Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Uzmi IDP kod u mts poslovnici i čekaj ponudu 50% popusta 24 meseca.
 
Hronologija moje borbe poslata mejlom službi Mts za resavanje prigovora zadržavanje cene iz ugovora za BOX-3 i postpejd mobilnu tarifu. Zadnji pokušaj pred istek roka,koji je posle ovog mejla urodio plodom, potpisan novi ugovor 24x50%.za BOX-3

Subject: Urgencija na prigovor podnet 28.02.u vezi raskida ugovora za BOX-3 usluge.

- Dana 06 februara sam podneo prigovor vezano za novu cenu usluge BOX-3 koja će nastupiti od 1 marta.

- 14 februara me je kontaktirala osoba sa broja 013/3330xx i ponudila mi nastavak korišćenja BOX-3 usluge bez izmene cene mesečne obaveze do kraja minimalne ugovorene obaveze koja mi ističe 24 oktobra 2024 godine, što sam ja odmah prihvatio i zatražio da mi mejlom ili sms dostave pisani trag našeg dogovora, što je i ispostovano.

- 16 februara otišao sam u poslovnicu mts i podneo prigovor na novu cenu za Postpaid tarifu Morava 3oo koja će nastupiti od 1 marta. Rečeno mi je da će me njihove kolege kontaktirati.

- Pošto me niko nije kontaktirao do 28 februara odlučujem da tada pozovem call centar MTS 0800/100100 i zatražim informacije o statusu mojeg prigovora vezano za Postpaid tarifu Morava 3oo. Rečeno mi je da je zahtev ponovljen i prosleđen službi koja će me kontaktirati.. I da ne brinem ako to bude u martu mesecu jer je zahtev podnet u februaru.

- Nakon razgovora u roku od 3o minuta stiže mi Sms poruka sa obavestenjem da mi je ugovor za BOX-3 usluge raskinut pre isteka minimalne ugovorene obaveze uz oslobođenje od zaduženja za privremeni raskid. I da opremu mogu vratiti u roku od 8 dana.. Na osnovu čega kada sam ja imao dogovor usmeno i pismeno za BOX-3 dostavljen na mail od 14 februara? A da me niko u međuvremenu nije kontaktirao po toj odluci.

- Odmah zatim odlazim do MTS poslovnice i ulažem novi prigovor vezan za jednostran raskid ugovora BOX-3 usluga i dostavljam dokaze da sam prihvatio ponudu operatera od 14 februara. Službenica reče da će ovaj prigovor biti urgentno resavan. Kasnije pozvah ponovo call centar MTS i saopstih da sam uložio prigovor i ponovo izlozih celu napred izloženu situaciju, gde mi je ona rekla da će me neko kontaktirati i da je ona moj prigovor podigla na još viši nivo urgentnosti..

- jutros oko 9.oo dobih sms da mi je odobreno korišćenje Postpaid tarife Morava 3oo do kraja minimalne ugovorene obaveze (do 27 oktobra 2024)po nepromenjenim uslovima što se tiče cene , međutim odgovora povodom mojeg urgentnog prigovora u vezi raskida ugovora vezanog za BOX-3 idalje nema.

- Iz tih razloga ponavljam ga lično pisanim putem.

- U prilogu šaljem screen maila poslatog 14 februara od službe MTS u vezi nepromenjenih cena usluga BOX-3 paketa do isteka moje minimalno ugovorene obaveze.
 
😂 Čekaj bre koriste svoje portale za blaćenje konkurencije a ni reči o tome da su i oni SBB povećali cene i obavestili aman baš isto kao i MTS na sajtu i nigde nisu preporučili korisnicima da i oni mogu da sa SBB raskinu ugovor a prozivaju druge Pa nema dalje 😂
Nije da ih branim ali mislim da oni nisu povećali cenu za postojeće korisnike pod UO. Ili se varam?
 
Nije da ih branim ali mislim da oni nisu povećali cenu za postojeće korisnike pod UO. Ili se varam?
Oni tvrde da su "zadrzali" cene onoga sto si potpisao u paketu. Da se ova poskupljenja prvenstveno odnose na one koji nisu bili pod UO i da se kao nove cene smatraju cene paketa koje se nalaze na njihovom sajtu. Sad cekamo april kada bude stigao martovski racun sa novim cenama, pa cemo da vidimo kako i koliko su nas usr...(ecili).
 
🤣🤣Haha pa obavesten si na sajtu, na info kanalu oni su svoju zakonsku obavezu ispunili.🤣🤣
Ako stoji ono gore da su u OBAVEZI LIČNOG obaveštavanja, pod uslovom da imaju tu mogućnost, kao što de facto imaju, onda stavljanje obaveštenja na sajt nije dovoljan uslov da se smatra da je korisnik obavešten blagovremeno.
Firme su ravnopravnije od gradjana.
Ako dajes otkaz,firmi mora da das otkazni rok 30 dana a tebi firma moze dati momentalni otkaz,cak i da te o otkazu obavesti postom.🤣

Nije baš tačno.
 
Poslednja izmena:
Pitanje je da li je MTS nije ispoštovao zakonsku obavezu obaveštavanja korisnika. Prema novom ZEK (član 131):
Пружалац јавно доступне електронске комуникационе услуге, осим пружаоца комуникационе услуге између особа која нијезаснована на коришћењу нумерације и пружаоца услуга комуникације између машина, дужан је да крајњег корисника, најмање 30 дана унапред, на јасан и разумљив начин, на трајном носачу података или на други одговарајући начин који омогућава крајњем кориснику да сачува обавештење на трајном носачу података, обавести о намери једностране измене услова уговора, као и праву крајњег корисника на раскид уговора пре истека периода на који је закључен, без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом.
Dakle, obaveštenje je moralo biti na trajnom nosaču podataka (ne na sajtu?), i u obaveštenju se moralo istaći da korisnik ima pravo na raskid ugovora. Obaveštenja A1 i Jetela su eksplicitno navela da korisnik ima pravo na raskid. Još ne znam koliko je ispunjen i sledeći deo istog člana:
Пружалац услуге из става 1. овог члана је дужан да води евиденцију о достављеним обавештењима из овог члана, која обухвата име и презиме потрошача, кориснички број, као и време достављања обавештења.
 
Pitanje je da li je MTS nije ispoštovao zakonsku obavezu obaveštavanja korisnika. Prema novom ZEK (član 131):

Dakle, obaveštenje je moralo biti na trajnom nosaču podataka (ne na sajtu?), i u obaveštenju se moralo istaći da korisnik ima pravo na raskid ugovora. Obaveštenja A1 i Jetela su eksplicitno navela da korisnik ima pravo na raskid. Još ne znam koliko je ispunjen i sledeći deo istog člana:

Pa svakako ne vidim kako se brani pozivija mts-a (a i ostalih) koji menjanje uslova ugovorene cene menjaju kacenjem obavestenja na sajt?! Gde pise da je neko duzan da gleda sajt mts-a ili info kanal sta vec?! Logicno je po zakonu da provajder mora da obavesti potrosaca sa kojim ima UO o promenama uslova email-om/SMS/realizovanim pozivom/računom. I taj rok od datuma obavestavanja im ne znaci nista ako nisu zvanicno obavestili potrosaca. To kacenje na sajt je pravno nikakvo pokrice. Kao da sklopiš sa bankom ugovor o fikanoj kamatnoj stopi i oni okace na sajt da skače kamata i kao pa dobro ok okačili su?! Sumnjam da bi to iko tek tako prihvatio. Mislim nije im taj skok u ceni nesto nenormalno al realno je pitanje principa i tretmana korisnika. Nije ni cudo sto samo pecaju ljude na akcije i snizenja jer im je iskustvo potrosaca i tretman katastrofalan... A i u eri streaminga sve te tv ualuge se svode na sta sport i kraj.
 
MTS je moj "Idol".
Kod roditelja, pošto nema uslova za veću brzinu za paket BOX4 crveni su dali brzinu downloada 20Mbs pre godinu dana.
Ljudi su penzioneri i kažu njima je i to dovoljno, jer su pre toga imali 10Mbs.
Pre neki dan me zove otac i kaže nešto mu loše radi internet. Kada sam ih pozvao kažu da više nama uslova ni za tih 20 nego su smanjili brzinu ponovo na 10Mbs.
Podneo sam zahtev za raskd ugovora i odobrili su.
Pošto u tom mestu nema ničega sem MTS-a i Superrnove pozvao sam ove druge i oni mi na istoj loakciji nude 200Mbs dowload.
Znam da je je jedno telefonska parica, a drugo je preko kabla, ali ipak ista su firma...
 
Jesu ista firma formalno ali suštinski nisu ista firma. Ista firma su i porše i škoda, pa nije baš isti proizvod
 
Da li prilikom seobe paketa mora da se potpiše novi ugovor, sa novih 24 meseca minimalne ugovorne obaveze?
 
Danas smo dobili cudan poziv, prvo na fiksni broj na koji se nismo javili pa kasnije na mobilni telefon. Devojka operaterka govori kako smo decenijski korisnici fiksne linije pa baca pricu kako je optika dosla do nas i nudi nam preko telefona 2 godine potpuno besplatno internet i tv? Rekao sam joj da se javi kasnije, jer sam u guzvi a i jer je previse sumnjivo. Korisnici smo SBB dugo godina. Jel iko dobio ovakvu ponudu? Malo je nerealno da nude sve besplatno samo da bi se otkacili sa SBB.
 
Nudili su i jednom mom drugu,sve dzabe samo da plaća fiksni.
 
Danas smo dobili cudan poziv, prvo na fiksni broj na koji se nismo javili pa kasnije na mobilni telefon. Devojka operaterka govori kako smo decenijski korisnici fiksne linije pa baca pricu kako je optika dosla do nas i nudi nam preko telefona 2 godine potpuno besplatno internet i tv? Rekao sam joj da se javi kasnije, jer sam u guzvi a i jer je previse sumnjivo. Korisnici smo SBB dugo godina. Jel iko dobio ovakvu ponudu? Malo je nerealno da nude sve besplatno samo da bi se otkacili sa SBB.
Nije nerealno. To nude skoro svima koji imaju samo fiksni
 
nisam pitao to, al javiću kad dobijem novi poziv
 
Tu ponudu je uzeo moj komšija, nude 400/200 Mbps i srednji paket Irisa, tj plus paket. Koliko znam nude i na bakru, zvali su mog drugara više puta, ali ih je odbio.
 
  • Like
Reagovanja: kVu
Danas smo dobili cudan poziv, prvo na fiksni broj na koji se nismo javili pa kasnije na mobilni telefon. Devojka operaterka govori kako smo decenijski korisnici fiksne linije pa baca pricu kako je optika dosla do nas i nudi nam preko telefona 2 godine potpuno besplatno internet i tv? Rekao sam joj da se javi kasnije, jer sam u guzvi a i jer je previse sumnjivo. Korisnici smo SBB dugo godina. Jel iko dobio ovakvu ponudu? Malo je nerealno da nude sve besplatno samo da bi se otkacili sa SBB.
Da upravo je tako, samo placas fix ostalo je 2 god free, budi bez brige.
 
Juce mom tastu na selu uveli net i tv. Mislio sam da nema sanse jer je telefonska centrala u susednom selu.Zovem ga danas i on odusevljen jer ima milion kanala(pre toga samo dvb t2). Pitam ga moze li da se gleda,koci li slika,secka li? Kaze radi sve bolje nego preko antene. Bas me zanima koji je net dobio,verovatno 10Mb. Naravno dobio za dz na dve godine.
 
Ja se nisam žalio za svoj ugovor jer već imam 24x50% i bilo mi glupo da se žalim jer stvarno imam dobru cenu, pa nema veze što će mi poskupeti 250 din ali me nisu migrirali na novi paket po šemi migracije. I dalje imam 250/70 iako po šemi migracije treba da me migriraju na 400/200
 
Ovima koji su se izborili za stare uslove ostaju paketi po starom ,
To ti je konstatacija?
Meni je devojka rekla da je migracija ZASVE ali uslovi su promenjivi, oni koji su hteli da raskinu kao ja nama je dato po istim uslovima, dok oni koji se nisu bunili njima ide uvecana cena. Tako je meni rekla i ja je dodatno pitao jel za mene vaze nove brzine po starim uslovima, kaze DA.
Ako ona laze, laze i ja sad.
Mada ima i logike, oni hoce stare pakete da rese i da ih migriraju na nove.
Do sad je nove brzine dobijao svako sa novom UO sad migracija na novi paket vazi za sve samo su se neki izborili da im ostanu stari uslovi.
To bi trebala da bude jedina razlika, jer zasto bi isli na migracije jer zele svima da menjaju pakete logicno i da stari ne vaze vise.
Ja mislim da ce za koji dan svima promeniti lagano pakete tj brzine u paketima
 
Ko nije do sada plaćao za dodatni STB neka proveri tu stavku u računu.
Naplatili 300 dinara. Zvao korisnički pošto na sajtu stoji da je 50% popust do nekog meseca 2023, pa da vidim koliko je u stvari. Rečeno mi da je i dalje dodatni 150 dinara, naravno odmah podnet prigovor na račun.
 
To ti je konstatacija?
Meni je devojka rekla da je migracija ZASVE ali uslovi su promenjivi, oni koji su hteli da raskinu kao ja nama je dato po istim uslovima, dok oni koji se nisu bunili njima ide uvecana cena. Tako je meni rekla i ja je dodatno pitao jel za mene vaze nove brzine po starim uslovima, kaze DA.
Ako ona laze, laze i ja sad.
Mada ima i logike, oni hoce stare pakete da rese i da ih migriraju na nove.
Do sad je nove brzine dobijao svako sa novom UO sad migracija na novi paket vazi za sve samo su se neki izborili da im ostanu stari uslovi.
To bi trebala da bude jedina razlika, jer zasto bi isli na migracije jer zele svima da menjaju pakete logicno i da stari ne vaze vise.
Ja mislim da ce za koji dan svima promeniti lagano pakete tj brzine u paketima
Ajde da bude kako ti kazeš , mada mislim da će biti po mome .
Tačno paket migrira , i naš paket ne postoji , ALI ti si i ja i mnogi drugi su tražili da ostanu sa starim uslovima potpisane UO , a to znači i te brzine koje smo imali ostaju do nekog novog ugovora .U svakom slučaju vrlo brzo će se videti ko je u pravu .
 
Vrh Dno