Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Jao vise i oni sa migracijama... Ne pratim mts temu odavno, ali otac ima omoriku 12 koju sada placa 2748 din. Uzeo je telefon uz UO koji je isplacen u celosti... Da li on sada ide na ovu Omorika s tarifu od 3399? Uz popust sa eracuom bi ona bila minus 50 din? Pa stvarno ga preterase s poskupljenjima dva puta u toku godine.
To su cene bez UO, treba da potpise UO moze da dobije i do 50% uz prenos broja. Oko 1200 mu dodje sa popustom.
 
Jos je pod UO pa placa punu cenu, samo nigde ne pise plan migracija za mobilne pakete pa ne znam za koliko ce poskupeti. Svakako cu gledati da raskinemo UO pa da predje u yetel ili a1.
 
Neka podnese zahtev za raskid ugovora zbog poskupljenja, sigurno će mu ponuditi povoljnije uslove od trenutnih da ostane korisnik.
 
…samo podnesi zahtev za prenos u drugu mrežu - bez potrebe plaća mnogo za ne nešto poseban paket… na Yettel ode na prepaid, posle par dana dobije ponudu za Go Extra + sa neograničenim pozivima i 30GB za 999dinara uz eračun…
 
Jao vise i oni sa migracijama... Ne pratim mts temu odavno, ali otac ima omoriku 12 koju sada placa 2748 din. Uzeo je telefon uz UO koji je isplacen u celosti... Da li on sada ide na ovu Omorika s tarifu od 3399? Uz popust sa eracuom bi ona bila minus 50 din? Pa stvarno ga preterase s poskupljenjima dva puta u toku godine.
Omorika12 je migrirana svima na Omoriku S , cena za nju je 2699 sa UO.
Ne
Neka podnese zahtev za raskid ugovora zbog poskupljenja, sigurno će mu ponuditi povoljnije uslove od trenutnih da ostane korisnik.
Nece da nude bolje uslove ako ima UO , dace mu staru cenu (99,99%) ili mu dati raskid. Za novu UO mogu i nude , kako kome koji popust.
 
Pa zato i kažem, podnese zahtev za raskid i samo na to pristane, možda kada vide zahtev za raskid ponude novu UO sa boljim uslovima, a ako ne, sve je kolega @trucic napisao iznad :)
Kad vide zahtev ili ostane stara cena ili daju raskid. A onda si nov korisnik. Ne moze jare i pare.
To za yettel Go extra +, ko prati temu o Yettel-u zna da ta ponuda ne vazi za nove korisnike.
Ali moze svako ko prenese broj u A1 da dobije godinu dana besplatan Mega plan a to pise na sajtu A1.
Nemoj navucete ljude u Yeetel nema te promocije. 😀
 
Omorika12 je migrirana svima na Omoriku S , cena za nju je 2699 sa UO.
Ne
Nece da nude bolje uslove ako ima UO , dace mu staru cenu (99,99%) ili mu dati raskid. Za novu UO mogu i nude , kako kome koji popust.
Znaci placao bi po novom punu cenu jer ima UO po osnovu uzetog uredjaja, nema popust na pretplatu. Sto je vec znacajno skuplje (~500-600rsd)
 
Kad vide zahtev ili ostane stara cena ili daju raskid. A onda si nov korisnik. Ne moze jare i pare.
To za yettel Go extra +, ko prati temu o Yettel-u zna da ta ponuda ne vazi za nove korisnike.
Ali moze svako ko prenese broj u A1 da dobije godinu dana besplatan Mega plan a to pise na sajtu A1.
Nemoj navucete ljude u Yeetel nema te promocije. 😀
… važi! Skoro registrovao tetkin broj na sebe i imao ubrzo ponudu… sad proverio, ponuda za Go Extra + i dalje stoji na tom broju! Ali, svakako je bolja ponuda A1, na kojoj sam od jutros… :)
 

Prilozi

  • IMG_7867.png
    IMG_7867.png
    81.5 KB · Pregleda: 93
… važi! Skoro registrovao tetkin broj na sebe i imao ubrzo ponudu… sad proverio, ponuda za Go Extra + i dalje stoji na tom broju! Ali, svakako je bolja ponuda A1, na kojoj sam od jutros… :)
Tetkin broj prenet u Yetltel i dobio si na tom broju Go Extra + za 999 dianra.
To do sada nije bilo za PRENOS broja u Yeetel.
Ali svakako nova vest i lepa ponuda. 👍
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Kad vide zahtev ili ostane stara cena ili daju raskid. A onda si nov korisnik. Ne moze jare i pare.
Nije mi jasno odakle ova informacija. Na primer, šta je zahtev za IDP, ako ne zahtev za raskid ugovora? Onda oni to vide i ponude 50% za novu UO. To sam lično obavio sa ocem pre 2 meseca. Takođe, kod drugog operatera sam u avgustu tražio da mi ostanu isti uslovi zbog najavljenog poskupljenja, nisu pristali, podneo zahtev za raskid ugovora i za dva dana se javili i ponudili novu UO. Drugim rečima, moj predlog kolegi @mrmilos je na mestu, ja bih prvo podneo zahtev za raskid, sačekao da vidim dal će ponuditi nešto dobro za ostanak, a ako ne, prenos broja i opcije su mnogobrojne (između ostalog, 50% na Yettelu koji očigledno i dalje nude, iako kažeš da se ne navlače ljudi :))
 
Nije mi jasno odakle ova informacija. Na primer, šta je zahtev za IDP, ako ne zahtev za raskid ugovora? Onda oni to vide i ponude 50% za novu UO. To sam lično obavio sa ocem pre 2 meseca. Takođe, kod drugog operatera sam u avgustu tražio da mi ostanu isti uslovi zbog najavljenog poskupljenja, nisu pristali, podneo zahtev za raskid ugovora i za dva dana se javili i ponudili novu UO. Drugim rečima, moj predlog kolegi @mrmilos je na mestu, ja bih prvo podneo zahtev za raskid, sačekao da vidim dal će ponuditi nešto dobro za ostanak, a ako ne, prenos broja i opcije su mnogobrojne (između ostalog, 50% na Yettelu koji očigledno i dalje nude, iako kažeš da se ne navlače ljudi :))
Go extra + se ne nudi, za 50% popusta kad preneses broj u Yettel znaju svi. :)
 
Oni nemaju pojma u call centru sta se i kako menja ili se foliraju da sto manje korisnika podne zahtev .
 
Samo pitanje da potvrdim nesto. Ako sam dobro razumeo svi kojima menjaju postpaid tarifu, tj migriraju, imaju pravo do 06.12. da se pozale ili se smatra da su prihvatili promenu.
Sa druge strane, sto se tice BOX paketa, tu moze da se pozali do 05.01. ili je mozda neki drugi termin za to?
Treca opcija bi bila da je i za postpaid i za BOX rok 06.12., ali u ovom iznad obavestenju spominju samo postpaid tarife, pa bih rekao da nije slucaj.
 
Ako nove cene/nigracija stupa na snagu 5.1. do tada je rok da se ulozi zalba/zahtev za raskid ugovora. Odnosno 30 dana od datuma najave promena cena/paketa. A verovatno je na 5.1 pomereno jer su praznici (nagadjam).
 
Jasno je to meni, nego ima ono obavestenje od 06.11. za postpaid, pa i zbog toga pitam. Sto se BOXa tice, hteo sam samo da potvrdim da slucajno nesto nisam propustio izmedju.
Hvala
 
To obaveštenje od 06.11. nije samo za mobilne postpaid već i za box pakete. Po meni važi samo za one kojima je istekla UO, imaju pravo 30 dana za žalbu da ostanu na starim bez UO. Ko se ne žali prelazi na nove bez UO. Vest od 01.12. važi za SVE sa i bez UO.
 
U tom obaveštenju od 6.11. stoji da je samo za korisnike kojima je istekao period minimalnog važenja ugovora (čitaj UO)
 
Sad me je zbunilo ovo sto pisete, odem na sajt i shvatim da imaju 2 obavestenja 06.12., jedno za postpaid jedno za "pakete usluga".
Ok, najbitnije je ovo da je za korisnike kojima je istekla UO.

Hvala za razjasnjenje.
 
Imam jedno pitanje za malo upućenije. Potpisao sam UO 29.03.2023 na moje ime i taj broj ustupio supruzi 24.11.2024. sa svim benefitima, pre par dana. Da li supruga ima prava na raskid ugovora tj. oslobađanje od UO kako bi prenela broj u A1 (Mega plan) ili mora da ostane u MTS-u. Svakako će pisati mail da se ne slaže sa novim cenama.
 
Oni nemaju pojma sta se desava, ceka se neko da im objasni dali su nekoga zvali
 
Ja mislim da ima pravo na raskid ugovora, e sad, da li može da ostane u pretpl.odnosu bez UO da bi mogla da prenese broj u A1, ne znam, nisam siguran. Zanimljiva situacija.
 
Imam jedno pitanje za malo upućenije. Potpisao sam UO 29.03.2023 na moje ime i taj broj ustupio supruzi 24.11.2024. sa svim benefitima, pre par dana. Da li supruga ima prava na raskid ugovora tj. oslobađanje od UO kako bi prenela broj u A1 (Mega plan) ili mora da ostane u MTS-u. Svakako će pisati mail da se ne slaže sa novim cenama.
Ima prava, ona je preuzela UO i ima sva prava i obaveze. Na nju se vodi i ona odlucuje sta ce i kako ce. Ako joj odobre raskid , ide u A1 ako zeli.
 
Da li se postpaid
Ima prava, ona je preuzela UO i ima sva prava i obaveze. Na nju se vodi i ona odlucuje sta ce i kako ce. Ako joj odobre raskid , ide u A1 ako zeli.
Da li prilikom raskida naglasiti da zelimo da ostanemo na postpaid bez UO, da ne bi bilo problema prilikom prenosa broja? U A1 mi to zadnji put nisu dozvolili vec je "moralo na prepaid" ali sa druge strane nisi imao obavezu da ostajes u mrezi neko vreme itd. Mogao si da migriras, novi ugovor itd... Kako je stanje u mts?
 
Da li se postpaid

Da li prilikom raskida naglasiti da zelimo da ostanemo na postpaid bez UO, da ne bi bilo problema prilikom prenosa broja? U A1 mi to zadnji put nisu dozvolili vec je "moralo na prepaid" ali sa druge strane nisi imao obavezu da ostajes u mrezi neko vreme itd. Mogao si da migriras, novi ugovor itd... Kako je stanje u mts?
Oni pitaju zelis postpejd ili pripejd. Kaze pospejd i odmah u A1 za prenos. 2 radna dana ce platiti koriscenje postpejda.
 
Nazad
Vrh Dno