Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Na kraju onih dokumenata za migraciju koji su gore okačeni piše sledeće:
"Napomena: Korisnicima koji su pod ugovornom obavezom, a nisu iskoristili dodeljene povoljnosti, ili imaju po ugovoru stalni popust na mesečnu naknadu, se nakon promene paketa i pojedinačnih usluga nastavlja primena neiskorišćenih povoljnosti."
Dakle, imam ugovor za Box 4 od 24mesecax50% koji traje još 15 meseci i ostaje isti (što se tiče pojedinačnih usluga) + poskupljenje sa 5099 din na 5499 din što znači da ću imati mesečni račun veći za 200 din. Zmaj koji mi je pridružen u taj box ima 10% popusta i on poskupljuje sa 1599 din na 1799 din što će mi biti povećanje cene sa 1439 din na 1619 din. To bi trebalo da znači da mesečno plaćam 380 din više.

Ja nakon tvog posta.

1707471698617.png
 
Poslednja izmena:
Konacno je usledio epilog podnosenja mog zahteva za raskid Boxa4 i Omorike 3 koji sam podneo u ponedeljak. Ukratko, pozvali su me sa nekog 011 broja, rekli da ce moji paketi biti prebaceni od 1.3.2024 na nove pakete (Omorika 12 i Box 4 Plavi Lite neki najnoviji) uz zadrzavanje moje cene iz ugovora do kraja UO. Tako da nemam osnova za raskid, a eto sa 200Mbit skacem na nebitnih 400 i malo vise Mtel minuta za iste pare...Inace Omoriku 3 placam 999 rsd, odvojeno od Boxa koji placam 4599 rsd.
 
I dalje se ne daju. I dalje izbegavaju da to napišu "crno na belo" u bilo kojoj pisanoj formi i tako ispoštuju zakon (ZEK) da se sva komunikacija u vezi obaveza iz ugovora (ugovor i izmene istog) obavlja putem trajnog nosača podataka (papir) ili na takav pogodan način da svaka strana može da trajno sačuva podatke (mejlovi, sms, foto, video, audio...)
Juče su zvali, nisam bio uz telefon. Očekujem da zovu ponovo. Da kažrm da ne pristajem na nikakvu promenu usluga i promene cene iz ugovora. Nista što je na moju štetu kao korosnika. Ako se usmeno obavežu da to neće menjati, tažiću da mi to napišu u mejlu ili u sms-u, da to mogu trajno sačuvati.
Ako neće, ponovo ću im slati mejl sa zahtevom da se pismeno izjasne, odnosno potvrde dogovor koji je postignut sa operaterom tog dana u toliko sati (ako ga snimaju). Jednostavno to moraju.
Uvek postoji mogućnost da odem da zatražim prenos broja kod drugog operatera, a oni neka ne daju, ali onda će morati da pismeno obrazlože zašto ne daju, a to je da NIŠTA NISU MENJALI, što meni naravno odgovara.
 
Može im se takvo ponašanje, država to su oni. Lako ćemo mi ovde na forumu da se izborimo za naše, ali meni je žao 99% njihovih korisnika koji neće videti ni razumeti ovo što su okačili na sajt i poslali na dnu sms poruke.
 
I dalje se ne daju. I dalje izbegavaju da to napišu "crno na belo" u bilo kojoj pisanoj formi i tako ispoštuju zakon (ZEK) da se sva komunikacija u vezi obaveza iz ugovora (ugovor i izmene istog) obavlja putem trajnog nosača podataka (papir) ili na takav pogodan način da svaka strana može da trajno sačuva podatke (mejlovi, sms, foto, video, audio...)
Juče su zvali, nisam bio uz telefon. Očekujem da zovu ponovo. Da kažrm da ne pristajem na nikakvu promenu usluga i promene cene iz ugovora. Nista što je na moju štetu kao korosnika. Ako se usmeno obavežu da to neće menjati, tažiću da mi to napišu u mejlu ili u sms-u, da to mogu trajno sačuvati.
Ako neće, ponovo ću im slati mejl sa zahtevom da se pismeno izjasne, odnosno potvrde dogovor koji je postignut sa operaterom tog dana u toliko sati (ako ga snimaju). Jednostavno to moraju.
Uvek postoji mogućnost da odem da zatražim prenos broja kod drugog operatera, a oni neka ne daju, ali onda će morati da pismeno obrazlože zašto ne daju, a to je da NIŠTA NISU MENJALI, što meni naravno odgovara.
Zaboravio sam da naglasim, da mi je rečeno da će mi biti dostavljeno na mail to sto mi je potvrđeno telefonom, a možda čak i uz račun , ko dobija račun na papiru. Do sad mail nije stigao, ali sami su rekli da će poslati, bez mog insistiranja na tome (posto su do sad uvek ispoštovali svaki dogovor kad smo se telefonom dogovorili).
 
E, to je onda lepa i pozitivna promena. Nadam se da će tako i biti, kako su se obavezali u razgovoru.
 
Juce sam u A1 podneo zahtev za prenos broja iz mts-a u A1. Danas su zvali i ponudili 20% popusta na zmaj tarifu. Receno je da mi salju ponudu na mail i da samo treba da odgovorim potvrdno kako bi sklopio ugovor.
E sad buni me cena u tom ugovoru. Operater je rekao da ce cena biti oko 1440 din a u ugovoru pise beneficirana cena 1899 din, i stoji u textu popust 20%.
Da li je ovo cena sa 20% popusta odn 1899 din ili cu placati 1899 din minus 20% ?
 

Prilozi

  • IMG-e7d2b4fefe0c0ea346261ecdd4a64e19-V.jpg
    IMG-e7d2b4fefe0c0ea346261ecdd4a64e19-V.jpg
    129.4 KB · Pregleda: 79
To je cena sa 20% pise u prvoj stavci.A 20% na 1899 je 1520, na punu cenu 2399 20% je 1920. Ko zna sta su racunali ali ne potpisuj dok ne vidis 1440 u ugovoru. :)
Popust se obicno racuna na punu cenu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240210_230402_Opera.jpg
    Screenshot_20240210_230402_Opera.jpg
    228.5 KB · Pregleda: 55
Poslednja izmena:
Juce sam u A1 podneo zahtev za prenos broja iz mts-a u A1. Danas su zvali i ponudili 20% popusta na zmaj tarifu. Receno je da mi salju ponudu na mail i da samo treba da odgovorim potvrdno kako bi sklopio ugovor.
E sad buni me cena u tom ugovoru. Operater je rekao da ce cena biti oko 1440 din a u ugovoru pise beneficirana cena 1899 din, i stoji u textu popust 20%.
Da li je ovo cena sa 20% popusta odn 1899 din ili cu placati 1899 din minus 20% ?

Mesecna naknada se umanjuje za 100din ako se odabere eRacun. Dolazimo do iznosa od 1799din. 20% na taj iznos iznosi ~1440din.
 
Sve sam tako radio, jednostavno ne mogu da se ulogujem. Tj nisam probao sa emailom jer mi to nije korisnicko ime.
Ja sam sve zivo pokusao i nisam uspeo da se ulogujem preko MTS (Imam omoriku 25 i box4) na apollonu.Na kraju sam zvao korisnicki servris i vrlo neljubaznoj gospodji sam svasta rekao pravila se pametna a ona ne zna vise nego ja kada je upitanju apollon.Onda sam se obratio preko emaila i onu su to resili za 1 dan.Sada upadam i sve radi kako treba,Medjutim danas su moji iz kuce hteli da puste neki horor i izlazi mi ova poruka "Protected content " i trazi da unesem sifru.Sve sam zive sifre probao i ne ide uvek mi izbaci wrong password....Da li ne neko imao ovaj problem ili opet mora da pisem korisnickom servisu...Sve najbolje.
 
Poslednja izmena:
Za te starosne zaštite većina aplikacije obično koristi PIN a ne password.
 
Da li korisnici koji imaju ugovornu obavezu koja traje imaju pravo da traže raskid UO i prelazak u Pri paid ili drugu mrežu uz zadržavanje numeracije ?
 
Da li korisnici koji imaju ugovornu obavezu koja traje imaju pravo da traže raskid UO i prelazak u Pri paid ili drugu mrežu uz zadržavanje numeracije ?
Ako si svoju trenutnu ugovornu obavezu zaključio pre 10.novembra 2023 imaš pravo na raskid bez penala zbog poskupljenja.
Prilikom raskida napominješ da se broj oslobodi za prenos u drugu mrežu. Svoju numeraciju svakako uvek zadržavaš. Ako prelaziš u jetel, onda u jetel radnji napominješ da kod njih broj bude pripejd kad se prenese. Pa onda nakon puna dva dana kako si na dopuni, trećeg dana izabereš bilo koji njihov paket sa 50% popusta na 24 ciklusa
 
Da znate, rok za reklamaciju je 30 dana od dana objavljivanja o promeni cena i obavestenja na sajtu Mts.
 
Poruka od juče:

Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Vaš Telekom Srbija
 
Ako si svoju trenutnu ugovornu obavezu zaključio pre 10.novembra 2023 imaš pravo na raskid bez penala zbog poskupljenja.
Prilikom raskida napominješ da se broj oslobodi za prenos u drugu mrežu. Svoju numeraciju svakako uvek zadržavaš. Ako prelaziš u jetel, onda u jetel radnji napominješ da kod njih broj bude pripejd kad se prenese. Pa onda nakon puna dva dana kako si na dopuni, trećeg dana izabereš bilo koji njihov paket sa 50% popusta na 24 ciklusa
Ovo mi je jako bitno pa samo da ponovimo: podnesem zahtev za raskid zbog promenjenih uslova ugovora uz napomenu da zelim da predjem kod drugog operatera. Mts NEMA PRAVO da me uslovljava sa 2 meseca prepaida, vec za par dana oslobadja broj? Moje je samo da otplatim rate uredjaja koje imam do kraja. Jel to-to provereno? I da.. da li dobijam obavestenje neko od Mts da je broj "slobodan" ili odmah po podnosenju zahteva idem u Yettel/A1? Hvala unapred.
 
Išao na pregled profila na mojmts i piše da je Volte usluga aktivirana, a telefon je stariji, ne znam ni da li podržava Volte, naročito na trenutnom Romu, koji je A6.
 
Ako ste pod ugovornom obavezom tražite raskid zbog poskupljenja, zvaće vas vrlo brzo da vam ponude da sve ostane po starom do kraja UO. Ja ću se potruditi da pošaljem dopis Efektivi i RATEL-u jer smatram da je mts u ovom slučaju prekršio novi zakon o elektronskim komunikacijama i da korisnike nije obavestio onako kako zakon nalaže već krajnje nejasnim obaveštenjem na sajtu i na kraju sms poruke o računu, koja ne nekim telefonima čak nije ni vidljiva na prvi pogled. Velika većina neće videti ovo dok ne dobije račun u aprilu, kada će biti kasno za akciju.
Gde se podnosi zahtev?
 
Malopre zvali da nide dodatne gigabajte ili aplikacije. Rekoh ne treba mi,ako moze da ostane stra cena imamo dil. Rekose dogovoreno,ostajete na staroj ceni do isteka uo. Tako sam uspesno resio boz 3 na optici i pospaid. Ostaje jos Supernovu da resim i to je to.
 
Ako si svoju trenutnu ugovornu obavezu zaključio pre 10.novembra 2023 imaš pravo na raskid bez penala zbog poskupljenja.
Prilikom raskida napominješ da se broj oslobodi za prenos u drugu mrežu. Svoju numeraciju svakako uvek zadržavaš. Ako prelaziš u jetel, onda u jetel radnji napominješ da kod njih broj bude pripejd kad se prenese. Pa onda nakon puna dva dana kako si na dopuni, trećeg dana izabereš bilo koji njihov paket sa 50% popusta na 24 ciklusa
Cekaj, trazis raskid u MTS poslovnici ili prenos u poslovnici konkurencije pa onda oni obavestavaju MTS?
 
Ali pošto je broj u ugovornoj obavezi, koja nija raskinuta ili završena, najpre raskid - pa tek onda kod drugog operatera
 
Cega konkretno raskid? Ugovorne obaveze na 2 godine ili ugovora o koriscenju broja uopste? Sta kazem u poslovnici, dobar dan, hocu da raskinem... sta?
 
Cega konkretno raskid? Ugovorne obaveze na 2 godine ili ugovora o koriscenju broja uopste? Sta kazem u poslovnici, dobar dan, hocu da raskinem... sta?
Dobar dan - Dobar dan ...Možda bude pak jutro ili veće stoga gledajte da se tako obratite .
Pri prolasku pultu ili stolu ( ako agent prodaje sedi ) , možda Vam ponudite da sednete ...moj savet to ne prihvati te , kako bi agent u poslovnici video da Vam se žuri i da ste tu došli da svoje pitanje što brže rešite .
Isto tako nikako ne razgovarate telefonom u poslovnici već iako Vam bude upućen poziv , samo se na kratko javite i zatraži te da Vas korisnik kasnije kontaktira ili može te to učiniti i vi za njega .
Još nešto jako bitno obavezno ponesite odgovarajući lični dokument jer će Vam.prd bilo šta da izgovori te obavezno isto zatražiti .
Savet bez obzira na godine sa svima budi te na Vi i krajnje poslovni , jer će Vas tako i shvatiti krajnje suzdržano i ozbiljno .
Nikako ruke u džepove i slično . 😀

Sve najbolje nadam se da će te razrešiti svoj zahtev .👍

Da dodam na kraju sve što želite slobodno im recite da li je zahtev za raskidom ili prelazak kod drugog provajdera zbog najavljenog povećanja cene . Ništa to njih neće ni " taknuti "...baš njih briga . Njih zanima samo plata .😀😄
 
Poslednja izmena:
Cega konkretno raskid? Ugovorne obaveze na 2 godine ili ugovora o koriscenju broja uopste? Sta kazem u poslovnici, dobar dan, hocu da raskinem... sta?
Raskid ugovorne obaveze, da te ostave na postpaidu bez UO da bi preneo broj kod drugog operarera. Eto, ja bi to tražio, da vide da si ozbiljan, a da nemaš nikakav rizik od gubitka broja.
 
Nazad
Vrh Dno