Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ja sam na kontroli troskova. Radi sve sem slanja sms. A na aplikaciji ne ucitava uopste stanje za broj. Otvori ali nema sadrzaja...
Sada se povratili sms ali na aplikaciju mogu da se logujem samo preko šifre ne šalje mi sms. Ja vidim neko stanje ali da li je ažurirano pojma nemam ja sam na soko lajt.
 
Sada se povratili sms ali na aplikaciju mogu da se logujem samo preko šifre ne šalje mi sms. Ja vidim neko stanje ali da li je ažurirano pojma nemam ja sam na soko lajt.
Meni ne mogu ni u call centru da provere stanje, upravo zvao... Niti da pisu prigovor, niti da pomognu bilo sta. "Radovi su jos u toku ako ne bude sve kako treba javite se sutra" . Tako su i juce rekli..
 
Meni bio zakazan prenos broja iz A1 kod njih sinoć, tj u noći između srede i četvrtka, međutim odložen je zbog tehničkih problema koje su imali. Dobiću poruku o novom terminu, tako su mi rekli.
 
Kažu da je neki veći problem u Telekom data centru... Verovatno je do toga
 
U noramalim zemljama to se zove Kartel. Da sva tri operatera podigunu cene u isto vreme. Učesnici Kartela treba da idu i zatvor zbog usaglašavanja cena.
 
Evo novog update-a u vezi prenosa broja. Broj je prenet noćas ali kartica ne funkcioniše. Zvao sam jutros call centar, kao mora da se zameni kartica, jer ona koju su mi izdali prilikom zahteva za prenos broja ne važi, tj neka druga je u sistemu, a ne ta. Pitao sam za esim, kaže biće u toku dana na mejl, ili idite do poslovnice😅 I tako mi je primarni broj nedostupan od noćas, zbog njihovih problema.
 
Evo novog update-a u vezi prenosa broja. Broj je prenet noćas ali kartica ne funkcioniše. Zvao sam jutros call centar, kao mora da se zameni kartica, jer ona koju su mi izdali prilikom zahteva za prenos broja ne važi, tj neka druga je u sistemu, a ne ta. Pitao sam za esim, kaže biće u toku dana na mejl, ili idite do poslovnice😅 I tako mi je primarni broj nedostupan od noćas, zbog njihovih problema.
Pa rekli su Vam " biće " , oni kada kažu oni se drže svoje reči ...😀
A usput veoma su ekspeditivni i sve reklamacije rešavaju jako brzo i krajnje odgovorno prema korisnicima .
 
Znam da su veoma ekspeditivni po pitanju reklamacija 😆 Sva sreća iz BG-a sam, pa imam poslovnicu na svakom ćošku. Nego pitam se neko ko nema blizu poslovnicu, a ni mogućnost za esim, šta da radi, a dobio je fizičku sim karticu. Malo neozbiljan pristup sa njihove strane, no dobro, niko nije bez mana.
 
Znam da su veoma ekspeditivni po pitanju reklamacija 😆 Sva sreća iz BG-a sam, pa imam poslovnicu na svakom ćošku. Nego pitam se neko ko nema blizu poslovnicu, a ni mogućnost za esim, šta da radi, a dobio je fizičku sim karticu. Malo neozbiljan pristup sa njihove strane, no dobro, niko nije bez mana.
Ma nije tako krajnje ste subjektivni .
Oni toliko čine da unaprede sistem ali mi korisnici smo veoma nestrpljivi i zahtevni 😀
Kupimo telefon odmah želimo da nam radi bez poteškoća .
Potpišemo ugovor odmah želimo da nam kartica radi . Takođe i za e-sim .
Sve želimo odmah i sada .😀
 
Kod mene ima na moj Mts račun i za Box4 i za Omoriku 3. Btw, na Omorici 3 (za vreme boravka u Republici Srpskoj) pozivani su brojevi iz Mtel numeracije, trošilo je prvo Mtel minute (ima ih 100) i nakon sto ih je potrošilo (a koliko znam ti minuti služe za pozive iskljucivo iz Srbije ka Mtel mrežama, barem otkad je ukinuta naplata roaminga za ZG) pocelo je da nabija račun iako je lepo receno da u roamingu na ZB imate onoliko minuta koliko imate u svom paketu (u ovom slucaju neograniceno). Ispravite me ako grešim? Sreca limit je na 240 din i dotle je došlo… Posle niko nije mogao da me dobije… Šta raditi tim povodom?
 
Majki stigao račun za mart, pisana i prihvaćena žalba za prebacivanje na Omoriku 12 sa Omorike 3.
Sada je račun 1200 dinara u odnosu na ranijih 1300 dinara.
 
Stigao eracun, omorika 12, ostala ista cena kao i do sada...
 
Takođe i meni stigao račun, cena ostala ista kao u ugovoru
 
Upravo platio martovski racun za zmaj tarifu. Posto mi ugovor istice 24.04 nisam hteo da se "macujem" sa njima pa se nisam zalio na povecanje racuna koje sve korisnike pogadja. Zanimljivo je da meni racun nije uvecan. Platio sam isto kao i do sada.
 
Kod mene ima na moj Mts račun i za Box4 i za Omoriku 3. Btw, na Omorici 3 (za vreme boravka u Republici Srpskoj) pozivani su brojevi iz Mtel numeracije, trošilo je prvo Mtel minute (ima ih 100) i nakon sto ih je potrošilo (a koliko znam ti minuti služe za pozive iskljucivo iz Srbije ka Mtel mrežama, barem otkad je ukinuta naplata roaminga za ZG) pocelo je da nabija račun iako je lepo receno da u roamingu na ZB imate onoliko minuta koliko imate u svom paketu (u ovom slucaju neograniceno). Ispravite me ako grešim? Sreca limit je na 240 din i dotle je došlo… Posle niko nije mogao da me dobije… Šta raditi tim povodom?
Види шта каже листинг,а и можда је неки број пренесен у или из Мтел-а без обзира на нумерацију,ко зна.
 
Види шта каже листинг,а и можда је неки број пренесен у или из Мтел-а без обзира на нумерацију,ко зна.
Čak i da jesu (a proverio sam i nisu van Mtel-a tj. nisu prenošeni ni u Mtel ni iz Mtela) zar ne bi trebalo ako se nalazim u Bosni, da koji god broj zovem sa +387 (osim nekih onih kratkih brojeva poput broja za plaćanje parkinga i slično) nevezano da li je prenošen u bilo koju mrežu, da koristim svoje neograničene minute kao kod kuce u Srb? Prvo smatram da ne bi uopšte trebalo da mi troši ove Mtel minute dok se nalazim u Bosni, a troši ih i dalje. Možda sam ja loše razumeo taj ZB sistem?
 
Слажем се,покушао сам да дам неку идеју да ријешимо проблем.Остаје ти сад жалба или да пређеш преко тога.
 
Stigao racun za mart dva zmaja, omorika 12 i box3 sve cene uvecane po novom iako sam podnosio zahtev za raskid u februaru, posle su me zvali i dogovoreo da sve ostane po starom sto mi je i potvrdjeno sms porukom 22-og februara ali sad stiglo sve uvecano?!!
 
Stigao racun za mart dva zmaja, omorika 12 i box3 sve cene uvecane po novom iako sam podnosio zahtev za raskid u februaru, posle su me zvali i dogovoreo da sve ostane po starom sto mi je i potvrdjeno sms porukom 22-og februara ali sad stiglo sve uvecano?!!
Очигледно да је побрљавио систем.
Уложи приговоре за све рачуне и достави им ту поруку као доказ.
 
Takođe stigao uvećan račun za Box 4 za oko 1000 dinara, uprkos prigovoru, telefonskom razgovoru i njihove potvrde u mejlu tokom februara meseca. Poslao jutros prigovor na račun putem portala, piše da je podnet ali nema potvrde mejlom. Proveravam na četu da li su dobili, kažu da nema nikakvog prigovora zbog problema na serveru. Zovem 0800 i čekam 23 minuta, javlja se operater kome je glasna žica iziritirana i tanka kao struna od količine poziva (znam osećaj jer sam i ja radio u kol centru) i nakon nekoliko minuta na čekanju potvrđuje da je stiglo, izvinjava se u ime kompanije i da čekam rešenje prigovora. Imao sam na kraju neagresivan monolog od 60 sekundi da ih podsetim koliko je mučan bio ceo proces ''borbe'' da se zadrži ista cena i da uprkos svemu tome stiže uvećan račun. Nadležni će se sigurno jako potresti, ali neko će sigurno čuti.
 
Слажем се,покушао сам да дам неку идеју да ријешимо проблем.Остаје ти сад жалба или да пређеш преко тога.
Nije mi do 200 dinara koliko do toga da ne može niko da me dobije i ne mogu nikoga da zovem zbog poremećenog sistema. Podneo sam žalbu pa videćemo… Hvala svakako pa videćemo hoće li se ista promeniti :)
 
Vama kojima su povećali cenu uprkos sms-u da ostaje sve po starom, da li su vam povećali brzinu ili uopšte izvršili mograciju?
Ja se nisam žalio i povećali su sa 250/75 na 400/200, tako da sam i očekivao poskupljenje. Mojim roditeljima, koji su se žalili i dobili sms da sve ostaje po starom nisu povećalo brzinu i došao je račun po staroj ceni
 
Šta mislite? Planiram da obnovim ugovor omorika 12. Ali želim uzeti S23 koji želim da odmah isplatim. Da li nude jeftiniju cenu telefona pošto vidim da je 103000rsd
 
Sto bi uzimao preko njih, ako zelis odmah da isplatis? To ti najskuplja varijanta.
 
Nazad
Vrh Dno