Nije prošlo ni pola sata, zovu sa 064733, ja se ponadao da je u vezi sa prigovorom, a zovu zbog zahteva za prenos prepaid brojeva.2 prepaid broja prebačena u A1, a KT ću ugasiti, nakon raskida ugovora.
50% popusta na mesečnu pretplatu svih 24 ciklusa.I sta su ponudili
… ako je sve poskupelo, neka smanje troškove… ne da se pola njih sudaraju u poslovnicama i da uglavnom ne znaju šta ih pitaš… a po kancelatijama MTS, Telekoma, Globaltela, Supernova ko zna šta i ko se krije… sreća pa prodaše repetitoe, tek bi bez toga imali poskupljenja…Stvarno su šibicari, videh ovde na forumu o promeni cene, na sajtu nemušto, u kontakt centru priznaše da i oni nemaju sve informacije i da će me zvati od ponedeljka. Ali i dalje mi odzvanja konstatacija operatera "pa sve ke poskupelo"...
Kako god, ako ne zadrže stare dogovorene cene i uslove - adio
Kao neko ko je pravnik, neće da može, jer isti član stav 3:MTS: Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude u mreži broj 1. Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
*ZAKON 131:
Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.
Zakljucak : krajnji korisnik u ovom slucaju (promena cene u odnosu na ugovorenu) IMA PRAVO NA RASKID UGOVORA? Jel tako?Kao neko ko je pravnik, neće da može, jer isti član stav 3:
Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
A zatim Zakon o zaštiti potrošača:
Ostale dužnosti obaveštavanja
Član 87
Trgovac je dužan da potrošača obavesti o promeni cena najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena.
Trgovac je dužan da najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena, odnosno opštih uslova ugovora obavesti potrošača o izmeni metodologije formiranja cena, odnosno opštih uslova ugovora, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.
Trgovac je dužan da, kada izmene metodologije formiranja cena i promene cena usluga od opšteg ekonomskog interesa podležu dobijanju prethodnog odobrenja ili saglasnosti nosioca javnih ovlašćenja, najkasnije 30 dana pre početka primene promenjenih cena i izmenjene metodologije formiranja cena obavesti potrošača o izmenama, a ako lično obaveštavanje potrošača nije moguće, da obavesti potrošače javno.
Pravo na raskid
Član 88
Potrošač ima pravo da raskine ugovor o pružanju usluga od opšteg ekonomskog interesa ako nije saglasan sa promenom cene, odnosno tarife, izmenom opštih uslova ugovora navedenim u obaveštenju trgovca, sa kvalitetom pruženih usluga i ako usluga nije pružena.
Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do raskida ugovora.
Apsolutno.Zakljucak : krajnji korisnik u ovom slucaju (promena cene u odnosu na ugovorenu) IMA PRAVO NA RASKID UGOVORA? Jel tako?
Btw, to sam u mom postu i zeleo da napomenem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari