Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

E to je sada vec veliki problem da urade sto su namerili i procice sigurno par dana dok sve ne zavrse.

Nejde to bas na jedan klik misa da sve zavrse. Ali nazalost oduvek je tako.
 
Tek sad vidim ovo za povecanje cena,nikakvo obavestenje nisam dobio.
Imam box 2 cena skoro 2500din plus iptv koji sam dobio gratis promociju 2 godine,mislim da istice neka dove godine.
Sad ce to kostati 3 100?Za neki dan dolazi eracun pa cu videti cenu.
Do kad je moguce raskinuti ugovor?
 
Moglo je do 29.02,vidi pošalji im e-mail i pitaj da li možeš plaćati kao i do sada. To si sve mogao do 29.02 da uradiš, ovako...... mozda mada ne verujem.
 
Moze da ga duvaju,gde im je obavestenje?


Koliko vidim i ovde stoji stara cena!


Treba li kolektivno da ih tuzimo???
 
Poslednja izmena:
Meni je ugovor do 15.07,nije strasno.

Mada nigde ne vidim tacno navedene cene.
Ko ih ****.
 
Poslednja izmena:
Tek sad vidim ovo za povecanje cena,nikakvo obavestenje nisam dobio.
Imam box 2 cena skoro 2500din plus iptv koji sam dobio gratis promociju 2 godine,mislim da istice neka dove godine.
Sad ce to kostati 3 100?Za neki dan dolazi eracun pa cu videti cenu.
Do kad je moguce raskinuti ugovor?
Svi su dobili obavestenje po zakonu najavljeno 30 dana. Ukoliko u tom roku kazes da se ne slazes, dobijes ponudu po istoj ceni do kraju UO.
Ali tebi je zakonski rok od 30 dana prosao tako da ces dobiti uvecan racun sa novom cenom ali nece ti sad to doci odmah na naplatu, povecanje je od juce 01.03. i to ti stize u Aprilu mesecu, tu ces videti uvecan racun ne sad u Martu.
Bilo je moguce sad vise nije do 29.02 si mogao bez penala da raskines, sad nista.
 
Da vidimo sta kaze Efektiva u slicnom slucaju sa mobilnim operaterom Jetel:

Međutim, član 131. Zakona o elektronskim komunikacijama, izričito propisuje da korisnik ima rok od 30 dana za raskid ugovora, i to OD DANA KADA JE OBAVEŠTEN o povećanju cene. S obzirom da je Yettel svoje korisnike o tome obavestio preko izdatog računa, a oni su, recimo putem mejla stigli 5.2.2024, to znači da rok za raskid teče od tog dana i završava se 6.3.2024.
Prema članu 87. Zakona o zaštiti potrošača, operator ima obavezu ličnog obaveštavanja potrošača o promeni cene. Tek ako to nije moguće, operator obaveštenje može plasirati na javno dostupan način (putem sajta). Pošto Yettel IMA MOGUĆNOST ličnog obaveštavanja (račun ili sms), rok za raskid ugovora teče od dana prijema poruke ili računa, ne od dana objavljivanje vesti na sajtu.
 
Pošto Yettel IMA MOGUĆNOST ličnog obaveštavanja (račun ili sms), rok za raskid ugovora teče od dana prijema poruke ili računa, ne od dana objavljivanje vesti na sajtu.
 
Još niko ni reč na ovom forumu oko ovog poskupljenja i raskida ugovora ni slovo da napiše 😁 Evo i portal Nova rs šokirana takodje
Пријатељу, од почетка фебруара је трајало писаније о криптографски објашњеном поскупљењу свих МТС услуга, не само Бокса. Људи су борбу водили, писали жалбе, звали, раскидали, вашарили ( да се разумемо и ја сам међ' њима) да реше у своју корист.

МТС је скривено објавио и шукнуо најаву повећања и миграције пакета на свом сајту. Ко је видио и реаговао, можда је нешто и урадио. Као и све у овој држави, циркус, ал' без смеха.
 
Пријатељу, од почетка фебруара је трајало писаније о криптографски објашњеном поскупљењу свих МТС услуга, не само Бокса. Људи су борбу водили, писали жалбе, звали, раскидали, вашарили ( да се разумемо и ја сам међ' њима) да реше у своју корист.

МТС је скривено објавио и шукнуо најаву повећања и миграције пакета на свом сајту. Ко је видио и реаговао, можда је нешто и урадио. Као и све у овој држави, циркус, ал' без смеха.
Da li bi mogao opisati tok raskida ugovora ako je usvojen?
Juce podnet zahtev, nisam bio obavesten, danas zovem za potvrdu da li je u zakonskom roku, dobijem da nije od jednog operatera od drugog da jeste i da je prosledjen ne obradu. Hvala
 
Пријатељу, од почетка фебруара је трајало писаније о криптографски објашњеном поскупљењу свих МТС услуга, не само Бокса. Људи су борбу водили, писали жалбе, звали, раскидали, вашарили ( да се разумемо и ја сам међ' њима) да реше у своју корист.

МТС је скривено објавио и шукнуо најаву повећања и миграције пакета на свом сајту. Ко је видио и реаговао, можда је нешто и урадио. Као и све у овој држави, циркус, ал' без смеха.
Ja te sve razumem bio sam sarkastican. Ponuda ima u KDS Bogu hvala ljudi koje je zanimalo su znali i pregovarali i imali opciju izlaska iz ugovora. Ne znam kako i na koji način SBB i Jetel ti rade ali ne verujem da mali broj ljudi ne zna godinama da kad KDS najavi promenu paketa cena imas pravo da ugovor raskines. Ugovor je obostrana obaveza prema tome i trebaju ljudi tako da se odnose. Tako je svuda uostalom. Sad sto su ljudi navikli da kukaju a ne da vode računa o svojim pravima i obavezama to je drugi padež ovog društva koje pati da država o svemu brine. To vreme je bilo u doba Broza možda
 
Gospoda iz lelekoma prvo da nauci da obavestava korisnike,isto vazi i za ostale.

Edit: sbb nema vdsl od 50mb a za 20 deru?
Vidim lepa akcija u Beotelu.
 
Poslednja izmena:
Gospoda iz lelekoma prvo da nauci da obavestava korisnike,isto vazi i za ostale.

Edit sbb nema vdsl od 50mb a za 20 deru?
Vdiim lepa akcija u Beotelu.
Samo ću reći da je ovo pošteno i da do sada nisam video da je iko drugo ovako transparentno i fer objavio vest o poskupljenju, a i član na osnovu kojeg mogu korisnici da raskinu ugovor.
 
Gledam sad nove cene paketa, uzmem da pogledam svoj racun, da vidim kolika ce biti ta razlika (ako je bude i bilo), okrenem drugu stranu gde je analitika racuna i vidim da mene mts vec mesecima potkrada. Naplacuju mi drugi STB uredjaj, a znam da je drugi besplatan. Okrenem korisnicki servis i pitam da li se za moj paket naplacuje drugi STB uredjaj (a imam ga vec par godina i znam da je besplatan). Kaze zena: za Vas paket je drugi STB uredjaj besplatan.
A sto u mom racunu stoji stavka gde mi naplacujete STB uredjaj???!
Sacekajte sekund ... Jeste, naplacen Vam je uredjaj bez osnova. Jel znate mozda da li je bio naplacen i za prethodni mesec??
Gde znam.
Pogleda ona u izvode i zakljuci da meni MTS jos od maja meseca naplacuje STB uredjaj po 150 din svaki mesec.
I tako nas navuku da odustanemo od papirnog racuna, ustedimo 100 din, mnogi ni ne stignu da otvore racun, a jos manje da se bave analitikom racuna, a MTS nas potkrada kako mu dune ....
 
Da li je neko proveravao peering za Yunet optiku posto koriste MTS kao beetstream provajder, pogotovo me zanima peering ka Frankfurtu i Berlinu, odnosno ka Hetzneru?
 
Колега Шурда,

Нисам раскинуо. Остала цена одређена уговором потписаним у марту 2023., Бокс 3, ВДСЛ, бакар hard core.
Писао mailove, био спреман и на раскид, звао и звали ме 3. пута и на крају одобрили да останем на садашњој цени, тј. цени без поскупљења.
Ствар је принципа више него цене, испада да се уговор може мењати кад им се прохте док корисник има само фиктивна права из уговора.
 
Колега Шурда,

Нисам раскинуо. Остала цена одређена уговором потписаним у марту 2023., Бокс 3, ВДСЛ, бакар hard core.
Писао mailove, био спреман и на раскид, звао и звали ме 3. пута и на крају одобрили да останем на садашњој цени, тј. цени без поскупљења.
Ствар је принципа више него цене, испада да се уговор може мењати кад им се прохте док корисник има само фиктивна права из уговора.
Stvar principa bas tako
 
Interesuje me jedna hipotetička situacija u vezi ugovora. Kad bih ja objavio na svom sajtu da ne želim više da plaćam npr. 4500 din mts-u na koji sam se obavezao ugovorom nego npr. 3500 din i ako se mts ne žali u roku od 30 dana da li bih ja mogao na taj način da izmenim ugovor?
Znam da pričam gluposti ali ugovor je između dve ravnopravne strane pravno gledano, tako da ako oni mogu, zašto ne mogu i ja
 
Poslednja izmena:
Firme su ravnopravnije od gradjana.
Ako dajes otkaz,firmi mora da das otkazni rok 30 dana a tebi firma moze dati momentalni otkaz,cak i da te o otkazu obavesti postom.🤣
 
Interesuje me jedna hipotetička situacija u vezi ugovora. Kad bih ja objavio na svom sajtu da ne želim više da plaćam npr. 4500 din mts-u na koji sam se obavezao ugovorom nego npr. 3500 din i ako se mts ne žali u roku od 30 dana da li bih ja mogao na taj način da izmenim ugovor?
Znam da pričam gluposti ali ugovor je između dve ravnopravne strane pravno gledano, tako da ako oni mogu, zašto ne mogu i ja
Sa ovakvim provajderima dobili smo veliki.. da isteramo oci...ugovor naravno
 
😂 Čekaj bre koriste svoje portale za blaćenje konkurencije a ni reči o tome da su i oni SBB povećali cene i obavestili aman baš isto kao i MTS na sajtu i nigde nisu preporučili korisnicima da i oni mogu da sa SBB raskinu ugovor a prozivaju druge Pa nema dalje 😂
 
🤣🤣Haha pa obavesten si na sajtu, na info kanalu oni su svoju zakonsku obavezu ispunili.🤣🤣
Ovo je na ivici zakona i pravila.
Realno su korisnici obavesteni tek u SMS porukama sa iznosom racuna - oko 05.02.

Hteli su da mi povecaju Box sa 2899 na 3199, nakon zalbe je ostala stara cena.
Hvala kolege :)
 
Da budem malo drzak, al Aj manite se poskupljenja, prežvakana tema u prethodnih mesec dana.

Nego, jedan boks mi sada ističe. Imam lepu ponudu za Yettel i SBB.

No, znam i da ovi za zadržavanje kada se najavi odlazak daju neke lepe benefite. E, sada me interesuje, da li je neko dobio neku korektnu ponudu za obnovu? Je l ima i dalje 50% tokom cele UO?

Čak se i razmišljam da im pišem i "ponudim direktno uslove", pa ako ne prihvate da im kažem fala, doviđenja. Mada to znam da često bude slabe vajde
 
Nazad
Vrh Dno