Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Od 9. januara počinju da važe ovi paketi za sve korisnike, pa i one koji su pod UO na nekim od starijih paketa.
 
Rick Astley GIF
 
Jel zna neko koje vlakno koriste u mtsu, hteo bih da provucem mrezu kroz stan da se kurtalisem njihovih izvodjaca maximalno koji bi samo da buse zidove.
Koliko znam ako ja izbijem iz stana sa vlaknom oni mogu da prespoje njihovo na moje, i da stave u kutijicu takodje u stanu posle zar ne?
Pa gledam da vidim gde moze da se kupi i koliko kosta.
 
Jel ima neko više ugovora kod mts-a a da se žalio na ovo poskupljenje?
Interesuje me kako takve slučajeve gledaju. Imam nekoliko ugovora i među njima i jedan za mobilni, na najnižoj tarifi morava 150. Ostavio sam ga čisto da sačuvam broj, mislio prebaciti na pripejd ali me zvali i ponudili jak popust tako pa ga prihvatih.
Sad razmišljam da iskoristim ovo da raskinem, jer mi stvarno ne treba ali pošto imam još ugovora koje bih da ostavim po staroj ceni ne znam da li rizikujem ako podnesem zahtev za raskid samo na jednom ugovoru, a primedbu na promenu cene na ostalim

Pisao im za prošlo poskupljenje za Box i mbilne linije i uvažili su prigovor. Pnovo im je prosleđen mail i za ovo poskupljenje 😃
Navedi u prigovoru za svaki ugovor koja je šifra korisnika/podračun.
 
Ja podneo zahtev za IDP i oni mi stvarno poslali IDP na mejl 😁 Proslo je 10ak dana od trenutka podnosenja, niko me nije zvao, a ugovor je istekao pre par nedelja. Ne znam da li fora radi i dalje ili su sad bas u haosu i zbog ostalih zahteva oko promene cene.
 
Ja podneo zahtev za IDP i oni mi stvarno poslali IDP na mejl 😁 Proslo je 10ak dana od trenutka podnosenja, niko me nije zvao, a ugovor je istekao pre par nedelja. Ne znam da li fora radi i dalje ili su sad bas u haosu i zbog ostalih zahteva oko promene cene.
Sto si podnosio IDP? Uglavmom zovu ali desi se i da ne zovu kao kod tebe.
 
Ja podneo zahtev za IDP i oni mi stvarno poslali IDP na mejl 😁 Proslo je 10ak dana od trenutka podnosenja, niko me nije zvao, a ugovor je istekao pre par nedelja. Ne znam da li fora radi i dalje ili su sad bas u haosu i zbog ostalih zahteva oko promene cene.
Tako je bilo i meni za MIK kod. Dešava se da odredjni broj korisnika kojima je istekao ugovor ne pozovu radi dogovora već pošalju idp, mik.Treba biti spreman i za takvu mogućnost.
 
Ako to važi i za korisnike koji imaju ugovornu obavezu tj. ne samo za nove, biće dosta prelazaka na Yettel. Yetell ima lepu ponudu sada ali samo za "TV + Internet":
  • Yettel Kod Kuce M (internet 300/150 Mbps i televizija), 22 meseca 50% - 1650 din mesecno i 2 meseca puna cena - 3299 din mesecno
  • Yettel kod kuce L po ceni M paketa 22 meseca (500/250 Mbps + HBO i Cinemax kanali u paketi), 22 meseca 50% M paketa - 1650 din i 2 meseca puna cena L paketa - 4299 din
 
Gde pise to za 22 meseca po 50% ?
Plus koliko znam u Yettelu se dobije i Samsung TV 43" za dinar ili neki veći za relativno malu mesečnu ratu
 
Ja podneo zahtev za IDP i oni mi stvarno poslali IDP na mejl 😁 Proslo je 10ak dana od trenutka podnosenja, niko me nije zvao, a ugovor je istekao pre par nedelja. Ne znam da li fora radi i dalje ili su sad bas u haosu i zbog ostalih zahteva oko promene cene.
Ovo je prvi put u ovoj temi sa nisu pozvali nakon podnošenja zahteva za idp. Bar da se ja sećam
 
Još uvek nemamo nikoga ko je uspeo da raskine UO iako su mu ponudili istu cenu? 😀
 
Još uvek nemamo nikoga ko je uspeo da raskine UO iako su mu ponudili istu cenu? 😀
Kako nema, ja se secam u martu da je bilo masovno raskidanje UO zbog povecanja cena i licno sam sa mamom isao u MTS da raskine ugovor za mobilni telefon i presla je u A1 i bila je ponudjena ista cena itd, nije bitno dal oni tebi ponude istu cenu ili ne, oni menjaju pakete i cene i to je dovoljno mogu da ti i ponude za dzabe 2 godine i dalje imas pravo da raskines ugovor.
Tebi se menja paket kako god okrenes i da nastavis da placas istu cenu, tako da imas pravo da raskines ugovor.
Nemoj da te lazu da nije tako.
 
Nije prvi put a nije ni prvi put da ti napišeš da misliš da je prvi put 😋
Dobro de taj tvoj slučaj sa bratom je specifičan, a prošli put kad sam napisao ispostavilo se da čovek nije ni podneo zahtev za idp, tako da ovo jeste prvi put.
Još uvek nemamo nikoga ko je uspeo da raskine UO iako su mu ponudili istu cenu? 😀
Ima kako nema. Evo čovek meni odgovorio sinoć da je raskinuo dva ugovora na ovoj temi. Imaš i na temi o mobilnoj isto slučajeve da su raskimuli UO iako su im ponudili da ostane ista cena
 
Istekao nam u kuci box 4 plavi, ocekivali smo standardnu pricu da moramo da podnesemo zahtev za raskid pa da nas zovu, nude bolje uslove itd, medjutim na poziv danas odmah ponudili 10 meseci po 50% (kao za nove korisnike) bez ikakve “borbe”. Pristali, potpisali novi, i eto… obicno za obnavljanje ugovora nude nesto tipa upola popusta u odnosu na ponudu za nove korisnike i to nakon zahteva za raskid, prenos itd.
Zanimljivo da i skoro kad sam imao problem sa tv (mojom krivicom ispostavilo se, precvikao sam kabl krevetom) - podneo sam zahtev u 2 ujutru, zvali me vec u 9 ujutru i u 11 vec bio tehnicar da resi. Deluje da su se malo poboljsali bar oko resavanja problema.
 
Nah, i dalje nije prvi put. @renne je tako i završio na Yettel optici, nisu ga zvali samo izdali IDP i ćao. Još nekoliko slučajeva je prijavljivano ovde na Benchmark-u.

Slažem se da je retkost da se desi ali daleko od toga da je prvi put ili da su bila samo 1-2 slučaja.
E to za renne-a nisam ispratio, ni druge slučajeve
 
Istekao nam u kuci box 4 plavi, ocekivali smo standardnu pricu da moramo da podnesemo zahtev za raskid pa da nas zovu, nude bolje uslove itd, medjutim na poziv danas odmah ponudili 10 meseci po 50% (kao za nove korisnike) bez ikakve “borbe”. Pristali, potpisali novi, i eto… obicno za obnavljanje ugovora nude nesto tipa upola popusta u odnosu na ponudu za nove korisnike i to nakon zahteva za raskid, prenos itd.
Zanimljivo da i skoro kad sam imao problem sa tv (mojom krivicom ispostavilo se, precvikao sam kabl krevetom) - podneo sam zahtev u 2 ujutru, zvali me vec u 9 ujutru i u 11 vec bio tehnicar da resi. Deluje da su se malo poboljsali bar oko resavanja problema.
Pristali ste / Prihvatili ste ( na ) 10 * 50% umesto 24 * 50% ( ako je optika u pitanju )?
 
Istekao nam u kuci box 4 plavi, ocekivali smo standardnu pricu da moramo da podnesemo zahtev za raskid pa da nas zovu, nude bolje uslove itd, medjutim na poziv danas odmah ponudili 10 meseci po 50% (kao za nove korisnike) bez ikakve “borbe”. Pristali, potpisali novi, i eto…
I 18 * 50% ako je ADSL u pitanju.
Inace na ADSLu nema izjednacavanja brzina, ostaje 20/4 :ROFLMAO:
 
Pristali ste / Prihvatili ste ( na ) 10 * 50% umesto 24 * 50% ( ako je optika u pitanju )?
Mene su zvali i ponudili 10 meseci 50%.Ja danas odem u poslovnicu da raskinem ugovor odmah mi ponudili 18 meseci 50%.U pitanju je crveni box paket nemam optiku.Vama bi verovatno ponudili za plavi i vise meseci.
 
Mene su zvali i ponudili 10 meseci 50%.Ja danas odem u poslovnicu da raskinem ugovor odmah mi ponudili 18 meseci 50%.U pitanju je crveni box paket nemam optiku.Vama bi verovatno ponudili za plavi i vise meseci.
@somi92 je prihvatio 10*50%, nisam ja. Znači za MTS BOX ADSL ( Cu ) nude 18*50% ako se raskida ugovor, fino.
 
Nazad
Vrh Dno