Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Bitno je da se ne zovu,već samo odeš u poslovnicu,podneseš zahtev za IDP i onda ONI tebe zovu.
 
  • Like
Reagovanja: M J
@shamanNS

Nisu nikakve cinjenice ni istine, ali u najvecem broju slucajeva je tako bilo. Nemam optiku ali prateci temu sam naucio kako postupiti kad imas optiku. Uvek ima odsupanja, na kraju njihovo pravo sta ce kome dati. Desavalo se da nekoga i ne pozovu nekome daju manje ili vise. Znam da sam svakom pricao da ipak pogleda nadje neku alternativu , bas iz razloga ako ne dodje taj poziv.
Moze se mmogo nauciti i ustedeti (novac,vreme) prateci ovaj forum. Naravno to zahteva da se malo mrdne pogleda , nece bas taj popust pasti u krilo.
 
+381 63 603087 - Da li je ovo mozda neki Mts - ov broj?
Mislim se mozda oni zovu da nude produzetak ugovora?
U zadnje vreme me cesto zovu iz atlas osiguranja (valjda me neko preporucio ili su nekako drugacije dosli do mog broja) i uvek zove drugi agent sa drugog broja.
Danas bio propusteni poziv sa vog broja ali sam bio na poslu pa nisam cuo telefon,pa ako su opet ovi iz atlasa da ne zovem bezveze.
 
+381 63 603087 - Da li je ovo mozda neki Mts - ov broj?
Mislim se mozda oni zovu da nude produzetak ugovora?
U zadnje vreme me cesto zovu iz atlas osiguranja (valjda me neko preporucio ili su nekako drugacije dosli do mog broja) i uvek zove drugi agent sa drugog broja.
Danas bio propusteni poziv sa vog broja ali sam bio na poslu pa nisam cuo telefon,pa ako su opet ovi iz atlasa da ne zovem bezveze.
Nije ovo Mtsov broj.
To su ti verovatno ovi iz atlasa.
 
Propustio si, ne zelim u Yetel i meni su nudili 13 po dinar ali ne zelim na Yetel.
Ako ne želiš i nećeš prelaziti u Yettel onda nema tu nekog filozofiranja već ćeš prihvatiti šta ti nudi MTS. A ako ste već do faze "rekli da mogu da vratim opremu u poslovnicu" onda od čekanja da oni pozovu ponovo samoinicijativno nemaš ništa osim troškova (ako ti je Box već razformiran onda te "deru" fino za svaki dan koji prođe bez potpisa novog ugovora). Nego treba ti njih da kontaktiraš i izraziš želju za "nastavkom saradnje" i šta ti ponude taj put to ti je... gde naravno da nemaš garancije ni da će ponovo da nude tih 18 meseci 50% umesto neke još dodatno lošije ponude.
 
Ja sam jednom pozvao na njihov broj koji su mu ostavili u sms poruci da mi ugovor istice za 2 dana, da ih zovem jer imaju specijalnu ponudu za mene.
Zvao ih posle isteka, nisam prihvatio sta mi nude, otisao u posovnicu, trazio IDP broj, niti su me pitali zasto zelim da odem, niti sam ja tvrdio pazar, blefirao samo. Otisao kuci i sutra ujutru me zvali.
funny-cards.gif
 
Ako ne želiš i nećeš prelaziti u Yettel onda nema tu nekog filozofiranja već ćeš prihvatiti šta ti nudi MTS. A ako ste već do faze "rekli da mogu da vratim opremu u poslovnicu" onda od čekanja da oni pozovu ponovo samoinicijativno nemaš ništa osim troškova (ako ti je Box već razformiran onda te "deru" fino za svaki dan koji prođe bez potpisa novog ugovora). Nego treba ti njih da kontaktiraš i izraziš želju za "nastavkom saradnje" i šta ti ponude taj put to ti je... gde naravno da nemaš garancije ni da će ponovo da nude tih 18 meseci 50% umesto neke još dodatno lošije ponude.
Vidi, nisu mi razmontirali box vec 7 dana, nisu mi poslali ni idp ne mogu ni u Yetel da idem i da hocu, ne znam posle koliko oni rasformiraju box i za koliko daju idp.
Znas li ti nesto?
Ja sam jednom pozvao na njihov broj koji su mu ostavili u sms poruci da mi ugovor istice za 2 dana, da ih zovem jer imaju specijalnu ponudu za mene.
Zvao ih posle isteka, nisam prihvatio sta mi nude, otisao u posovnicu, trazio IDP broj, niti su me pitali zasto zelim da odem, niti sam ja tvrdio pazar, blefirao samo. Otisao kuci i sutra ujutru me zvali.
funny-cards.gif
To je moj slucaj, ali...
Samo sto su meni u toj poruci rekli da mi za 3 dana istice UO a kod tebe 2 dana, sve ostalo isto.
A evo i tog smsa

"Tvoj ugovor za BOX 4 istice za 3 dana! Istekom ugovora gubis posebnu pogodnost nize cene paketa i dodatnih Mb/s. Ne brini, pripremili smo posebnu ponudu i nove pogodnosti koje odmah mozes da iskoristis.

Pozovi nas sto pre na 064/790.

Vas mts"
 
Znas li ti nesto?
Pisao sam ti već pre neki dan odgovor kako je ta priča išla u slučaju mog brata (koji je na kraju dobio 24x 50% ugovor). Ja lično iskustvo nemam jer kod mene na selu nema MTS optika već Supernova optika (i ZLOrion optika, koju ja korisnik od 2020.).

Dakle brat je beše valjda bio četvrtak 28.09.2023. otišao u poslovnici u NS da podnese zahtev za IDP (dakle bila mu istekla UO nekih 6 meseci pre toga [bio van Srbije pola godine pa nije mogao da "obnavlja ugovor'] i nit je pre on zvao MTS da se raspita nit su oni njega pola godine u roaming-u mogli sa zovu, naročito je kad je na brodu na sred okeana bez mobilne mreže 😂😂) . Pri tom nije dobio nikakvu potvrdu / papir da je podnet zahtev (a ljudi iz BG sa ovog foruma su svi pisali da su dobili).
Onda je majm*n u subotu ujutru otišao u Rumuniji i tamo u roaming-u bio do ponedeljka pre podne.
Tvrdio uporno da ga u međuvremenu nisu zvali, da nije imao propuštenih poziva niti SMS o propuštenim pozivima.
Kad nisu zvali ni do srede a tipa u ponedeljak posle podne ili u utorak su mu na mail poslali IDP broj (i nakon toga se a MojMTS portalu Box4 više nije video već 4 pojedinačne usluge) onda sam ja prvo putem chat-a kontaktirao MTS i agent "kreirao urgenciju" a onda u četvrtak cimao nekog poznanike koji zna "MTS agenta" da o ta osoba proveri šta se dešava... Pozvali su ga konačno 06.10.2023. i ponudili mu odmah 24x 50% prihvatio to i odmah otišao da potpiše ugovor.

I onda je tipa 3 dana posle toga ponovo majm*n otišao 6 meseci da radi na kruzeru 😁😁 Znači zadnji voz sam uhvatio da ga nateram da to odradi iako je 2.5 - 3 mesaca bio u Srbiji i 30 puta sam mu ponovio da ode u poslovnicu.
Doduše prethodni ugovor je otišao da uzme najjeftiniji Box3 bez TV sa 12 meseci po din a vratio se sa Box4 Plavi i ratom za iPhone od ~3700 tako da ni jedan mesec nije imao račun 1 din 😂😂😂 A kukao je mjesecima da mu je SBB račun od 3400 din prevelik i da TV niko ne gleda i neće da plaća više TV uslugu... Indijanac...

Tako da pojma nemam čija i koja od 2 "urgencije" / "gurke" je na kraju urodila plodom da konačno pozovu i nude nešto.
A ni šta je brat mogao eventualno da priča tamo u poslovnici pa da on bude i razlog zašto nije dobio ni potvrdu zahteva za IDP i zašto se cela priča iskomplikovala i odužila na tih 9 dana.
A lepo sam mu objasnio šta da traži i šta da radi u poslovnici...
 
Uskoro ću i ja da se zezam sa IDP jer mi ističe UO kod mts, još vagam za Yettel, ipak ne može Yettel Sve paket sa 13m/din, već po full ceni bez benefita, net+tv može 13m/din.

Razmišljam na zlorion da se vratim ali @shamanNS mi zabranio da pišem tamo pa mi se ne da nešto kod njih samo zbog toga :D
 
zanima me da li je šifra korisnika koja se pojavljuje u aplikaciji ujedno i broj ugovora?
 
Bio si se nešto iznervirao pre par godina, ušli smo u neku polemiku ne mogu da se setim oko čega, na kraju si zahtevao da se kaznim, što se i dogodilo, ne mogu da pišem na toj temi od tada.
Pitao sam na nekoj drugoj temi zašto je to uradjeno, nije mi objašnjeno u čemu je stvar i zašto sam kažnjen, nije mi odgovoreno a ti si se nasmejao bio na toj mojoj poruci i ostavio emoji.
Nije ni važno, ne verujem da ću opet Orion, ne znam ni koji promo imaju trenutno, nisu me zvali dugo.
 
@sammy Ja se toga ne sećam stvarno 😁 Tvojom nick mi jeste "poznat" a kontekst zašto sam skoz zaboravio... nit se sećam da je bila rasprava (a kamo li kojim povodom) a pogotovo da sam ja još i tražio nekome da te kazne ili uklone sa Zlorion teme (brisanje komentara moožda). Čini mi se da sam "zapamtio" da si imao drugačiju profilnu fotku.. Moooožda nešto u vezi Apple i iPhone?

Za lupanje 🤣 smajlija na komentare to je 300% moguće i sigurno da se desilo ali ono ne diskriminišem uopšte oko toga kome roknem tu redakciju... dajem po potrebi i onima sa kojim sam super i onima sa kojima se "svađao". Ako mi je bili smešno (a može biti smešno a tačno i pametan komentar ili kontra, da neko lupi neku glupost na kub 😁😁).


p. s. I ja sam na neko vreme bio izgubio mogućnost pisanja komentara u Orion temi... pa se posle žalio staff-u foruma 😝 pa me vratili.
 
Da, insistirao si baš na tome i pretio ne znam čime, da se nećeš smiriti dok se sve to ne obriše i ja se ne kaznim, bilo mi baš bizarno ali ajde nema veze.

Smajli je bio na mojoj poruci na drugoj temi, ne znam više ni kojoj, ne mogu to ni da nadjem, gde se priča o kaznama na forumu, jedva sam to i našao bio onda, ne idem tamo, pratim inače jako malo tema na forumu generalno.
Samo sam pitao bio pristojno sasvim, da mi se objasni zašto sam kažnjen, da bih znao da to ne radim sledeći put.
Ništa te ja nisam bio uvredio ili slično, krenuo si da pričaš kako mi je ovo drugi nalog i da sam te sa nekog drugog naloga zezao jer si sa sela, mislim totalne budalaštine.
Taj smajli je bio kao zasladjivanje neko mojoj "muci", ne može drugačije da se objasni.

Ne znam kom si se staffu to žalio i gde (DM možda), rekoh pitao sam na adekvatnoj temi za to i ništa se nije dogodilo, batalio sam...
 
Pogledaj šta imaš i pod kojim datumima pod "Smetnje" i "Rešene smetnje" i "Moje porudžbine":

https://moj.mts.rs/podrska
https://moj.mts.rs/podrska/moje-porudzbine

Pa vidi da li je tvoj zahtev još u statusu obrade ili ga smatraju za rešen / zatvoren slučaj 😂

I proveri naravno i inbox MTS mail adrese.
Ovako ima pod smetnje sa danasnjim datumom otvoren nalog sa naslovom BBTF preuzet, a u resenim smetnjama ima:
01.10 BBTF - zatvoren
07.10 adsl - zatvoren

Mail svaki dan od 03.10 gledam bar 5-6 puta dnevno ne bi li dobio idp i naravno evo i sad pogledao kao i od jutros 2-3 puta, nista samo potvrde da sam platio racune naravno to redovno radim.
Box i dalje aktivan i 7 dana nakon trazenja idp broja.
 
A Moje porudžbine?
Za "smetnju" sa statusom preuzeto i današnjim datumom da li si ih ti kontaktirao danas?

Sve te kontakte sa podrškom obično evidentiraju pod "smetnja". I nije retkost ni da tvoje 1 kontakt podrške rezultuje sa više od jedne "smetnje".

Ako imaš "smetnju" koja nije sa statusom završeno / rešeno i nisi dobila IDP i nisu razbucali Box paket onda moooguće da još obrađuju tvoj zahtev za IDP i da će te zvati ponovo i buditi nešto.
A možda i neće nego ti samo sutra-prekosutra razbucaju Box paket, pošalji IDP na mail i zatvore "smetnju".
Tako da je bio kod mog brata. Kao sve završili a pozvali i razlogovarali sa korisnikom nisu. Pa amo ih ponovo kontaktirali i onda se naravno na MojMTS pojavila nova nezatvorena "smetnja". Pa su pozvali 2-3 dana kasnije.
 
Poslednja izmena:
A Moje porudžbine?
Za "smetnju" sa statusom preuzeto i današnjim datumom da li si ih ti kontaktirao danas?

Sve te kontakte sa podrškom obično evidentiraju pod "smetnja". I nije retkost ni da tvoje 1 kontakt podrške rezultuje sa više od jedne "smetnje".

Ako imaš "smetnju" koja nije sa statusom završeno / rešeno i nisi dobila IDP i nisu razbucali Box paket onda moooguće da još obrađuju tvoj zahtev za IDP i da će te zvati ponovo i buditi nešto.
A možda i neće nego ti samo sutra-prekosutra razbucaju Box paket, pošalji IDP na mail i zatvore "smetnju".
Tako da je bio kod mog brata. Kao sve završili a pozvali i razlogovarali sa korisnikom nisu. Pa amo ih ponovo kontaktirali i onda se naravno na MojMTS pojavila nova nezatvorena "smetnja". Pa su pozvali 2-3 dana kasnije.
Pod moje porudzbine nemam tu nista, mislim ima neke modifikacije neke promene tarife ali to jos nesto pocetkom godine februar ne znam ni to sta su radili nisam nikad nista slicno ni trazio ali u ovom mesecu nema nista takvo.
A da jesam zvao i danas, reko kad oni mogu da se ciganisu, mogu i ja i sad cu im sesti na grbacu jer samo mene ocito hoce da prave ludim videcemo, ali mi nije jasno sto mi idp broj ne daju vec 7 dana i sto mi ne razbucase box kad sam izricito rekao da ne pristajem na 18x50, jos me smotana Sandra pita jer to vasa konacna odluka (kao da sedim preko puta Zeke milionera, za one koji ne znaju voditelj kviza "Zelite li da postanete milioner") rekoh jeste. I tako nit rastavise, nit mi dadose idp, nit mi dadose 24x50.
 
A dobio si u poslovici papir potvrdu kad si podneo taj zahtev za IDP? 😁
 
Ne, nikakav papir u poslovnici nisam dobio nego je kao upisala u taj njihov sistem i napisala ponudu koju mi je Yetel dao 13 meseci po dinar i rekla danas/sutra ce vas neko zvati.

A jel trebala da mi da neki papir/potvrdu za taj idp broj? Ne secam se da je neko reko da je dobio ili je moj previd za taj papir. I sve nesto mislim da je ta u poslovnici napravila neku gresku.
 
Drugi su dobijali, npr @jaffar. Moj brat takođe kao ti nije dobio pa je bilo problema...

Pitao @Miksat da li je on dobio neki papir pošto je eto i on to radio ovih dana?
 
Drugi su dobijali, npr @jaffar. Moj brat takođe kao ti nije dobio pa je bilo problema...

Pitao @Miksat da li je on dobio neki papir pošto je eto i on to radio ovih dana?
Aha znaci ja sam trebao da trazim taj papir, otici cu da ga trazim, a jos mi radi komplet box kao i deljeni net od 200GB i dalje, to nije normalno ako sam raskinuo ugovor jer valjda kad si pod UO dobijas tu beneficiju ili gresim?
Ne znam dal sutra da odem i trazim da mobilni prebacim na prepaid za pocetak cisto da vidim dal ce reagovati na to, znam da ljude i tu zovu i nude pogodnosti samo da ostanu na post paidu?
 
Nisam ni ja dobio papir za IDP,samo potpisao i popodne otišao ponovo da potpišem novi ugovor. 😁
 
Vrh Dno