribeleži i predstavi svojim nadređenima.

NEMOJTE DA BUDETE LENJI DA VAS MRZI DA SE "CIMATE" I PUŠTATE DA IM OVAKVE BUDALAŠTINE PROLAZE. BORITE SE ZA SEBE I POŠTUJTE SVOJE PARE. NISMO MI TU ZBOG NJIH NEGO SU ONI TU ZBOG NAS I OD NAS ŽIVE!!!
 
Zna li neko kako ide kupovina telefona uz soko lite na rate dali se ponistava popust (benefit) od 30 posto i dali se potpisuje novi ugovor
 
Sad su me kontaktirali, za mojih 5 brojeva, za 2 Sokola kazu nece biti promena, zbog prigovora iz februara i da je tada navedeno da ostaju uslovi ko kraja UO, tako da pije vodu ona prica sto je ovde neko vec spomenuo, da ko se zalio u februaru da ce ostafi i dalje isto... , ostale 2 Kontrole i Omorike sam potpisao u avgustu-septembru i to jos nismo resili,neko ce me jos kontaktirati.
 
Treba izgleda da se ponavljam..
Ove buckurise nismo mi izmislili vec prepisali sa zapada.
U Nemackoj je jos gore. Kod nas se barem dobije nesto za cimanje. Kolicina prevara koje operateri ovde rade je LEGALNA ali je opet prevara.
Pravna drzava!
I USA i Kanada su pa pogledajte kolike probleme imaju tamo (a cene u Kanadi da ne pominjemo)

Nije trava zelenija preko puta.

Ljudi su to dopustili ovde kad je Telenor poceo - sada je prekasno. Samo se izborite. Da se dovoljno ljudi zale ne bi probali ovako da dizu cene!
Nije bilo potrebe da se ponavljaš, ja nigde nisam radio poređenje sa drugim zemljama. Smatram da sami treba napravimo društvo i institucije po meri bez da prepisujemo od bilo koga. Ti si krenuo sa narativom koji trenutna vlast koristi, a tamo vam je kao bolje, ovi drugi su bili kao bolji...
 
Što bi meni majka rekla kad sam bio u školi, ne zanima me šta je neko drugi dobio, samo me ti zanimaš, kad počnem da se vadim da je bilo još kečeva ne samo moj.

Ne zanima me kako je u bilo kojoj drugoj zemlji, isključivo me zanima kako je ovde, jer ja sam ovde i ne nameravam da idem iz svoje zemlje, već da se borim za bolje uslove u istoj u bilo kom smislu pa i u smislu da me operateri ne pljačkaju jer im se može.
 
Što bi meni majka rekla kad sam bio u školi, ne zanima me šta je neko drugi dobio, samo me ti zanimaš, kad počnem da se vadim da je bilo još kečeva ne samo moj.

Ne zanima me kako je u bilo kojoj drugoj zemlji, isključivo me zanima kako je ovde, jer ja sam ovde i ne nameravam da idem iz svoje zemlje, već da se borim za bolje uslove u istoj u bilo kom smislu pa i u smislu da me operateri ne pljačkaju jer im se može.
Telekom nisi ti. Tvoja zemlja nisi ti.
Ne mesaj ih.

Nije ni fora "e ps onda ok, ako je drugde tako". Nego da niko nema zablude da je to do nas, da je do "nepravne drzave", do nas....
"Pravne drzave" rade gore. Samo se treba boriti a ne kuditi nas.
 
NEMOJTE DA BUDETE LENJI DA VAS MRZI DA SE "CIMATE" I PUŠTATE DA IM OVAKVE BUDALAŠTINE PROLAZE. BORITE SE ZA SEBE I POŠTUJTE SVOJE PARE. NISMO MI TU ZBOG NJIH NEGO SU ONI TU ZBOG NAS I OD NAS ŽIVE!!!

Ovo na zalost ne kapira 90 + % korisnika raznih usluga u Srbiji . Zato smo tako jadno i neuredjeno trziste.

Zna li neko kako ide kupovina telefona uz soko lite na rate dali se ponistava popust (benefit) od 30 posto i dali se potpisuje novi ugovor

Kupovina telefona preko operatera je poslednja opcija na koju treba da ides , osim u slucaju neke ekstra povoljne ponude...

Što bi meni majka rekla kad sam bio u školi, ne zanima me šta je neko drugi dobio, samo me ti zanimaš, kad počnem da se vadim da je bilo još kečeva ne samo moj.

Ne zanima me kako je u bilo kojoj drugoj zemlji, isključivo me zanima kako je ovde, jer ja sam ovde i ne nameravam da idem iz svoje zemlje, već da se borim za bolje uslove u istoj u bilo kom smislu pa i u smislu da me operateri ne pljačkaju jer im se može.

Dodatno iskustvo nikada nije suvisno - sto da ucis na svojim , ako mozes na tudjim greskama ?
 
Ovo kod mtsa je stvarno konfuzno, neki mejlovi, sms poruke i slicno. Kod yettela je stvarno bio lak proces.

Moze neki kolega da me uputi.

Znaci mts dize cene od januara. Kakav je proces za raskid ugovora. Odem u poslovnicu, da li mogu da podnesem zahtev za raskid ili da me prebace na pripejd.

Kod yettela je tako bilo. Dobar dan, dobar dan, video sam da podizete cenu paketa. Hocu da raskinem ugovor, i dobio sam zahtev za raskid, gde sam birao sta zelim. I oni su me pozvali sutradan i ponudili dodatan popust na paket.

Kako to funkcionise ovde? Izvinjavam se sto upadam kao padobranac...
 
IMG_5618.jpeg

Zvala cura iz mts jutros, može bez problema raskid ugovora i prenos broja u drugu mrežu ili cena bez promene do kraja ugovorne obaveze.

Izabrao sam da ostanem po starim cenama jer kako god da okrenem najviše mi odgovara Soko Lite.

Deezer, IrisTV (nemam drugu opciju i ne želim dodatno da plaćam kada ovde već imam besplatno), možda najvažniji MTEL minuti i sve neograničeno u BiH i CG. Onih 400GB iz paketa mi je apsolutno nepotrebno, ali 6GB za roaming je svakako bolje nego da se često cimam sa AT ili HU karticama.

Zaboravih da napišem da sam poziv čekao 20 dana. Pre tačno 20 dana sam podneo prigovor.
 
Jel postoje neke pogodnosti za produžetak ugovora za MTS Postpaid?
 
@boras
Nude 20-30% popusta, a ako podneseš zahtev za prenos u drugu mrežu zovu i nude 40-50% popusta na sve postpejd tarife
 
Podnet zahtev za prenos broja u A1. Nakon dva sata poziv od mts-a. Nude paket omorika S, prvih šest meseci po ceni od 950 a preostalih 18 meseci po 1200 dinara.
 
Mali update mojeg jučerašnjeg posta:
Naravno jutros zvali iz MTS-a. Fini kao mlada pred udaju. Nema šta ne nude. Skoro džabe daju. Dobili su odgovor da se ni malo nisu potrudili da me zadrže kao višegodišnjeg korisnika koji je sve svoje račune plaćao na vreme i da su upravo izgubili tri moja i tri suprugina broja. Da im očigledno moje pare nisu potrebne. Da su na kvarno već jednom povećali cene i da su isto na kvarno probali ponovo to da urade a sve za vreme trajanja ugovora koji smo sklopili. Da me o toj svojoj nameri nisu nikako obavestili nego su bezvezno obaveštenje okačili na svom sajtu koji ja kao korisnik koji ima ugovorenu uslugu nisam u obavezi uopšte da pratim i da sam se o njihovoj nameri informisao preko foruma sasvim slučajno jer apsolutno ni forume bilo koje vreste nisam u obavezi da pratim. Da nema nikakve potrebe da me više zovu jer je moja odluka konačna i da će isto proći i operater kod koga upravo prebacujem broj ako bude probao tako nešto nelegalno i neposlovno da uradi.
Ljubaznu gospođu koja je zvala sam zamolio da, ako joj nije teško, ovo što sam im saopštio pribeleži i predstavi svojim nadređenima.

NEMOJTE DA BUDETE LENJI DA VAS MRZI DA SE "CIMATE" I PUŠTATE DA IM OVAKVE BUDALAŠTINE PROLAZE. BORITE SE ZA SEBE I POŠTUJTE SVOJE PARE. NISMO MI TU ZBOG NJIH NEGO SU ONI TU ZBOG NAS I OD NAS ŽIVE!!!
Ако може помоћ, само да потврдим. Прво мејлом поднесем захтев за раскид уговора. Кад буде решено, идем директно код њих да тражим раскид и пребацивање броја? Онај текст мејла је био у захтеву за раскид уговора?
 
Pogledajte prilog 472878

Zvala cura iz mts jutros, može bez problema raskid ugovora i prenos broja u drugu mrežu ili cena bez promene do kraja ugovorne obaveze.

Izabrao sam da ostanem po starim cenama jer kako god da okrenem najviše mi odgovara Soko Lite.

Deezer, IrisTV (nemam drugu opciju i ne želim dodatno da plaćam kada ovde već imam besplatno), možda najvažniji MTEL minuti i sve neograničeno u BiH i CG. Onih 400GB iz paketa mi je apsolutno nepotrebno, ali 6GB za roaming je svakako bolje nego da se često cimam sa AT ili HU karticama.

Zaboravih da napišem da sam poziv čekao 20 dana. Pre tačno 20 dana sam podneo prigovor.
Dobijaš novi soko lite po staroj ceni?
 
Podnet zahtev za prenos broja u A1. Nakon dva sata poziv od mts-a. Nude paket omorika S, prvih šest meseci po ceni od 950 a preostalih 18 meseci po 1200 dinara.
Директно си поднео то, без захтева за раскид уговора или ?
 
Ако може помоћ, само да потврдим. Прво мејлом поднесем захтев за раскид уговора. Кад буде решено, идем директно код њих да тражим раскид и пребацивање броја? Онај текст мејла је био у захтеву за раскид уговора?
Ja sam otštampao i predao u poslovnici. Radnik je skenirao i ubacio sken u sistem a papir mi vratio. Sve sam radio u poslovnici, nisam slao mailove.
 
Prvi put prelazim na postpaid pa imam jedno pitanje. S obzirom da sam cesto na podrucju Kosova i Metohije i koristiim roaming (IPKO mreza), da li u okviru postpaid tarife imam mogucnost besplatnog poziva i brojeve u okviru te mreze? Konkretno MTS ka IPKO broju. Hvala
 
Vrh Dno