Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Pisao sam ranije da su mi rekli da po difoltu nama "crvenima" aktiviraju filmski paket kao taj jedini dodatni a na nama je da zamenimo ako želimo što sam ja i iskoristio da bih i dalje imao recimo BBC Earth koji nije više u osnovnom paketu pa zato zamenio za dokumentarni a eto i Explorer i još dva Histori kanala (ne onaj Viasat-ov) su u tom novom, dokumentarnom paketu.

Što se tiče vraćanja unazad po 100 kinti mesečno ja to plaćam već godinama unazad, dosta više nego jednu godinu recimo.
 
Nije baš tako, možeš da se žališ na uvećan račun, jer nismo baš sigurni da je obaveštenje o promeni cene u skladu sa zakonom, jasno, lično, nedvosmisleno sa infoermacijom o mogućnosti raskida ugovora itd... pa medijacija i možda usvoje žalbu...
Meni ovo sto je napisao deluje bas zlonamerno i ne razumem cemu to da dovodi druge clanove u zabludu ako vec ne zeli da se bori za sebe. Setio sam se tog posta i slazem se da nije kasno za zalbu, izmislili su takav zakon da bi ovakva prevara prosla i da bi mogli da manipulisu ljudima koji ne zele da se upustaju u istrazivanje svojih prava, a cim neko resi da se upusti uglavnom ostvari sve sto zamisli jer provajder zna da to sto radi nije zakonito, inace ne bi nikome ostavljali istu cenu i/ili istu uslugu, ili jos bolje uslove i benefite za osobe koje ne dozvoljavaju da im ovo prodje.
Znaci neko je pitao za dalje korake, sta dalje ciniti, i lik dodje neupucen i kaze mu to ti je sto ti je, istekao rok. Razumem i da je verovatno nesvesno dao takav odgovor, istice mu ugovor za mesec-dva i da ne zeli da se bori za sebe i da je saglasan da plati 1000-2000 preko dogovorene cene mesecno, ali mozda taj neko drugi koji je pitao za pomoc sta da cini dalje ima jos godinu, godinu i po ugovora i ko ce mu nadoknaditi vece racune i to sto mu se ogranicava usluga? Cilj foruma je da pomognemo jedni drugima i nekad nam jedna recenica promeni dozivljaj, ako je dezinformacija, onda nas to kosta i vremena i zivaca i novca sto je ovde slucaj, a ako je prava informacija, onda nam olaksa zivot, mozda i smanji troskove.
 
Ovde na forumu se često naglašava da ne vredi pisati progovor, nakon mesec dana od dana isticanja obaveštenja na sajtu o migraciji tj. poskupljenju MTS usluga. Prema mom iskustvu nakon 2 migracije mogu da kažem da je to poluistina. Naime, svi oni koji nisu dobili sms ili mail o promenama mogu da se žale kada primete da im je paket migriran u okviru trajanja ugovorne obaveze. U mom slučaju, oba puta u poslednjih godinu dana, prigovor je usvojen, a pisan je tek nakon izvršene migracije.
 
Ovde na forumu se često naglašava da ne vredi pisati progovor, nakon mesec dana od dana isticanja obaveštenja na sajtu o migraciji tj. poskupljenju MTS usluga. Prema mom iskustvu nakon 2 migracije mogu da kažem da je to poluistina. Naime, svi oni koji nisu dobili sms ili mail o promenama mogu da se žale kada primete da im je paket migriran u okviru trajanja ugovorne obaveze. U mom slučaju, oba puta u poslednjih godinu dana, prigovor je usvojen, a pisan je tek nakon izvršene migracije.
Treba uvek pokušati, u zakonskom roku uvek dobijaš, ovako si na njihovoj milosti ali i ovako ako naletiš na izvršioca koji ima malo poslovne kulture (takvih ljudi generalno kod nas ima malo) ima šanse da ti usvoje prigovor.
 
Још 15.1. преко портала отказао бесплатни ХБО, пише преузет, али канали још раде.
Ја прво позовем 0800 100 100, 10+ минута се нико не јавља, позовем 064733 и јаве се убрзо, и не, није отказана услуга, па ће сада поднети налог! Рок је 24 сата, надам се да неће ништа наплатити .
 
Ističe mi ugovor 20 februara za box 4. Kad ne bih produžio ugovor da li bi morao da isplatim sve preostale rate za sat i slušalice odjednom ili to mogu i dalje da nastavim da plaćam na rate?
 
Vidim još nisu zaključali kanale koji su još od 15.11.2024. godine otključani. Odjavio sam HBO, ostalo je i dalje otključano. Da li je i kod vas tako?
 
Da li jos uvek daju mega plan na godinu dana prilikom prelaska?
 
Koji vam je status na Moj mts za dodatne tv usluge i pakete? Odjavio HBO preko 0800100100 govornog automata, 29.01. a i dalje mi na moj mts portalu stoji da je aktivan.
Nisam trenutno kod matorih da proverim da li je isključen.
 
Мењао сам бокс пакет, звао за 4К пакет и рекли да од данас креће наплата 700 дин месечно.
 
Мењао сам бокс пакет, звао за 4К пакет и рекли да од данас креће наплата 700 дин месечно.
Kako sad to kad neko gore rece da nece biti naplata od 01.02 ja zato i nisam otkazao🤬🤬🤬
Jel su tebe lagali ili kolegu gore? Svakako je rekao da se snima i da ako naplate da se zali.
 
Очекивао наставак промоције, 5 free канала за 700 дин је небулозно. Тако ми рекли...
 
Nisam razumeo jesi ocekivao da budu free ili su ti potvrdili da ce i dalje biti free?
 
Очекивао да буду и даље промо. Ишао данас до пословнице да узмем тел, питао опет и потврдили да се плаћа од 1. феб. Мада кажу није немогуће да сутра стигне обавештење о продуженом промо периоду.
 
a meni vlado putem mejla potvrdili da je free do 28.02. 4k paket.
ocigledno da im zaposleni nisu bas svi informisani
 
Јуче питао преко тел, данас у пословници. Не знам...
 
Ja pozvao malopre da pitam,kaze gospodja pa vi uopste nemate 4k paket samo ,filmski i dokumentarni ,koji su kao free odbrani,reko ,hvala ,aj u zdravlje.E sta je sad istina videcemo na sledecem racunu.
 
a meni vlado putem mejla potvrdili da je free do 28.02. 4k paket.
ocigledno da im zaposleni nisu bas svi informisani
Јуче питао преко тел, данас у пословници. Не знам...
Мада кажу није немогуће да сутра стигне обавештење о продуженом промо периоду.
Citiraću u nastavku sebe, baš poruke od juče u druge dve teme, ali sličnim povodom.

Najveći problem je, opet po ličnom iskustvu, neobaveštenost zaposlenih. Samo u prethodnoj godini mi je u lokalnoj MTS-ovoj poslovnici rečeno toliko neistina da bi mogao da se napiše seminarski rad na tu temu.
Najveći problem sa poslovnicama je neobaveštenost zaposlenih. Uvek je sigurnije pitati neku višu instancu.
Nije, dakle, dobro uzdati se u ono šta vam kažu tamo usmeno, pogotovu ako vam kažu nešto što je loše po vas (ne može, morate da platite, i slično). U konkretnom slučaju, mejl je pouzdanija opcija, a i nepobitan osnov za prigovor ako ipak pokušaju da naplate. Mada isto mislim da će tek sutra da objave da je produžena promocija.

Ja pozvao malopre da pitam,kaze gospodja pa vi uopste nemate 4k paket
A što si uopšte mislio da imaš? To si morao nekad lično da aktiviraš (detalji ovde). Ne treba mešati s tim da su do sutra svima dostupni 4k kanali sem Fashion TV (185) u okviru praznične promocije.
 
Grešiš u jednoj stvari, 4K kanali nisu bili dostupni prazničnoj promociji. Bar od početka promocije.
Uvek si morao lično da aktiviraš i dužni su ti zamene STB uređaje ako nemaš podržane (ni ne vidim drugačije smisao 4K paketa).
Ja sam primetio da su aktivni i rade (osim FTV) tek pre koji dan jer je neko pitao nešto u vezi njih. Znam da sigurno nisu radili osim možda jednog (a proveravao sam povremeno) dokumentarnog tipa.
Nigde nije ništa promenjeno u aktiviranim paketima u vezi 4K. Sve izmene su uredno evidentirane u istoriji kupovine inače. Iskreno, ne znam ni gde treba da se pogleda da li je aktiviran jer ga nisam nikada aktivirao, a nema ga ni u ponudama za kupovinu paketa. Isto sam zbunjen oko istog, da pozovem rekli bi da nemam, u promociji nije bio od početka, lični uvid nemam... a rade.
I šta da mislim oko ovoga?

Postoji i specifikacija svakog box paketa, tj. besplatnih beneficija, ne treba mi mail i obaveštenost/neobaveštenost zaposlenih... Jednostvano, drži se specifikacije, odnosno ponude. Inače svaka reklamacija, ili bar ono da kažemo, što su probali da neosnovano naplate je rešena u moju korist. Generalno gledano, u malo uređenijem sistemu bi imao lepu osnovu da ih tužim već nekoliko puta.
 
Мени су рекли да је 4к продужен до краја фебруара и нисам га одјавио. Сад шта ће бити видећемо.
 
Grešiš u jednoj stvari, 4K kanali nisu bili dostupni prazničnoj promociji. Bar od početka promocije.
Nisam to znao. Ne sećam se sad kad sam tačno shvatio da su mi otključani, ali kad jesam, računao sam da je u okviru praznične promocije, jer drugog razloga kod mene nema.

dužni su ti zamene STB uređaje ako nemaš podržane (ni ne vidim drugačije smisao 4K paketa).
To svakako, ali opet, ako su nam svima naknadno automatski otključali u okviru praznične promocije, a izgleda da se to desilo, kontam da im i nije važno ako nam se ne prikazuje kako treba.

I šta da mislim oko ovoga?
Stvarno ne očekujem da nama koji nismo aktivirali na lični zahtev izbije neki problem oko toga i mislim da će sutra (ili kad već prođe praznična promocija) prosto opet postati nedostupni. Ako i nešto bude, sam si rekao u nastavku: reklamiraćemo i moraće da usvoje reklamaciju. Isto sam imao više slučajeva kada su pokušali nešto da mi naplate, čak su me u poslovnici ubeđivali da nema svrhe da prigovaram (zato kažem da su neobavešteni i da im ne treba slepo verovati, to i jeste bila suština mog javljanja), ali sve je na kraju rešeno u moju korist. Dakle, razumemo se po tom pitanju.

Postoji i specifikacija svakog box paketa, tj. besplatnih beneficija, ne treba mi mail i obaveštenost/neobaveštenost zaposlenih... Jednostvano, drži se specifikacije, odnosno ponude.
I ovo se, naravno, podrazumeva. Nije valjda ovde niko pomislio da ima besplatan 4k paket doveka, samo je pitanje trajanja promocije. Stefan i Vlada su, sudeći po njihovim porukama (izvinjavam im se ako sam ih pogrešno razumeo), na lični zahtev aktivirali 4k paket, čime su pristali na uslove promocije, prema kojima su do 31. januara morali da taj paket isto na lični zahtev deaktiviraju. To je nezavisno od specifikacije BOX-a koji imaju, i nezavisno od našeg (tvog i mog, a izgleda i Dejanovog) slučaja gde nam je automatski otključano. Samim tim, trebalo bi da im radi i Fashion TV, a mogu da pretpostavim da im se negde i pojavio podatak da im je paket aktivan, npr. u odeljku "Dodatne TV usluge i paketi" na portalu Moj mts (baš na sajtu, jer aplikacija ne prikazuje sve lepo), ali oni bi morali da potvrde da li je stvarno tako, ili neko drugi ko je isto na lični zahtev aktivirao. Sad ide ključna stvar, Stefan je unapred preko mejla pitao da li se promocija (tj. period bez naplate) produžava i dobio je potvrdan odgovor. Samim tim, on ima pisani trag ako se promocija ipak ne produži i na sledećem računu mu se pojavi tih 700 dinara.
 
Користио сам 4К пакет од почетка промоције тј од летос. Пар пута звао да деактивирам на крају промоције на шта сам добијао препоруку од оператера да нема потребе јер се наставља промо период. Пре неколико дана ми истицала уговорна обавеза и како нисам био скроз сигуран да ли остајем у МТС деактивирао сам пакет да не плаћам 700 дин за неколико дана ако мењам. Нису ништа рекли да се наставља промо. Како сам сада на новом уговору, питао сам за пакет да поново активирам али ми рекли како се промо завршио. Наравно, постоји шанса да сутра изађе инфо још месец дана нпр.
 
Hvala na pojašnjenju. Jedino pre tvoje poslednje poruke nisam shvatio da si unapred deaktivirao, ali super je što jesi, jer onda mogu da te pitam sledeće: imaš li i dalje te kanale osim Fashion TV-ja? Ako rade, uklapa se u ideju da su svima promotivno aktivni do sutra. Ostaje i da bi neko ko nije deaktivirao mogao da javi pojavljuje mu li se taj paket negde, npr. u odeljku "Dodatne TV usluge i paketi" na portalu Moj mts ili možda pod "Kupljeni paketi" u opcijama STB-a. Tek sad sam se setio da pogledam šta mi tu stoji, i ovih je pet stvari:
  • Gledaj unazad (18. januar 2025, 12.47),
  • FILMSKI (18. januar 2025, 12.47),
  • PROMO (11. januar 2025, 12.52),
  • Osnovni TV paket HD (11. januar 2025, 12.52),
  • PROMO TEMP (14. novembar 2024, 23.10).
Imam BOX Crveni, i od svega navedenog sam ručno jedino aktivirao "Gledaj unazad", ali to još odavno, ne na navedeni datum. Ovaj "PROMO TEMP" mora biti praznična promocija, dok sam 11. januara migriran (ili je makar tada započeta migracija), što objašnjava otkud "Osnovni TV paket HD" tog datuma. "PROMO" mi ostaje nejasan, ali moguće da je to izvor 4k kanala (sem Fashion TV-ja) kod mene, kao neki poklon uz migraciju. I promene od 18. januara sigurno su posledica migracije: "FILMSKI" je podrazumevan za moj BOX Crveni, a Gledaj unazad, kao što već rekoh, imam još odavno. Da li će mi biti naplaćeno nešto sem 120 din za "Gledaj unazad", videćemo. Stvarno ne očekujem, ali svakako ću se žaliti ako bude.
 
Nije PROMO za 4K jer i meni tako piše a nemam 4K...kontam da je to ovo isto što su stavili u novembru pod PROMO TEMP jer nema drugo šta da bude. Za Gledaj unazad je isto kao kod mene, davno aktivirano a od 9.1. stoji da je aktivirano jer faktički sve su "resetovali" od toga datuma ili koji dan kasnije zbog ovih migracija. Jedino što sam ja pre desetak dana zamenio filmski za dokumentarni paket pa ostaje od sutra da se vidi šta će i kako biti. U mob app kao i na portalu mojmts može da se vidi šta sve naplaćuju, tu mi stoji 120 dinara za vraćanje unazad i 0 dinara za uslugu pauziranja koja i jeste naravno besplatna.
 
Nazad
Vrh Dno