Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Zanimljivo da je u trecem kvartalu u mts bas dosta novih korisnika preslo
Izvor:
 

Prilozi

  • IMG-20241129-WA0007.jpg
    IMG-20241129-WA0007.jpg
    28.4 KB · Pregleda: 292
U tu cifru ulaze i Globaltel korisnici.
 
2 prepaid broja prebačena u A1, a KT ću ugasiti, nakon raskida ugovora.
Nije prošlo ni pola sata, zovu sa 064733, ja se ponadao da je u vezi sa prigovorom, a zovu zbog zahteva za prenos prepaid brojeva.
 
Da nudili 50%, ali kad su čuli da prelazim na prepaid, nisu nastavljali.
 
Stvarno su šibicari, videh ovde na forumu o promeni cene, na sajtu nemušto, u kontakt centru priznaše da i oni nemaju sve informacije i da će me zvati od ponedeljka. Ali i dalje mi odzvanja konstatacija operatera "pa sve ke poskupelo"...
Kako god, ako ne zadrže stare dogovorene cene i uslove - adio
 
Kupovina vremena +80% odustane kada pročita da će platiti penale. Samo ne znam što se dozvoljava monopolisti da na taj način obmanjuje ljude.
 
Vidim ja, pisaćemo svi istu rečenicu kao pre nekog vremena - mailom. Tada sam posle toga dobio sms da mi se cena neće menjati do kraja ugovorne obaveze - a sada ovako.
Baš su smešni - btw, operater mi pomenu da imam pravo da raskinem ugovore (box3 + postpaid Soko lite), ali posle toga i da će me zvati da nađemo kopromis.
 
Stvarno su šibicari, videh ovde na forumu o promeni cene, na sajtu nemušto, u kontakt centru priznaše da i oni nemaju sve informacije i da će me zvati od ponedeljka. Ali i dalje mi odzvanja konstatacija operatera "pa sve ke poskupelo"...
Kako god, ako ne zadrže stare dogovorene cene i uslove - adio
… ako je sve poskupelo, neka smanje troškove… ne da se pola njih sudaraju u poslovnicama i da uglavnom ne znaju šta ih pitaš… a po kancelatijama MTS, Telekoma, Globaltela, Supernova ko zna šta i ko se krije… sreća pa prodaše repetitoe, tek bi bez toga imali poskupljenja…
 
Sećam se da su mi 2005. godine kada sam raskinuo ugovor sa njima kazali u poslovnici: "A dobili ste telefon od nas", rekoh da ništa nisam dobio, platio sam...
 
Ja sam poslao mejl gde trazim ostanak po ugovoru koji je zakljucen u julu po tim uslovima ili raskid.
 
Mislio sam da ću se ganjati sa njima u februaru za bolje uslove, ali ako budu ovako bezobrazni, preći ću u yettel do kraja godine.
 
MTS: Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude u mreži broj 1. Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.

*ZAKON 131:
Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.
 
Ja sam im isto poslao mejl sa MTS usluge i za Supernovu. Za broj i raskid me baš briga na kraju krajeva. Uvek može na prepejd i plus imam službenu MTS karticu koju ja ne plaćam. Problem mi je, nemam alternativu za Supernovu.Kod nje je ugovor do juna 2025.
Mts potpisan sad u septembru sa 40%
Odgovorili su nakon dva dana da ću dobiti odgovor u najkraćem roku
 
MTS: Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude u mreži broj 1. Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.

*ZAKON 131:
Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.
Kao neko ko je pravnik, neće da može, jer isti član stav 3:

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
A zatim Zakon o zaštiti potrošača:
Ostale dužnosti obaveštavanja

Član 87

Trgovac je dužan da potrošača obavesti o promeni cena najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena.

Trgovac je dužan da najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena, odnosno opštih uslova ugovora obavesti potrošača o izmeni metodologije formiranja cena, odnosno opštih uslova ugovora, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.

Trgovac je dužan da, kada izmene metodologije formiranja cena i promene cena usluga od opšteg ekonomskog interesa podležu dobijanju prethodnog odobrenja ili saglasnosti nosioca javnih ovlašćenja, najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena i izmenjene metodologije formiranja cena obavesti potrošača o izmenama, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.

Pravo na raskid

Član 88

Potrošač ima pravo da raskine ugovor o pružanju usluga od opšteg ekonomskog interesa ako nije saglasan sa promenom cene, odnosno tarife, izmenom opštih uslova ugovora navedenim u obaveštenju trgovca, sa kvalitetom pruženih usluga i ako usluga nije pružena.

Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do raskida ugovora.
 
Poslednja izmena:
Kao neko ko je pravnik, neće da može, jer isti član stav 3:

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
A zatim Zakon o zaštiti potrošača:
Ostale dužnosti obaveštavanja

Član 87

Trgovac je dužan da potrošača obavesti o promeni cena najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena.

Trgovac je dužan da najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena, odnosno opštih uslova ugovora obavesti potrošača o izmeni metodologije formiranja cena, odnosno opštih uslova ugovora, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.

Trgovac je dužan da, kada izmene metodologije formiranja cena i promene cena usluga od opšteg ekonomskog interesa podležu dobijanju prethodnog odobrenja ili saglasnosti nosioca javnih ovlašćenja, najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena i izmenjene metodologije formiranja cena obavesti potrošača o izmenama, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.

Pravo na raskid

Član 88

Potrošač ima pravo da raskine ugovor o pružanju usluga od opšteg ekonomskog interesa ako nije saglasan sa promenom cene, odnosno tarife, izmenom opštih uslova ugovora navedenim u obaveštenju trgovca, sa kvalitetom pruženih usluga i ako usluga nije pružena.

Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do raskida ugovora.
Zakljucak : krajnji korisnik u ovom slucaju (promena cene u odnosu na ugovorenu) IMA PRAVO NA RASKID UGOVORA? Jel tako?
Btw, to sam u mom postu i zeleo da napomenem..
 
… tako je, sve je u članu 131 jasno i oni to znaju… računaju na neobaveštenost ili nemanje alternative u nekom slučaju…
 
Nije mi nesto jasno, prema ovom planu migracije Omorika 12 tarifa ide na Omorika S. Ako je broj pod UO uzet je uredjaj, da li ce cena paketa nakon promene biti ova od 3399 ili 2599? Sada placamo 2748 (sa net limitom aktiviranim).... Sve je konfuzno.
 
Na moj prigovor poslat preko sajta, dobio sam odgovor da ce nas (broj je od oca), kontaktirati telefonom, i da "se potrudi da se javi na poziv". Svakako cu mu reci da insistira na pismenom odgovoru sta god da bude.
 
Jel na kraju mozemo da odemo do poslovnice da bez penala raskinemo ugovor ili ne? I sta da radim ako mi kazu da nema raskida?
 
naravno da moze... ako kazu da nema raskida slobodno se pozovi na clan 131 jer tako pise na mts sajtu.
 
Nazad
Vrh Dno