Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@markokostic75
Pa da, napisao sam kako sam dobio 24x50% ali nije kao ranije gde je bilo dovoljno samo zatražiti idp i zovu u roku od par dana i nude 24x50%
 
I mene je to zanimalo (fiksni + tv), pa su mi na prvu ponudili 6 meseci po 50%, ostalo po punoj ceni. Čekam septembar možda bude nešto bolja ponuda...
 
Ja na zalost nisam useo da izboksujem 24 x 50%, nakon provog razgovora sa operaterom na 011/4001000 data su mi 3 meseca po 50% za produzenje ugovora za BOX3 a posle i na 064/733 nako cega sam dobio jos dodatnih 7 meseci po 50% ja sam im se zahvalio na saradnji. Trenutno Orion telekom nudi 4 meseca po 1 din a ostalih 20meseci po ~2600 din za supersonic ili ~2800 dinara za hypersonic duo paket (internet + tv) sto sam operaterima u kol centru i centru za zadrzavanje korisnika predocio, tako da MTS dovidjenja
 
Izvinjavam se na pitanju koje ću postaviti jer znam da je više puta pisano, ali ne sećam se sa sigurnošću odgovora. Kada tražim idp broj moram li to učiniti u poslovnici ili može telefonom? Takođe, šta da navedem kao razlog prelaska?
hvala unapred 🙂
 
Родитељима је истекао уговор за Бокс 4 плави прије неколико дана. Прекјуче нешто после 17ч сам отишао у пословницу МТС-а да бих тражио издавање ИДП броја (имам овлашћење за све послове у вези са тим), са намјером да изблефирам прелазак у Јетел и добијем најбољу могућу понуду када ме позову. Изненадила ме нова процедура у вези са издавањем кода (баш оно што су спомињали и други овде на десетак претходних страна, јер сам тек данас ишчитао све што нисам стигао у протеклом периоду), а то је да се више не подноси захтјев за издавање ИДП-а лично у пословници МТС-а, него се обрати оператору код кога би корисник да пређе, па он кроз свој систем подноси захтјев Телекому... Питао сам да ли су сигурни у то да не може издавање на лични захтјев, службеница у пословници није била сасвим сигурна па је позвала другу колегиницу која је рекла да је то по новој процедури коју имају већ неких мјесец дана и то је то. Прошетао сам се до Јетела и објаснио шта желим, ту се већ нико није колебао него су одмах приступили уносу података у систем (питају за личне податке носиоца уговора, адресу на којој је услуга, за жељени пакет приликом преласка код њих итд.).

Јуче ујутру, нешто после 11ч сам примио позив Телекомове службе (18 сати након подношења захтјева у Јетелу) у којој ми је понуђено 24 мјесеца по 50% попуста уколико пређемо на већи пакет, у нашем случају Бокс 4 бели, или 18 мјесеци 50% попуста уколико задржимо постојећи или се спустимо на нижи пакет. Рекао сам да нисам задовољан са понуђених 18 мјесеци попуста за задржавање на истом пакету и да ми дају времена да размислим, па да ме позову сутрадан.
Данас су звали поново (иста службеница), питао сам да ли се нешто промијенило од јуче, може ли 24 мјесеца за задржавање истог пакета, рекла је да не може и да је то то, захвалио сам на позиву и рекао да ћу доћи да вратим опрему, те да обавијесте и Јетел (у који свакако нисам имао намјеру да прелазим) да сам одустао од захтјева. Љубазно је захвалила на сарадњи и то је то, завршили смо разговор.

Ми прелазимо у А1, добили смо 12 регуларних + додатних 3 мјесеца по 1 динар (уз неки friends and family код који имају њихови запослени), а преосталих 9 по цијени изабраног пакета.

Све у свему, расписах се да бих потврдио оно што ових дана углавном интересује највећи број људи овде, а то је ово болдовано и подвучено горе у тексту:
1) захтјев за ИДП се дефинитивно више не издаје на лични захтјев у њиховим пословницама, то им је најновија процедура
2) да, и даље дају понуду од 24 мјесеца са 50% попуста на оптици, сигурно за прелазак на већи пакет (нудили су и другима који су то овде објавили), а могуће и некоме за задржавање истих пакета, али тешко да ћемо сами утврдити да ли је то до неке њихове селекције, самог оператера који позива или нечег трећег...
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se na pitanju koje ću postaviti jer znam da je više puta pisano, ali ne sećam se sa sigurnošću odgovora. Kada tražim idp broj moram li to učiniti u poslovnici ili može telefonom? Takođe, šta da navedem kao razlog prelaska?
hvala unapred 🙂

Više ne moraš da tražiš IDP broj već samo ideš kod operatora kod koga želiš da pređeš i oni dalje to regulišu, a onda bi ovi iz MTS-a trebali da te pozovu sa boljom ponudom, uglavnom.
 
… dakle, ista-slična procedura kao pri prenosu mob. broja kod drugog operatera…
 
Poslednja izmena:
… samo htedoh da kažem da je nešto na šta smo se navikli, da se ljudi ne ustručavaju i da provereno funkcikniše…
 
Nazad
Vrh Dno