Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Hoce sistem jednom da pogresi...[emoji38]

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Ma to ima veze sa zapošljavanjem, zaposle nekog klinca tamo gde treba iskusan, klinče čačka i eto ga svima poruka, to je moje mišljenje.

Послато са уз помоћ ТT
 
Da li može na MTS postpejd mobilnom netu da se dobije statička IP adresa i da li tako mogu da zaobiđem njihov NAT?
 
I dalje moze nov telefon uz UO da se uzme tri meseca pre isteka? Ili su nesto menjali? Uo istice 29.1.2020.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Da li je zakonito da MTS na prigovor upućen 18.09., odgovori 23.09., gde su napisali "Obaveštavamo Vas da smo Vaše obraćanje preuzeli na razmatranje.".

Zar nije pravilo da se na prigovor odgovori u roku od 8 kalendarskih dana? Ovo nije odgovor na prigovor, ovo je potvrda da su primili mejl. Za koju im je trebalo 7 dana da pošalju.

Od tog odgovora je prošlo 7 dana OPET, međutim, niko se ne oglašava.
 
Da li je zakonito da MTS na prigovor upućen 18.09., odgovori 23.09., gde su napisali "Obaveštavamo Vas da smo Vaše obraćanje preuzeli na razmatranje.".

Zar nije pravilo da se na prigovor odgovori u roku od 8 kalendarskih dana? Ovo nije odgovor na prigovor, ovo je potvrda da su primili mejl. Za koju im je trebalo 7 dana da pošalju.

Od tog odgovora je prošlo 7 dana OPET, međutim, niko se ne oglašava.
Proveri na adresi iz lične karte da ti nije stigao odgovor. Ja sam imao tu situaciju prošlog meseca. Čekao sam mejl, ali mi je stiglo pismo na adresu iz LK, iako se prigovor odnosio na skroz drugu adresu.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
14 radnih dana je rok za odgovor na prigovor...
 
Ne znam, ja nisam video taj rok... a obicno su svi rokovi sa radnim danima kako bi operateri dobili vise vremena a i zbog telekoma gde je standardna radna nedelja 5 dana... Naravno ni zakon o radu tu bas nije najjasniji jer kaze da je radna nedelja traje po pravilu 5 dana, sto ostavlja mogucnost da ne traje... U svakom slucaju komplikovano je to, ali ono sto je sigurno je da je rok 14 radnih dana...
 
Da li je zakonito da MTS na prigovor upućen 18.09., odgovori 23.09., gde su napisali "Obaveštavamo Vas da smo Vaše obraćanje preuzeli na razmatranje.".

Zar nije pravilo da se na prigovor odgovori u roku od 8 kalendarskih dana? Ovo nije odgovor na prigovor, ovo je potvrda da su primili mejl. Za koju im je trebalo 7 dana da pošalju.

Od tog odgovora je prošlo 7 dana OPET, međutim, niko se ne oglašava.

Ja sam prigovor preko portala ulozio 16.09. i odmah dobio potvrdu prijema na email, od tada nista, na portalu vidim da je otvoren nalog BBTF sta god to znacilo.

PS

NE mogu da pristupim racunima preko portala
 
BBTF je fiksni preko modema.

Stvarno ću ih tužiti, isplativije mi je to nego ovako. Pogotovu što se sudski spor za iznos manji od 300 000 din ne naplaćuje. Advokatski troškovi su ništa u poređenju sa sumama koje traže za raskid ugovora ZA USLUGU KOJU NE PRUŽAJU MESECIMA!
 
Ne znam, ja nisam video taj rok... a obicno su svi rokovi sa radnim danima kako bi operateri dobili vise vremena a i zbog telekoma gde je standardna radna nedelja 5 dana... Naravno ni zakon o radu tu bas nije najjasniji jer kaze da je radna nedelja traje po pravilu 5 dana, sto ostavlja mogucnost da ne traje... U svakom slucaju komplikovano je to, ali ono sto je sigurno je da je rok 14 radnih dana...
Član 56 ZZP
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.


Naravno nisu radni dani nego kalendarski
 
I dobro kakve veze ima ZZP sa prigovorom operateru? Mogao si isto tako da citiras Zakon o krivicnom postpuku gde su isto kalendarski dani ali to opet nema veze sa nasom pricom...
 
Mislim da ima veze. U članu 92. piše


Pored uslova iz člana 56. ovog zakona trgovci koji pružaju usluge od opšteg ekonomskog interesa dužni su da obezbede postojanje i nesmetano funkcionisanje besplatnih telefonskih linija radi omogućavanja potrošačima da lako kontaktiraju trgovca u vezi sa pitanjima i problemima priključivanja na distributivnu mrežu, kao i kvalitetom i korišćenjem usluga od opšteg ekonomskog interesa.

Što bi značilo da se član 56 odnosi i na pružaoce usluga od opšteg ekonomskog interesa.
 
Poslednja izmena:
Pa nema jer se ovde ne radi o odnosima potrosaca i trgovaca koji uredjuje ZOZP kao prvo, odnos u ovom slucaju je definisan zakonom o telekomunikacijama a potom podzakonskim aktima RATEL-a usled neodgovarajuceg, odnosno zastarelog zakona...

Drugo, ovo se opet odnosi samo na obaveze trgovaca, odnosno samo onih koji pruzaju usluge od opsteg interesa kao sto su npr struja, voda, gas da obezbede besplatnu info liniju. Po nasem zakonu jos uvek internet i mobilna telefonija nisu stvari od opstih interesa... Ne mozes iz jednog clana izvuci deo koji ti odgovara i primeniti na potpuno drugu oblast koji ovaj zakon ne definise, a koji je predmet definisanja odredjen je u clanu 4 na samom poccetku...
 
Po nasem zakonu jos uvek internet i mobilna telefonija nisu stvari od opstih interesa...

24) usluga od opšteg ekonomskog interesa je usluga čiji kvalitet, uslove pružanja, odnosno cenu, uređuje ili kontroliše državni organ ili drugi imaoci javnog ovlašćenja, naročito, zbog velike vrednosti početnih ulaganja, ograničenosti resursa neophodnih za njeno pružanje, održivog razvoja, društvene solidarnosti i potrebe za ujednačenim regionalnim razvojem, a u cilju zadovoljenja opšteg društvenog interesa, a naročito elektronske komunikacione usluge, distribucija i javno snabdevanje električnom energijom, distribucija i snabdevanje gasom, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom, snabdevanje pijaćom vodom, odvodnjavanje i prečišćavanje atmosferskih i otpadnih voda, prevoz putnika u javnom prevozu, poštanske usluge, održavanje čistoće, odlaganje komunalnog otpada, upravljanje i održavanje groblja, pogrebne usluge, održavanje čistoće na površinama javne namene, održavanje javnih zelenih površina i obavljanje dimničarskih poslova;

Mislim da internet i el komunikacije jesu usluge od opšteg ekonomskog interesa.

Ne bi više na ovu temu. Svakako je najbolje obratiti se udruženju za zaštitu potrošača ili advokatu.
 
xDyN3bt.png


14 dana je trebalo da odgovore.
 
Ipak je to Telekom,moras biti sretan sto su i odgovorili a presretan sto je u tvoju korist reseno.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
MTEL ima neki firewall za mobilni internet, verovatno izgovor za agregatno prikupljanje podataka i analizu saobraćaja korisnika.

https://sigurannet.mtel.ba/statisticpromo

Aktiviran je svim korisnicima (stiže ova poruka): Besplatno vam je ukljucena usluga Siguran Net u trajanju od 8 sedmica. Bezbjedno surfujte i uzivajte u Mtel mobilnom Internetu. Vise informacija na https://sigurannet.mtel.ba/statisticpromo
 
Bio sam juce u MTS poslovnici i video da sam umalo bio prevaren od strane njih preko telefona.

Naime, zvali su me sredinom meseca i pitali da li zelim da produzim box4 ugovor, ja sam rekao da nisam siguran i da moram da se informisem i razmislim o tome na sta su oni uzeli preko telefona da me "informisu". U toku razgovora sam im jasno i vise puta naglasio da zelim box4 sa najjeftinijim internetom, 2 dodatna televizora, 7 dana unazad, najjeftinijim telefonskim paketom ako je moguce bez neogranicenih minuta/poruka(sto su mi rekli da nemaju vise u ponudi i da mora sa neogranicenim) i ono sto mi je bilo najvaznije 100 GB mesecnog interneta na tom telefonu. Tih 100 GB sam im svaki put dodatno naglasio sa recima da sve pada u vodu ako nema tih 100 GB. Oni su pokusavali da me navedu nekim pogodnostima da uzmem neki skuplji box paket sa dodatnim pogodnostima ali ja sam im rekao da zelim sve najjeftinije sem 2 dodatna televizora, 7 dana unazad i tih kljucnih 100 GB. Nekako su sracunali da ce to da me izadje 500-1000 dinara jeftinije nego sto trenutno placam. Izricito su mi rekli da NE idem do poslovnice i da ce mi poslati ugovor na kucnu adresu. Dogovorili smo se da mi ne posalju na adresu u Zajecaru koja stoji u ugovoru jer tu majka zivi, vec na moju adresu u Beogradu koju sam im dva puta izdiktirao kako ne bi doslo do zabune i tu je bio kraj.

Desetak dana kasnije meni stize poruka od poste da je stigla posiljka za mene u Zajecaru. Posto vidim da od stizanja na moju adresu u Beogradu nema nista, odem u poslovnicu da podpisem ugovor tamo. Pred podpisivanje upitam ih ja jos jednom za konacnu cenu i ispitam o uslovima kad dobijem neprijatno iznenadjenje, niti je cena 500-1000 din jeftinija niti dobijam 100 GB. Kao sto svi vi znate kako bi dobio 100 GB moram da "dodam" neciji post paid paket uz ugovor, a posto je najjeftiniji paket oko 700 dinara, novi mesecni racun me kosta 500-1000 din skuplje nego stari. Logicno da nisam podpisao nista.

Zna li neko da li telenor ili vip imaju neku varijantu za mobilni broj i 100 GB sa cenom do 2500 din? Jel uspeo neko da pregovara sa njima i da prodje bez tog dodatnog broja za 100 GB ili mozda da smanji cenu paketa za 10-15%(10% od ~5500 neka bude 500 dinara)? Trenutni mobilni paket mi je drugi ili treci najskuplji paket u to vreme pa sam hteo da uzmem najjeftiniji jer ionako ne potrosim preko 60 minuta mesecno i da prodjem jeftinije, ali ostajanje na istoj ceni mi je isto prihvatljivo, dok mi je stvarno glupo da podpisujem ugovor za vecu cenu
 
to za 100 gb se zna odavno...informisi se prvo.
Post je vise napisan kako bi skrenuo ljudima paznju da iz nekog razloga daju lazne informacije kad vas nagovaraju da produzite ugovor preko telefona.
 
To nije telekom nego teledirekt, treba ih odmah okačiti.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]. Teledirekt.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
da bi u box paketu sa mobilnim brojem dobio jos 100 gb neta,moras povezati jos jedan mts potpaid broj u tu promociju. taj drugi broj koji bi povezao ne mora da bude tvoj, niti ces placati racun za njega (ako dodas nekoga ko vec ima mts broj), bitno je samo da je na nekoj od aktuelnih tarifa. kada se ta (minimum) dva broja povezu u toj promociji, imacete tih 100 gb neta da delite (na oba broja)

u telenoru imas ovako nesto sa kombinacijom total 2 i kucni net 150 i izadje oko 3500 din

86922de8f21a4501ddeae4b65613dea8.jpg
d536c896ca48ad479d1e605d1aacfd92.jpg


Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
 
Mislim da nisi najbolje razumeo. Nije potreban još jedan ugovor da bi ostvario 100GB, nego da dodaš neki broj, da bi ste mogli zbirno da ih trošite.

Послато са SM-G920F помоћу Тапатока
 
Ne znaš zašto se smejem a ne smem da ti kažem [emoji6].

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno