Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li su na mts-u još uvek dostupni kanali iz novogodišnjeg otključavanja,konkretno mislim na radio kanale,S Music i Stingray?Jel su to zaboravili da zaključaju
 
Zvali danas posle podnošenja zahteva za IDP, klasika 50%. Pokušao sam preko leba pogače al ne vredi 😁 eto me yettele
 
Sad vidim da mi se pojavio korigovani račun u aplikaciji (Net Boost kao jedini razlog prigovora), mada još ne može da se preuzme PDF: Došlo je do greške, račun nije preuzet. Molimo Vas pokušajte ponovo.

Jel su to zaboravili da zaključaju
Pre će biti da ne žele da potpiruju vatru u trenutnim okolnostima oko povećanih računa, ali da, otključano je sve i dalje, uz izuzetak 4k kanala.
 
Evo i meni se pojavio korigovani račun, nekih 97 dinara što naplatili za dokumentarni paket sada su izbrisani i pravi je iznos sada. Ne može još uvek da se preuzme u pdf ali može da se vidi ona opcija detaljnije o računu i tako to. Prethodni, pogrešno obračunat iznos naravno storniran.
 
I meni stigla korekcija bez net boost-a ali ovo je i dalje tu... Ima li još neko ovo na računu?
1000017917.jpg
 
Takodje korigovan račun, sad pogledah u android aplikaciji kad sam pročitao na forumu.
 
Koliko je proslo od usvajanja prigovora do novog racuna? Meni je i dalje stari a usvojen je prigovor 10.2.
 
Ovih dana će redom stizati korigovani računi, ko zna koliko ih ima, treba sve to postići :ROFLMAO:
 
Pozdrav,
Kakva se ponuda može dobiti za prelazak sa SBB, u smislu broj meseci za dinar, paket bi bio internet + tv, optika.
Izjalovilo se za prelazak u Yettel, pa hajd da probamo i sa Telekomom?
 
14 meseci po dinar sam ja dobio ponudu kad sam zvao agrnta tj.broj koji je bio zalepljen na zgradi
 
Ako neko zna broj agenta mts-a u Nisu neka mi pusti pp,treba mi za burazera,istekla mu ugovorna obaveza kod sbb-a gde placa 4500 dinara.
 
Meni 05.02. stigle tri SMS poruke za MTS usluge, čitaj tri računa, bio sam BOX 4 Beli, sad sam već na Yettelu, pa više nemam pristup delu MTS sajta MojMts, te nisam mogao da vidim na šta se odnose ti računi. Otišao u poslovnicu i tražio da mi odštampaju te račune i vidim da su hteli da mi naplate određeni broj dana, od migracije do dana raskida ugovora, TV paket Muzičko-zabavni??? Odmah uložio prigovor, videla i devojka da je greška, jer sam ja tražio, koji dan nakon izvršene migracije da mi isključe dodatni TV paket Dečiji i umesto njega puste dodatni TV paket Muzičko-zabavni, što se i videlo u samom stb-u, tog dana, da je Dečiji deaktiviran, a Muzičko-zabavni aktiviran. Još nemam odgovor na prigovor. A što se tiče Net Boost-a to sam im platio, jer sam i očekivao da će mi naplatiti, zakasnio koji dan nakon migracije da deaktiviram.....
 
Pre devet dana sam trazio od mts da mi izdaju idp broj. Naravno sutradan su zvali, nudili svasta. Odbio sam ih. Medjutim i dalje mi nisu dali idp. Koliko oni zakonski imaju pravo to da ne daju? Istekao mi ugovor pre podnosenja zahteva, redovno izmirujem obaveze.
 
Evo sam im maločas poslao mejl, čekao sam danima da me pozovu i odgovore na moje pritužbe. Zvao sam i 0800100100 i 064733, i jedni i drugi su rekli da će me kontaktirati ljudi za fiksnu telefoniju i da se izjasne za famozni 3. STB. Ali niko ne zove... Posle 10-ak poziva i ko zna koliko čekanja, napisah im ovaj mejl
Poštovani,

Korisnik sam vaših usluga, 25.1.2025. mi je istekla UO za BOX3, 29.1.2025. za paket Omorika S, nakon toga sam podneo zahtev za prenos broja kod drugog operatera i izdavanje IDP broja, jer kao starom korisniku nuđeni su mi izrazito nepovoljniji uslovi za obnovu ugovora.

Usled toga, usledio je poziv vaše zaposlene (mislim da se zove Ivana) sa broja 064733 i dobio sam ponudu za potpisivanje UO za BOX4 Beli sa 50% popusta u trajanju od 24 meseca, uz direktno obećanje da mi i dalje ostaju prethodni uslovi za besplatne telefonske pozive i pravo na besplatno korišćenje sva tri STB-a (što je sve važilo u prethodnom BOX3 paketu).

Prethodno sam u decembru podneo prigovor na promene paketa i cena s vaše strane i dobio sam od vas potvrdu SMS-om (13.01.2025. u 14:34) da mi uslovi ostaju isti.

Nakon toga i opšteg fijaska vaše kompanije sa obračunavanjem usluga za januar ogromnom broju korisnika, uložio sam žalbu na neosnovano naplaćeni HBO paket, koja je osnovano usvojena.
U tim brojnim i predugim pozivima vašim službama, zahtevao sam da mi se koriguje januarski račun i zato što je izvršena naplata fiksnih razgovora prema brojevima koje moja mama svakog meseca uobičajeno poziva, a koji su izgleda van vaše mreže. To podrazumeva da ste ipak promenili uslove i osnove naplaćivanja. Obećano mi je da će me vaše kolege u tom smislu kontaktirati u najskorije vreme, ali kontakt je izostao.

Molio bih vas da u to ime korigujete moj januarski račun i da osim neosnovane naplate HBO usluga stornirate i naplatu poziva sa fiksnog broja ka fiksnim brojevima, a u okviru UO do 25.1.2025.

Takođe vas molim da mi uvažite i potvrdite ono što mi je vaša službenica usmeno obećala u dogovaranju sklapanja UO:
– a to je pre svega da pozivi sa fiksnog ka fiksnim brojevima ostaju besplatni u NACIONALNOM SAOBRAĆAJU, kao što je bilo i do sada.
- i da mi potvrdite da mi treći STB ostaje besplatan, a ne da će se naplaćivati 150 din. mesečno.

Svestan sam da ste vi te uslove izmenili na vašem sajtu, ali ja sam mimo važeće ponude dogovarao i sklopio dogovor sa vašom zaposlenom i na osnovu toga doneo odluku.

Stoga vas molim da "u cilju dalje poslovne saradnje izađete u susret mojim zahtevima i učinite taj ustupak" tj. samo da ispoštujete ono što sam sa vama i dogovorio.
ali ne očekujem ništa dobro. Ono što bi def. morali da urade je da mi koriguju januarski račun za te fiksne pozive dok mi je trajala prethodna UO. Ali su me navukli za ovu novu UO, jer mi je žena jasno i glasno potvrdila da su fiksni pozivi besplatni u nacionalnom saobraćaju i da mi sva 3 STB-a ostaju bez naplate.
 
Pa znaš kako, mene nikakav operater nije zvao da pita da li hoću ili neću da ostane ista cena. Da jeste i ja bih odbio jer sve to drugo ... neki TV kanali me ne interesuju. Oni su tendenciozno poslali obaveštenje na kraju SMS poruke o redovnom računu, tako da niko i ne pročita. Ko čita poruke da mu je stigao novi račun na istu sumu ? Koje su bilo moje opcije i da sam pročitao. Trebalo je da raskinem ugovor ? Valjda sam u toku tih 30 dana od prijema SMS mogao da to tražim ? Uostalom tebi su ostavili istu cenu znači da može i to, a ne samo prihvatanje nove cene ili raskid ugovora.
Od prvog dana su vesto krili informacije i na kvarno su prebacili korisnike. U sms porucu koju smo svi dobili uz racun u Decembru nije bilo reci o povecanu cene ni o promenama koje nam ocekuju kao korisnike, tako da je to jednostrana promena uslova ugovora bez prethodnog jasnog informisanja korisnika sta to tacno znaci. Cak i danas mislim da na mnoga pitanja ne odgovaraju.
 
Evo sam im maločas poslao mejl, čekao sam danima da me pozovu i odgovore na moje pritužbe. Zvao sam i 0800100100 i 064733, i jedni i drugi su rekli da će me kontaktirati ljudi za fiksnu telefoniju i da se izjasne za famozni 3. STB. Ali niko ne zove... Posle 10-ak poziva i ko zna koliko čekanja, napisah im ovaj mejl
Poštovani,

Korisnik sam vaših usluga, 25.1.2025. mi je istekla UO za BOX3, 29.1.2025. za paket Omorika S, nakon toga sam podneo zahtev za prenos broja kod drugog operatera i izdavanje IDP broja, jer kao starom korisniku nuđeni su mi izrazito nepovoljniji uslovi za obnovu ugovora.

Usled toga, usledio je poziv vaše zaposlene (mislim da se zove Ivana) sa broja 064733 i dobio sam ponudu za potpisivanje UO za BOX4 Beli sa 50% popusta u trajanju od 24 meseca, uz direktno obećanje da mi i dalje ostaju prethodni uslovi za besplatne telefonske pozive i pravo na besplatno korišćenje sva tri STB-a (što je sve važilo u prethodnom BOX3 paketu).

Prethodno sam u decembru podneo prigovor na promene paketa i cena s vaše strane i dobio sam od vas potvrdu SMS-om (13.01.2025. u 14:34) da mi uslovi ostaju isti.

Nakon toga i opšteg fijaska vaše kompanije sa obračunavanjem usluga za januar ogromnom broju korisnika, uložio sam žalbu na neosnovano naplaćeni HBO paket, koja je osnovano usvojena.
U tim brojnim i predugim pozivima vašim službama, zahtevao sam da mi se koriguje januarski račun i zato što je izvršena naplata fiksnih razgovora prema brojevima koje moja mama svakog meseca uobičajeno poziva, a koji su izgleda van vaše mreže. To podrazumeva da ste ipak promenili uslove i osnove naplaćivanja. Obećano mi je da će me vaše kolege u tom smislu kontaktirati u najskorije vreme, ali kontakt je izostao.

Molio bih vas da u to ime korigujete moj januarski račun i da osim neosnovane naplate HBO usluga stornirate i naplatu poziva sa fiksnog broja ka fiksnim brojevima, a u okviru UO do 25.1.2025.

Takođe vas molim da mi uvažite i potvrdite ono što mi je vaša službenica usmeno obećala u dogovaranju sklapanja UO:
– a to je pre svega da pozivi sa fiksnog ka fiksnim brojevima ostaju besplatni u NACIONALNOM SAOBRAĆAJU, kao što je bilo i do sada.
- i da mi potvrdite da mi treći STB ostaje besplatan, a ne da će se naplaćivati 150 din. mesečno.

Svestan sam da ste vi te uslove izmenili na vašem sajtu, ali ja sam mimo važeće ponude dogovarao i sklopio dogovor sa vašom zaposlenom i na osnovu toga doneo odluku.

Stoga vas molim da "u cilju dalje poslovne saradnje izađete u susret mojim zahtevima i učinite taj ustupak" tj. samo da ispoštujete ono što sam sa vama i dogovorio.
ali ne očekujem ništa dobro. Ono što bi def. morali da urade je da mi koriguju januarski račun za te fiksne pozive dok mi je trajala prethodna UO. Ali su me navukli za ovu novu UO, jer mi je žena jasno i glasno potvrdila da su fiksni pozivi besplatni u nacionalnom saobraćaju i da mi sva 3 STB-a ostaju bez naplate.
Nemam pojma oko fiksne jer sam je odavno ugasio (mislim ugasio kao uklonio fiksne telefonske aparate iz kuće) zbog navedenih razloga. Zovu npr. mobilne brojeve i tovare račun a koriste iste i imaju neograničene pozive.
Nije mi naplaćen treći STB uređaj.
Inače prihvaćene reklamacije i korektno korigovan račun oko HBO+ i dva dodatna TV paketa. Tako da nemam uopšte zamerki trenutno.
 
pa više nemam pristup delu MTS sajta MojMts
Trebalo bi da se računi prikazuju i nakon raskida ugovora.

A što se tiče Net Boost-a to sam im platio, jer sam i očekivao da će mi naplatiti, zakasnio koji dan nakon migracije da deaktiviram
Imao si pravo na žalbu, to su svakako aktivirali na kvarno.

Koliko oni zakonski imaju pravo to da ne daju?
Ako se ništa nije menjalo skorije, rok je pet dana.
 
Pre devet dana sam trazio od mts da mi izdaju idp broj. Naravno sutradan su zvali, nudili svasta. Odbio sam ih. Medjutim i dalje mi nisu dali idp. Koliko oni zakonski imaju pravo to da ne daju? Istekao mi ugovor pre podnosenja zahteva, redovno izmirujem obaveze.
Kako si trazio na telefon ili u poslovnici?
Jesi potpisao, jesu li ti dali papir?
 
Pre devet dana sam trazio od mts da mi izdaju idp broj. Naravno sutradan su zvali, nudili svasta. Odbio sam ih. Medjutim i dalje mi nisu dali idp. Koliko oni zakonski imaju pravo to da ne daju? Istekao mi ugovor pre podnosenja zahteva, redovno izmirujem obaveze.
I ja čekam evo peti dan
 
Nazad
Vrh Dno