Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Juce i danas bas stuca optika kod mene, Stari Grad. Nije ovo ovako bilo nikad za ove 3 godine koliko koristim. Wifi extender je bas u problemu, stb koji je vezan za njega takodje...
 
^tako je i kod mene (Zemun) od kada sam uzeo novu UO 600/300. Uglavnom od 17-19h i posle 21h. Isto extender i stb koji je povezan.
Nova UO od 15.juna, do sada par puta prigovor, kao reše nesto bude OK i onda opet. Eto jednom se odvažili i iz te "napredne podrške" da pozovu pa kao nešto radili na ruteru itd. Nije baš svaki dan, ali dešava se i dalje.
Prethodna UO 200/80 mislim da nijednom nije bilo problema.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Komp radi ok, kod mene je neki problem oko wifi. Ne mogu ni kamere da pokrenem...


Screenshot_20230908-174227_Mi Home.jpg

Od juce je to kod mene krenulo...
 
Na HG8245Q2 routeru LAN2 i LAN3 su za IPTV?

Na LAN3 imam sliku na TV ali LAN2 kada povežem na TV na onom malom boxu svetli samo crvena i zelena lampica.

Ne mogu nikako signal na TV da dobijem
 
Na HG8245Q2 routeru LAN2 i LAN3 su za IPTV?
Na LAN3 imam sliku na TV ali LAN2 kada povežem na TV na onom malom boxu svetli samo crvena i zelena lampica.
Ne mogu nikako signal na TV da dobijem
na svim mts ruterima srednja 2 LAN porta su za IPTV po defaultu, ako nisi promenio, tako je
mozes da proveris tako sto odes na http://192.168.1.1 username admin password 20HWont17. (ne zaboravi i tačku) pa onda WAN -> WAN Configuration stranica, kliknes na IPTV_B_VID_300 i vidis da li je u "Binding options" stikliran LAN2 i LAN3
takodje proveri da li se uopste na stranici Status -> Eth Port information, kada ubacis kabal u LAN2, broj 2 prebaci u "Up" status umesto "Down", i da pise 100Mb/s
 
Dugo godina sam bio na jadnom netu u MTS, onda sam prešao na Hybrid 50/8, optiku su provukli kabel 1 februara, 15 marta je sve bilo postavljeno na bandere i ostalo, ali tek leta gospodnjeg sredinom avgusta 2023 pušten je signal, i nakon 2 dana su došli i ugradili mi…. Sada imam 600/300 i prezadovoljan sam, koliko je optika dobra stvar, znao sam samo preko drugih i kada oden negde, sada konačno imam i ja… Hoće li nama povećavati na tu brzinu 1000/500 ili je to sasvim neki drugi paket?
 
Hoće li nama povećavati na tu brzinu 1000/500 ili je to sasvim neki drugi paket?
ove godine vec je povecana brzina Max Box2/Box3 paketa sa 500/160 na 600/300
1000/500 je dostupan samo u najskupljem Box4 paketu (njegova brzina je ranije bila 1000/400, samo su upload povecali, ali su cenu smanjili)
 
na svim mts ruterima srednja 2 LAN porta su za IPTV po defaultu, ako nisi promenio, tako je
mozes da proveris tako sto odes na http://192.168.1.1 username admin password 20HWont17. (ne zaboravi i tačku) pa onda WAN -> WAN Configuration stranica, kliknes na IPTV_B_VID_300 i vidis da li je u "Binding options" stikliran LAN2 i LAN3
takodje proveri da li se uopste na stranici Status -> Eth Port information, kada ubacis kabal u LAN2, broj 2 prebaci u "Up" status umesto "Down", i da pise 100Mb/s
Hdmi kabal me zezao, novi hdmi kabl i sve radi kako treba, ali hvala u svakom slučaju👍
 
^tako je i kod mene (Zemun) od kada sam uzeo novu UO 600/300. Uglavnom od 17-19h i posle 21h
Nova UO od 15.juna, do sada par puta prigovor, kao reše nesto bude OK i onda opet.
Nije baš svaki dan, ali dešava se i dalje.
Prethodna UO 200/80 mislim da nijednom nije bilo problema.
Imate ovde u temi moja iskustva sa oscilacijama nivoa dolaznog signala. Po vrućini i vedrom vremenu, u periodu od 10 do 16 časova. Nemam extender iste vrste i dosta toga je različito.

Jedino je i kod mene brzina interneta 600/300. A dok sam koristio sporiji net u box paketu, problema skoro uopšte nije bilo.

Ali možda je jedan od razloga zašto je ranije bilo drugačije to što smo sam nas dvojica u ulici imali optiku. Sada i na mojoj lokaciji i u bližoj okolini ima znatno više korisnika na optičkoj mreži Telekoma.

Koliko sam zapazio, sada gospoda mnogo više stvari rade na daljinu. Na teren izađu samo u slučajevima potpunog višesatnog prekida svih usluga koje su obuhvaćene ugovorenim paketom.
 
Poslednja izmena:
Samo kratka dopuna prethodnog mog posta: poslednju intervenciju su obavili pre 10 dana i od tada je sve stabilno u funkciji.
 
Imate ovde u temi moja iskustva sa oscilacijama nivoa dolaznog signala. Po vrućini i vedrom vremenu, u periodu od 10 do 16 časova. Nemam extender iste vrste i dosta toga je različito.

Jedino je i kod mene brzina interneta 600/300. A dok sam koristio sporiji net u box paketu, problema skoro uopšte nije bilo.

Ali možda je jedan od razloga zašto je ranije bilo drugačije to što smo sam nas dvojica u ulici imali optiku. Sada i na mojoj lokaciji i u bližoj okolini ima znatno više korisnika na optičkoj mreži Telekoma.

Koliko sam zapazio, sada gospoda mnogo više stvari rade na daljinu. Na teren izađu samo u slučajevima potpunog višesatnog prekida svih usluga koje su obuhvaćene ugovorenim paketom.
Ispatio sam tvoje postove oko tog problema ali nisam shvatio da si imao probleme kao ove kolege. Njima prekida net, stb box štuca itd. Koliko sam shvatio ti si imao konstantnu brzinu.
Ovo mi liči na nešto drugo, kao da je neko preopterećenje
 
Nisam bio u prilici da pišem o svemu. Internet jeste bio konstantno brz, ali je STB znao da ostane bez tona, ili da zamrzne sliku na pojedinim kanalima bez posebnog razloga. Tu su se mnogo češće događali restart zahvati pa čak i onda kad je korišćena samo televizija, a računar bio isključen.
 
Zadovoljan sam umanjenjem fakturisanog iznosa na računu za avgust 2023. Mislio sam da će se neko pojaviti i još jednom proveriti stanje unutrašnje instalacije, ali su me samo pozvali telefonom i obavestili da su svi ranije konstatovani problemi potpuno sanirani daljinskim putem. Nemam detaljnije informacije o tome što su radili, ali evo počinje da teče 11 dan u kome nema nikakvih problema. Nadam sa da će ovakva situacija trajati do daljnjeg.
 
Znači da problem nije bio "hardverski" na terenu nego su oni nešto zeznuli. Ipak znači nije do toplog vremena i loših splajsova
 
Ja sam i dalje na 500/160. Jel treba da cekam da mi istekne ugovor pa da odem do poslovnice po novi ugovor, i da mi update-uju brzinu iz novog paketa, ili samo mogu da pozovem podrsku?
 
Ja sam i dalje na 500/160. Jel treba da cekam da mi istekne ugovor pa da odem do poslovnice po novi ugovor, i da mi update-uju brzinu iz novog paketa, ili samo mogu da pozovem podrsku?
moras da potpises novi/produzis na jos 2 godine, i time gubis bilo koje popuste koje trenutno imas

Poštovani,
Obaveštavamo Vas da promena brzine u okviru postojećih paketa nije moguća bez novog aneksa ugovora na 24 meseca.
Novim anaksom ugovora izgubili bi benefite koji je ostvareni po postejećem ugovoru.
Ukoliko ste zainteresovani za prelazak na viši paket uz novi aneks ugovora, molimo Vas da nam se ponovo obratite i potvrdite isto uz dostavljanje kontakt mobilnog telefona.
Srdačan pozdrav, xxx
 
moras da potpises novi/produzis na jos 2 godine, i time gubis bilo koje popuste koje trenutno imas

Izgleda da sada više niko ko je bio na Telekomovom xDSL, ne dobije druge benefite kad predje na optiku, osim prvi mesec 50% od pune cene paketa. Kazu mnogi ovde u mom komsiluku da se zbog boljih benefita ipak opredeljuju za Yettel ponudu.
 
Sa ADSL-a prelazak na optiku racunaju kao novu uslugu i dobijas benefite kao i novi korisnici.
 
Prijavio sam problem koji mi se javlja sa extenderom i wifi signalom.

Zvala gospodja neka kroz par sati, objasnio joj situaciju.

Prosledila dalje pa videćemo. Možda je extender vrisnuo, ali ako je tako, mora da se nosi u poslovnicu pa na servis... Možda se javi i neko sa terena :) Čekam
 
Sa ADSL-a prelazak na optiku racunaju kao novu uslugu i dobijas benefite kao i novi korisnici.
U mom slučaju nije bilo tako. OK, prošlo je već godinu dana, ali mi smo na ovom čvorištu, baš svi tretirani kao stari korisnici ako je pre optike u našim kućama postojao ADSL. U to sam siguran.

Kakvu ponudu su dobile komšije iz zgrada nedavno podignutih i useljenih, o tome već ne znam detalje.

Lokacija je gradsko naselje Telep i to jedan od starijih delova Novog Sada. Na trenutnoj adresi stanujem od 1994. godine.
 
Ne znam za ADSL, ali nisam ništa dobio osim tih 50 posto za prvi mesec pri prelasku sa VDSL.
Koliko znam niko nije tretiran kao novi korisnik ako je imao minimalnu ugovornu obavezu u toku.
 
Pozdrav. Pošto mi uskoro ističe ugovor kod SBB-a, razmatram ostale opcije, Yettel i MTS.
U zgradi je pre par meseci dovedena MTS optika tako da imam sada obe opcije.


Što se tiče MTS-a zanima me sledeće. Da li na optici stavljaju korisnike iza CGNATA ili bi dobio javnu adresu (šta je najčešći slučaj, znam da nema garancije)?
I da li je moguće da njihov uredjaj postave u bridge ili da dobijem od njih PPPOE parametre pošto i sada koristim svoj ruter i AP.

Takodje sam čitao do kakvog su zaključka došli @poglavicas i @rajkosto što se tice anti-dos pravila koje pravi probleme sa UDP saobraćajem, što mi realno baš smeta pošto koristim iste usluge.
Ali vidim da je bar povećan limit na 250 pa se nadam se će u najgorem slučaju još povećati limit.
 
@duka_b ogromna većina korisnika na optici su bez CGNAT-a, ne smem da tvrdim da je 100%, ali 99% jeste.
Za dinamičke IP adrese treba sam da izvučeš PPPoE podatke iz rutera (postoje uputstva na netu), i sam prebaciš ruter u bridge mode.
Za statičke IP adrese oni šalju PPPoE podatke.

Problem sa UDP saobraćajem je idalje aktuelan, limit jeste 250Mbps.
 
@duka_b ogromna većina korisnika na optici su bez CGNAT-a, ne smem da tvrdim da je 100%, ali 99% jeste.
Za dinamičke IP adrese treba sam da izvučeš PPPoE podatke iz rutera (postoje uputstva na netu), i sam prebaciš ruter u bridge mode.
Za statičke IP adrese oni šalju PPPoE podatke.

Problem sa UDP saobraćajem je idalje aktuelan, limit jeste 250Mbps.
Ok to je sve što mi je trebalo od informacija.
To sa UDP saobraćajem mi jeste problem zbog servisa koje koristim. Svakako ću pratiti i dalje tu temu dok mi ne istekne ugovor pa ću videti šta i kako.
 
@duka_b meni najviše smeta zbog transfera kroz wireguard tunele, imam neke lokalne backupe na NAS mašini ovde, i morao sam privremeno da im ograničim brzinu na oko 200Mbps. U principu, tako sam i primetio postojanje problema. Kad god krene backup, prenese preko limita podatke kroz UDP tunel, ode sav UDP saobraćaj na 5 minuta. Upload nema nikakav uticaj na blokadu.
 
Poslednja izmena:
Ova je tema vezana za mts.
Znam. @duka_b je pomenuo da mu je i Yettel dostupan kao opcija. Zato sam odgovorio samo kratko i ostavio link do druge teme. Nadam se da time nisam prekršio neko od pravila komunikacije ovde na forumu. Hteo sam samo da pomognem čoveku pri donošenju odluke o izboru optičkog provajdera.
 
@duka_b meni najviše smeta zbog transfera kroz wireguard tunele, imam neke lokalne backupe na NAS mašini ovde, i morao sam privremeno da im ograničim brzinu na oko 200Mbps. U principu, tako sam i primetio postojanje problema. Kad god krene backup, prenese preko limita podatke kroz UDP tunel, ode sav UDP saobraćaj na 5 minuta. Upload nema nikakav uticaj na blokadu.
Ista stvar, koristim wireguard i tailscale. I True nas koristim za backup.
Zbog toga sam video da koristimo slične servise tako da me očekuju isti problemi. Pa razmišljam i o tome.
Ali ako dobijem neku dobru ponudu uz prednost javne adrese i bridge moda (već sam našao kako mogu da se izvuku PPPOE parametri) moći ću da predjem preko tih 250 limita.
Znam. @duka_b je pomenuo da mu je i Yettel dostupan kao opcija. Zato sam odgovorio samo kratko i ostavio link do druge teme. Nadam se da time nisam prekršio neko od pravila komunikacije ovde na forumu. Hteo sam samo da pomognem čoveku pri donošenju odluke o izboru optičkog provajdera.
Da,hvala svakako. Pitao sam za oba, ali zbog CGNAT-a definitivno će biti da ću ići ka MTS-u.
 
Ista stvar, koristim wireguard i tailscale. I True nas koristim za backup.
Zbog toga sam video da koristimo slične servise tako da me očekuju isti problemi. Pa razmišljam i o tome.
uzmi MTS i zali se dok ne poprave, ako vise ljudi prijave mozda ce nesto bolje da urade nego samo da promene limit sa 100 na 250mbps
u najgorem slucaju, preti raskidom ugovora u prvih 14 dana jer nisi znao da "blokiraju VPN" kada ide preko 250mbps
 
Nazad
Vrh Dno