Šta je novo?

[MTS] Kontrola troskova

Ja sam upravo prebacio. Radi mi

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Деси се повремено да закаже та услуга са припејд броја, ја сам решавао тако што на трафици уплатим 200 кинте али мислим да сам бар једном морао да одем у пословницу јер би се све одужило.
 
Pise da li je do broja SA koga se salje ili NA koji se salje:
- "Ova usluga vam nije omogucena" = broj sa koga se salje ne moze da posalje dopunu
- "Broju nije omogucena dopuna" (tako nesto, nije bas ta poruka) = broj, na koji zelis dopuniti, ne moze da primi dopunu, ali broj sa koga saljes onda sigurno moze dopuniti (inace bi prva poruka izasla).

Ako izadje prva poruka, ne znaci da broj moze primiti, jer se ne proverava uospte primaoc, ako posiljalac ne moze da salje.
 
Kaze mi da mi usluga nije omogucena. Sto je cudno jer sam vise puta slao friendly dopune. Uplaticu kredit pa cu pokusati ponovo.
 
Na 3 meseca moras uplacivati kredit na taj broj da bi ostala omogucena.
Mada bi i sam kredit nestao da nisi 3 meseca dopunjavao ;)
Ali ako setas medju KT brojevima, onda vazi ovo prvo, nema veze i da si juce dopunio - samo obicne dopune (trafika, platna kartica, sa postpaid broja i preko fixnog, ne i friendly/express dopune!) vaze. Dakle, samo dopune koje i produzavaju trajanje kartice.
 
^ I najvažnije od svega - kad dopunis broj *moraš* pozvatii 789 da ti na tom broju uključe Friendly dopunu (napišu nalog). To traje 3-5 dana. Ne šalim se.

I nije više 3,već 2 meseca. Zvanično.
 
Ufff, od kada je 2?

+1 za poziv.
 
^ Već neko vreme. Beležim kad dopunim i nije uvek na 2 meseca, skoro uvek na 3 a nekad na 6. Jedan broj nikad ne moram da dopunim. Vrlo arbitrarno.
 
To neki bas stari brojevi ne moraju, ne znam za novije da moze.
 
^ Istog dana sam potpisao tri KT ugovora, od ta tri jedan ne moram nijednom da dopunjem, uvek radi FD, dok ova druga dva dopunjem povremeno, kada vidim da FD ne radi. Pošto beležim datume, vidim da obično gase FD na 3 meseca, ali ima i izuzetaka.

Alfa, lepo si odgovorio na pitanje sa FD dopunom, da bi radila mora na oba broja da bude aktivna, na broju sa kojeg se dopunjava i na broju na koji se dopunjava. Ako se dobije poruka da na nekom od ovih brojeva nije aktivna FD usluga, mora da se izvrši standardna dopuna (najlakše karticom dopuna), i pozove 789 da napišu nalog, što, napisao sam, traje nekoliko dana za aktivaciju FD na broju. Nekad stigne SMS da je FD usluga aktivna, a nekad ne stigne. Baš su haos.

Korisnički servis i dalje sucks za mnoge stvari, jer operateri samo pišu naloge, umesto da su unapredili da mogu sami jednostavne sistemske stvari da promene kada vide da su se stekli uslovi (npr. vidi se uplata kredita). Ali ne, za sve nalog, pa čekanje, pa druga služba koja rešava...

Inače, korisnički poslednjih 5 godina zvao sam 2-3 puta, kad baš moram, i kad sam zvao da mi uključe FD, našao se operater koji nije hteo da napiše nalog jer dopuna nije bila iz kioska, jer, "po proceduri mora baš takva dopuna", ne može postpejd, ne može karticom, ne može sa fiksnog. Naravno da može, al' eto, on je terao po svome. Iskuliram ga, pozovem ponovo, javi se riba i kaže: "zar vam kolega maločas nije sve rekao?", haha, propade mi pokušaj, pa sam lepo pozvao ujutru i naravno da su prihvatili dopunu sa kartice da napišu nalog.

Odužio sam, al' bar naveo sve što me nervira... I što sve i vama može da se dogodi. :D
 
^ Istog dana sam potpisao tri KT ugovora, od ta tri jedan ne moram nijednom da dopunjem, uvek radi FD, dok ova druga dva dopunjem povremeno, kada vidim da FD ne radi. Pošto beležim datume, vidim da obično gase FD na 3 meseca, ali ima i izuzetaka.
A jesu identicni brojevi, tipa taj koji radi nije bio uvek prepaid, a ovi drugi prelazili na postpaid nekada?

Alfa, lepo si odgovorio na pitanje sa FD dopunom, da bi radila mora na oba broja da bude aktivna, na broju sa kojeg se dopunjava i na broju na koji se dopunjava. Ako se dobije poruka da na nekom od ovih brojeva nije aktivna FD usluga, mora da se izvrši standardna dopuna (najlakše karticom dopuna), i pozove 789 da napišu nalog, što, napisao sam, traje nekoliko dana za aktivaciju FD na broju.
Meni je lakse sa postpaid broja ;) Ili SMS dopuna, posto imam registrovan mPIN.
BTW, skoro uvek cete dobiti onaj SMS "Vas zahtev je prvobitnim zezanjem korisnika smatram neosnovanim", ignorisite ako stigne :)

Ako kazu u CC-u da mora ovo ili ono, samo im kazite da napisu nalog, jer vi to trazite, nije na njima da misle i odlucuju, a pogotovu sto iz iskustva znamo da nisu u pravu ;)
 
A jesu identicni brojevi, tipa taj koji radi nije bio uvek prepaid, a ovi drugi prelazili na postpaid nekada?
Dva su od starta uzeti kao KT, ali vizuelno nisu iz iste serije bili, jedan KT stariji (iz vremena "066 i tačka"), drugi KT noviji, i treći KT sa postpejda. Taj kojem uvek radi FD je noviji KT.

Meni je lakse sa postpaid broja ;) Ili SMS dopuna, posto imam registrovan mPIN.
Naravno, kako kome odgovara! ;)
Ako kazu u CC-u da mora ovo ili ono, samo im kazite da napisu nalog, jer vi to trazite, nije na njima da misle i odlucuju, a pogotovu sto iz iskustva znamo da nisu u pravu ;)
Ovaj poslednji što nije hteo da napiše rekao je "svi razgovori se snimaju i preslušavaju, ne smem da uradim nešto suprotno proceduri". Možda zaista negde u nekom prastarom dokumentu stoji da je validna samo dopuna sa kioska, jer su mi to više puta različiti rekli. U stvarnosti je svejedno koja vrsta dopune se koristi. Slažem se, možete da insistirate da napiše nalog, ili pozovete ponovo i dobijete drugog operatera. ;)
 
Jes, cu trosim 10.17 dinara opet :D Da nije ovih 17 para, razmislio bi :)
 
Мени је остао један КТ и траје до лета, нисам сигуран да ћу да га продужим уз ове услове. Никада га нисам допуњавао а почетком сваког месеца пустим неколико ФФ на припејд. Већи ми је проблем да не заборавим да допуним те припејд картице па ми је пре мало више од месец дана пропало 4-5к јер сам заборавио да проверим када мора да се допуни и буквално закаснио пар дана. Што није ништа у односу на некадашњу вип акцију коју сам себи укинуо погрешним избором код преслушавања понуда ... и остао без 95к кредита. Срећа па су ионако тотално укинули ту промоцију који месец касније.
 
Stigao odgovor od ratel-a

mts je kao " objasnio " kako se troši internet(po stavkama , prvo ovo , pa ono i sl. ) i kao sve je i redu.
Radi nastavka saradnje odlučili da mi vrate neiskorišćenja 4,2 MB
Kakvi slepci .

I naravno da su slagali opet,nema ta 4,2 MB

Opet se desilo isto , ostala 2 MB , pojeo bonus kredit ali ostalo 16,72 i počeo da jede dopunjeni.
Prošli put je pojeo sav kredit a sada ostalo na jednom 16,72 a na drugom 1303,13.

A tarifiranje na 1kb

Prevaranti :smash:
 
Kada se obnavlja KT2000 ugovor na 2 god, koja je najbolja strategija da se dobije neka pretplata džabe i koje je vaše iskustvo, koliko se max može dobiti?

Ja sam pre 2 god dobio jednu pretplatu džabe. Možda može i više od toga? ;)
 
Ti si jedini pomenuo pretplate KTa za dinar, tako da... sam si :D
 
Haha, nisam ni očekivao ništa, znam da je KT pušten niz vodu. Sami su mi dali po jednu pretplatu džabe pri obnavljanju, ugovori su bili na KT500 (al sam prešao na KT2000), ništa nisam tražio. Ovog leta treba obnoviti. ;)
 
Није сам, мени су обећали у преговорима ваљда три претплате по динар за прелазак са кт1000 на кт2000 и телефон уз то, после ме испалили и на крају "дали" месец по динар. Нема везе, ионако ће све претплате да им се враћају у круг. ;)
Мени крајем лета истиче ова кт2000 али нисам сигуран да ћу да наставим, мали попуст а прича подразумева један постпејд вишка па нема неке вајде. :(
 
Za tebe se secam da je bilo neke kerefeke, pa nisam hteo da pominjem :)
 
Имам резерни број коме истиче уговорна обавеза кт500. Шта се дешава ако не закључим нови уговор? Колика је цена да наставим без уговора док не одлучим шта и како даље? Са уговором је 400 дин месечно.
 
Pa isto kao da nemas ugovor.

Prelazak sa JT na postpaid i obratno mira u poslovnici zbog promene kartice.
 
^ Drugim rečima, mesečna pretplata kada istekne UO biće 500din.
 
Имам један број на контроли трошкова коме истиче уговор 03.05.Желео бих да тај број пребацим на пре паид. Када је најбоље то урадити, да ли ће ми и колико рачунати кредит за мај, ако пребацим број на препаид ове седмице и да ли је то могуће пре истека уговора?
Поздрав
 
^bice ti naplcen i maj, verovatno po punoj ceni, kao "penal za raskid" (za KT je isto 12 duzinskih meseci ugovor, ali ti izadje 13 kalendarskih, jer se on naplacuje ceo, koriscen jedan ili 31 dan).

Najbolje 4.5. da ga prebacis na prepaid. Mada vec 1.5. mozes bez razlike, jer ce maj svejedno biti naplacen. Ako raskines aprila, nema nista od kredita za maj.
 
Већином сам разумео али оно што нисам је, да ли могу да ми наплате мај ако ја сутра пређем на препаид?(Мислим на последњу реченицу).
 
Poslednja izmena:
Da, naplatice ti maj, sigurno. Kako god radio.
 
Захваљујем се на одговорима.
 
FYI, predlazem da nove ugovore ne planirate, moguce da ce sve zgodne stvari KTa biti uskoro onemogucene (ne za mesec-dva, ali taman da cak i godisnja UO ne bude isplativa).
Ko razume, shvatice, ko nije siguran slobodno neka racuna da njega ne pogadja :)
 
Nazad
Vrh Dno