Šta je novo?

[MTS] Lopovska posla

Pa jesi proverio da li se slaze sa njihovim listingom ako se ne slaze trebao si otici sa tim lepo i reci da posalju racun kakav treba ili seva tuzba...
 
Pa daj link da ne trazimo po fb-u..
 
Svaka cast i to je nesto... ja nemam fb pa ne mogu da vam pruzim podrsku al samo napred...
 
Mene nisu prevarili ni jednom. Na postpejdu sam od decembra 2007.
 
To samo znači da ili si ti neobazriv ili su oni postali vešti :)
 
To samo znači da ili si ti neobazriv ili su oni postali vešti :)

Posto, uglavnom, ne prelazim ono sto mi je sadrzano u pretplati, ni jednom mi se nije desilo da racun bude veci od 590 (sada 640) dinara, ako namam neki poslati VAS sms, ili aktiviran tarifni dodatak. Jedna greska je bila, kad mi prosle godine, u julu, nisu naplatili tarifni dodatak DATA12, ali su posle, u avgustu, naplatili 2x, sto i nije kradja, tako da sam ja, s te strane, zadovoljan mt:s-om. Cak, njihov racun izgleda mnogo pregledniji nego kod Telenora. Druga je stvar sto imaju drugih mana (los sistem provere stanja, slabije tarifne dodatke, nema prenosenja nepotrosenog saobracaja...).
 
Meni ******* u telekomu vec 2 meseca nisu aktivirali omiljeni broj i sms dodatke iako za to postoje vise napisanih naloga!!! Pocetkom avgusta sam zvao operatera da mi aktivira preostala 2 sms dodatka jer mi se jedan uvek prenosi i dobio sam obavestenje od operatera da je nalog napisan i da ce mi to u roku od 24 casa biti aktivirano. Takodje sam u avgustu pozvao da proverim dali mi je aktivan omiljeni broj i devojka mi rekla da je u junu trebao da bude aktiviran i napisala ponovo nalog za aktivaciju. Ja posle dva dana pozovem ponovo da proverim i devojka mi kaze da je to meni uredno aktivirano!!! Medjutim kad je stigao racun ispalo je da mi nisu aktivirali ni omiljeni broj ni dva sms dodatka i naplatili mi oko 2.800din vise nego sto bi trebalo!!!!! Znaci klasicno su me *****ali. Takodje sam zvao pocetkom septembra da mi aktiviraju 2 sms dodatka i danas sam saznao da mi ni ovaj mesec nisu aktivirali!!!! Da nisam otisao sa listingom od avgusta u poslovnicu ne bih saznao da su me i za septembar *****ali za dodatke a takodje sam saznao da mi ni omiljeni broj nije aktivan!!! Strasno... ima li neko ideju sta bi ja mogao da uradim povodom ove *******cije???
 
au...znas da ne moze vise da se aktivira na 8888 vec samo pozivom operatera?
jedino da ih pozoves da ti aktiviraju dodatak i da ih onda opet pozoves za dva dana da proveris da li je aktiviran...
 
Uvek sam i aktivirao pozivom tj pozovem operatera i kazem mu da mi aktivira jos dva dodatka posto mi se jedan uvek prenosi a mesecno mogu 3 da budu aktivna. Isao sam u poslovnicu i lik je video da postoje nalozi za aktivaciju ali mi dodatci nisu aktivirani!! Takodje sam nekoliko puta zvao za aktivaciju omiljenog broja u poslednja dva meseca medjutim ni do danas mi nisu aktivirali!!! Poslednji put kada sam pozvao da proverim dali mi je aktivan omiljeni broj dobio sam potvrdu od operatera da jeste a oni mi ceo mesec tarifiraju poziv na taj broj normalno!!! Znaci bukvalno su me za te dve stavke prevarili i tarifirali mi 2800din vise nego sto bi trebalo da su dodatci bili aktivni kao sto mi je operater tvrdio kao i sam MTS jer nisam ja te dodatke niti proceduru aktivacije sam izmislio vec provajder. Takodje sam i pocetkom septembra zvao da mi za ovaj mesec aktiviraju dodatke medjutim danas saznam da su me ponovo *****ali i za sms dodatke i za omiljeni broj jer jos uvek nije aktiviran!!! Lik u poslovnici mi se smeje u lice i kaze evo ja cu sad da ti aktiviram i bice u redu :lupko: a ko ce meni da nadoknadi 2.800din iz prethodnog meseca i 400 poruka iz ovog jer dodatci moraju da se aktiviraju najkasnije do 10. da bi dobio ceo iznos dodatka??
 
