crveni baron
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 05.10.2022
- Poruke
- 618
- Poena
- 95
Jesu li koga ko je ostao pod istim uslovima do kraja UO prebacivali na nove pakete , u skorije vreme ?
Migriran si na novi paket, verovatno na 600/300. Biće i nova cena, naravnoJedino sta sam primetio (pod UO sam 12 meseci od sledeceg placam ) kad sam potpisao bilo mi je 500/150 a evo par dana vec vidim da mi je upload 300 t
To bi znao verovatno @MilanKragujevic , ali cini mi se da nije vise prisutan na forumu.Колеге
Једна молба, зна ли неко која је admin шифра за ZXHN H168N V3.5, верзија SW V3.5.0P4N1_SRB ? Имам га од скоро на новом Боксу 3 (од марта) и ниједна комбинација од раније познатих не пролази. На другој адреси и другом Боксу 3 из 2023. са старијим моделом ZТЕ админ приступ иде са претходном ztonpk шифром али на новом ниједна од старих комбинација не пролази. Јел' мењао нешто МТС у 2024. години?
https://telesrbija.com/spisak-svih-sifri-za-mts-modeme-na-jednom-mestuКолеге
Једна молба, зна ли неко која је admin шифра за ZXHN H168N V3.5, верзија SW V3.5.0P4N1_SRB ? Имам га од скоро на новом Боксу 3 (од марта) и ниједна комбинација од раније познатих не пролази. На другој адреси и другом Боксу 3 из 2023. са старијим моделом ZТЕ админ приступ иде са претходном ztonpk шифром али на новом ниједна од старих комбинација не пролази. Јел' мењао нешто МТС
Vidi stvarno... Kakav idiotizamTo je zastarelo, lozinke su promenjene pre nekoliko dana.
U tvom slučaju, podnećeš zahtev za selidbu, moraćeš pre toga da u lk imaš upisanu novu adresu prebivališta ili boravišta ali nećeš proći bez penala. Penali će ti biti ili promo meseci koje si do tada iskoristio ili sve do kraja, pa ti računaj šta ti se više isplati.U slučaju selidbe, ako na novoj adresi ne postoji mts infrastruktura, da li imam pravo na raskid ugovora bez penala?
Znači po tebi je korisnik kriv što mts u 2024.godini nema pokrivenost na nekoj adresi. Naravno da su u obavezi da raskinu ugovor kada korisnik prijavi novu adresu ako na njoj nema uslova za dalji nastavak korišćenja. Drugo je što će to da košta.Kod selidbe, bar koliko ja znam, nisu u obavezi da raskinu ugovor ako na novoj adresi ne postoji infrastruktura.
Deluje mi i logično, nisu oni krivi što se neko seli, a ugovorna obaveza je potpisana, verovatno i neke pogodnosti itd.
Pravo na raskid ugovora korisnik ima uvek, čak i 10 minuta nakon što potpiše isti kao i nakon mesec, dva, pet, deset ili 23 meseca. A da li taj raskid ima neke posledice to je drugo. Pravo je pitanje zašto na novoj lokaciji ne postoji Telekomova infrastruktura i gde je zapelo prvom medju prvima u širenju mreže.Upravo tako ne sele oni tebe(ne kazem tebe nego korisnika) vec korisnik sam sebe seli i zato nema pravo na raskid ugovora ukoliko nema na novoj lokaciji opticka infrastruktura.
Nemaš jer po ugovoru to je jednostrani potez, prvobitni ugovor važi za adresu gde je urađena instalacija i selidbom rizikuješ da dobiješ lošije ili nikakve tehničke uslove. Ukoliko si kupac nekretnine probaj na taj način da ih pritisneš možda ti i omoguće tehničke uslove kakve takveU slučaju selidbe, ako na novoj adresi ne postoji mts infrastruktura, da li imam pravo na raskid ugovora bez penala?
Uglavnom širenje mreže je sprečeno samo tamo gde se umešao ljudski faktor i nije dozvolio mrežu na adresi( ne računamo adrese koje su specifične po geografskom položaju) svakako Msat u mobilni internet može svudaU tvom slučaju, podnećeš zahtev za selidbu, moraćeš pre toga da u lk imaš upisanu novu adresu prebivališta ili boravišta ali nećeš proći bez penala. Penali će ti biti ili promo meseci koje si do tada iskoristio ili sve do kraja, pa ti računaj šta ti se više isplati.
Znači po tebi je korisnik kriv što mts u 2024.godini nema pokrivenost na nekoj adresi. Naravno da su u obavezi da raskinu ugovor kada korisnik prijavi novu adresu ako na njoj nema uslova za dalji nastavak korišćenja. Drugo je što će to da košta.
Pravo na raskid ugovora korisnik ima uvek, čak i 10 minuta nakon što potpiše isti kao i nakon mesec, dva, pet, deset ili 23 meseca. A da li taj raskid ima neke posledice to je drugo. Pravo je pitanje zašto na novoj lokaciji ne postoji Telekomova infrastruktura i gde je zapelo prvom medju prvima u širenju mreže.
Da odgovorim sam sebi 😊 odmah sutradan stigla poruka od Mts-a:Migriao na BOX 4 crveni. Poslao im mail, na sutradan zvali da me obaveste i pitaju da li se slažem sa novim uslovima. Rekao sam da se ne slažem, da želim da ostane stara cena do kraja ugovorene obaveze (stari paket). Rekli da će da me zovu opet, prošlo nedelju dana... ništa.
Da li je komplikovana procedura da se podnese prijava Ratelu, u vezi ove promene cena od 01.03.?E dotakli smo se famoznog člana 131,pozvao sam se na njega i ja još u Aprili 2023 kada je MTS ukinuo ona 3-4 kanala, podneo prijavu Ratel-u, od njih dobio odgovor u Avgustu da je moja žalba osnovana i da se čeka sada krajnji odgovor Ministarstva Telekomunikacije koji još uvek nije stigao, meni istekao ugovor 30.12.2023 i morao sam da plaćam pretplatu jer iako sam u sporu sa mts-om nisam mogao da raskine ugovor bez penala jer iako si podneo prijavu Ratel-u do završetka spora moraš plaćati svoju obavezu(zakon nalaže ili idem izvrsireljima). Još uvek čekam kada će odgovoriti Ministarstvo, ja plaćao, istekao ugovor i nikom nista. To je taj famozni član 131.
Tako je, ako koristiš sa benefitom mesec dana možeš da raskines ugovor i nadoknadis kolika je puna cena usluge.
Odlicna ponudaJuče podnet zahtev za izdavanje IDP broja, danas zvali i ponudili 50% na 24 meseca. Da znaju ljudi da još uvek nude popust.
Meni je pomoglo udruzenje Efektiva za raskid ;-) .Nije komplikovano, na njihovom sajtu podneses prijavu, objasniš kakav problem imaš, podneses kao dokaz screen ili slikas i to sve podneseš. Nakon toga čekaš jedno 3-4 meseca da ti odgovore na kućnu adresu sa tvojom prijavom i sa odgovorom Mts-a, nakon toga šalju Ministarstvu telekomunikacije jer je ono odlučujuće, ali pošto vrana Vrani oči ne vadi teško da će nam odgovoriti ili ne daj boze doneti odluku u našu korist. Ja još čekam njihov odgovor više od godinu dana na gašenje kanala od strane Mts-a, hteo da raskinem ugovor,podneo prigovor Ratel-u i kažu imam pravo na raskid ali mora to da potvrdi Ministarstvo, ali od njih evo već više od godinu dana nema nista, nikakvog odgovora,ja isplatio celu ugovornu obavezu, uzeo novi ugovor a od te prijave izgleda nema ništa jer je Ratel čisto beznačajna institucija jer nema nikakva izvršna postupanja već samo ostaje na preporukama.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari