Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

OVi iz MTS poslovni sa Banovog Brda su sou.
Keva je kod njih na postpaid-u vec 10 godina.
U decembru obnovila ugovor,samo postpaid bez telefona.
Krajem decembra podnela zahtev da uzme i telefon, P30 lite u onoj plavoj boji...
Tame negde oko 20.janura je zovu da dodje po telefon,ona dodje,a oni kolega ga je vec prodao :)

Do danasnjeg dana niko je vise nije zvao,ona otisla sama i guske koje tamo rade je napale sto dolazi kad je niko nije zvao.
Potresla se keva opasno,trazila sefa da se zali a ove su bile jos bezobraznije.
Podnela je zahtev za raskid a guske su joj rekle da nema osnova.
Kakvo je pravilo sad? Znam da je bio neki zakon ili uredba da moze da se raskine i ako nije ugovor istekao. Znaci ona ima samo broj,bez telefona,mislim da je neki paket oko 1200din.
Kome da se zali sad?

Može da raskine ugovor i da plati samo za ova dva meseca razliku između pune cene i ove cene sa popustom. Tako mora da traži i da kaže da se broj prebacuje u prepaid inače će joj ga ugasiti. Da dobije raskid bez penala ne može ali može da uloži žalbu na ponašanje radnika u poslovnici.
 
Stvarno su hit.

Znači ono pre nedelju dana kad su menjali šta su menjali taj neki njihov program nisu ubacili sve telefone u program.

Išao da kupim telefon, tj da produžim ugovor kad ono telefon nije ubačen u prodaju, tj u program. A ima na stanju. Mora radnik u poslovnici da pošalje mail podršci, pa eto da mi jave za par dana.
 
Trenutno je u MTS totalno rasulo ne pitajte kako znam. Ne radi ima ni jedna platforma. Medjusobno ne komuniciraju. Pogotovo biznis podrska. Znači očaj. Od maja ne možeš da se loguneš na portalu. Aplikacije za telefon su level za symbian otprilike. Stanje pred raspad.
 
Trenutno je u MTS totalno rasulo ne pitajte kako znam. Ne radi ima ni jedna platforma. Medjusobno ne komuniciraju. Pogotovo biznis podrska. Znači očaj. Od maja ne možeš da se loguneš na portalu. Aplikacije za telefon su level za symbian otprilike. Stanje pred raspad.
Portal radi normalno, čak i app, ne znam o čemu pričaš.

Aplikacije su OK, pogotovo ako uporediš kakve su bile pre.

Samo godinu dana ne radi plaćanje računa.
 
I kod mene je bilo isto ukljuceno iako sam naglasio da mi odmah iskljuce, pa sam se posle par dana kuckao sa tehnickom podrskom i tada su mi stvarno ugasili net limit.
 
I kod mene, na jednom od 2 broja mi se aktivirao net limit, "sam od sebe", posle ovih njihovih radova na unapredjenju...
Zvao call centar, iskljucili(vidi se u sistemu da je ukljucen) i podneli prigovor, pa sad cekam da vidim da li ce biti naplacen u ovom mesecu...
Proverite da nije i kod vas takav slucaj...:trust:

Malopre stigao sms sa odgovorom na prigovor o net limitu...
 

Prilozi

  • Screenshot_2020-02-03-14-40-21-509_com.android.mms.jpg
    Screenshot_2020-02-03-14-40-21-509_com.android.mms.jpg
    119.1 KB · Pregleda: 218
Kad si poslao prigovor? Stvarno je biser, moraš da se žališ da ti ne naplate nešto što nisi ni tražio da ti uključe...
 
Ja bas cekam racun, prešao na postpaid prosle nedjelje i odma trazio da ugase net limit ali kao ne moze dok mi neka poruka ne stigne o tome, bas da vidim hoce li naplatiti. Isto mi 4g ne radi kazu da sacekam jos malo lol
 
I mene zanima da li će mi naplatiti, jer sam odmah kad sam ugovor potpisivao rekao da ugase, i ona ponovila malko kasnije ja reko da da ugasite..

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
 
Kad si poslao prigovor? Stvarno je biser, moraš da se žališ da ti ne naplate nešto što nisi ni tražio da ti uključe...

Nisam pisao nista, vec je operatorka iz call centra podnela prigovor nekom nadleznom odeljenju da to provere, onda kada sam i zvao(29.1), da vidim zasto je net limit ukljucen.
Posle toga je na mojmts portalu pod delom podrska->zahtevi, pisalo da postoji otvoren prigovor-zalba ili tako nesto, a sada sam proverio, nema nista...

Inace ne bih ni znao da je ukljucen net limit, da nisam video tvoj post u kojem si izneo problem, pa sam proverio kakvo je stanje kod mene.:)
Ugovor je potpisan 25.1.2019 i od tog dana je i iskljucen.

Vidim da sada mozemo i sami da ukljucimo-iskljucimo na portalu i u aplikaciji...
 
Да,сад је и код мене у апликацији видљив нет лимит,раније није био,с могућношћу активације и деактив.
 
Ja sam takođe zvao 29og ali nemam nikakvu povratnu poruku da mi to neće biti naplaćeno...valjda se negde iz sistemu vidi da to nisam ni tražio da se uključi...

Ako ovaj novi taster za net limit odmah aktivira net limit bez dodatnog koraka da te pita da li to zaista hoćeš to je loše rešenje....
 
Poslednja izmena:
Pa njima jeste zelja da ga aktiviras jer onda ubiru 99rsd, nema tu kod njih neke zelje da oni tebe zadrze i trenutak u nameri da njima das pare, zato ta mogucnost ne postoji, obaska sto im ni programeri verovatno nisu valjani ili ih ima kojekakvih od kojekude (najamnici za delove i delice sistema) pa otuda i nije bilo prevelike koordinacije oko uspostavljanja nekih zastitnih mera za korisnike.
Da li treba da postoji taj poslednji (smarajuci) korak, pa treba jer se bez njega odma trose pare, tako se vracamo na prethodnu recenicu, berm njen prvi deo...
 
Poslednja izmena:
Htedoh da platim racune za 01 za sebe i brata ...putem ebank banke intese ..ali oba naloga odbise ... tj stornirase...
mada sam uredno platio porez.. kasko ..
Da jos neko nije imao problem?
NIje mi jasno jel do banke ili su ovi iz mts nesto tokom unapredjenja sistema pogresili ;-))
 
Od ovih usluga sto nude u mts-u, sta znate o ovim smartić saticima, o tikataka...?
Vredi li to, kako i koliko to trosi net, impulse, pozive... mislim da ide tarifa Kontrola troskova 1000 i 500 za te uredjaje ...
Moze li neko pojasnjenje, objasnjenje, opis usluge, na sta obratiti paznju (sem da detetu neko ne otme satic i prebije ga u procesu), neka sugestija u vezi kupovine nekog satica na nekom drugom mestu...
 
Poslednja izmena:
Posto im online placanje racuna ne radi, mimo otvaranja racuna u njihovoj banci ima li neki nacin plaćanja racuna bez provizije? Trenutno imam racun u mobi(telenor) banci.
 
Posto im online placanje racuna ne radi, mimo otvaranja racuna u njihovoj banci ima li neki nacin plaćanja racuna bez provizije? Trenutno imam racun u mobi(telenor) banci.
Pa preko mbanking-a.. U intesi nema provizije za online uplate.. Samo prepišeš račun kao da nekome šalješ pare preko neta i tjt

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
 
Ako radi plaćanje na sajtu onda nije najprostije, ali ako ne radi, kao što ne radi mesecima, onda da..

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
 
Verujem da je bilo price o ovome, zato se unapred izvinjavam. Mada svima su zahtevi razliciti, tako da ce mozda jos nekome znaciti.
Naime, sledeceg meseca mi istice ugovor, Mix XL tarifa, sa 100GB neta iz one promocije. Sada me zanima da li je ikako moguce da se nekako zadrzi tih 100GB, a da se ne ide na Soko tarifu?
Nikada nista od njih nisam trazio, pa ne znam kako to ide. Kome pisati i kada? Da li sacekati da istekne ugovor ili ih kontaktirati ranije?
U planu je nekoliko varijanti, ali ne znam da li je uopste neka od njih realna.
Prva, koja je i primarna, je da se nekako isboksuje tih 100GB za neki nizi paket, uz popust na pretplatu.
Druga je da se uzme paket po normalnoj ceni a da se dobije neki znacajniji popust za mobilni uredjaj.
I treca kao najmanje verovatna opcija da se dobije popust i na pretplatu i na mob.
Kapiram da za poslednje dve opcije (pogotovo poslednju) nije realno ocekivati i tih 100GB.
Sta se moze ocekivati kao njihov odgovor? Da li je neko imao slicna iskustva? Hvala unapred! Svaka informacija je dobrodosla. [emoji4]
 
