Šta je novo?

[MTS] Ogromni racuni - prekoracenje pretplate

Danas je sestra dobila pismenim putem odgovor na prigovor koji je uložila 26.08.2013 godine. Odgovor je prilično kratak i u njemu se kaže da njen prigovor nema osnova ali da će proveriti sve još jednom u skladu sa njenim interesima. Odmah da napomenem da ovo nije odgovor na njenu žalbu koju je uložila prošle nedelje kada joj je stigao račun ali sudeći po ovome počinjem da budem pesimista. Imajući u vidu da su službenici u Pančevu bili prilično rigidni u rešavanju ovog problema, da li imate neki savet gde dalje otići u ovakvom slučaju, odnosno postoji li mogućnost da se ode u neku poslovnicu u Beogradu? Pitam da li postoji mogućnost jer ne živimo u Beogradu nego u Pančevu i ne znam da li je lokalna poslovnica Telekoma jedina opcija ili ne.

Hvala unapred na svakom odgovoru i savetu!
 
Nisi poslao primedbu na [email protected] ili [email protected]? (mozes da skeniras, sa brojem LK/JMBG i brojem telefona i ugovora u textu potpisane i skenirane zalbe)
Ne moras u lokalnu poslovnicu, mozes gde god hoces u Srbiji, ali sami radnici u POSLOVNICI ne rade nista posebno tu - samo prosledjuju zalbe. Veca je sansa da dobijes konkretan/korektan odgovor ako otkucas, popunis sa gorepomenutim podacima, potpises, skeniras i posaljes na prethodno naznacenu e-mail adresu.

Ako ides u BG, predlazem ti Trg Nikole Pasica. TS Usce ima dvoje koji znaju sta rade, ali sanse da pogresis smenu su 50% :D A i svakako oni sami ne mogu nista da urade - niti da vide vise od tvog listinga, niti da storniraju racun ili slicno. Samo da proslede zalbu.
 
Sta je pisala u zalbi 26.8 a sta prosle nedelje? Jel' to bejahu one dve ogromne sesije od 2-3GB tokom istog dana i cudno sracunatim cenama po MB?
 
Poslao sam žalbu na mail koji si mi dao čim je sestri stigao račun, to je bilo pre nekih nedelju dana. Danas je dobila odgovor na prigovor (tako ga oni nazivaju) koji je uložila 26.08.2013, iskreno ne znam šta je ona navela tamo ali sigurno da i nije mogla neke konkretne brojke jer je avgust još trajao. Prošle nedelje sam joj ja napisao žalbu i pomenuo sam sve relevatne stvari. Čudno je to što su sesije gde je potrošnja bila veća (od 50mb do 150mb) uvek bila u ranim jutarnjim satima kada je sestra kući i spava, to implicira da se telefon sam isključio sa kućne Wi-Fi mreže i uvek u slično vreme trošio mb. Takođe je čudno što ne mogu da se pohvatam sa njihovim cenama, jer je ona po njihom listingu potrošila nešto preko 1,3 Gb a imala je preneto oko 1,1 Gb, njihova cena za kb je 0.05 din i onda se račun od 20374 din nikako ne uklapa jer bi trebao biti oko 13000 din za potrošenih nekih 230mb, naravno ako je stvarno sve to potrošila.
 
pa da to ti je 50din po 1MB naci zamisli ovi sto prekorace 1 GB i vise to je 50.000din, ej 450evrica za 1gb pa cega? da su FBI poverljivi podaci ne bi kostali 450e za 1gb podataka, lopovi i jos na to nabiju x% PDV-a, jedini provajder koji nije stavio besplatan spori net nakon iskoriscenja paketa, i vecito se protive necemu, evo ovo sto su za sbb spominjali ne znam da li ste culi, oce da postanu 3g provajder i vip i telenor su to prihvatili samo se mts protivio bio je bas clanak na benchu pod vesti pa ovi dizeli tuzbe ratelu protiv njih..
 
Ma kvarni su ko kvaran zub.
Vise je pitanje hoce li oni koji ih takve kakve jesu brane, da ucestvuju u racunu ako ne uvaze zalbu ?
 
Hoce li neko od vas koji ih stalno kude da stave neko konkretan dokaz da se neko zalio, bio u pravu, pokazao i opet morao da plati?
Ne? Tisina.
 
Hm, cemu takav nastup. Da su lopovcine i nesposobni, dokazano je vise puta
 
Zna on vrlo dobro zasto je to napisao i kome se obratio...

"Da ucestvuju u racunu", eeeeej...
 
Hm, cemu takav nastup. Da su lopovcine i nesposobni, dokazano je vise puta

Da su nesposobni, to ne sumnjam. Medjutim to nije kaznjivo.
Da su lopovcine, molim dokaze... to sam i trazio. Ali ne natpise nervoznih postara i trolova - pismene dokaze. Tada cu ucestvovati u racunu.
Pod uslovom da on plati samo 10% svih racuna za koje nema dokaze.
 
Poslednja izmena:
Pa postoji presuda pre sudom časti ispred Privredne komore Srbije u kome je spor izgubio ni manje ni više telekom sa razloga pogrešnog obračunavanja računa , ali obzirom da mnogi mediji zavise od njegove sise tj. reklama, niko nije smio da objavi, jerbo bi presušila pipa :)
 
Daj ti lepo dokaz da su ti oni poslali racun za nesto sto nisi napravio, pokazao si da nisi napravio, ali si opet mora da platis.
I plati 10% svih racuna za koje si pricao da MTS krade a nisi pokazao isto.
 
Ja licno imam dokaze, ali ne vidim sta bi to promenilo. Pisao sam vec o tome. Evo cekam 1.novembar da ih konacno oteram u 3 lepe i zavrsim agoniju...
 
Ja licno imam dokaze, ali ne vidim sta bi to promenilo. Pisao sam vec o tome. Evo cekam 1.novembar da ih konacno oteram u 3 lepe i zavrsim agoniju...

Znaci, imas dokaz da si u pravu, a da su ti to ipak naplatili?
 
Ni malo me ne cudi prica da su naplatili nesto sto nije potroseno. Meni su uredno naplatili ceo tarifni dodatak za mtel, iako njihovom greskom nisam imao roaming. I onda dodje odgovor da provobitnom proverom nije utvrdjena osnovanost zalbe... kako je vec neko napisao. Pozive call centru i ostalo ko hebe i to sto su mi rekli da je roaming deaktiviran iz nepoznatih razloga...
 
U petak 04.10.2013 sestra je dobila odgovor na žalbu koju smo napisali, rekli su da je ponovnom proverom utvrđeno da je ona ipak potrošila sve što joj i stoji u računu ali da će joj izaći u susret i retroaktivno aktivirati internet paket Data 900MB po ceni od 480 dinara i tako korigovati račun. Sve u svemu žalba je uspela, sestra će platiti normalan račun plus 480 dinara i ja mogu samo da kažem hvala MTS-u na poslovnosti iako iskreno i dalje mislim da ona to nije uopšte potrošila i da je i pitanju greška u njihovom sistemu ali ne bih da širim raspravu u tom pravcu i svakako još jednom hvala MTS-u!
 
Pusti coveka bre. Bitno da je to reseno, a žuč zbog lošeg poslovanja kompanije ide kasnije
 
Evo objasniću ti jer ne razumeš, dipl. pravnik sam i znam šta znači ako oni kažu da je stvarno potrošeno toliko i da je račun tačan. Da se to desilo sestra bi morala da se tuži sa državnom kompanijom, pravo samo teži pravdi ali tu ne postoji znak jednakosti, čak i kada bi mogla da se nada da će tužbom nešto postići put bi bio dug nekoliko godina i jako stresan a rezultat bi bio upitan jer pravni sistem i pravosuđe na žalost nisu baš reprezentativni u našoj državi. Zato sam veoma srećan (a i ona je) jer smo sve to izbegli a 480 dinara nije ozbiljna cifra i uopšte ne pada na pamet da se nerviram. Postoje i drugi načini borbe protiv ovakvih stvari a to je promena mobilnog operatera ali na sestri je da odluči šta da radi kada joj istekne ugovor. Zahvaljivanje je čista kurtoazija jer bi teret dokazivanja da nisu u pravu bio na korisniku njihovih usluga odnosno u ovom slučaju mojoj sestri ali sve je to na sreću izbegnuto i za mene cena je prihvatljiva.
 
Ja bi trazio neki podatak na sta je to potroseno - ne u znaku da sumnjam, vec da hocu da znam sta je potrosilo da se ne bi opet desilo.

BTW, zar nije prekoracila nesto tipa 2-3GB??
 
Dobili smo listing od njih i po njemu je utrošeno oko 1,35GB pisao sam o tome u prehodnim postovima. Ja sam uradio ono što sam i trebao, pomogao sam sestri da napiše žalbu koja je uvažena a svako dalje isterivanje pravde ostavljam njoj. Inače imam i svoje mišljenje o svim ovim fantomskim troškovima ali na žalost nemam i dokaze, jedino neka logika podupire moju teoriju. Ne bih sada o tome jer će tek onda tema krenuti u neželjenom pravcu.

Veliko hvala i svima koji ste me ovde slušali i savetovali! :)
 
Treba li ova vrsta zalbe da ima neku pravnicku oblandu ili moze svako da je napise? Zalio bih sebiz istih razloga, sam sam sastavio jednostavan tekst - da lli je to dovoljno? Mogu da ga zakacim obde ako ima smisla. Hvala. ;)
 
Dobili smo listing od njih i po njemu je utrošeno oko 1,35GB pisao sam o tome u prehodnim postovima.

Secam se da si pisao, ali ko ce da trazi, a jos vise da se seca preciznih podataka :)

U svakom slucaju nekako sam ocekivao da ces ti isterati do kraja, pa da imamo barem jedan slucaj - za sada sve same price, i nigde dokaza.
 
@owim

Ne treba nikakva posebna forma, ja sam samo to malo uobličio, naslov ŽALBA, ispod toga predmet (objasniš zbog čega se žališ), podnosilac (tvoje ime i prezime), pretplatnički broj, i na kraju kreneš da obrazlažeš situaciju i tvoje viđenje spornih činjenica, na početku ubaciš "poštovani" a na kraju očekujem "brz odgovor" i "srdačan pozdrav" čisto da ispratiš tu uobičajenu formu, u svakom slučaju ne postoji nikakva zakonska forma za tvoju žalbu. Moja pomoć sestri je više bila sa tehničke strane nego sa pravne. ;)

@alfaunits

Iskreno da sam ja imao problem probao bih da teram do kraja ali ovako s obzirom da je moja "misija" bila ispunjena nisam hteo da predlažem sestri ništa dalje. :)
 
Da napravimo listu sta moze napraviti toliki saobracaj? Neka moguca resenja, nesto...

OK, nestane wi-fi i onda (ako je u isti mah bio upaljen DATA saobracaj) prelazi na DATA.
- autoupdate i neka poveca igra
- youtube i play lista
- torent?
- autoupdate OS telefona
- autosync (dropbox i ostali)

Moguca resenja:
Na 4.1 postoji Data Limit. Da li prekida sesiju u toku?
 
Evo objasniću ti jer ne razumeš, dipl. pravnik sam i znam šta znači ako oni kažu da je stvarno potrošeno toliko

I ja sam, i to sa višegodišnjim iskustvom, pogotovo sa državnim firmama i službama. Slažem se sa svim što si napisao, ali se nikako ne slažem s javnim zahvaljivanjem. No dobro, nema zaista potrebe da trujemo temu nebitnom pričom. :)
 
izvinjavam se za off-topic, ja sam prosle nedelje greskom preko e-bankinga platio 100 puta veci iznos za fiksni telefon (znaci isto telekom), zato sto sam se prevario sa decimalnim zarezom, tackom, stagod .. za dva dana su vratili pare, svu preplatu (~73.000), bez nekih naknada itd .. napise se molba i preda u poslovnici i to je dosta

sva je sreca pa nisam tako zeznuo struju, sumnjam da bi ta bagra ista vratila, tek tako
 
Nazad
Vrh Dno