na svim mts ruterima srednja 2 LAN porta su za IPTV po defaultu, ako nisi promenio, tako jeNa HG8245Q2 routeru LAN2 i LAN3 su za IPTV?
Na LAN3 imam sliku na TV ali LAN2 kada povežem na TV na onom malom boxu svetli samo crvena i zelena lampica.
Ne mogu nikako signal na TV da dobijem
ove godine vec je povecana brzina Max Box2/Box3 paketa sa 500/160 na 600/300Hoće li nama povećavati na tu brzinu 1000/500 ili je to sasvim neki drugi paket?
Hdmi kabal me zezao, novi hdmi kabl i sve radi kako treba, ali hvala u svakom slučaju👍na svim mts ruterima srednja 2 LAN porta su za IPTV po defaultu, ako nisi promenio, tako je
mozes da proveris tako sto odes na http://192.168.1.1 username admin password 20HWont17. (ne zaboravi i tačku) pa onda WAN -> WAN Configuration stranica, kliknes na IPTV_B_VID_300 i vidis da li je u "Binding options" stikliran LAN2 i LAN3
takodje proveri da li se uopste na stranici Status -> Eth Port information, kada ubacis kabal u LAN2, broj 2 prebaci u "Up" status umesto "Down", i da pise 100Mb/s
^tako je i kod mene (Zemun) od kada sam uzeo novu UO 600/300. Uglavnom od 17-19h i posle 21h
Nova UO od 15.juna, do sada par puta prigovor, kao reše nesto bude OK i onda opet.
Imate ovde u temi moja iskustva sa oscilacijama nivoa dolaznog signala. Po vrućini i vedrom vremenu, u periodu od 10 do 16 časova. Nemam extender iste vrste i dosta toga je različito.Nije baš svaki dan, ali dešava se i dalje.
Prethodna UO 200/80 mislim da nijednom nije bilo problema.
Ispatio sam tvoje postove oko tog problema ali nisam shvatio da si imao probleme kao ove kolege. Njima prekida net, stb box štuca itd. Koliko sam shvatio ti si imao konstantnu brzinu.Imate ovde u temi moja iskustva sa oscilacijama nivoa dolaznog signala. Po vrućini i vedrom vremenu, u periodu od 10 do 16 časova. Nemam extender iste vrste i dosta toga je različito.
Jedino je i kod mene brzina interneta 600/300. A dok sam koristio sporiji net u box paketu, problema skoro uopšte nije bilo.
Ali možda je jedan od razloga zašto je ranije bilo drugačije to što smo sam nas dvojica u ulici imali optiku. Sada i na mojoj lokaciji i u bližoj okolini ima znatno više korisnika na optičkoj mreži Telekoma.
Koliko sam zapazio, sada gospoda mnogo više stvari rade na daljinu. Na teren izađu samo u slučajevima potpunog višesatnog prekida svih usluga koje su obuhvaćene ugovorenim paketom.
moras da potpises novi/produzis na jos 2 godine, i time gubis bilo koje popuste koje trenutno imasJa sam i dalje na 500/160. Jel treba da cekam da mi istekne ugovor pa da odem do poslovnice po novi ugovor, i da mi update-uju brzinu iz novog paketa, ili samo mogu da pozovem podrsku?
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da promena brzine u okviru postojećih paketa nije moguća bez novog aneksa ugovora na 24 meseca.
Novim anaksom ugovora izgubili bi benefite koji je ostvareni po postejećem ugovoru.
Ukoliko ste zainteresovani za prelazak na viši paket uz novi aneks ugovora, molimo Vas da nam se ponovo obratite i potvrdite isto uz dostavljanje kontakt mobilnog telefona.
Srdačan pozdrav, xxx
moras da potpises novi/produzis na jos 2 godine, i time gubis bilo koje popuste koje trenutno imas
U mom slučaju nije bilo tako. OK, prošlo je već godinu dana, ali mi smo na ovom čvorištu, baš svi tretirani kao stari korisnici ako je pre optike u našim kućama postojao ADSL. U to sam siguran.Sa ADSL-a prelazak na optiku racunaju kao novu uslugu i dobijas benefite kao i novi korisnici.
Ok to je sve što mi je trebalo od informacija.@duka_b ogromna većina korisnika na optici su bez CGNAT-a, ne smem da tvrdim da je 100%, ali 99% jeste.
Za dinamičke IP adrese treba sam da izvučeš PPPoE podatke iz rutera (postoje uputstva na netu), i sam prebaciš ruter u bridge mode.
Za statičke IP adrese oni šalju PPPoE podatke.
Problem sa UDP saobraćajem je idalje aktuelan, limit jeste 250Mbps.
Ovo važi za mts.@duka_b ogromna većina korisnika na optici su bez CGNAT-a, ne smem da tvrdim da je 100%, ali 99% jeste.
Znam. @duka_b je pomenuo da mu je i Yettel dostupan kao opcija. Zato sam odgovorio samo kratko i ostavio link do druge teme. Nadam se da time nisam prekršio neko od pravila komunikacije ovde na forumu. Hteo sam samo da pomognem čoveku pri donošenju odluke o izboru optičkog provajdera.Ova je tema vezana za mts.
Ista stvar, koristim wireguard i tailscale. I True nas koristim za backup.@duka_b meni najviše smeta zbog transfera kroz wireguard tunele, imam neke lokalne backupe na NAS mašini ovde, i morao sam privremeno da im ograničim brzinu na oko 200Mbps. U principu, tako sam i primetio postojanje problema. Kad god krene backup, prenese preko limita podatke kroz UDP tunel, ode sav UDP saobraćaj na 5 minuta. Upload nema nikakav uticaj na blokadu.
Da,hvala svakako. Pitao sam za oba, ali zbog CGNAT-a definitivno će biti da ću ići ka MTS-u.Znam. @duka_b je pomenuo da mu je i Yettel dostupan kao opcija. Zato sam odgovorio samo kratko i ostavio link do druge teme. Nadam se da time nisam prekršio neko od pravila komunikacije ovde na forumu. Hteo sam samo da pomognem čoveku pri donošenju odluke o izboru optičkog provajdera.
uzmi MTS i zali se dok ne poprave, ako vise ljudi prijave mozda ce nesto bolje da urade nego samo da promene limit sa 100 na 250mbpsIsta stvar, koristim wireguard i tailscale. I True nas koristim za backup.
Zbog toga sam video da koristimo slične servise tako da me očekuju isti problemi. Pa razmišljam i o tome.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari