Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Niko ne može da garantuje brzine na wifi-ju.

Wifi zavisi od mnogo faktora, a najviše od prepreka na putu između tvog uređaja i rutera, ali i od "gužve" u komšiluku.
 
Da li je istina da ce svima koji su se zalili na povecanje cena u februaru ostati ista cena i posle povecanja 9.1.2025?
 
Zasto ne bi moglo preko mejla?
Zahtev za raskid po Članu 131 ZEK u slobodnoj formi mora da bude potpisan pdf kvalifikovanim elektronskim sertifikatom (eUprava potpis u klaudu ili ličnom kartom kroz Adobe reader, Član 21 opštih uslova za pružanje usluga u javnoj fiksnoj mreži Telekoma Srbija)
 
Ja iskreno ne mogu da verujem kakvi su cigani ovi iz mts, da sam znao ovo nema sanse da bi pristali na to i potpisali novi ugovor. Naime za dodatak 4 u box 4 za 200gb koji su na raspolaganju, moraju svi brojevi koje prijavite za koriscenje da imaju aktiviran net limit?!?!? Majku im lopovsku, to je prva stvar koju sam iskljucio kad su je uveli, i nije bila “uslov” za koriscenje tih gb iz box paketa…
 
Ne drzi me za rec, ali mislim da ne moraju svi, dovoljno je nosilac boxa da ima aktiviran... Ja imam dodata dva KT broja, KT sama po sebi neba ne boost ili nekadasnji net limiter, te da bi se dodao beoj bilo je potrebno na nosiocu aktivirati... Drugi KT broj mi je jos od pre dodat, tada nije bio to uslov, ali eto to je novina od pre 2-3 meseca.
 
^^
Svaki novi broj koji dodaješ u tih 200giga mora da ima aktiviran net limit , neke koji su bili već dodati pre ove nove odluke ne izbacuju , barem je kod mene tako bilo…
 
Tako je, samo novo dodani moraju da imaju net boost stari brojevi koji su vec bili u 4u box4 pre stupanja na snagu ovog pravila, ne moraju da aktiviraju isti.
 
Citao sam sve post-ove unazad 20-ak starnica, nikako nisam mogao da zakljucim, od svih korisnika koji imaju neki od box paketa, a vecina je sa nekim box paketom u kome je opcija net-fiksni-mobilni (mozda gresim), a sta je sa korisnicima (kao ja) koji imaju BOX 3 (net-optika, fiksni, iris tv) na koji imam sklopljen ugovor od 27.02.24. i po ovim tzv migracijama, prelazim u taj neki BOX 3 M. AKo izuzmemo prve dve stavke (net i fiksni), meni se kao treca stavka prosto ukida (onemogcava) gledanje tacno 60 tv programa. Moj paket se konkretno zove Box 3 - Paket -PLUS HD. Sem cene, koja ce biti visa za tacno 800 din, ukidaju mi gledanje 60 tv kanala, Mts smisli jednu "prevaru" da mogu u skopu tog nekog novog paketa (ponude) da odaberem 2 besplatna paketa, a ostala 2 se doplacuju (ili u prevodu uskrate me za recimo 30 kanala, podignu cenu za 800 din, i to nazovu "unapredjenje"). Uputio sam prigovor i na cenu i na ukidanje mog tv paketa (PLUS HD), nakon jednog dana me je kontaktirala neka devojka sa MTS i kao po inerciji krenula da mi vergla sve ono sto su bezmalo svi forumasi pisali, neke te popuste x meseci. Prekinuo sam je odmah, pojasnio da me nikakvi popusti ne zanimaju ,samo zelim da mi se do kraja UO zadrzi ista cena i isti Tv paket (PLUS HD), ili cemo da prekinemo dalju saradnju (raskid UO). Rekla mi je da ce moj zahtev proslediti daje na obradu (tipicno), pa se nakon razgovora, na moj mts nalog i pojavila ta neka tzv primedba (otvorene smetnje). Moje pitanje za sve na forumu, sta raditi i da li je neko imao slucaj, mozda ga ja nisam procitao, ukoliko mi ponude (eventulano) da zadrzim istu cenu do kraja UO, a kazu da tv paket (PLUS HD) ne moze da ostane, i da cu MORATI da prihvatim one "uslove" (odabrati 2 od mogucih 4 paketa), ili je moguce da i to ostane nepromenjeno do kraja UO? Da li je neko imao takav slucaj, od korisnika koji su dobili odgovor od MTS, o zadrzavanju cene (pa i tv paketa)?
 
Onda za KT je dovoljno da je na nosiocu aktiviran, bez obzira koliko brojeva dodavali.
 
Znači li to da oni kojima je prigovor na cenu usvojen, ostaje stara cena, ali TV paketi će biti migrirani na nove, u većini slučajeve, lošije "spakovane"? Da li uz to dobijaju i simetrične brzine interneta (uz tu staru cenu) ili im ostaje 2:1 ?
 
Ostaje cena ali migrira paket na novi.
 
To ćemo primetiti nakon 9.1.2025? Ili već nakon Nove godine?
 
Znaci u prevodu, sto krace, mogu da dobijem (eventualno) istu cenu pretplate kao sto sad placam, a od Plus HD tv paketa mogu da se oprostim i odaberem 2 od 4 ponudjene nam opcije dodatnih tv paketa.

Znači li to da oni kojima je prigovor na cenu usvojen, ostaje stara cena, ali TV paketi će biti migrirani na nove, u većini slučajeve, lošije "spakovane"? Da li uz to dobijaju i simetrične brzine interneta (uz tu staru cenu) ili im ostaje 2:1 ?

Ostaje cena ali migrira paket na novi.
Baš tako,nažalost...
 
Bukvalno, tako sam i obavešten, cena ostaje ista ali ide migracija: BOX plavi lite (neka verzija, Plus HD paket...) na trenutni BOX Plavi, sa svim pratećim sadržajem koji je definisan trenutno u ponudi.
Dva paketa besplatno, ostalo doplata. Gubitak je primetan u broju kanala. Brzina simetrična i ostalo.
Ono za šta više ne vidim smisao je opcija 4 u 4 za box ako platiš NetBoost. Onda mi taj rezevrni net više ni ne treba, bar u mom slučaju. Tokom godina sam zagazio možda tri puta u to. To je opcija koju treba tek u praksi da proverim. A onda naći još jednog čobanina koji će da palti tih dodatnih 150 dinara :)

Okačio sam negde kada sam našao vremena da pročitam Opšte uslove. Pročitaj Opšte uslove, sve je jasno napisano u Prilogu III za medijski sadržaj. Plus HD je sastavni deo ugovorne obaveze, promenom tog paketa imaš jednostrano kršenje pa i pravo na raskid...
 
Upravo obnovljen BOX 4, i ladno su sklonili sve brojeve iz deljenog neta,sada ih treba ponovo ubaciti a do sada su se svercovali bez netboosta.
 
I meni malo pre stigla sms poruka.Na vdslu sam Box 4 plavi lait.Samo iz poruke ne vidim da li će mi ukinuti plavi lait i prebaciti na novi box 4 plavo.Screenshot_20241218-145226-971.png
 
Rešili su da teraju po svome...
A nekako je i logicno da predjes na novi paket ako se postavljaju kompletno novi paketi. Logicno je da ti ostave staru cenu iz ugovora, al bi bilo logicno i da ti na neki nacin kompezuju gubitak bilo cega iz paketa koji si imao. A ako placas staru cenu do kraja ugovora po isteku ugovora raskines ako ne zelis da placas po tim novim cenama i to je to
 
Na e- mail adresu [email protected] napišeš da se neslažeš sa podizanjem cene paketa dok si pod ugovornom obavezom ,pozovu te prvo telefonom da te ubeđuju kako dobijaš određene benefite ti se nesložiš,i za par dana stigne ti sms da te obaveste da li prihvataju tvoju žalbu ili ne.Vidim da su svima prihvatili da ostaje stara cena ali izgleda da će da nas prebacivati na nove pakete što znači da će nam ukinuti dodaten tv kanale i ko ima delenje neta u box paketu.
 
Nazad
Vrh Dno