Pa na redu mi je placanje pune cene tarife, tako da definitivno moze bolje. Tipa da se potpise novi ugovor po snizenoj ceni tokom celog trajanja ugovora. Da kazemo, nesto kao sto se dobije kad se podnese zahtev za prelazak na drugu mrezu.Pa gde ćeš bolje uslove od ostanka na staroj ceni![]()
A sta tacno znaci "obracunace ti povoljiniju varijantu"?@nikornla
Ako insistiras na raskidu obracunace ti povoljiniju varijantu , tako su meni rekli. Posto mi nisu dirali cenu odustao od raskida. Za mene nema povoljnosti 16 meseci sam po dinar placao.
Druže najbolje da Prođeš kod Globaltela jel za 1300 mesecno imaš neograničeno minuta i poruka ka svim mrežama u Srbiji 20GB neta plus 2GB rominga i to sve bez ugovora nemaš bolje od toga i sve što ne potrošiš se prenosi plus poklo 200gb lad preneseš broj i ti gigabajti poklon se prenose imaš Globaltel vezu i na severu Kosova i na jugu svugde jel oni sada koriste mts bazne stanice ako negde ideš van severa prema jugu Kosova zakači se na ipko mrežu i razgovaraj isto kao da si na mts20.02. mi ističe ugovor kod mts-a (Zmaj, trenutno oko 1100 din plaćam). Vidim da su osetno digli cene za potpisivanje novog ugovora na istoj tarifi. E sad, pošto često boravim na severu Kosova, gde je mts jedini operater, ostao bih u mts-u, ali bih svakako pokušao na fintu da zatražim prenos broja u A1, pa da me pozovu iz mts-a da ponude bolje uslove. Moje pitanje je, šta se dešava ako podnesem zahtev za prenos broja u A1, a recimo niko me ne pozove iz mts-a da ponudi bolje uslove. Šta se dešava ako A1 odobri prenos? Da li mogu u sred procesa prenosa u trenutku kad mi stigne obaveštenje da je A1 odobrio prenos da odustanem i produžim ugovor sa mts-om?
Jel ima neko iskustva u sledecem:
- Podneli ste zahtev za raskid zbog povecanja cene
- Oni vam odgovore "bice vam cena kao i do sada, nemate pravo na raskid"
- Vi im odgovorite u fazonu da to tako ne moze i zahtevate raskid osim ako vam ne daju neke bolje uslove
- Oni ili odobre raskid ili vam daju bolje uslove
???
Unapredjenje, tako sto ce da mi ukinu hbo i hbo max u paketu, tj spustaju me na manji tv paket za vecu cenu...vrši u cilju osavremenjivanja i unapređenja naših usluga
Oni su ništa kako bi da sam ja u poziciji ( kao što su provajderi u Srbiji ), tek podizao cene .@M J Unapređuju zaradu![]()
To je moj savet svim korisnicima .Kakva su iskustva:
E sad posto su ponudili opciju stare cene, prelazak kod konkurencije "pada u vodu" bez placanja penala? Jel sam dobro razumeo?
- pozovem operatera i napise reklamaciju nadleznima da ne pristajem na vecu cenu, zelim raskid ugovora i migraciju u drugu mrezu.
- oni te pozovu i kazu " ok, ostavljamo staru cenu za Vas".
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Vaš Telekom Srbija
*ovo je inace standardan odg koji salju posle "dogovora" da ipak ostaje stara cena "samo za vas".
S obzirom na “ćutanje” operatera rešio sam da uzmem stvar u svoje ruke. 😀Danas sam baš tražio nešto detaljnije i sem toga nema ništa na njihovom sajtu. Ne kapiram da li Omorika 12 poskupljuje ili ne i kome poskupljuje.
Moja Omorika 12 + 50GB interneta - ističe 27.12.2024. Račun koji plaćam je 1579,00 DIN.
Na moje ima sin koristi Omorika 12 + besplatne društvene mreže i Viber - ističe 30.08.2025. Račun se kreće između 1300 i 1399 DIN. Uz zahtev za prenos broja smo dobili neki popust, ne sećam se koliko.
Žena koristi Box 3 (ne znam koji, ne mogu sad to da vidim, vezan je za drugi stan), Omorika 12 + rate za telefon, ne znam koje benefite ima, bilo je 1 god za 1 DIN, sad je uz ratu za telefon oko 6500 DIN. Ističe u avgustu 2024.
Dakle tri omorike 12, sklopljeni ugovori sa razlicitim bonusima i vremenima isticanja.
Takođe kod matorih imam neki Box, isto neka Omorika (čini mi se 12), isto bilo 1 god za DIN , sad oko 4-4500 (bez uređaja), istice isto u avgustu 2024.
Da ima neke razumne opcije pa da se cimam (kući koristim SBB premium bez optike, brzina interneta mi je sasvim dovoljna, ne treba mi optika), a pravo da kažem ne znam ni gde bih prelazio.
Zavlače korisnike da bi prošao 01.03 i da posle mogu osporiti raskid UO bez penala.Nakon razgovora sa podrškom u kome smo obavešteni da nas prebacuju na Omoriku 12 po ceni 2199 dinara mesečnoi smo za tri Omorike 3 sa promocijom 25TB poslali ovakav zahtev:
"Poštovani,
Objavili ste 31.01.2024. na https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije, informaciju da će od 1.marta tekuće godine važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.
Obaveštavam Vas da ne nikako mogu da prihvatim najavljeno poskupljenje usluge u toku ugovorne obaveze.
U skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama zahtevam raskid ugovora br. xxxxxx bez plaćanja penala, zaključno sa 29.02.2024. i oslobađanje broja 06x xxx xxxx za postupak prenosa kod drugog operatera.
Ukoliko se ovo poskupljenje nekim slučajem ne odnosi na ovu uslugu koju koristim i neće biti promene cene do kraja ugovorne obaveze, molim Vas da mi u pisanoj formi to i potvrdite.
Dodatno, ukoliko zahtevate obaveznu promenu tarife, mogu da prihvatim novu 24 meseca ugovornu obavezu za tarifu Soko lite sa 50% popustom tokom cele ugovorne obaveze."
************
Narednih dana timali smoi nekoliko poziva sa pokušajima da nas ubede da je to ili u našem interesu ili pak u opštem interesu.
Ponovili smo mejl i kome zahtevamo da se sva komunikacija obavlja pisanim putem, što je u skladu i sa dobrom poslovno praksom i sa zakonom.
Dobili smo istog dana odgovor da je postipak u toku i da je evidentirano da želimo da budemo obavešteni mejlom.
Prošlo je 8 dana i niko nas više ne zove.
Čekamo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari