Verovatno moze da se ovo nadje na internetu i dalje, pre 3-4 godine je Nis ekspres kaznjen velikim iznosom za nezakonitu naplatu ulazak na glavnu autobusku stanicu u Nisu. Uz kartu je bilo besplatno ili je to bio neki manji iznos, dok je ako neko samo zeli da nekoga isprati ili doceka morao da plati 250 ili 350 dinara. Ko je znao, mogao je da udje u autobus i plati kartu 80 dinara i tako se odveze po nizoj ceni do glavne autobuske stanice. Tako su terali 3-4 godine i onda su bili kaznjeni. Ima vise objava o tome, verovatno lako moze da se nadje sta su pisale neke novine o tome, npr JuzneVesti, NiskeVesti i slicno.Naravno da je džukački, ali mene ne bi trebalo to nešto preterano da zanima jer ni u jednom delu ugovora koji sam potpisao ne piše da oni mogu da menjaju cene kad i kako im se hoće. Na osnovu čega mi je baš račun uvećan za 450 a ne recimo 300 dinara? I ajd neko da mi objasni zašto je nekim ljudim korigovan račun i rečeno im je da će plaćati po starim cenama do kraja ugovorne obaveze a meni nije naprimer, jel to poskupljenje selektivno možda ili šta? I nije da su se žalili pre najave poskupljene nego od ovog zadnjeg računa
Dobio si generički odgovor, koji su već neki kačili, npr. ovde. Ako ti ništa nisu poslali, s tim argumentom sad treba da izađeš pred njih. Sklopom okolnosti, baš danas je ovde, u temi posvećenoj MTS-ovom postpejdu, postavljem primer gde su odobrili staru cenu za dva broja za koja su priznali da poruka nije poslata. U svakom slučaju, cenim da ćeš uspeti to da rešiš.A nisu, proveravao sam sms...
Stani, ti imaš popust 24x50%, još potpisan u decembru (kada su već bile nove cene na snazi za nove ugovore) i stiglo ti 5900din za box4 plavi?Kod mene se tek sad videlo prvi put u martu poskupljenje...
Imam plavi boks 50 % 24 m potpisan ugovor u decembru...
I sad mi je stigla puna cena i prva reklamacija odbijena... Poskupljenje sa 3600 din na 5900 din
Uz obrazlozenje da sam obavesten sms-om o poskupljenju...
Evo, prošao sam kroz tvoje prethodne poruke. Ti si konkretno na "skrivenom" paketu BOX 3 (Fiksni + Net 10 + TV), koji po ceni i sadržaju odgovara aktuelnom paketu BOX S, ali pretpostavljam da kod tebe iz nekog razloga nema tehničkih mogućnosti za brzinu 20 Mbps, pa ti zato pišu 10 Mbps. Aktuelna cena tog paketa sa ugovornom obavezom je 4699, odnosno taman 2349,5 sa 50% popusta, koliko ti je stiglo na poslednjem računu. Stara cena bila je 3799, kako si i pomenuo u jednoj od starijih poruka, ali ne znam po kom principu si dosad plaćao 2050 dinara, jer je to 150 dinara veće od 50%, a tvrdiš da nemaš dodatni STB. Sve i da zanemarimo to, suština je da ti je najskorijih februarskih 2349,5 din pravilno obračunato za ceo mesec po novoj ceni, dok ti je januar pola-pola, pa je otud između stare i nove cene.Nema nikakve logike i to samo pokazuje da i oni ne znaju gde biju
Ni u jednom redu teksta ugovora ne piše da mogu da mi menjaju cenu u toku ugovorne obaveze, pa otkud sad povećanje od 450 din. Onda bolje odma da mi roknu da plaćam 5000 mecečno i ćao zdravo
Ne znam kakav je tvoj ugovor, ali trebalo bi da piše nešto poput sledećeg: Korisnik je saglasan da Telekom ima pravo da menja cenovnik svojih usluga, uključujući cene korišćenja Box paketa, kao i Usluga Box paketa iz Ugovora, druge uslove pružanja usluga iz Ugovora, odnosno Opšte uslove za pružanje usluga Telekoma, pri čemu je Telekom dužan da o tim promenama obavesti Korisnika mesec dana unapred, objavljivanjem izmena na web sajtu Telekoma www.telekom.rs, kao i u poslovnicama i na drugim prodajnim mestima Telekoma. Pored toga, obaveštenje se dostavlja poštom uz mesečni račun, SMS ili email porukom. Ovo je, naglašavam, iz nekog baš starog ugovora, pa možda sad piše drugačije ili uopšte ne, ali svakako je zakonski moguće. Naravno, da bi promena bila regularna, mora da bude opravdana, tj. u skladu sa povećanjem stvarnih troškova poslovanja, tako da ne bi mogli baš najednom da svima dupliraju račune, ali sitnija poskupljenja su svakako zakonski prihvatljiva.ni u jednom delu ugovora koji sam potpisao ne piše da oni mogu da menjaju cene kad i kako im se hoće. Na osnovu čega mi je baš račun uvećan za 450 a ne recimo 300 dinara?
Za ovo si u pravu, nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu. Razumem da si besan, ali malo si požurio sa pisanjem RATEL-u, pre nego što si uspeo da shvatiš šta se tačno desilo, mada u tome ti dosad očigledno nisu pomogli ni ovi iz MTS-a, a sklopom okolnosti ni mi sa foruma.I ajd neko da mi objasni zašto je nekim ljudim korigovan račun i rečeno im je da će plaćati po starim cenama do kraja ugovorne obaveze a meni nije naprimer, jel to poskupljenje selektivno možda ili šta? I nije da su se žalili pre najave poskupljene nego od ovog zadnjeg računa
Čini se kao da su ti nudili besplatan internet uz fiksni, odnosno BOX 2 po ceni fiksnog tokom cele ugovorne obaveze. Čuo sam već da su tako zvali starije komšije koje imaju baš kombinaciju MTS-ovog fiksnog i Supernova TV. Istim povodom ih je zvala i Supernova sa ponudom da uzmu Super PLAN 2 po ceni televizije.sve vreme NULA DINARA
Ako je e-račun putem mail-a onda nema papirnog.
Ja sam potpisao box 3 po ceni od 1900 din + dodatni risiver koji plaćam 150 din i to mu dođe 2050 din, za onaj primer kad sam se žalio za još plus jedan fantomski risiver račun je korigovan... A februarski račun mi je došao 2500 din a ne 2390 kao što si ti izračunao, tako opet ne vidim nikakvu logiku. Sms-ovi za račune mi nikada nisu ni stizali otkako sam potpisao ugovor, i u njemu nigde ne piše da mogu da menjaju cenu, samo nešto oko penala ako raskinem ugovor.Evo, prošao sam kroz tvoje prethodne poruke. Ti si konkretno na "skrivenom" paketu BOX 3 (Fiksni + Net 10 + TV), koji po ceni i sadržaju odgovara aktuelnom paketu BOX S, ali pretpostavljam da kod tebe iz nekog razloga nema tehničkih mogućnosti za brzinu 20 Mbps, pa ti zato pišu 10 Mbps. Aktuelna cena tog paketa sa ugovornom obavezom je 4699, odnosno taman 2349,5 sa 50% popusta, koliko ti je stiglo na poslednjem računu. Stara cena bila je 3799, kako si i pomenuo u jednoj od starijih poruka, ali ne znam po kom principu si dosad plaćao 2050 dinara, jer je to 150 dinara veće od 50%, a tvrdiš da nemaš dodatni STB. Sve i da zanemarimo to, suština je da ti je najskorijih februarskih 2349,5 din pravilno obračunato za ceo mesec po novoj ceni, dok ti je januar pola-pola, pa je otud između stare i nove cene.
E, sad, kako je došlo do toga... Više puta je ponovljena priča u prethodna tri meseca, ali ne košta da ponovim još jednom ukratko. Trebalo bi da ti MTS svakog meseca šalje SMS u kom ti navodi iznos tvog računa za prethodni mesec, tekući račun na koji možeš da ga uplatiš, poziv na broj i link za onlajn plaćanje. Ta poruka je konkretno u decembru izgledala ovako. Njome su korisnike uputili tačno mesec unapred (mada su mnogi migrirani nekoliko dana kasnije) na to da će doći do određenih promena, uz link na kom se može naći više detalja. Naravno, obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Sad je već prilično kasno za one kojima je poruka stigla, ali ako tebi stvarno nije, imaš argument.
Što se tiče ostalog što si pisao...
Ne znam kakav je tvoj ugovor, ali trebalo bi da piše nešto poput sledećeg: Korisnik je saglasan da Telekom ima pravo da menja cenovnik svojih usluga, uključujući cene korišćenja Box paketa, kao i Usluga Box paketa iz Ugovora, druge uslove pružanja usluga iz Ugovora, odnosno Opšte uslove za pružanje usluga Telekoma, pri čemu je Telekom dužan da o tim promenama obavesti Korisnika mesec dana unapred, objavljivanjem izmena na web sajtu Telekoma www.telekom.rs, kao i u poslovnicama i na drugim prodajnim mestima Telekoma. Pored toga, obaveštenje se dostavlja poštom uz mesečni račun, SMS ili email porukom. Ovo je, naglašavam, iz nekog baš starog ugovora, pa možda sad piše drugačije ili uopšte ne, ali svakako je zakonski moguće. Naravno, da bi promena bila regularna, mora da bude opravdana, tj. u skladu sa povećanjem stvarnih troškova poslovanja, tako da ne bi mogli baš najednom da svima dupliraju račune, ali sitnija poskupljenja su svakako zakonski prihvatljiva.
Za ovo si u pravu, nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu. Razumem da si besan, ali malo si požurio sa pisanjem RATEL-u, pre nego što si uspeo da shvatiš šta se tačno desilo, mada u tome ti dosad očigledno nisu pomogli ni ovi iz MTS-a, a sklopom okolnosti ni mi sa foruma.
Čini se kao da su ti nudili besplatan internet uz fiksni, odnosno BOX 2 po ceni fiksnog tokom cele ugovorne obaveze. Čuo sam već da su tako zvali starije komšije koje imaju baš kombinaciju MTS-ovog fiksnog i Supernova TV. Istim povodom ih je zvala i Supernova sa ponudom da uzmu Super PLAN 2 po ceni televizije.
Naknada za paket ti je 2349,5 (ne 2390), što si i sam potvrdio skrinšotom sa tim iznosom koji si postavio na ovoj temi prošle sedmice. Ja sam ti samo objasnio kako je došlo do toga. Kad se sabere sa 150 za dodatni STB, ukupan račun ti je 2499,5. Pošto stvarno imaš jedan dodatni STB, onda je sve u skladu sa očekivanjima. Tebi je, dakle, ugovor takav da prvih 16 meseci ugovorne obaveze plaćaš 50% cene paketa, a preostalih 8 punu cenu. Ta puna cena jeste bila 3799 dinara u trenutku potpisivanja ugovora (samim tim je polovina ugrubo 1900, pa još 150 za dodatni STB, i to je 2050 ukupno, kako i navodiš), ali je nažalost podložna promeni, do koje je i došlo, i sada je ona 4699 (samim tim je polovina 2349,5, što uz 150 za dodatni STB daje 2499,5).Ja sam potpisao box 3 po ceni od 1900 din + dodatni risiver koji plaćam 150 din i to mu dođe 2050 din, za onaj primer kad sam se žalio za još plus jedan fantomski risiver račun je korigovan... A februarski račun mi je došao 2500 din a ne 2390 kao što si ti izračunao, tako opet ne vidim nikakvu logiku.
To je onda definitivno dobra vest za tebe, jer će lako utvrditi da te nisu obavestili. Šta god da tačno piše u ugovoru (nemam pri ruci neki noviji od citiranog), imaju pravo da menjaju, to je opšta stvar. Isto rade i ostali operateri (SBB, Yettel, A1), teško ćeš to izbeći. Međutim, moraju da te lično obaveste makar jedan mesec unapred pisanim putem (ilit na trajnom nosaču zapisa, tehnički rečeno: račun, SMS, mejl...) i da o tome vode evidenciju, a ti za to vreme imaš fore da se žališ i raskineš ugovor bez penala. Ako te nisu obavestili, to pada u vodu, i to ti je upravo glavni i jedini argument u celoj priči. Da su te obavestili, onda bi mogli da te odbiju i primoraju da se žališ RATEL-u, a da od toga potencijalno ništa ne bude, ali ovako si sigurniji.Sms-ovi za račune mi nikada nisu ni stizali otkako sam potpisao ugovor, i u njemu nigde ne piše da mogu da menjaju cenu, samo nešto oko penala ako raskinem ugovor.
Na kraju je i to bolje nego šta se meni jednom desilo: u večernjim satima stigao korigovani račun (istovremeno se pojavio u aplikaciji i poslat na mejl) sa današnjim datumom dospeća. Znači dali su mi rok za uplatu od nekoliko sati.Odavno na eračunu i neke korigovane račune su poslali poštom 😃 Potpuno nelogično, nepraktično i sporije, ali u skladu sa njihovom generalnom logikom 😃
Da, sve si u pravu očigledno, nego dok ja pohvatam sve njihove računice totalno se pogubim... ***a ja sam poslao žalbu ratelu i opet mts-u pa ako prođe prođe. Ova cena od 2050 za box 3 paket mi je bila sasvim korektna s obzirom da imam mogućnosti za samo 10mbps, al sad kad vidim da možda moram da plaćam skoro 5000 8 meseci ima da se šlogiram, to mi dođe ko moje pola struje u zimskom periodu...Naknada za paket ti je 2349,5 (ne 2390), što si i sam potvrdio skrinšotom sa tim iznosom koji si postavio na ovoj temi prošle sedmice. Ja sam ti samo objasnio kako je došlo do toga. Kad se sabere sa 150 za dodatni STB, ukupan račun ti je 2499,5. Pošto stvarno imaš jedan dodatni STB, onda je sve u skladu sa očekivanjima. Tebi je, dakle, ugovor takav da prvih 16 meseci ugovorne obaveze plaćaš 50% cene paketa, a preostalih 8 punu cenu. Ta puna cena jeste bila 3799 dinara u trenutku potpisivanja ugovora (samim tim je polovina ugrubo 1900, pa još 150 za dodatni STB, i to je 2050 ukupno, kako i navodiš), ali je nažalost podložna promeni, do koje je i došlo, i sada je ona 4699 (samim tim je polovina 2349,5, što uz 150 za dodatni STB daje 2499,5).
Ja sam živ i zdrav,ali Iris Smart TV za LG OS,nema 4k kanale,da si ti meni krštenDa si ziv i zdrav, Iris svakako ima 4K.
Ja recimo imam.
Obrišem onaj mail gde pošalju brošuru MTS tvoj svet. Ta je u pdf formatu i otvara se na Flip HTML sajtu. Probaj tamo da potražiš.Da li za iris tv na mts optici postoji spisak kanala u pdfu? Treba mi verzija za stampu za neke starije osobe.
Pa nema care i nece ni biti nema ni za android tv vec sav 4K ide preko STBa kralju.Ja sam živ i zdrav,ali Iris Smart TV za LG OS,nema 4k kanale,da si ti meni kršten![]()
Ti meni koji sam isključivo zbog tenisa tj 2 ili 3 GS turnira koji su tih godina samo oni prenosili plaćao Eurosport Player "objašnjavaš" koliko Eurosport TV kanali "dobro" odrade prenose tih turnira? 😂😂😂Pokriva tenis u 4k, i još par sportova,sasvim dovoljno,ostatak na SK 4K,i to je to,alternative nema,jedino SOS da gledaš po kazni![]()
To je po mom iskustvu najbolje rešenje ako preko mejla dođe do nesporazuma.Sutra plan da idem u poslovnicu i objasnjavam se, ne znam ima li sta pametnije.
Pogledaj nekoliko mojih prethodnih poruka, baš od danas, baš na ovoj strani, za tačne detalje, ali ukratko: 9. decembar, SMS.Vezano za poskupljenje, kada je bilo to obavestenje?
Rok je jedan mesec (ispada 9. januar), tako da je odavno prošao. Naravno, nikad nije kasno ako tašta stvarno nije obaveštena, jer u tom slučaju prihvataju ostanak po staroj ceni. Ako je obaveštena, onda je to vrlo teško, ali nije nemoguće, pošto su selektivni u odgovoranju na prigovore.jel prosao period za reklamacije i primedbe?
Sada famozno pitanje: Jel ima 4K kanala na novoj move platformi? 🙂Svašta se ovde piše. Evo jedan kratak utisak, jer za dan prvi je mnogo. Posle više od 15 godina sam sa SBB-a prešao na MTS. Sa SBB-om nisam imao nikakvih problema svo to vreme. Na dve lokacije smo potpisali UO. Box3L je u pitanju, trenutno je promo jer ugovori još nisu dospeli na verifikaciju (sutra). Danas nam je uvedena optika na obe lokacije (SBB optika i kabel internet). Dobili smo novu MOVE platformu sa po 2 boksa i ekstenderima Huawei za wifi i Nokia ruterima G2425G-B. Dobili smo različite box uređaje na lokacijama (isto rade) samo su dva modela u pitanju. Ekstenderi su nama besmisleni jer nemaju mogućnost bežičnog povezivanja sa ruterom, nego mora mrežni kabel. Biće vraćeni. Nekompaktibilni urđaji. Čemu služi ekstender, ako moraš da vučeš mrežni kabel? Kažu za naš region ide Nokia... WiFi signal nisam uspeo da izmerim zbog vremena. (domet u odnosu na prethodno) Sam internet na kablu radi vidno bolje od SBB-a. I na kablu i na optici. Bolji je odziv definitivno. Ekipa koja je sve radila je odlična, totalno iskrena i profi, za to veliki +. Sad ide ono što me iznenadilo u odnosu na komentare na ovom forumu i šta sam očekivao. Ova platforma radi prvog dana isto kao EON ako ne i brže. Numeracija kanala iz kutije je ista kao EON (1,2,3,4...) po novom zakonu. Naravno uz razliku ponude operatera. Kvalitet prikaza isti. Svi uređaji su spojeni mrežnim kablovima , jer imamo istu sprovedenu na obe lokacije. Radi svaka promena bukvalno na klik što se bokseva tiče. U momentu. To nisam očekivao, iskreno zbog onog što sam ovde pročitao. Sve u svemu ,ako ovako ostane onda je to dobro. Naravno da je jedan dan malo za generalni utisak, ali je prvi utisak stvarno dobar. Ako je ovo neki početak platforme, onda je dobar početak. Samo moje zapažanje, ništa više. Zaboravih da napišem da oba boksa imaju i wifi, ne mora kabl.
Nemoj ti u moje ime .4K kanale samo gledam i cekam da puste Arene u 4K da pocnem i sport da pratim 😁I jednim i drugima su podjednako korisni ti 4K kanali koje imaju 😂😂
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari