Hronologija moje borbe poslata mejlom službi Mts za resavanje prigovora zadržavanje cene iz ugovora za BOX-3 i postpejd mobilnu tarifu. Zadnji pokušaj pred istek roka,koji je posle ovog mejla urodio plodom, potpisan novi ugovor 24x50%.za BOX-3
Subject: Urgencija na prigovor podnet 28.02.u vezi raskida ugovora za BOX-3 usluge.
- Dana 06 februara sam podneo prigovor vezano za novu cenu usluge BOX-3 koja će nastupiti od 1 marta.
- 14 februara me je kontaktirala osoba sa broja 013/3330xx i ponudila mi nastavak korišćenja BOX-3 usluge bez izmene cene mesečne obaveze do kraja minimalne ugovorene obaveze koja mi ističe 24 oktobra 2024 godine, što sam ja odmah prihvatio i zatražio da mi mejlom ili sms dostave pisani trag našeg dogovora, što je i ispostovano.
- 16 februara otišao sam u poslovnicu mts i podneo prigovor na novu cenu za Postpaid tarifu Morava 3oo koja će nastupiti od 1 marta. Rečeno mi je da će me njihove kolege kontaktirati.
- Pošto me niko nije kontaktirao do 28 februara odlučujem da tada pozovem call centar MTS 0800/100100 i zatražim informacije o statusu mojeg prigovora vezano za Postpaid tarifu Morava 3oo. Rečeno mi je da je zahtev ponovljen i prosleđen službi koja će me kontaktirati.. I da ne brinem ako to bude u martu mesecu jer je zahtev podnet u februaru.
- Nakon razgovora u roku od 3o minuta stiže mi Sms poruka sa obavestenjem da mi je ugovor za BOX-3 usluge raskinut pre isteka minimalne ugovorene obaveze uz oslobođenje od zaduženja za privremeni raskid. I da opremu mogu vratiti u roku od 8 dana.. Na osnovu čega kada sam ja imao dogovor usmeno i pismeno za BOX-3 dostavljen na mail od 14 februara? A da me niko u međuvremenu nije kontaktirao po toj odluci.
- Odmah zatim odlazim do MTS poslovnice i ulažem novi prigovor vezan za jednostran raskid ugovora BOX-3 usluga i dostavljam dokaze da sam prihvatio ponudu operatera od 14 februara. Službenica reče da će ovaj prigovor biti urgentno resavan. Kasnije pozvah ponovo call centar MTS i saopstih da sam uložio prigovor i ponovo izlozih celu napred izloženu situaciju, gde mi je ona rekla da će me neko kontaktirati i da je ona moj prigovor podigla na još viši nivo urgentnosti..
- jutros oko 9.oo dobih sms da mi je odobreno korišćenje Postpaid tarife Morava 3oo do kraja minimalne ugovorene obaveze (do 27 oktobra 2024)po nepromenjenim uslovima što se tiče cene , međutim odgovora povodom mojeg urgentnog prigovora u vezi raskida ugovora vezanog za BOX-3 idalje nema.
- Iz tih razloga ponavljam ga lično pisanim putem.
- U prilogu šaljem screen maila poslatog 14 februara od službe MTS u vezi nepromenjenih cena usluga BOX-3 paketa do isteka moje minimalno ugovorene obaveze.
Subject: Urgencija na prigovor podnet 28.02.u vezi raskida ugovora za BOX-3 usluge.
- Dana 06 februara sam podneo prigovor vezano za novu cenu usluge BOX-3 koja će nastupiti od 1 marta.
- 14 februara me je kontaktirala osoba sa broja 013/3330xx i ponudila mi nastavak korišćenja BOX-3 usluge bez izmene cene mesečne obaveze do kraja minimalne ugovorene obaveze koja mi ističe 24 oktobra 2024 godine, što sam ja odmah prihvatio i zatražio da mi mejlom ili sms dostave pisani trag našeg dogovora, što je i ispostovano.
- 16 februara otišao sam u poslovnicu mts i podneo prigovor na novu cenu za Postpaid tarifu Morava 3oo koja će nastupiti od 1 marta. Rečeno mi je da će me njihove kolege kontaktirati.
- Pošto me niko nije kontaktirao do 28 februara odlučujem da tada pozovem call centar MTS 0800/100100 i zatražim informacije o statusu mojeg prigovora vezano za Postpaid tarifu Morava 3oo. Rečeno mi je da je zahtev ponovljen i prosleđen službi koja će me kontaktirati.. I da ne brinem ako to bude u martu mesecu jer je zahtev podnet u februaru.
- Nakon razgovora u roku od 3o minuta stiže mi Sms poruka sa obavestenjem da mi je ugovor za BOX-3 usluge raskinut pre isteka minimalne ugovorene obaveze uz oslobođenje od zaduženja za privremeni raskid. I da opremu mogu vratiti u roku od 8 dana.. Na osnovu čega kada sam ja imao dogovor usmeno i pismeno za BOX-3 dostavljen na mail od 14 februara? A da me niko u međuvremenu nije kontaktirao po toj odluci.
- Odmah zatim odlazim do MTS poslovnice i ulažem novi prigovor vezan za jednostran raskid ugovora BOX-3 usluga i dostavljam dokaze da sam prihvatio ponudu operatera od 14 februara. Službenica reče da će ovaj prigovor biti urgentno resavan. Kasnije pozvah ponovo call centar MTS i saopstih da sam uložio prigovor i ponovo izlozih celu napred izloženu situaciju, gde mi je ona rekla da će me neko kontaktirati i da je ona moj prigovor podigla na još viši nivo urgentnosti..
- jutros oko 9.oo dobih sms da mi je odobreno korišćenje Postpaid tarife Morava 3oo do kraja minimalne ugovorene obaveze (do 27 oktobra 2024)po nepromenjenim uslovima što se tiče cene , međutim odgovora povodom mojeg urgentnog prigovora u vezi raskida ugovora vezanog za BOX-3 idalje nema.
- Iz tih razloga ponavljam ga lično pisanim putem.
- U prilogu šaljem screen maila poslatog 14 februara od službe MTS u vezi nepromenjenih cena usluga BOX-3 paketa do isteka moje minimalno ugovorene obaveze.