Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Vezano za pretplatu. Vraćaju, za divno čudo, napišem prigovor za više uplaćeno 1000din za prethodni mesec i posle jedno 10 dana javljaju se telefonom, našli pretplatu od 2600 iz više prethodnih meseci. Kroz zadnji racun proknjizise sve kroz avans. Samo treba da se vodi evidencija jer im sistem ne detektuje automatski, jer to je napredni Telekom 😀
Au, tolika preplata da se nakupi! Oni zvanično ne preknjižavaju višak automatski, pominjao sam to nekoliko puta, ali uvek su se javljali neki kojima je račun umanjen za preplatu, tako da ima različitih iskustava sa tim. Nije, inače, preknjižavanje jedina opcija, može da im se traži i isplata na tekući rečun, makar u slučaju kad je razlog preplate storniran račun.

Uz obrazlozenje da sam obavesten sms-om o poskupljenju...
Kažu li makar kad su ti poslali SMS? Svakako moraju da imaju tačnu evidenciju o tome. Svima su slali 9. decembra uz iznos prethodnog računa, a ti onda prethodni račun nisi ni imao ako si tek u decembru potpisao ugovor.
 
Da kazu da su poslali 9. decembra...

A nisu, proveravao sam sms... ne brisem ih nikada... ne samo od njih nego generalno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250312_235605_Messages.jpg
    Screenshot_20250312_235605_Messages.jpg
    121 KB · Pregleda: 103
Naravno da je džukački, ali mene ne bi trebalo to nešto preterano da zanima jer ni u jednom delu ugovora koji sam potpisao ne piše da oni mogu da menjaju cene kad i kako im se hoće. Na osnovu čega mi je baš račun uvećan za 450 a ne recimo 300 dinara? I ajd neko da mi objasni zašto je nekim ljudim korigovan račun i rečeno im je da će plaćati po starim cenama do kraja ugovorne obaveze a meni nije naprimer, jel to poskupljenje selektivno možda ili šta? I nije da su se žalili pre najave poskupljene nego od ovog zadnjeg računa
Verovatno moze da se ovo nadje na internetu i dalje, pre 3-4 godine je Nis ekspres kaznjen velikim iznosom za nezakonitu naplatu ulazak na glavnu autobusku stanicu u Nisu. Uz kartu je bilo besplatno ili je to bio neki manji iznos, dok je ako neko samo zeli da nekoga isprati ili doceka morao da plati 250 ili 350 dinara. Ko je znao, mogao je da udje u autobus i plati kartu 80 dinara i tako se odveze po nizoj ceni do glavne autobuske stanice. Tako su terali 3-4 godine i onda su bili kaznjeni. Ima vise objava o tome, verovatno lako moze da se nadje sta su pisale neke novine o tome, npr JuzneVesti, NiskeVesti i slicno.
 
A nisu, proveravao sam sms...
Dobio si generički odgovor, koji su već neki kačili, npr. ovde. Ako ti ništa nisu poslali, s tim argumentom sad treba da izađeš pred njih. Sklopom okolnosti, baš danas je ovde, u temi posvećenoj MTS-ovom postpejdu, postavljem primer gde su odobrili staru cenu za dva broja za koja su priznali da poruka nije poslata. U svakom slučaju, cenim da ćeš uspeti to da rešiš.
 
Kod mene se tek sad videlo prvi put u martu poskupljenje...

Imam plavi boks 50 % 24 m potpisan ugovor u decembru...

I sad mi je stigla puna cena i prva reklamacija odbijena... Poskupljenje sa 3600 din na 5900 din

Uz obrazlozenje da sam obavesten sms-om o poskupljenju...
Stani, ti imaš popust 24x50%, još potpisan u decembru (kada su već bile nove cene na snazi za nove ugovore) i stiglo ti 5900din za box4 plavi?
To definitivno nije u redu jer po novim cenama bi trebalo da je oko 3500 u zavisnosti od e-računa
 
Joj, ja tek sad shvatam šta se desilo. Istina, aktuelna ponuda je ista kao decembarska, njemu nije ni imalo šta da poskupi. Samo mu je iz nekog razloga ukinut popust od 50%, što je još jednostavniji slučaj za rešavanje. Ali onda tek poruka kojom su mu odbili prigovor nema veze s vezom. To me je zbunilo, pišu kao da mu je u januaru nešto stvarno promenjeno... 🤦‍♂️
 
Meni je prvi put uvećan račun za jedno 150 din došao u novembru pa sam se žalio na njega jer su mi naplatili još jedan dodatni nepostojeći risiver, žalba je uvažena i račun je ispravljen tj vraćen na staru cenu tj 2050 din. U januaru mi dolazi račun za 300 dinara veći, napominjem da mi nikakav sms ili mail o poskupljenju nije stigao, neki kažu pisalo je na njihovom sajtu, e pa ja baš nisam u obavezi da blejim na njihovom sajtu 24/7 i čitam o eventualnim poskupljenjima... Elem žalim se i na taj račun i oni ga umanje za 150 dinara znači sad 2150 din, da bi mi račun sa februar došao uvećan za 450 dinara tj 2500 din. Ako je za januar kako neki kažu obračunato samo pola poskupljenja kako to da mi je za februar došla cifra od 2500 din? Nema nikakve logike i to samo pokazuje da i oni ne znaju gde biju
 
koristim internet i tv supernova, neki srednji paket. godinama nemam ugovornu obavezu. na početku su me smarali i onda dugo niko nije zvao. plaćam 4199 din. imam i fiksni telefon i tri mobilna broja na moje ime. mobilni su pod ugovornom obavezom, prošle godine me zvali i spustili cenu i nekako ubedili. telefone naravno plaćam odvojeno od onih 4199 din. pre dva dana me probudila devojka iz mts prodaje i moram da priznam da je nisam sve razumeo, nešto je nabrajala šta sve imam i ponudila prelazak na optiku i ugovornu obavezu 24 meseca, sve vreme NULA DINARA. ja je otero u pm zbog nenajavljenog poskupljenja na mobilni i da je to bezobrazluk i da im ništa ne verujem. ali 0 dinara, ponavlja ona, i obavestili smo vas, i što se niste žalili, ostala bi vam ista cena... sad je kasno, kaže. sinoć odem do poslovnice, oni naravno o poskupljenju pričaju istu priču, znaju napamet poruku kojom su me obavestili i u kojoj zapravo ništa ne piše o poskupljenju. ispričam im da su me zvali i ponudili besplatne dve godine internet i tv, tu su se zgledale. nisu čule da je nekom to ponuđeno i da odmah sutra zovem i prihvatim. jesam li postao toliki paranoik da im ne verujem ni kad nešto džabe nude? razmišljam, gde mogu da me *****u. dal da zovem sutra onaj broj da vidim o čemu se radi?
 
Nema nikakve logike i to samo pokazuje da i oni ne znaju gde biju
Evo, prošao sam kroz tvoje prethodne poruke. Ti si konkretno na "skrivenom" paketu BOX 3 (Fiksni + Net 10 + TV), koji po ceni i sadržaju odgovara aktuelnom paketu BOX S, ali pretpostavljam da kod tebe iz nekog razloga nema tehničkih mogućnosti za brzinu 20 Mbps, pa ti zato pišu 10 Mbps. Aktuelna cena tog paketa sa ugovornom obavezom je 4699, odnosno taman 2349,5 sa 50% popusta, koliko ti je stiglo na poslednjem računu. Stara cena bila je 3799, kako si i pomenuo u jednoj od starijih poruka, ali ne znam po kom principu si dosad plaćao 2050 dinara, jer je to 150 dinara veće od 50%, a tvrdiš da nemaš dodatni STB. Sve i da zanemarimo to, suština je da ti je najskorijih februarskih 2349,5 din pravilno obračunato za ceo mesec po novoj ceni, dok ti je januar pola-pola, pa je otud između stare i nove cene.

E, sad, kako je došlo do toga... Više puta je ponovljena priča u prethodna tri meseca, ali ne košta da ponovim još jednom ukratko. Trebalo bi da ti MTS svakog meseca šalje SMS u kom ti navodi iznos tvog računa za prethodni mesec, tekući račun na koji možeš da ga uplatiš, poziv na broj i link za onlajn plaćanje. Ta poruka je konkretno u decembru izgledala ovako. Njome su korisnike uputili tačno mesec unapred (mada su mnogi migrirani nekoliko dana kasnije) na to da će doći do određenih promena, uz link na kom se može naći više detalja. Naravno, obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Sad je već prilično kasno za one kojima je poruka stigla, ali ako tebi stvarno nije, imaš argument.

Što se tiče ostalog što si pisao...

Ni u jednom redu teksta ugovora ne piše da mogu da mi menjaju cenu u toku ugovorne obaveze, pa otkud sad povećanje od 450 din. Onda bolje odma da mi roknu da plaćam 5000 mecečno i ćao zdravo
ni u jednom delu ugovora koji sam potpisao ne piše da oni mogu da menjaju cene kad i kako im se hoće. Na osnovu čega mi je baš račun uvećan za 450 a ne recimo 300 dinara?
Ne znam kakav je tvoj ugovor, ali trebalo bi da piše nešto poput sledećeg: Korisnik je saglasan da Telekom ima pravo da menja cenovnik svojih usluga, uključujući cene korišćenja Box paketa, kao i Usluga Box paketa iz Ugovora, druge uslove pružanja usluga iz Ugovora, odnosno Opšte uslove za pružanje usluga Telekoma, pri čemu je Telekom dužan da o tim promenama obavesti Korisnika mesec dana unapred, objavljivanjem izmena na web sajtu Telekoma www.telekom.rs, kao i u poslovnicama i na drugim prodajnim mestima Telekoma. Pored toga, obaveštenje se dostavlja poštom uz mesečni račun, SMS ili email porukom. Ovo je, naglašavam, iz nekog baš starog ugovora, pa možda sad piše drugačije ili uopšte ne, ali svakako je zakonski moguće. Naravno, da bi promena bila regularna, mora da bude opravdana, tj. u skladu sa povećanjem stvarnih troškova poslovanja, tako da ne bi mogli baš najednom da svima dupliraju račune, ali sitnija poskupljenja su svakako zakonski prihvatljiva.

I ajd neko da mi objasni zašto je nekim ljudim korigovan račun i rečeno im je da će plaćati po starim cenama do kraja ugovorne obaveze a meni nije naprimer, jel to poskupljenje selektivno možda ili šta? I nije da su se žalili pre najave poskupljene nego od ovog zadnjeg računa
Za ovo si u pravu, nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu. Razumem da si besan, ali malo si požurio sa pisanjem RATEL-u, pre nego što si uspeo da shvatiš šta se tačno desilo, mada u tome ti dosad očigledno nisu pomogli ni ovi iz MTS-a, a sklopom okolnosti ni mi sa foruma.

sve vreme NULA DINARA
Čini se kao da su ti nudili besplatan internet uz fiksni, odnosno BOX 2 po ceni fiksnog tokom cele ugovorne obaveze. Čuo sam već da su tako zvali starije komšije koje imaju baš kombinaciju MTS-ovog fiksnog i Supernova TV. Istim povodom ih je zvala i Supernova sa ponudom da uzmu Super PLAN 2 po ceni televizije.
 
Poslednja izmena:
Evo, prošao sam kroz tvoje prethodne poruke. Ti si konkretno na "skrivenom" paketu BOX 3 (Fiksni + Net 10 + TV), koji po ceni i sadržaju odgovara aktuelnom paketu BOX S, ali pretpostavljam da kod tebe iz nekog razloga nema tehničkih mogućnosti za brzinu 20 Mbps, pa ti zato pišu 10 Mbps. Aktuelna cena tog paketa sa ugovornom obavezom je 4699, odnosno taman 2349,5 sa 50% popusta, koliko ti je stiglo na poslednjem računu. Stara cena bila je 3799, kako si i pomenuo u jednoj od starijih poruka, ali ne znam po kom principu si dosad plaćao 2050 dinara, jer je to 150 dinara veće od 50%, a tvrdiš da nemaš dodatni STB. Sve i da zanemarimo to, suština je da ti je najskorijih februarskih 2349,5 din pravilno obračunato za ceo mesec po novoj ceni, dok ti je januar pola-pola, pa je otud između stare i nove cene.

E, sad, kako je došlo do toga... Više puta je ponovljena priča u prethodna tri meseca, ali ne košta da ponovim još jednom ukratko. Trebalo bi da ti MTS svakog meseca šalje SMS u kom ti navodi iznos tvog računa za prethodni mesec, tekući račun na koji možeš da ga uplatiš, poziv na broj i link za onlajn plaćanje. Ta poruka je konkretno u decembru izgledala ovako. Njome su korisnike uputili tačno mesec unapred (mada su mnogi migrirani nekoliko dana kasnije) na to da će doći do određenih promena, uz link na kom se može naći više detalja. Naravno, obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Sad je već prilično kasno za one kojima je poruka stigla, ali ako tebi stvarno nije, imaš argument.

Što se tiče ostalog što si pisao...



Ne znam kakav je tvoj ugovor, ali trebalo bi da piše nešto poput sledećeg: Korisnik je saglasan da Telekom ima pravo da menja cenovnik svojih usluga, uključujući cene korišćenja Box paketa, kao i Usluga Box paketa iz Ugovora, druge uslove pružanja usluga iz Ugovora, odnosno Opšte uslove za pružanje usluga Telekoma, pri čemu je Telekom dužan da o tim promenama obavesti Korisnika mesec dana unapred, objavljivanjem izmena na web sajtu Telekoma www.telekom.rs, kao i u poslovnicama i na drugim prodajnim mestima Telekoma. Pored toga, obaveštenje se dostavlja poštom uz mesečni račun, SMS ili email porukom. Ovo je, naglašavam, iz nekog baš starog ugovora, pa možda sad piše drugačije ili uopšte ne, ali svakako je zakonski moguće. Naravno, da bi promena bila regularna, mora da bude opravdana, tj. u skladu sa povećanjem stvarnih troškova poslovanja, tako da ne bi mogli baš najednom da svima dupliraju račune, ali sitnija poskupljenja su svakako zakonski prihvatljiva.


Za ovo si u pravu, nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu. Razumem da si besan, ali malo si požurio sa pisanjem RATEL-u, pre nego što si uspeo da shvatiš šta se tačno desilo, mada u tome ti dosad očigledno nisu pomogli ni ovi iz MTS-a, a sklopom okolnosti ni mi sa foruma.


Čini se kao da su ti nudili besplatan internet uz fiksni, odnosno BOX 2 po ceni fiksnog tokom cele ugovorne obaveze. Čuo sam već da su tako zvali starije komšije koje imaju baš kombinaciju MTS-ovog fiksnog i Supernova TV. Istim povodom ih je zvala i Supernova sa ponudom da uzmu Super PLAN 2 po ceni televizije.
Ja sam potpisao box 3 po ceni od 1900 din + dodatni risiver koji plaćam 150 din i to mu dođe 2050 din, za onaj primer kad sam se žalio za još plus jedan fantomski risiver račun je korigovan... A februarski račun mi je došao 2500 din a ne 2390 kao što si ti izračunao, tako opet ne vidim nikakvu logiku. Sms-ovi za račune mi nikada nisu ni stizali otkako sam potpisao ugovor, i u njemu nigde ne piše da mogu da menjaju cenu, samo nešto oko penala ako raskinem ugovor.
 
Ja sam potpisao box 3 po ceni od 1900 din + dodatni risiver koji plaćam 150 din i to mu dođe 2050 din, za onaj primer kad sam se žalio za još plus jedan fantomski risiver račun je korigovan... A februarski račun mi je došao 2500 din a ne 2390 kao što si ti izračunao, tako opet ne vidim nikakvu logiku.
Naknada za paket ti je 2349,5 (ne 2390), što si i sam potvrdio skrinšotom sa tim iznosom koji si postavio na ovoj temi prošle sedmice. Ja sam ti samo objasnio kako je došlo do toga. Kad se sabere sa 150 za dodatni STB, ukupan račun ti je 2499,5. Pošto stvarno imaš jedan dodatni STB, onda je sve u skladu sa očekivanjima. Tebi je, dakle, ugovor takav da prvih 16 meseci ugovorne obaveze plaćaš 50% cene paketa, a preostalih 8 punu cenu. Ta puna cena jeste bila 3799 dinara u trenutku potpisivanja ugovora (samim tim je polovina ugrubo 1900, pa još 150 za dodatni STB, i to je 2050 ukupno, kako i navodiš), ali je nažalost podložna promeni, do koje je i došlo, i sada je ona 4699 (samim tim je polovina 2349,5, što uz 150 za dodatni STB daje 2499,5).

Sms-ovi za račune mi nikada nisu ni stizali otkako sam potpisao ugovor, i u njemu nigde ne piše da mogu da menjaju cenu, samo nešto oko penala ako raskinem ugovor.
To je onda definitivno dobra vest za tebe, jer će lako utvrditi da te nisu obavestili. Šta god da tačno piše u ugovoru (nemam pri ruci neki noviji od citiranog), imaju pravo da menjaju, to je opšta stvar. Isto rade i ostali operateri (SBB, Yettel, A1), teško ćeš to izbeći. Međutim, moraju da te lično obaveste makar jedan mesec unapred pisanim putem (ilit na trajnom nosaču zapisa, tehnički rečeno: račun, SMS, mejl...) i da o tome vode evidenciju, a ti za to vreme imaš fore da se žališ i raskineš ugovor bez penala. Ako te nisu obavestili, to pada u vodu, i to ti je upravo glavni i jedini argument u celoj priči. Da su te obavestili, onda bi mogli da te odbiju i primoraju da se žališ RATEL-u, a da od toga potencijalno ništa ne bude, ali ovako si sigurniji.

Odavno na eračunu i neke korigovane račune su poslali poštom 😃 Potpuno nelogično, nepraktično i sporije, ali u skladu sa njihovom generalnom logikom 😃
Na kraju je i to bolje nego šta se meni jednom desilo: u večernjim satima stigao korigovani račun (istovremeno se pojavio u aplikaciji i poslat na mejl) sa današnjim datumom dospeća. Znači dali su mi rok za uplatu od nekoliko sati. :ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Naknada za paket ti je 2349,5 (ne 2390), što si i sam potvrdio skrinšotom sa tim iznosom koji si postavio na ovoj temi prošle sedmice. Ja sam ti samo objasnio kako je došlo do toga. Kad se sabere sa 150 za dodatni STB, ukupan račun ti je 2499,5. Pošto stvarno imaš jedan dodatni STB, onda je sve u skladu sa očekivanjima. Tebi je, dakle, ugovor takav da prvih 16 meseci ugovorne obaveze plaćaš 50% cene paketa, a preostalih 8 punu cenu. Ta puna cena jeste bila 3799 dinara u trenutku potpisivanja ugovora (samim tim je polovina ugrubo 1900, pa još 150 za dodatni STB, i to je 2050 ukupno, kako i navodiš), ali je nažalost podložna promeni, do koje je i došlo, i sada je ona 4699 (samim tim je polovina 2349,5, što uz 150 za dodatni STB daje 2499,5).
Da, sve si u pravu očigledno, nego dok ja pohvatam sve njihove računice totalno se pogubim... ***a ja sam poslao žalbu ratelu i opet mts-u pa ako prođe prođe. Ova cena od 2050 za box 3 paket mi je bila sasvim korektna s obzirom da imam mogućnosti za samo 10mbps, al sad kad vidim da možda moram da plaćam skoro 5000 8 meseci ima da se šlogiram, to mi dođe ko moje pola struje u zimskom periodu...
 
Nije svakako strašno što si pisao RATEL-u, nego eto, bez veze si se cimao, a oni će ti ko zna kad i kako odgovoriti. Nije loše ni što si opet pisao MTS-u, samo ostaje pitanje šta si im tačno pisao. Glavno je da im treba iskomunicirati da te nisu obavestili, jer će oni bez toga unedogled ponavljati generičke odgovore, a to isto će reći i RATEL-u. Svakako ne treba da se demorališeš, ja sam ti ovo sve i pisao da bi shvatio šta se desilo i da bi mogao smireno i argumentovano da izađeš pred njih. Ako si u prilici, možda bi mogao da odeš do najbliže poslovnice i objasniš situaciju, sad kad ti je jasno šta se tačno desilo. Po mom iskustvu, dodatne žalbe preko mejla su uvek produbljivale nesporazum, pa sam onda prešao na taktiku da posle neuspešnog mejla idem uživo.
 
Da li za iris tv na mts optici postoji spisak kanala u pdfu? Treba mi verzija za stampu za neke starije osobe.
 
Da li za iris tv na mts optici postoji spisak kanala u pdfu? Treba mi verzija za stampu za neke starije osobe.
Obrišem onaj mail gde pošalju brošuru MTS tvoj svet. Ta je u pdf formatu i otvara se na Flip HTML sajtu. Probaj tamo da potražiš.

@HDMI: Ako pročitaš ponudu za 4k paket videćeš da se odnosi na korisnike na optičkoj MTS mreži i IRIS TV uslugu.
Za aplikacije kao što su Iris GO i Iris SMART nije još pušteno, bar koliko sam ja primetio. Njihova politika je i inače takva da se ne zamaraju sa aplikacijama mnogo. Videćemo sa tim MOVE šta će da se pojavi.
Ništa ne fali da budeš malo određeniji, imaju takvu podelu usluge.
Bar ja koliko sam u toku, striming 4k sadržaja je u zadnje vreme skoro svuda u posebnoj naplati kroz neke premijum pakete. Ono malo što koristim, hbo, netflix...
 
O tome se i radi,o nevidjenoj zavrzlami,arhaičnim i zastarelim aplikacijama.
EON je miljama ispred njih,a ovde se brani IRIS,sa kojim argumentima?
Eon nema dodatnu naplatu za 4K kanale,a uveli su ih daleko pre MTS-a.
 
Eurosport 4K 90% vremena emituje 1080p upscale tako da... Plus je Eurosport generalno najgori sportski kanal dostupan u Srbiji. Đubre od komentatora, prevelik broj sportova za samo 2 kanala, izbor koji prenos ide totalno neprilagođen regionu u kom se emituje...
 
Pokriva tenis u 4k, i još par sportova,sasvim dovoljno,ostatak na SK 4K,i to je to,alternative nema,jedino SOS da gledaš po kazni:D
 
Krajem decembra u roku poslao im mail da se ne slazem sa najavljenim poskupljenjem i trazio da ostane ista cena i izbor kanala kao sto je potpisano u ugovoru.
U toku januara dobio sms da je moj zahtev prihvacen i da nece biti promene.

Dosao mi prosle nedelje racun za februar po novoj ceni, a ne po toj koja je po ugovoru trebalo da ostane. Tada pretpostavim da je i u januaru izgleda ista greska napavljena.(nije mi odmah bilo jasno jer mi je u toku januara neki dan isticalo 50% popusta pa je taj mesec cifra nesto izmedju i tesko da izracunam koliko je tacno trebalo da bude)

Na portalu napisao prigovor za oba meseca i dobijam sad odgovor od njih da je prigovor odbijen jer je doslo do prelaska na nove pakete i da sam 9.12.2024 bio o tome obavesten.
Uopste ne spominju i ignorisu da su mi i sami vec pocetkom januara pozitivno odgovorili na zahtev da cena ostaje ista.

Bonus je da iako sam poslao prigovor i na februarski i na januarski racun, dobio sam dve poruke od njih koje su identicne i u obe spominju da je prigovor na januarski racun odbijen.

Racuni mi u portalu stoje sa nepromenjenim iznosom.

Sutra plan da idem u poslovnicu i objasnjavam se, ne znam ima li sta pametnije.
Mogu da im pisem opet prigovor i da pitam i ponavljam sto ignorisu da je vec dogovoreno da ce ispostovati ugovor i nece dizati cenu, ali ne znam ima li smisla kad vec nisu jednom imali problem da potpuno ignorisu tu cinjenicu i taj deo prigovora.

Mislim nista vise nema smisla kad se bukvalno prave ludi prvo na ugovor, a onda i na prigovor na povecanje cena koji su sami pismeno potvrdili.
 
Vezano za poskupljenje, kada je bilo to obavestenje? Tasta me upravo zvala i rekla da joj je stigao uvecani racun koji ona ne zeli da placa... jel prosao period za reklamacije i primedbe? Nisam pratio temu jer nemam MTS ali par ukucana ima pa su iznenadjeni novim cenama...
 
Ja sam živ i zdrav,ali Iris Smart TV za LG OS,nema 4k kanale,da si ti meni kršten :ROFLMAO:
Pa nema care i nece ni biti nema ni za android tv vec sav 4K ide preko STBa kralju.
Nece verovatni ni omoguciti to preko TV operativnih sistema jer i za sad SAMO hp 4024 stb ima tu mogucnost.
Tako da si ti meni krsten 4K Iris svakako ima ali nema(a verovatno i nece biti) za android tv, lg os i ostale ali da ima 4K, IMA Iris 4K.
Ti si rekao da Iris NEMA 4K.
 
Svašta se ovde piše. Evo jedan kratak utisak, jer za dan prvi je mnogo. Posle više od 15 godina sam sa SBB-a prešao na MTS. Sa SBB-om nisam imao nikakvih problema svo to vreme. Na dve lokacije smo potpisali UO. Box3L je u pitanju, trenutno je promo jer ugovori još nisu dospeli na verifikaciju (sutra). Danas nam je uvedena optika na obe lokacije (SBB optika i kabel internet). Dobili smo novu MOVE platformu sa po 2 boksa i ekstenderima Huawei za wifi i Nokia ruterima G2425G-B. Dobili smo različite box uređaje na lokacijama (isto rade) samo su dva modela u pitanju. Ekstenderi su nama besmisleni jer nemaju mogućnost bežičnog povezivanja sa ruterom, nego mora mrežni kabel. Biće vraćeni. Nekompaktibilni urđaji. Čemu služi ekstender, ako moraš da vučeš mrežni kabel? Kažu za naš region ide Nokia... WiFi signal nisam uspeo da izmerim zbog vremena. (domet u odnosu na prethodno) Sam internet na kablu radi vidno bolje od SBB-a. I na kablu i na optici. Bolji je odziv definitivno. Ekipa koja je sve radila je odlična, totalno iskrena i profi, za to veliki +. Sad ide ono što me iznenadilo u odnosu na komentare na ovom forumu i šta sam očekivao. Ova platforma radi prvog dana isto kao EON ako ne i brže. Numeracija kanala iz kutije je ista kao EON (1,2,3,4...) po novom zakonu. Naravno uz razliku ponude operatera. Kvalitet prikaza isti. Svi uređaji su spojeni mrežnim kablovima , jer imamo istu sprovedenu na obe lokacije. Radi svaka promena bukvalno na klik što se bokseva tiče. U momentu. To nisam očekivao, iskreno zbog onog što sam ovde pročitao. Sve u svemu ,ako ovako ostane onda je to dobro. Naravno da je jedan dan malo za generalni utisak, ali je prvi utisak stvarno dobar. Ako je ovo neki početak platforme, onda je dobar početak. Samo moje zapažanje, ništa više. Zaboravih da napišem da oba boksa imaju i wifi, ne mora kabl.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    65.5 KB · Pregleda: 50
  • 2.jpg
    2.jpg
    229.6 KB · Pregleda: 48
  • 3.jpg
    3.jpg
    80 KB · Pregleda: 49
Poslednja izmena:
Isto sam pomislio u pocetku da se nisam zeznuo... 6 meseci posle, vec drugi mesec da internet stuca, gubi se wifi, prestao da radi LAN1, drugi put za 3 meseca ne radi MAX app (opet su zeznuli nalog), od simetrije ni "s". Sve je bilo prihvatljivo do "unapredjenja" od Januara samo glavobolja...
Ne budu li resili sve do utorka, dosta smo se igrali...

Nadam se da ces bolje proci. Srecno!!!
 
Pokriva tenis u 4k, i još par sportova,sasvim dovoljno,ostatak na SK 4K,i to je to,alternative nema,jedino SOS da gledaš po kazni:D
Ti meni koji sam isključivo zbog tenisa tj 2 ili 3 GS turnira koji su tih godina samo oni prenosili plaćao Eurosport Player "objašnjavaš" koliko Eurosport TV kanali "dobro" odrade prenose tih turnira? 😂😂😂
Još ti argument Eurosport 4K kanal koji je bukvalno do početka OI prošle godine konstantno od kad je uveden na Eon emitovan tako da ne aktivira HDR tj HLG režim na TV-ovima zbog čega je colorspace totalno zeznut.

Na SK 4K od kad postoji bukvalno prebacio nisam osim dok traje Wimbledon. A i tu su Eon / United Cloud genijalci uspeli da naprave zbrku pa tako ima SK 4K koji ne aktivira HDR na TV-u + kao bonus kad god je prenos sa centralnog terena Wimbledon-a na SK 1 HD ili SK 2 HD ni tu ne valjaju boje jer su genijalci uzeli 4K HLS source i njega "downscale"-ovali na 1080p rezoluciju bez da su uradili "tone mapping" na SDR, umesto da su uzeli lepo 1080p SDR source koji BBC takođe svima obezbeđuje.
 
Sutra plan da idem u poslovnicu i objasnjavam se, ne znam ima li sta pametnije.
To je po mom iskustvu najbolje rešenje ako preko mejla dođe do nesporazuma.

Vezano za poskupljenje, kada je bilo to obavestenje?
Pogledaj nekoliko mojih prethodnih poruka, baš od danas, baš na ovoj strani, za tačne detalje, ali ukratko: 9. decembar, SMS.

jel prosao period za reklamacije i primedbe?
Rok je jedan mesec (ispada 9. januar), tako da je odavno prošao. Naravno, nikad nije kasno ako tašta stvarno nije obaveštena, jer u tom slučaju prihvataju ostanak po staroj ceni. Ako je obaveštena, onda je to vrlo teško, ali nije nemoguće, pošto su selektivni u odgovoranju na prigovore.
 
Svašta se ovde piše. Evo jedan kratak utisak, jer za dan prvi je mnogo. Posle više od 15 godina sam sa SBB-a prešao na MTS. Sa SBB-om nisam imao nikakvih problema svo to vreme. Na dve lokacije smo potpisali UO. Box3L je u pitanju, trenutno je promo jer ugovori još nisu dospeli na verifikaciju (sutra). Danas nam je uvedena optika na obe lokacije (SBB optika i kabel internet). Dobili smo novu MOVE platformu sa po 2 boksa i ekstenderima Huawei za wifi i Nokia ruterima G2425G-B. Dobili smo različite box uređaje na lokacijama (isto rade) samo su dva modela u pitanju. Ekstenderi su nama besmisleni jer nemaju mogućnost bežičnog povezivanja sa ruterom, nego mora mrežni kabel. Biće vraćeni. Nekompaktibilni urđaji. Čemu služi ekstender, ako moraš da vučeš mrežni kabel? Kažu za naš region ide Nokia... WiFi signal nisam uspeo da izmerim zbog vremena. (domet u odnosu na prethodno) Sam internet na kablu radi vidno bolje od SBB-a. I na kablu i na optici. Bolji je odziv definitivno. Ekipa koja je sve radila je odlična, totalno iskrena i profi, za to veliki +. Sad ide ono što me iznenadilo u odnosu na komentare na ovom forumu i šta sam očekivao. Ova platforma radi prvog dana isto kao EON ako ne i brže. Numeracija kanala iz kutije je ista kao EON (1,2,3,4...) po novom zakonu. Naravno uz razliku ponude operatera. Kvalitet prikaza isti. Svi uređaji su spojeni mrežnim kablovima , jer imamo istu sprovedenu na obe lokacije. Radi svaka promena bukvalno na klik što se bokseva tiče. U momentu. To nisam očekivao, iskreno zbog onog što sam ovde pročitao. Sve u svemu ,ako ovako ostane onda je to dobro. Naravno da je jedan dan malo za generalni utisak, ali je prvi utisak stvarno dobar. Ako je ovo neki početak platforme, onda je dobar početak. Samo moje zapažanje, ništa više. Zaboravih da napišem da oba boksa imaju i wifi, ne mora kabl.
Sada famozno pitanje: Jel ima 4K kanala na novoj move platformi? 🙂
 
Nazad
Vrh Dno