Lik u poslovnici mi se smeje u lice i kaze evo ja cu sad da ti aktiviram i bice u redu :lupko: a ko ce meni da nadoknadi 2.800din iz prethodnog meseca i 400 poruka iz ovog jer dodatci moraju da se aktiviraju najkasnije do 10. da bi dobio ceo iznos dodatka??
Proveri ti ponovo za koji dan da li ti je aktiviran dodatak, i spremi se da ti račun za septembar ponovo bude velik, jer će ti i pored aktiviranog i naplaćenog tarifnog dodatka naplatiti sasvim redovno i saobraćaj koji je trebao biti besplatan jer je "pokriven" aktiviranim tarifnim dodatkom :wall:
A kada ti stigne račun za septembar, negde u oktobru vrati se na moj post pa kaži da li sam bio u pravu ,)
 
Sta dobijam ja ako se zalim tacnije jel to gubljenje vremena? Taj lik u poslovnici je napisao neku zalbu navodno ali tesko da ja mogu da ocekujem nesto od toga.
 
Sta dobijam ja ako se zalim tacnije jel to gubljenje vremena? Taj lik u poslovnici je napisao neku zalbu navodno ali tesko da ja mogu da ocekujem nesto od toga.
Meni žalbe za aprilski, majski i junski račun još uvek nisu rešene.
Od njih odustati neću, jer mi se dešavalo isto kao i tebi.
Ukratko: Bio sam na profesionalnoj tarifi, i imao sam aktivirane tarifne dodatke za pozive u mreži i sms. Naplaćaivali su mi i ovce i novce, tj, i same dodatke i saobraćaj koji je trebao biti besplatan na osnovu njih. Za tri meseca zakinuli su me oko 1500 dinara. To nije mnogo, ali je stvar principa.
Raskinuo sam ugovor krajem jula, i prešao u Telenor.
U početku mi je bilo neobično što sve radi, i što je sve "normalno", pa sam svaki čas proveravao stanje.
Sada sam se opustio, i stanje proveravam svakih par dana, i apsolutno nikakvih problema nemam. Uz to sam uzeo 062 broj isti kao fiksni, a repetitor mi je na 50 metara od zgrade, i signal mi je uvek ok, dok je sa mt:s-om bilo malo problema.
Eto, stvari ipak mogu da budu normalne!
 
svetozare, oni imaju rok za rešavanje tih reklamacija, tako da... malo popričaj sa nekim iz telekoma i reci im za zakonski rok za resavanje reklamacija.. preti raskidom..
 
Poslednja izmena:
svetozare, oni imaju rok za rešavanje tih reklamacija, tako da... malo popričaj sa nekim iz telekoma i reci im za zakonski rok za resavanje reklamacija.. preti raskidom..
U pravi si što se roka za rešavanje reklamacija tiče.
Citiraću Ugovor:
13.2. Telekom Srbija će ispitati reklamaciju i obavestiti korisnika o ishodu u roku od 8 (osam) dana, a ako su potrebne složenije provere u roku od 15 (petnaest) dana od prijema prigovora.
A popričati malo sa nekim iz Telekoma je malo komplikovano, jer jedino što regularnim putem oni mogu da urade je da te zamole za još (malo) strpljenja...
A raskinom nema potrebe da pretim, jer sam se na svoju sreću spasao daljeg nerviranja krajem jula, kada i jesam raskinuo ugovor.
 
Reci im onda.. advokat, tužba, odšteta... videćeš, popričaće sa tobom.. daj im pismeno opomenu pred tužbu (za to ti ne treba advokat) i reci im da imaju rok od 8 dana da reše..
 
Vrh Dno