Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nemaš kršenja UO ni razlog onda za prevremeni raskid bez plaćanja penala
Maxthon Snap20241214234758.jpg
Prilog III o medijskom sadržaju.
Tipičan primer kršenja ugovora, za TV Plus HD u Plavi Lite i sadašnju ponudu u Plavom BOX-u.
Plus HD u Plavi Lite ima kanale koji su u sva četiri nova "dodatna paketa". U sadašnjem Plavom Box-u su dva dodatna besplatna. Znači dva paketa kanala ti ukinuta.

Tako da ima i napismeno osnova u opštim uslovima i pored potvrde da se cena neće menjati. Plus HD TV paket je sastavni deo ugovora.
Kod mene se nastavlja ali da sam samo ja u pitanju ... ima jeftinije trenutno pa što ne iskoristiti. Nije da volim da me plaćaju 50% ili dinar mesečno ali nije meni teško to drugima da radim ako se nude :)
 
Procitao sam dosta postova gde su clanovi dobili povratni info(mail, sms) od Telekoma da ce ostati stare cene, ali u vecini slucajeva ako ne i u svim, se nigde ne pominje zadrzavanje sadrzaja paketa. Fakticki mi deluje da ce oni ostaviti cene, ali ce paketi onda postati samo osnovica gde ce morati da se dokupuju ostali? To meni licno ne odgovara, tako da ako meni ove uslove ponude onda ide raskid bez obzira na zadrzavanje cene.
I da dodam da je njihova racunica ustede masovno ukidanje MAX paketa(usteda za njih nekoliko miliona evra godisnje prema provajderu), podizanje u proseku 5-6 evra po paketu(opet nekoliko miliona prihoda mesecno vise), a sve pod primesom povecanja cene rada.
Ne treba im ovo dozvoliti, naravno ko ima alternativu, ja sam poceo svima okolo da prenosim sta da rade.
Hvala svima koji ovde prenose dobre i proverene informacije, kao i nacine kako ovo prevazici.
 
Meni 26.12. ističe ugovor sa MTSom i raskidam ga bez traženja IDP broja . Da plaćam skupo a da bi imao ono što sam do sada imao još i skuplje , pa , ne pada mi napamet. Ima Yetel i Yunet kome trebaju Arene i filmski kanali , dobro tu su i SBB i Orion . Ko ima optiku u mogućnosti taj ima i odličnu pregovaračku poziciju .
 
Da ne citiram sve postove, da, prihvatili smo 10 meseci sa 50% popusta i 14 meseci pune cene za box 4 plavi, imamo optiku. Prvi put cujem ovde da nekom daju 18 meseci popusta 50% u mts…
Inace pre 2 god kad nam je isticao ugovor, ponudili su max 5 meseci popusta uz nas podnet zahtev za raskid ugovora tako da nam je ovih 10 bila premija.
Nama mnogo odgovara onih 4 u box 4 i 200 gb koje delimo na 3 broja pa sestra i ja imamo najjeftinije pakete i maltene sve neograniceno sa tim dodatkom. Plus arene koje mi mnogo vise znace nego SK.

Na koju foru vi dobijate taj popust? Jel su oni u nekoj frci zbog tih raskida ugovora zbog poskupljenja? Zasto je bitno da li sam na optici pa da mi to utice na pregovaracku poziciju?
 
Zasto je bitno da li sam na optici pa da mi to utice na pregovaracku poziciju?
Zato što 24x 50% ponudi daju samo korisnicima da koji po isteku ugovorne obaveze zatraže u poslovnici izdavanje IDP broja (čime kao demonstriraju ozbiljnu nameru da pređu na Yettel ili YuNet optiku) a IDP broj postoji i ima svrhu samo kod korisnika na optičkog mreži.
 
Mene više posle onog maila i inicjalnog razgovora nisu više zvali niti poslali bilo šta.
Sačekaću 8 dana pa opet pisati prigovor
 
Prvi put cujem ovde da nekom daju 18 meseci popusta 50% u mts…
To sto ti prvi put cujes ne znaci da ne postoji ta opcija. Ako prelistas unazad prethodnih 300 stranica verovatno ces naci stotine poruka o IDP broju sa kojim dobijas 24x50 kad ti istekne ugovor.

Na ADSL nisu toliko velikodusni pa maksimum koji daju je valjda 9x50% neka me neko ispravi. Na optici ako ne uzmes 24x50% bukvalno im poklanjas pare.
 
Ne nude više formu za prijavu preko portala, osim za račun, samo email!
 
… navalili ljudi, nemaju razumevanja za praznično poskupljenje…
 
Pogledajte prilog 471729
Prilog III o medijskom sadržaju.
Tipičan primer kršenja ugovora, za TV Plus HD u Plavi Lite i sadašnju ponudu u Plavom BOX-u.
Plus HD u Plavi Lite ima kanale koji su u sva četiri nova "dodatna paketa". U sadašnjem Plavom Box-u su dva dodatna besplatna. Znači dva paketa kanala ti ukinuta.

Tako da ima i napismeno osnova u opštim uslovima i pored potvrde da se cena neće menjati. Plus HD TV paket je sastavni deo ugovora.
Kod mene se nastavlja ali da sam samo ja u pitanju ... ima jeftinije trenutno pa što ne iskoristiti. Nije da volim da me plaćaju 50% ili dinar mesečno ali nije meni teško to drugima da radim ako se nude :)
Jel ima izmena kod Box4 crveni na osnovu kojih bi se raskinula ug obaveza?
 
I previše negativnih izmena za crveni boks, izlistaj malo unazad, pisao sam konkretno ja o tome. Debelo osakaćena TV ponuda, skuplje čak 1100 dinara...
 
Pre neki dan su mi u poslovnici ponudili za obnovu ugovora 10 meseci 50%, rekla da nam je to malo, pa smo ostavili broj telefona i kasnije, u toku dana su nas pozvali i ponudili 12 meseci 50%. I to odbijem , pitam da li moze vise i dobijam odgovor da ce mi se javiti neko iz call centra sa verovatno, boljom ponudom. I eto, juce zovu i nude 16 meseci 50% i da im javim narednih dana nasu odluku. Mislim da je tesko nesto vise dobiti.
 
Pre neki dan su mi u poslovnici ponudili za obnovu ugovora 10 meseci 50%, rekla da nam je to malo, pa smo ostavili broj telefona i kasnije, u toku dana su nas pozvali i ponudili 12 meseci 50%. I to odbijem , pitam da li moze vise i dobijam odgovor da ce mi se javiti neko iz call centra sa verovatno, boljom ponudom. I eto, juce zovu i nude 16 meseci 50% i da im javim narednih dana nasu odluku. Mislim da je tesko nesto vise dobiti.
Ako je optika, podneti zahtev za IDP i zvaće Vas i ponuditi 24*50% bilo koji BOX 4 paket. ADSL Box 4 neko je pisao da su im nudili 18*50% kada su zahtevali kompletan raskid ugovora.
 
Jeste optika, ali nam je Box3. Nemam računa da prelazim na Box4 jer već imamo postpaid kod drugog operatera. Ne znam da li da pokušam sa 18 meseci, u startu me je odbila kada sam pitala za 24 meseca..Ili pokušati sa IDP brojem.
 
Da rezimiramo samo:
1. Box optika, ne javljati se dok ne istekne uo, prvi dan posle isteka tražiti u poslovnici idp broj i zvace vas da vam ponude 24 meseca po 50% (1 slucaj da nisu zvali)

2. Box adsl, podneti zahtev za raskid, može i pre isteka uo, ponude vam u poslovnici 12 ili 14 meseci po dinar, niste saglasni tražite bolju ponudu, za par dana vas zovu i nude 18meseci 50% +6 puna cena

3. Nije istekla uo, menjaju cene i sadržaj paketa, (ou potpisan pre 6.11.2024) - poslati mejl ili pisano uputiti mejlom zahtev za raskid uo.
Zovu vas 1.put ili šalju mejl da vam objasne kako je bolje za vas da plaćate više i da imate više iako niste tražili ništa od toga, ne prihvatate. 👇
Zovu vas 2.put ili šalju mejl/sms da ostaje ista cena paketa:
  • slažete se, ostaje ista cena, nastavljate da plaćate po starom
  • ipak se ne slažete sa predlogom, raskid uo.

Ta 3 pitanja se vrte ovde stranicama unazad.
 
Da, iscitao sam malo, bas se osecam glupo sad... nisam ni znao da postoji ova tema, a bolje da nisam ni saznao. svaka skola se placa
 
Ja podneo zahtev za IDP i oni mi stvarno poslali IDP na mejl 😁 Proslo je 10ak dana od trenutka podnosenja, niko me nije zvao, a ugovor je istekao pre par nedelja. Ne znam da li fora radi i dalje ili su sad bas u haosu i zbog ostalih zahteva oko promene cene.
Mali update:
I pored toga sto sam dobio IDP broj na mejl, danas su me ipak zvali i ponudili mi 24x50% sto sam prihvatio. Planirao sam da predjem na Yettel, ali mi ovo iako malo skuplje, odgovara zbog stabilnosti jer sam generalno vrlo zadovoljan kako sve funkcionise, dok je u zgradi bilo problema sa Yettelom nedavno.
 
Ja tek danas provalio da mi zapravo istekao ugovor pre 10 dana :D
Poslao sam mejl i trazio IDP, a pre toga sam zvao korisnicki centar(50min sam cekao) da pitam kad mi istice ugovor i ima li kakvih promocija za produzetak istog. Kaze moze 3m 50% :ROFLMAO:
Ako ponude to kao tebi 24m 50% onda i ok, u suprotnom odoh u yettel..
 
Pozdrav svima.
Istice mi Box 4 crveni na optici 10. januara. Moje pitanje glasi, da li mogu da trazim IDP broj i da se spustim na Box 3 bez mobilnog i onda za Box 3 da mi daju 50% x 24 meseca?
Ako je neko imao takav slucaj, neka napise.
Hvala
 
@Igda1997 ovakav specifičan slučaj do sad niko nije naveo - da se ukida jedna usluga iz BOX4 pa da daju 50% na 24 meseca na novi BOX3 nakon idp zahteva, tako da ti svakako podnesi zahtev izdavanja idp broja 10.jan pa nam javi krajnji ishod - dal su ti dali 50% na novi BOX3 uz razvezivanje mob linije.
Mislim da u tom slučaju ne bi dali ali ti javljaj.
 
Mali update:
I pored toga sto sam dobio IDP broj na mejl, danas su me ipak zvali i ponudili mi 24x50% sto sam prihvatio. Planirao sam da predjem na Yettel, ali mi ovo iako malo skuplje, odgovara zbog stabilnosti jer sam generalno vrlo zadovoljan kako sve funkcionise, dok je u zgradi bilo problema sa Yettelom nedavno.
@shamanNS
Izgleda da ću i po treći put napisati da se nikad nije desilo da ne nazovu i ponude 24x50% posle zahteva za idp
 
Ako tražim raskid zbog promene uslova a oni ponude da cena ostane ista, da li mogu da insistiram na raskidu? Pošto sam sve bliži tome da pređem kod drugog provajdera.
 
Zasto ne bi moglo preko mejla?
Zato što zahteve za raskide ugovora ne prihvataju putem maila nego poslovnica ili slanje papirnog dopisa adresiranog na beše Takovska ulica.

A izdavanje IDP broja podrazumeva i raskid ugovora i "razformiranje" Box paketa na pojedinačne usluge.
 
Ja sam prošli ponedeljak bio u poslovnici, podneo zahtev za raskid ugovora zbog promene uslova i još uvek ništa.
Niko me nije kontaktirao, nisam dobio bilo šta napismeno u poslovnici, u aplikaciji moj mts nema traga da je podnesen zahtev.
064733 call centar kaže da postoji zahtev i izdiktirali su mi njegov broj tako da ako ostane na ovome u sredu ću opet do poslovnice.
 
Nazad
Vrh Dno