Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Upravo su mi dali 40% u toku uo od 24 meseca na Omoriku M posle prvog odbijanja sramnih 20% na prvih 6 meseci, ali sam bio odlučan da ako mi makar 40% za celu uo ne daju da stvarno pređem u yettel uz 50% koje nude kad prebaciš broj.
Tako da eto, to je kraj moje sage sa njima.
 
Upravo su mi dali 40% u toku uo od 24 meseca na Omoriku M posle prvog odbijanja sramnih 20% na prvih 6 meseci, ali sam bio odlučan da ako mi makar 40% za celu uo ne daju da stvarno pređem u yettel uz 50% koje nude kad prebaciš broj.
Tako da eto, to je kraj moje sage sa njima.
To bez procesa prenosa broja? Tada daju svih 50%.
 
To bez procesa prenosa broja? Tada daju svih 50%.
Bez procesa, to mi je bila poslednja opcija jer mi se ne cima, ali da sam to pokrenuo završio bih proces.
Realno dobio bih vrv 50%, ali iskreno da sam išao dotle da pokrenem proces, preneo bih broj.
 
Ja se ne bih pouzdao u ovo, ako želiš da ti od 9.1. ostane ista cena, pošalji novi prigovor.

Novosti u vezi sa odobrenim raskidom zbog poskupljenja / promene uslova, supruzi je raskid odobren 12.12. i od tada u Moj mts stoji da je zahtev rešen. Od tada sam dva puta bio do poslovnice. Prvi put rekli, odobren je raskid, ali nije još oslobođena UO, dođite sledeće nedelje. Odem u ponedeljak, priča se menja, zahtev jeste odobren, ali će UO biti oslobođena tek 8.1. (8.12. je supruga podnela zahtev za raskid), kao imaju 30 dana da to reše, pitam, pa jel može to da se ubrza nekako, ne može :) Pitam jel može odmah zahtev za prenos broja čim supruga dobije poruku da je oslobođena UO, može. Bukvalno se ne zna ko pije ko plaća :)
Možda nije zbog tog roka od 30 dana već zato što nove cene kreću od 9.1.2025.
Ako raskidaš zbog promene cena onda je logično da se može raskinuti tek neposredno pre nego što te cene stupe na snagu
 
Možda nije zbog tog roka od 30 dana već zato što nove cene kreću od 9.1.2025.
Ako raskidaš zbog promene cena onda je logično da se može raskinuti tek neposredno pre nego što te cene stupe na snagu
Eksplicitno su naveli da imaju zakonski otkazni rok od 30 dana, a zahtev je podnet 8.12. Ja sam isti takav zahtev iz istog razloga podneo za dva broja u A1 kada su najavili poskupljenje početkom godine i oni su mi oslobodili brojeve za 2 dana, ali su insistirali da moraju da se prebace na pripejd (što se posle pokazalo kao nebuloza). Zato kažem ne zna se ko pije ko plaća :)
 
Pa da, slažem se da se ne zna ko pije a ko plaća. Ne bi me čudilo da ti radnici u poslovnici pojma nemaju. Dobili su info da mogu da oslobode broj 8.1., a ovo ostalo su sami pretpostavili.
Nema logike to za 30 dana jer šta ako neko podnese zahtev za raskid 30.12.2024. Ako bi sledili logiku od 30 dana onda bi raskinuli tek 30.1.2025., što znači da bi 21 dan plaćao po novoj ceni, a ti i raskidaš zbog nove cene.
Sa druge strane, ako si pod UO nema osnova da te puste 20.12., jer je do 9.1. stara cena na koji si pristao
 
Poslednja izmena:
Svi smo pristali prema opštim uslovima ugovora na rok od 30 dana.
Tu je sporan onda iznos računa posle 09.01. iz razloga što je raskid izazvan njihovim kršenjem ugovorne obaveze usled povećanja cene sa kojim se nisi saglasio.
Mogu jedino po staroj, tj. ugovorenoj ceni da obraćunaju.
Ako ti izdaju uvećan račun onda mora reklamacija. Za dalje opcije, prijave... ne znam, nisam još dotle došao sa njima :)
 
Hipotetički slučaj:
Potpisao sam ugovornu obavezu u trajanju 24 meseca sa cenom pretplate 2.000 dinara. Operater odluči da menja cenu i sada je nova cena 2.000.000 evra. Ima pravo da stavi cenu koju hoće. Ja se žalim 30-og dana od obaveštenja (po zakonu) i kažem da ne pristajem. On ima pravo da me drži po novoj ceni 30 dana i da mi naplati 2 miliona evra.
Nema logike
 
Ako je nekome bitno, da spomenem, imam ovu stavku u ugovoru.

#Korisnik tokom navedenog perioda trajanja benefita "Prvih 24 meseci 40% popusta na mesečnu naknadu" ima pravo na promenu
tarifnog profila na viši tarifni profil i u tom slučaju će biti primenjen benefit 40% do isteka trajanja ovog benefita.
 
@mlax37 ne, nisi u pravu.

Operater mora da najavi promenu cene 30 dana pre stupanja na snagu promene.
Taj period ti koristiš za žalbu i u tom periodu je idalje aktuelna stara cena.
Kad promena stupi na snagu, više nemaš nikakva prava.

@The PunisheR To znači da ti kao korisnik možeš da tražiš prelazak na viši paket a da zadržiš benefit. To nema veze sa migracijom paketa sa njihove strane.
 
@mlax37 ne, nisi u pravu.

Operater mora da najavi promenu cene 30 dana pre stupanja na snagu promene.
Taj period ti koristiš za žalbu i u tom periodu je idalje aktuelna stara cena.
Kad promena stupi na snagu, više nemaš nikakva prava.

@The PunisheR To znači da ti kao korisnik možeš da tražiš prelazak na viši paket a da zadržiš benefit. To nema veze sa migracijom paketa sa njihove strane.
Pa dobro, ja nisam ni mislio da ima?
Samo sam napisao čisto da ljudi znaju da ako dobiju benefit mogu da promene paket na veći ako žele.
 
@mlax37 ne, nisi u pravu.

Operater mora da najavi promenu cene 30 dana pre stupanja na snagu promene.
Taj period ti koristiš za žalbu i u tom periodu je idalje aktuelna stara cena.
Kad promena stupi na snagu, više nemaš nikakva prava.

@The PunisheR To znači da ti kao korisnik možeš da tražiš prelazak na viši paket a da zadržiš benefit. To nema veze sa migracijom paketa sa njihove strane.
Nisi dobro shvatio šta sam hteo da kažem. Reagovao sam na tvrdnju da imaju pravo na rok od 30 dana da realizuju raskid. Ja se žalim u zakonskom roku od 30 dana a oni mene onda ne mogu držati po novoj ceni pod izgovorom da otkazni rok važi 30 dana
 
Upravo su mi dali 40% u toku uo od 24 meseca na Omoriku M posle prvog odbijanja sramnih 20% na prvih 6 meseci, ali sam bio odlučan da ako mi makar 40% za celu uo ne daju da stvarno pređem u yettel uz 50% koje nude kad prebaciš broj.
Tako da eto, to je kraj moje sage sa njima.
Na koju cenu dobijaš popust, pretpostavljam na ovu 3299? Ukoliki mi ne prođe šema u A1, razmišljam se o Soko lite tarifi.
 
Na koju cenu dobijaš popust, pretpostavljam na ovu 3299? Ukoliki mi ne prođe šema u A1, razmišljam se o Soko lite tarifi.
Na ove cene u ovim mesecima:

1734615360177.png

Sto mu prosecno dodje oko 1600 din za 24 meseca (prvih 9 meseci placam 1275 drugih 2040).

Takodje na taj popust plus 100 dinara mesecno imam zbog eracuna popust.

Odmah me pitala ocu li net boost rekao sam da necu tako da ne placam to dzabe.

Takodje za A1 i Yettel kad si vec pomenuo ima jedan clan foruma agente koji ti daju 50% popusta ako prebacujes broj u A1 ili Yettel u toku cele UO.
 
Listao sam gore ali nisam uspeo da shvatim na sta se odnosi popust 40%, odnosno 50% sa zahtevom za prenos broja,
da li ako sam postojeci korisnik mts, ili ako prelazim u mts?

I da li se taj popust uvek odnosi na one cene sa sajta?
 
Listao sam gore ali nisam uspeo da shvatim na sta se odnosi popust 40%, odnosno 50% sa zahtevom za prenos broja,
da li ako sam postojeci korisnik mts, ili ako prelazim u mts?

I da li se taj popust uvek odnosi na one cene sa sajta?
40% ako trazis benefit za obnavljanje ugovora kad ti je trenutni pri isteku u mts, a 50% kad ti skroz istekne ugovor i zelis da preneses broj u drugu mrezu ( oni ti nude da ostanes kod njih, ali ne znaci da ce te zvati i ponuditi, ali u 90% zovnu, mada ako im se ne javis smatraj da ce ti broj biti prenet) .
Da odnosi se na cene sa sajta.
 
Kada sam pisao prigovor MTSu, u cc sam stavio i Ratel. Stigao je odgovor
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-19-20-41-58-51_c37d74246d9c81aa0bb824b57eaf7062.jpg
    Screenshot_2024-12-19-20-41-58-51_c37d74246d9c81aa0bb824b57eaf7062.jpg
    421.6 KB · Pregleda: 180
Da je ovo neka normalna država, kada već regulator konstatuje da sadržaj predmetnog obaveštenja nije jasan, u skladu sa zakonom pokrenuo bi postupak protiv operatera. Ovako, tražite sami pojašnjenje, pa onda... užas.
 
Malopre sam bio do poslovnice MTS da raskinem ugovornu obavezu na tri svoja broja. Podneo sam im pre toga PRIGOVOR u pisanoj formi u samoj poslovnici da nisam saglasan sa najavljenim povećanjem cena i taj moj zahtev od 09.12.2024. stoji kao "rešen" u sistemu. Stoji tamo i da su me zvali radi rešavanja problema a nisu me zvali. To sam saznao isto u poslovnici prošle nedelje jer mi je bilo čudno da me niko ne zove. U svakom slučaju maopre ja lepo radniku kažem da želim da raskinem ugovornu obavezu i da je to u sistemu rešeno, on pogleda i kaže jeste i krene u postupak. U jednom trenutku pozove svog šefa da ga pita nešto o šifri za raskid bez plaćanja penala i posle malo dužeg razgovora reče mi da sačekam jer će me opet zvati itd. itd. itd... Rekoh da ne želim da me niko zove da je moj prigovor zaveden kao rešen i da želim momentalno da raskinem te ugovore i da me više ništa drugo ne zanima pa makar mi nudili besplatno da koristim pakete. Ponovo poziv šefu, ali ovoga puta iz kancelarije iza, i naravno MOŽE.
Tako da znate, pustite navodne rokove od 30 dana i ne dozvolite da vas lažu. Podensite PISANI prigovor i čim se u sistemu pojavi kao rešen možete istog trenutka da raskinete ugovor!!!

Pravo od njih otišo sam u poslovnicu A1 i dva broja prebacio na NEO Super sa 50% popusta (izađe 1500 din) a jedan na prepaid Mega plan.

DVADESET GODINA SAM BIO U MTS-U I KAKO SU ME PRE NEKOLIKO MESECI IZGUBILI KAO KORISNIKA BOX PAKETA TAKO SU ME SAD IZGUBILI I KAO KORISNIKA TRI POSTPAID BROJA. MTS I JA VIŠE NIKAD ZAJEDNO PA MAKAR I VIŠE PLAĆAO KOD DUGOG OPERATERA. SA PLILIĆARKIM FIRMAMA NE SARAĐUJEM!

Koga interesuje evo teksta mog prigovora:

Poštovani,

Na vašem sajtu sam video obaveštenje da imate nameru da od 05.01.2025. SVE korisnike prebacite na neke nove a samim tim i skuplje pakete te vas ovim dopisom obaveštavam da apsolutno nisam saglasan sa vašom namerom da JEDNOSTRANO promenite uslove ugovora koji imamo. Ovo moje obaveštenje se odnosi na sva tri broja koja imam kod vas 064 137*, 064242* i 064342****) kao i na sva tri prateća ugovora. Takođe vas pozivam da se upoznate sa članom 88 Zakona o zaštiti potrošača.

Za sva dodatna pojašnjenja možete me kontaktirati na moj broj telefona 064 137**** i na e-mail:
e****[email protected]
 
Juče sam bio do poslovnice da pitam šta nude za obnovu ugovora koji uskoro ističe. Dobio sam obaveštenje da Omoriku 12 nasleđuje Omorika S i da mi mogu ponuditi 20% popusta na 12+12meseci. Nije bilo gužve pa smo se još cenkali, ali u poslovnici mogu da daju najviše 30%.
Nisam bio zadovoljan i tražio sam da me zove služba za brigu o korisnicima.
Danas me je pozvao agent i ispričao istu priču i 30% na Omoriku S. Rekao sam mu da imam ponudu od A1 za Neo Super po 1500rsd/m - HVALA na informaciji @stefanan
https://forum.benchmark.rs/threads/mts-postpaid-paketi-i-promocije.190886/post-7345256
Pogledao je A1 paket i odmah ponudio Soko Lite sa 50% popusta: 1063x12 + 1925x12 ili sa aktiviranim e-računom 963x12m + 1825x12m.
Paket je jači nego što mi treba, ali nisam hteo da ga pitam da li može Omorika S sa 50% popusta. Ovo je u proseku 1444rsd što mi odgovara.

Možda nekom pomogne informacija.
 
Ovo je kul što si izvukao.

Ja sam opet poslao prigovor i čekam da mi ponude isto ako budu hteli, ako ne odoh u A1. Za boks se nadam da će mi ostati ista cena, *** nemam alternativu
 
Izvrteo sam poslesnjih 15ak strana teme, ne vidim n akoji mejl ste pisali.
Skapirao sma da box 3 koji keva koristi poskupljuje 900 din...
 
Nazad
Vrh Dno