Šta je novo?

[MTS] Ogromni racuni - prekoracenje pretplate

Ipak mislim da će se sve rešiti prodajom telekoma.

edit:
Ili barem nekim velikim promenama.
 
Poslednja izmena:
Da, sve ce poskupeti.
 
Cena (uzmes MTS za zivkanje MTS-a, Telenor za Telenor) kao i pokrivenost (zamisli koliko je to slabo pokrivena zemlja :)).
Mene cudi sto toga nema u SAD mnogo vise, koliko kod njih ima rupa u dometu ;)
 
to je najbolje resenje, kod jednog na net a kod drugog osto sto je jeftinije... plus je bolje zbog toga sto smradovi forsiraju minute ka svojim mrezama, pa ti onda imas i jedno i drugo za razne mreze...
 
Pozdrav ekipo...
Samo da javim ishod žalbe za ogromni račun kod MTS...prenosim odgovor zvaničan, koji je upućen bratu i odgovor koji je dobio "insajder" iz Telekoma:

-direktan odgovor bratu
1.JPG


-odgovor dobijen od Insajdera iz Telekoma (kopiraću samo tekst jer me mrzi da sad obrađujem sliku)

Poštovana,
Navedeni prigovor još uvek nije evidentiran u tts aplikaciji i zato nije uzet u razmatranje.
Prigovor je sad evidentiran i rešen.
Korisniku je račun uvećan zbog jako velikog DATA saobraćaja (oko 4,7GB)
Kako koristi tel. aparat sa naprednim OS verovatno nije isključio dodatne opcije koje su bez njegovog znanja vršile konekcija na internet i napravile ovako veliki prenos podataka...
Račun će biti korigovan (umanjen) retroaktivnom primenom dodatak DATA 3GB (čija je cena 960 rsd) koji u celosti pokriva naplatu prenosa podataka...
Korisnik će dobiti korigovan račun na kućnu adresu sa pomerenim DPO kao i pisano obaveštenje o korekciji.

Pozdrav

Zaključak-do log file i cell ID nismo stigli jer, kako mi je dobronamerno savetovano iz Telekoma, se uvid može dobiti samo ako se izda nalog za tako nešto od strane suda (pokrenuta parnica između oštećenog i Telekoma), jer to spada u poverljive podatke :eyebrows:

Naravno, da zbog visine cifre neću čačkati mečku, ali jako me zanima šta bih dobio na uvid...da je cifra manja, ganjao bih se sa njima jer sam sad 100% uveren da je greška do njih.

Hvala Bogu pa je rešeno na ovaj način...tako da mi buraz dođe večeru...ili pivo:beer: ili oboje :banana:

Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Sta odlicno je prosao? Tako svima rade i naplacuju kad neko predje. Ovako kad bi dobio logove, ne bi nista platio. Naravno ako je 100% siguran da ni telefon ni on nisu nista skidali.
 
A pazite foru, sada ljudi mogu da se prave toše i da zloupotrebljavaju to.
 
Sta odlicno je prosao? Tako svima rade i naplacuju kad neko predje. Ovako kad bi dobio logove, ne bi nista platio. Naravno ako je 100% siguran da ni telefon ni on nisu nista skidali.

Jeste, jeste, u Srbiji nema nijednog dokonog Djose i Tose koji bi se i za 50RSD ganjali po sudovima da su u pravu....
Nego svi cvile jer znaju da jeste greska do njih, nece da priznaju posto lepse je blatiti Telekom, jer TO JE IN :D
 
Jeste, jeste, u Srbiji nema nijednog dokonog Djose i Tose koji bi se i za 50RSD ganjali po sudovima da su u pravu....
Nego svi cvile jer znaju da jeste greska do njih, nece da priznaju posto lepse je blatiti Telekom, jer TO JE IN :D

Upravo ovo. ALIIII vazno da su napadali ljudi kako to nije njihova greska i da im je lakse da placaju, kao dobro su prosli :D cuj ti to...

Sad mogu da kazem 100% je greska korisnika :p
 
Mozda OffTopic, al ajd da napisem...

Sta se meni desavalo sa Lelekomom i Telenorom.
Znaci firmin ugovor, kod oba operatera po 10 brojeva. U Lelekomu smo presli sa nezavisnih ugovora na biz net 10. To se desava negde oko 15og u mesecu, posto je tako gospodjica Subotic zakazala sastanak, iako sam trazio da dodje 1., a najkasnije do 3eg u junu pre 3 godine. Ok, predjem preko toga, posto sam hteo da imam umrezene brojeve zbog cestih putovanja u Bosnu zbog posla. Prvo iznenadjenje - na kraju meseca stizu 2 racuna, za Biznet na kom je naplacen roaming koji je koriscen pre 15 go u mesecu i ostali nezavisni racuni sa tim istim roamingom. Napissao sam reklamaciju gospodjici Subotic, i u roku od 24 sata dobio odgovor da je reklamacija odbijena, bez ikakvih objasnjenja, iako se u listingu videlo kad je racun napravljen.
Vrlo neozbiljno i bezobrazno, posto sumnjam da je ta reklamacija stigla dalje od njenog maila. Pokusao sam i da prosledim reklamaciju na jos par mesta u Telekomu, ali sam uvek dobijao odgovor da treba da se obratim svom agentu.
Osim toga, najozbiljniji propust koji su napravili (opet "slucajno"), pri potpisivanju ugovora za Biz net ugovor je trebalo da potpisu "nadlezni" u telekomu, pa da isti vrate postom. Naravno, to se nikad nije desilo. Cak i posle par prituzbi na takvo nedelanje, nisam dobio moj primerak ugovora do dana danasnjeg. Osim toga, nisam obavesten usmeno o tome da aktivacija biznet paketa podrazumeva obavezivanje ugovorom na 24 meseca!

Posle toga sam uzeo brojeve u mtel-u u Bosni, sve brojeve u Srbiji umrezio u Telenoru koristeci Prenesi i Surfuj TIM pakete i odmorio se od fantomskih troskova.
Za sve ovo vreme, sa Telenorom sam imao 1 problem, kada je kolega otisao u Madjarsku, noseci E72, koja je bas u tih 48 sati resila da skine apdejt softvera, nekih 48 MB, ~ 48000 din. Osim toga, i pomalo napornih zaposlenih u call centru, nisam imao nikakvih problema.

Jos jedan, za mene bitan detalj: moja devojka koristi telekom, ja telenor;. u CG na moru, oboje smo aktivirali one roaming dodatke u trajanju od 7 dana. Meni je dodatak aktiviran prakticno momentalno, njoj u roku od 24 h. Ono sto nas je vise iznerviralo, meni je stigla poruka da mi je istekao paket, a njoj nista, nego je napravila za tih par sati par hiljada din dok nije ukapirala da dodatak vise nije aktivan. E zbog tog pilicarskog pristupa korisnicima, od 10 brojeva koje smo besomucno koristili, sad je ostao 1 koji se vodi na firmu sa tendencijom da bude ni jedan;)

Bilo je tu jos gomila prica i pricica u vezi sa telekomom, ali nemam snage da kucam toliko. Ovo su meni bitni detalji zbog kojih nemam nameru da im dam dinar vise od onoga sto moram.
 
Poslednja izmena:
Vreme na listingu nije pocetak konekcije vec kraj .Dobro je i prosla jer koristiti telefon kao modem na laptopu je zaista hrabrost ako nemas neograniceni net.
 
Problem loseg i amaterskog pristupa korisnicima imaju i privatni operateri, a kamoli ovaj drzavni. Olako shvataju korisnike, cak i poslovne korisnike, i ne vide ni najmanji problem u tome sto ce izgubiti korisnika koji donosi 50.000 mesecno, jer ne postoji odgovornost u okviru firme za to. Daleko smo mi od ozbiljnog trzista i drzave, svetlosnim godinama daleko.
 
boggy, a najzesca fora u svemu tome je sto samo kod Telenora mozes da zabranis data roaming zasebno od svega ostalog :D
Jericho, pa jeste to sica za operatera da se cima zasebno, bitni ugovori su po nekoliko miliona, pa cak i nekoliko desetina miliona dinara mesecno.
 
Naravno da jeste sica, ali ne meri se gubitak samo sa tih 50.000, ali to pilicarski menadzment ne moze da shvati.
 
Shvata odlicno - nije motivisan da nesto uradi po tom pitanju.
 
boggy, a najzesca fora u svemu tome je sto samo kod Telenora mozes da zabranis data roaming zasebno od svega ostalog :D
Moram da te ispravim, kod VIPa moze da se blokira DATA saobracaj u roamingu i u poslovnici izdaju pismenu potvrdu da je data blokiran.
 
Ja sam blokirao i pisao sam o tome. Verovatno alfa slabo cita :p znas da ga zeza ona rezolucija na kompu :p
 
Moram da te ispravim, kod VIPa moze da se blokira DATA saobracaj u roamingu i u poslovnici izdaju pismenu potvrdu da je data blokiran.

Neko je pominjao da ne moze zasebno roaming, nego da mora da se iskljuci DATA pre odlaska pa posle vrati?
Znaci moze data posebno za roaming da se iskljuci?
 
Poslednja izmena:
Moze. Ako hoces dacu ti audio zapis sto sam snimao. Znam kakvi su nasi, jos da mi kazu kako ja to nisam rekao da se iskljuci pa da mi nabiju neke cifre :D
 
Moze, daj! Hocu i ja to da uradim!
 
@ Čivijaš
Napisao si:
"Korisniku je račun uvećan zbog jako velikog DATA saobraćaja (oko 4,7GB)
Kako koristi tel. aparat sa naprednim OS verovatno nije isključio dodatne opcije koje su bez njegovog znanja vršile konekcija na internet i napravile ovako veliki prenos podataka...
Račun će biti korigovan (umanjen) retroaktivnom primenom dodatak DATA 3GB (čija je cena 960 rsd) koji u celosti pokriva naplatu prenosa podataka..."

Da li se ovi brojevi ne poklapaju samo meni u kojima kaže da je 3 veće od 4,7 ili Telekom ima svoju matematiku. Šta je sa preostalih 1,7BG? Da li su strpali sve đuture a to im je naveći dodatak koji imaju ili...?
 
9GB za 1.440din je najveci dodatak. Ocigledno su razliku oprostili.
 
@ Čivijaš
Napisao si:


Da li se ovi brojevi ne poklapaju samo meni u kojima kaže da je 3 veće od 4,7 ili Telekom ima svoju matematiku. Šta je sa preostalih 1,7BG? Da li su strpali sve đuture a to im je naveći dodatak koji imaju ili...?


Veruj mi da ni meni ništa nije jasno...ako si pročitao moj prvi post, tamo ppostavio screen listinga koji sam dobio iz Telekoma i na kojem se može videti da su u pitanju bile 2 GPRS sesije sa cc 600MB i 2.1GB, što mu dođe 2.7GB... Odakle se pojavila cifra 4.7GB, ne znam...jedno objašnje je da je možda permutacija brojki u pitanju.
 
Konačno i ja da se javim sa problemom koji ima moja sestra zbog velikog avgustovskog računa. Bili smo zajedno u poslovnici Telekoma u Pančevu 07.09.2013 da bi dobili presek stanja i videli u čemu je problem ali ga još nisu imali u tom trenutku. Otišli smo ponovo kada je sestra dobila poruku od MTS-a koliki joj je račun ali oni opet nisu imali presek stanja kod njih. Konačno danas je stigao i račun koji iznosi 20374 dinara i sestra je opet otišla u poslovnicu Telekoma. Danas je konačno dobila listing ali nisu mogli da joj daju uvid u CDR fajlove jer ne znaju šta je to. Sestra je uložila žalbu na avgustovski račun jer joj je to bila jedina opcija koju su joj ponudili. Kada je došla kući ja sam pogledao listing i postoje velike nelogičnosti, naime u više navrata u ranim jutarnjim časovima postoji velika gprs potrošnja, nelogičnost je jer sestra tada spava i telefon je nakačen na kućnu Wi-Fi mrežu. Druga još veća nelogičnost je u njihovom obračunu koliko košta prekoračenje u potrošnji podataka u njihovoj mreži. Naime sestra je za avgust mesec potrošila oko 1335980kb a na početku meseca je imala preneto 1100000kb (600000kb u pretplati i oko 500000kb prenetih iz prethodnog meseca jer kao što sam i ranije pričao nikada nije izlazila iz pretplate, odnosno nikada nije ni potrošila više od 100000kb za mesec dana), ove cifre ukazuju da je prekoračenje nekih 236000kb što sa cenom od 0.05 din po kb iznosi oko 11800 dinara (tu je uračunat pdv) i pretplata je 1140 dinara što daje da bi ukupan račun trebao biti blizu 13000 dinara a ne 20374 kao što su oni izračunali. Naravno ovo sve pod uslovom da je ta potrošnja i stvarno postojala.

U svakom slučaju sestra je danas uložila žalbu a ja bih voleo da se obratim njihovom korisničkom servisu putem e-mail-a ako je to moguće, bio sam na njihovom sajtu ali nisam uspeo da vidim kako bih to mogao to da uradim. Verovatno sam dosta nervozan zbog svega pa i ne vidim ono što bih trebao, zato vas molim da mi pomognete i da mi date link gde bih mogao da se obratim korisničkom servisu MTS-a. Ako nije po pravilima foruma možete mi poslati i privatnu poruku.

Unapred hvala na pomoći!
 
Boki, verovatno ce joj aktivirati i naplatiti odgovarajuci internet dodatak - retroaktivno.
 
boki, [email protected] ili [email protected] (salji na oba, i napomeni na kraju poruke da si poslao na oba).
Jel' ima ona zadnja strana uopste sada? Avgustovki racuni su retko kome stigli, vrlo je moguce da jeste doslo do greske sa njihove strane.

Septimus - brisi trola.
 
@alfaunits

Hvala puno na odgovoru, poslao sam na oba mail-a pa ćemo videti šta će odgovoriti. Kada dobijem odgovor napisaću šta su mi rekli.
 
Nazad
Vrh Dno