Poslednja izmena:
nećeš dobiti ništa od toga. podneseš zahtev za prelaz na VIP, pa vidiš šta je Maks što mogu da ti daju...

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Pa preko mbanking-a.. U intesi nema provizije za online uplate.. Samo prepišeš račun kao da nekome šalješ pare preko neta i tjt

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
50 din je provizija kod ovih mojih pa zato pitam, bolje i to nego cekanje u posti,trezoru itd al ono, da provjerim ima li bolje. Mada sad kad opet budem radio vjerovatno cu bolji racun u banci otvoriti pa ce biti free
 
Svakako ti je bolje 50din iz stolice nego 50 uz čekanje u redu i cimanje do pošte / banke.

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
 
Jedino sto su davali 2 meseca po dinar oko NG...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
nećeš dobiti ništa od toga. podneseš zahtev za prelaz na VIP, pa vidiš šta je Maks što mogu da ti daju...

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Hvala na odgovorima. Mogao sam i pretpostaviti. [emoji4]
Kako se podnosi zahtev za prelazak, u poslovnici ili preko mejla? I kada je najbolje to uciniti, nakon ili pre isteka UO?
 
nakon isteka uo, podneseš zahtev na VIP sajtu, online

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Sad su toliko unapredili sistem da je više nemoguće dobiti operatera, stalno traži da pritiskaš 1 i nakon toga uopšte ne reaguje na zahtev?! [emoji3] Izgleda da su mi i pored prigovora naplatili net limit...a lepo sam hteo da promenim operatera...
 
Verujem da je bilo price o ovome, zato se unapred izvinjavam. Mada svima su zahtevi razliciti, tako da ce mozda jos nekome znaciti.
Naime, sledeceg meseca mi istice ugovor, Mix XL tarifa, sa 100GB neta iz one promocije. Sada me zanima da li je ikako moguce da se nekako zadrzi tih 100GB, a da se ne ide na Soko tarifu?
Nikada nista od njih nisam trazio, pa ne znam kako to ide. Kome pisati i kada? Da li sacekati da istekne ugovor ili ih kontaktirati ranije?
U planu je nekoliko varijanti, ali ne znam da li je uopste neka od njih realna.
Prva, koja je i primarna, je da se nekako isboksuje tih 100GB za neki nizi paket, uz popust na pretplatu.
Druga je da se uzme paket po normalnoj ceni a da se dobije neki znacajniji popust za mobilni uredjaj.
I treca kao najmanje verovatna opcija da se dobije popust i na pretplatu i na mob.
Kapiram da za poslednje dve opcije (pogotovo poslednju) nije realno ocekivati i tih 100GB.
Sta se moze ocekivati kao njihov odgovor? Da li je neko imao slicna iskustva? Hvala unapred! Svaka informacija je dobrodosla. [emoji4]

100 gb da izboksuješ ponovo nema šanse ni da ti neko rođeni radi tamo. Vidi ako neko ima BOX 4 ko je tebi blizak pa neka te ubaci u isti pa da ti da nekih 20-30-40 gb mesečno da koristiš ili već kako se dogovoriš sa tim nekim, to ti je maksimum što možeš dobiti što se tiče korišćenja neta.
 
koja je najbolja opcija za Huawei p30 pro, dok se opet nije razgrabio? :D
ko je dobar sa matematikom,da pomogne.
128GB model....ja računao izgleda morava 1 ili zmaj? trenutno sam na zmaju i uzeo bih uz njega na tri ako je povoljnije a ako ne, majka bi produzila ugovor za moravu na 2god.
o kupovini sa kp ne razmisljam. mora u ratama. hvala
 
Nazad
Vrh Dno