A jesu identicni brojevi, tipa taj koji radi nije bio uvek prepaid, a ovi drugi prelazili na postpaid nekada?^ Istog dana sam potpisao tri KT ugovora, od ta tri jedan ne moram nijednom da dopunjem, uvek radi FD, dok ova druga dva dopunjem povremeno, kada vidim da FD ne radi. Pošto beležim datume, vidim da obično gase FD na 3 meseca, ali ima i izuzetaka.
Meni je lakse sa postpaid broja Ili SMS dopuna, posto imam registrovan mPIN.Alfa, lepo si odgovorio na pitanje sa FD dopunom, da bi radila mora na oba broja da bude aktivna, na broju sa kojeg se dopunjava i na broju na koji se dopunjava. Ako se dobije poruka da na nekom od ovih brojeva nije aktivna FD usluga, mora da se izvrši standardna dopuna (najlakše karticom dopuna), i pozove 789 da napišu nalog, što, napisao sam, traje nekoliko dana za aktivaciju FD na broju.
Dva su od starta uzeti kao KT, ali vizuelno nisu iz iste serije bili, jedan KT stariji (iz vremena "066 i tačka"), drugi KT noviji, i treći KT sa postpejda. Taj kojem uvek radi FD je noviji KT.A jesu identicni brojevi, tipa taj koji radi nije bio uvek prepaid, a ovi drugi prelazili na postpaid nekada?
Naravno, kako kome odgovara!Meni je lakse sa postpaid broja Ili SMS dopuna, posto imam registrovan mPIN.
Ovaj poslednji što nije hteo da napiše rekao je "svi razgovori se snimaju i preslušavaju, ne smem da uradim nešto suprotno proceduri". Možda zaista negde u nekom prastarom dokumentu stoji da je validna samo dopuna sa kioska, jer su mi to više puta različiti rekli. U stvarnosti je svejedno koja vrsta dopune se koristi. Slažem se, možete da insistirate da napiše nalog, ili pozovete ponovo i dobijete drugog operatera.Ako kazu u CC-u da mora ovo ili ono, samo im kazite da napisu nalog, jer vi to trazite, nije na njima da misle i odlucuju, a pogotovu sto iz iskustva znamo da nisu u pravu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari