Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

A sto uopste menjaju te lozinke na ruterima? Koja je poenta toga ?
 
Sad im napisah mail da mi nisu potrebni benefiti novog paketa, te bih da ostanem pokriven UO za stari paket.

Mene jutros pozvali u vezi ovih promena. Prijatna ženica objasnila sve, ali na kraju joj rekoh da bih ipak ostao na starom paketu, nisu mi potrebni benefiti novih promena, a još uvek mi traje UO, pa bih da se držimo nje. Pitala me da li sam bio prethodno upoznat sa promenama koje su nastale, rekoh da nisam, juče slučajno videh da je došlo do promene brzine neta. Reče OK, poslaće prigovor, a kaže da je videla da imam još 3 postpejd broja (kontrola troškova), pa će i za njih kontaktirati kolege koje se time bave, jer je i kod njih došlo do promene. Zahvalih se, šta drugo. Nakon razgovora svakako poslah mail za ta tri broja, čisto da se ima neki trag. UO za njih je do sredine septembra. Videćemo šta će biti na kraju :).

Sad zvali za kontrolu troškova... Takođe napomenuh da sam pod UO i tamo piše koja je cena i mislim da nije u redu da se ista menja, a nisam ni bio upoznat, itd. Poslaće prigovor i biću obavešten...

Još uvek nema ni SMS-a niti bilo kakvog poziva vezano za ishod žalbe. Na sajtu stoji:

1710755741231.png

Možda su prebukirani... :)
 
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora 21.11.2024.godine.
Vaš Telekom Srbija
 
Još info da je rešeno i za 3 broja kontrola troškova, ista forma.
 
Vezano za migraciju paketa i povećanje cena za korisnike sa ugovornom obavezom, poslao mail sa prigovorom pre dva dana i zvali su nakon jednog dana za box, a sledećeg za dve mobilne linije da kaže da sve što je dogovoreno, vezano za benefite i cenu za tri usluge ostaje nepromenjeno. Box je od februara ove godine a dve mobilne linije od pre godinu dana je ugovor.
 
Na kom si paketu? Sad pogledah i ja i meni naplaćuju jedan STB 125 din na box plavi lite paketu
Da znam da li da ih zovem da im čestitam koitus sa familijom ili ne
Ja imam BOX 3 paket u kome imas pravo na osnovni i 1 dodatni STB uredjaj.
A, inace, danas su mi poslali novi racun za januar mesec koji je umanjen za iznos koji su mi uzimali prethodnih 6 meseci. Rok za placanje je 20.3. A zamisli "slucajnosti" taj racun je placen pre vise od mesec dana!! Nisu mogli da umanje sledeci racun nego se prave pametni i ludi pa da se upecam i platim im jos 2.600.
Pozvala sam ih da se razjasnimo, a oni mi ni manje ni vise nego nude ponudu za iptv na drugom broju koji imam ....
 
Meni su stigla dva ispravljena računa.

Jedan za februar koji sam već platio pre reklamacije i ovaj novi ispravljeni što tek treba da platim.

Pretpostavljam da ovaj februarski koji je već plaćen ne treba ponovo da plaćam?
 
Nisam taj reklamiran račun ni platio (za februar mesec), sačekao sam kao što mi ovde rečeno da stigne ispravljen račun pa njega da platim.

Ali poslali su mi još jedan ispravljeni račun (za januar mesec) koji nisam reklamirao a platio sam ga već

Sa tim januarskim ne znam šta da radim.
 
Nisam taj reklamiran račun ni platio (za februar mesec), sačekao sam kao što mi ovde rečeno da stigne ispravljen račun pa njega da platim.

Ali poslali su mi još jedan ispravljeni račun (za januar mesec) koji nisam reklamirao a platio sam ga već

Sa tim januarskim ne znam šta da radim.
Pisi im, postoji velika verovatnoca da ce nesto zeznuti u knjizenju.
 
Moraš kod toga baš da vodiš računa da nisi preplatio, jer imaš neviđeno zezanje oko toga.
Meni se to davno desilo, platio nekorigovan račun. Pisao sam im preko mail-a za to što sam preplatio, onda čekao rešenje, onda ga rešili pozitivno.
Pozitivno rešenje je izgledalo, koliko mogu da se setim, da sam kod sledećeg računa (valjda je za mart kod tebe u pitanju) opet pisao prigovor, podneo brojeve tih rešenja, dobio opet pozitivno rešenje za umanjenje računa, opet čekao korigovani račun... pošto oni jednostavno nemaju mogućnost u sistemu da si u preplati. Uglavnom neko ludilo te čeka :)
EDIT: Gore napisano prigovor na sledeći račun iz razloga što sledeći račun neće da ti umanje za taj korigovani iznos koji je u tvoju korist. Ne verujem da su nešto promenili u vezi toga. Komplikovano mi i da se izrazim kako treba :)

Zato i iznosim svoje iskustvo i savetujem da se ništa ne plati dok ne storniraju reklamiran račun a izdaju korigovan. Bukvalno sam imao uplate od 0,99 dinara ako treba, jer ne vredi, ne može se drugačije.
 
Ovo sam dobio na tviteru kao odgovor

1000033025.jpg

Znači vide u sistemu da sam u pretplati za tih 150 dinara što sam platio januarski (nereklamirani) račun a ovaj drugi deo pojma nemam šta im znači.

"Proknjižiti kroz otvoreno dugovanje" 🤷🏻‍♂️

Moraću da ih opet ili nazovem ili odem do poslovnice pre nego platim ovaj korigovani račun.
 
To sto oni pisu i pricaju je pis... uz vetar. Ni sami ne znaju sta pricaju.
Otvori svoj nalog na web stranici, udji u deo gde su racuni, pogledaj celu listu placanja racuna i tamo ces videti da li su ti sami automatski taj novi korigovani racun proknjizili, a stari koji si vec platio stornirali.
A onda cekaj sledeci mesec i novi racun da vidis, pa ako ti ne umanje za koliko si u preplati, opet zovi korisnicki centar.
U istim smo g... :D
 
Pitanje: Da li Telekom može da naplaćuje uslugu koju je isključio?
Ukratko:
Nisam platio račune na vreme. Telekom isključio internet ali nastavio da naplaćuje kao da i dalje pruža uslugu. Ugovorna obaveza istekla odavno.
Moj rezon je ako već isključuju uslugu onda ne mogu da fakturišu nešto što ne pružaju.
Ili ako već naplaćuju pun iznos onda ne bi trebalo da isključuju uslugu jer ću to svejedno platiti.
Ovako oni ništa ne isporučuju a naplaćuju po punoj ceni.

Njihov odgovor na moj prigovor:
Обавештење о исходу приговора на рачун за фебруар 2024. године

Број приговора x-xxxxxxxxxxxx

Поштовани,

На основу Вашег приговора извршене су детаљне провере.

Уговор о коришћењу пакета услуга BOX2(Fiksna+Net50) закључен je
08.10.2019. године на неодређено време, у минималном трајању од 24 месеца.
Приликом закључења уговора сте се сагласили са Општим условима у јавној фиксној
и мобилној телекомуникационој мрежи. У складу са условима закљученог уговора,
плаћање накнаде за одабрани пакет је предвиђено све док се уговор не раскине, осим
у случајевима постојања сметњи у процесу испоручивања уговорених услуга. Увидом
у евиденцију пријављених сметњи је утврђено да током ове године није било пријава
сметњи у раду услуга.

Због непоштовања ставки уговора које се односе на плаћање, 22.02.2024.
године је привремено обустављена могућност коришћења услуга. С обзиром да
поступком привременог искључења, уговор није раскинут, накнада је фактурисана у
складу са уговором и то за цео месец фебруар 2024. године.

Сходно наведеном, обавештавамо Вас да приговор на рачун након привременог
искључења не можемо уважити.

Умањење месечне накнаде због слања рачуна на e-mail важи само за кориснике
који имају важећу уговорну обавезу, и не примењује се за пакете услуга без уговорне
обавезе. Позивамо Вас да извршите обнову уговора и изаберете пакет услуга који
Вама одговара.

Верујемо да смо разјаснили специфичности предметног приговора. Свакако, у
року од 15 дана од дана пријема одговора, а у циљу даљих остваривања Ваших права
можете се обратити Регулаторном телу за електронске комуникације и поштанске
услуге или другим телима за вансудско решавање потрошачких спорова, или можете
покренути парнични поступак пред надлежним судом.

За све додатне информације, на располагању Вам је Контакт центар 0800/100-
100, мрежа пословница и интернет страна www.mts.rs.

Срдачан поздрав,

Ваш Teлеком Србија а.д.
 
Jel neko zvao telekom i pitao za novu admin lozinku na ruterima? Daju li oni uopste takvu informaciju preko telefona ili emaila?
 
Otvori svoj nalog na web stranici, udji u deo gde su racuni, pogledaj celu listu placanja racuna i tamo ces videti da li su ti sami automatski taj novi korigovani racun proknjizili, a stari koji si vec platio stornirali.
Svi-računi.png

Korigovan račun za januar je 8827,21 (na taj račun se nisam žalio) i stoji "izmiren"

Februar 8590.01 je taj novi korigovani račun na koji sam se žalio i koji tek treba da platim.

Znači po ovome bi trebalo da bude ok:unsure:
 
U slučaju selidbe, ako na novoj adresi ne postoji mts infrastruktura, da li imam pravo na raskid ugovora bez penala?
 
Raspitaj se bolje kod njih, moja sestra i zet su imali problem sa njima, naime u stanu su imali optiku ali kada su se preselili u kuću gde nisunimali optiku već bakar i to 20mbit/s nisu hteli da raskinu ugovor iako nije postojala optika na novoj lokaciji, sada znam da su još uvek u sporu preko Ratel-u, samoinicijativno su vratili opremu i raskinuli ugovor i sada se cimaju preko Ratrl-a sa njima.
 
Koliko nude trenutno gratis meseci ako se prelazi sa SBB-a? Za nove korisnike.
 
Pogledajte prilog 434338

Korigovan račun za januar je 8827,21 (na taj račun se nisam žalio) i stoji "izmiren"

Februar 8590.01 je taj novi korigovani račun na koji sam se žalio i koji tek treba da platim.

Znači po ovome bi trebalo da bude ok:unsure:
Ako si platio taj januarski koji je storniran, onda si u preplati.
Proveri da li su ti umanjili taj korigovani februarski za taj iznos preplate. Kažem ovako zato što mi nije jasno da li u februarskom imaš samo tu preplatu kao razlog za storniranje (a razumeo sam da nemaš, nego opet dodatni stb). Ako sam ovo dobro razumeo i shvatio, onda i dalje imaš u preplati tih 150 dinara, pa sadašnji martovski račun mora da bude umanjen.
Ako nisam dobro razumeo onda je valjda sad sve u redu :)

To za selidbu mora sa njima. Infrastruktura im je i bakarna linija ako si sada na optici. A bakrne linije retko gde nema.
 
Kod selidbe, bar koliko ja znam, nisu u obavezi da raskinu ugovor ako na novoj adresi ne postoji infrastruktura.
Deluje mi i logično, nisu oni krivi što se neko seli, a ugovorna obaveza je potpisana, verovatno i neke pogodnosti itd.
 
Pogledajte prilog 434338

Korigovan račun za januar je 8827,21 (na taj račun se nisam žalio) i stoji "izmiren"

Februar 8590.01 je taj novi korigovani račun na koji sam se žalio i koji tek treba da platim.

Znači po ovome bi trebalo da bude ok:unsure:
Na osnovu ovoga sto si postavio, ja vidim da si ti platio januarski racun.
Ako si ga platio 8.977,21, onda si u preplati 150,00 din i to bi trebalo da ti se umanji sledecega meseca.
Ako ti ne umanje, trebalo bi da ih pozoves. Ako si ga platio 8.827,21, onda nisi u preplati.
Sto se tice februarskog racuna, buduci da ga jos nisi platio, platices taj korigovani, tako da ces po tom pitanju biti miran.
 
Kod selidbe, bar koliko ja znam, nisu u obavezi da raskinu ugovor ako na novoj adresi ne postoji infrastruktura.
Deluje mi i logično, nisu oni krivi što se neko seli, a ugovorna obaveza je potpisana, verovatno i neke pogodnosti itd.
Upravo tako ne sele oni tebe(ne kazem tebe nego korisnika) vec korisnik sam sebe seli i zato nema pravo na raskid ugovora ukoliko nema na novoj lokaciji opticka infrastruktura.
 
Iscitao sam malo temu, ugovor mi istice krajem maja pa cu videti nakon toga da im trazim IDP broj da bi mi, nadam se, ponudili tih 24 meseci za 50%.

Fiksni broj se vodi na brata koji zivi u drugom gradu pa me interesuje ako neko zna da li mora upit za IPD broj kao i potpisivanje novog ugovora da se radi u gradu gde se nalazi korisnik / fiksni broj ili moze brat da to obavi u bilo kojoj mts ispostavi u Srbiji? Raspitacemo se na salteru neki dan svakako nego cisto me interesuje koliko planiranja ce biti potrebno da se covek ne cima previse da putuje ovamo vise puta zbog toga.
 
Nazad
Vrh Dno