Sad im napisah mail da mi nisu potrebni benefiti novog paketa, te bih da ostanem pokriven UO za stari paket.
Mene jutros pozvali u vezi ovih promena. Prijatna ženica objasnila sve, ali na kraju joj rekoh da bih ipak ostao na starom paketu, nisu mi potrebni benefiti novih promena, a još uvek mi traje UO, pa bih da se držimo nje. Pitala me da li sam bio prethodno upoznat sa promenama koje su nastale, rekoh da nisam, juče slučajno videh da je došlo do promene brzine neta. Reče OK, poslaće prigovor, a kaže da je videla da imam još 3 postpejd broja (kontrola troškova), pa će i za njih kontaktirati kolege koje se time bave, jer je i kod njih došlo do promene. Zahvalih se, šta drugo. Nakon razgovora svakako poslah mail za ta tri broja, čisto da se ima neki trag. UO za njih je do sredine septembra. Videćemo šta će biti na kraju .
Sad zvali za kontrolu troškova... Takođe napomenuh da sam pod UO i tamo piše koja je cena i mislim da nije u redu da se ista menja, a nisam ni bio upoznat, itd. Poslaće prigovor i biću obavešten...
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora 21.11.2024.godine.
Vaš Telekom Srbija
Ja imam BOX 3 paket u kome imas pravo na osnovni i 1 dodatni STB uredjaj.Na kom si paketu? Sad pogledah i ja i meni naplaćuju jedan STB 125 din na box plavi lite paketu
Da znam da li da ih zovem da im čestitam koitus sa familijom ili ne
ima pogledaj pmIma li MTS akvizitera na forumu za nove korisnike BOX paketa?
Pisi im, postoji velika verovatnoca da ce nesto zeznuti u knjizenju.Nisam taj reklamiran račun ni platio (za februar mesec), sačekao sam kao što mi ovde rečeno da stigne ispravljen račun pa njega da platim.
Ali poslali su mi još jedan ispravljeni račun (za januar mesec) koji nisam reklamirao a platio sam ga već
Sa tim januarskim ne znam šta da radim.
Обавештење о исходу приговора на рачун за фебруар 2024. године
Број приговора x-xxxxxxxxxxxx
Поштовани,
На основу Вашег приговора извршене су детаљне провере.
Уговор о коришћењу пакета услуга BOX2(Fiksna+Net50) закључен je
08.10.2019. године на неодређено време, у минималном трајању од 24 месеца.
Приликом закључења уговора сте се сагласили са Општим условима у јавној фиксној
и мобилној телекомуникационој мрежи. У складу са условима закљученог уговора,
плаћање накнаде за одабрани пакет је предвиђено све док се уговор не раскине, осим
у случајевима постојања сметњи у процесу испоручивања уговорених услуга. Увидом
у евиденцију пријављених сметњи је утврђено да током ове године није било пријава
сметњи у раду услуга.
Због непоштовања ставки уговора које се односе на плаћање, 22.02.2024.
године је привремено обустављена могућност коришћења услуга. С обзиром да
поступком привременог искључења, уговор није раскинут, накнада је фактурисана у
складу са уговором и то за цео месец фебруар 2024. године.
Сходно наведеном, обавештавамо Вас да приговор на рачун након привременог
искључења не можемо уважити.
Умањење месечне накнаде због слања рачуна на e-mail важи само за кориснике
који имају важећу уговорну обавезу, и не примењује се за пакете услуга без уговорне
обавезе. Позивамо Вас да извршите обнову уговора и изаберете пакет услуга који
Вама одговара.
Верујемо да смо разјаснили специфичности предметног приговора. Свакако, у
року од 15 дана од дана пријема одговора, а у циљу даљих остваривања Ваших права
можете се обратити Регулаторном телу за електронске комуникације и поштанске
услуге или другим телима за вансудско решавање потрошачких спорова, или можете
покренути парнични поступак пред надлежним судом.
За све додатне информације, на располагању Вам је Контакт центар 0800/100-
100, мрежа пословница и интернет страна www.mts.rs.
Срдачан поздрав,
Ваш Teлеком Србија а.д.
Otvori svoj nalog na web stranici, udji u deo gde su racuni, pogledaj celu listu placanja racuna i tamo ces videti da li su ti sami automatski taj novi korigovani racun proknjizili, a stari koji si vec platio stornirali.
Ako si platio taj januarski koji je storniran, onda si u preplati.Pogledajte prilog 434338
Korigovan račun za januar je 8827,21 (na taj račun se nisam žalio) i stoji "izmiren"
Februar 8590.01 je taj novi korigovani račun na koji sam se žalio i koji tek treba da platim.
Znači po ovome bi trebalo da bude ok
Na osnovu ovoga sto si postavio, ja vidim da si ti platio januarski racun.Pogledajte prilog 434338
Korigovan račun za januar je 8827,21 (na taj račun se nisam žalio) i stoji "izmiren"
Februar 8590.01 je taj novi korigovani račun na koji sam se žalio i koji tek treba da platim.
Znači po ovome bi trebalo da bude ok
Da, toliko sam ga platio pa su mi sad skinuli ovih 150 din tj prebacili u pretplatu.Ako si ga platio 8.977,21, onda si u preplati 150,00 din
Upravo tako ne sele oni tebe(ne kazem tebe nego korisnika) vec korisnik sam sebe seli i zato nema pravo na raskid ugovora ukoliko nema na novoj lokaciji opticka infrastruktura.Kod selidbe, bar koliko ja znam, nisu u obavezi da raskinu ugovor ako na novoj adresi ne postoji infrastruktura.
Deluje mi i logično, nisu oni krivi što se neko seli, a ugovorna obaveza je potpisana, verovatno i neke pogodnosti itd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari