^ Istog dana sam potpisao tri KT ugovora, od ta tri jedan ne moram nijednom da dopunjem, uvek radi FD, dok ova druga dva dopunjem povremeno, kada vidim da FD ne radi. Pošto beležim datume, vidim da obično gase FD na 3 meseca, ali ima i izuzetaka.
Alfa, lepo si odgovorio na pitanje sa FD dopunom, da bi radila mora na
oba broja da bude aktivna,
na broju sa kojeg se dopunjava i na broju na koji se dopunjava. Ako se dobije poruka da na nekom od ovih brojeva nije aktivna FD usluga, mora da se izvrši standardna dopuna (najlakše karticom dopuna), i pozove 789 da napišu nalog, što, napisao sam, traje nekoliko dana za aktivaciju FD na broju. Nekad stigne SMS da je FD usluga aktivna, a nekad ne stigne. Baš su haos.
Korisnički servis i dalje sucks za mnoge stvari, jer operateri samo pišu naloge, umesto da su unapredili da mogu sami jednostavne sistemske stvari da promene kada vide da su se stekli uslovi (npr. vidi se uplata kredita). Ali ne, za sve nalog, pa čekanje, pa druga služba koja rešava...
Inače, korisnički poslednjih 5 godina zvao sam 2-3 puta, kad baš moram, i kad sam zvao da mi uključe FD, našao se operater koji nije hteo da napiše nalog jer dopuna nije bila iz kioska, jer, "po proceduri mora baš takva dopuna", ne može postpejd, ne može karticom, ne može sa fiksnog. Naravno da može, al' eto, on je terao po svome. Iskuliram ga, pozovem ponovo, javi se riba i kaže: "zar vam kolega maločas nije sve rekao?", haha, propade mi pokušaj, pa sam lepo pozvao ujutru i naravno da su prihvatili dopunu sa kartice da napišu nalog.
Odužio sam, al' bar naveo sve što me nervira... I što sve i vama može da se dogodi.
