Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nisu moje roditelje. Rekli ne mogu, mora nova cena. Moja majka rekla da će onda verovatno da raskine, samo da razmisli.
Zvali opet posle par dana i pitali je li razmislila, da joj telefonski pokrenu zahtev za raskid. Kao da jedva čekaju da raskine
Pa da naravno hvataju starije ljude na foru 😳
 
@pagodaa Naravno da važi, a postoji i sajt za Supernovu i na njemu je takođe okačeno obaveštenje:


A imaš i migracije među cenovnicima: https://mojasupernova.mts.rs/Privatni/Podrska/Dokumenta-i-uputstva#tab-four

A postoji i ovde na forumu odvojena tema za Supernova korisnike a ovo je za MTS Box pakete:

 
Jel se žalio neko na poskupljenje sa 50% popusta na pretplatu? 😅
 
Naravno da sam pisao mail i zalio se, al jos nista ne resismo. Zvali, ali ne javih se zbog posla...

500 din ce poskupeti moj box 4, odnosno 250 jer je na 50%. Ali me vise nervira sto mi menjaju paket i ostajem bez hbo i maxa, takodje i bez treceg stb boxa.
 
Nisu moje roditelje. Rekli ne mogu, mora nova cena. Moja majka rekla da će onda verovatno da raskine, samo da razmisli.
Zvali opet posle par dana i pitali je li razmislila, da joj telefonski pokrenu zahtev za raskid. Kao da jedva čekaju da raskine.

Edit: U međuvremenu je tri puta zvali iz Yetela da nude 12meseci po dinar iako nema nijednu uslugu iz Yetela i nemam pojma odakle im njen broj. Ovo mi smrdi da je neko iz mts-a dao za neku proviziju kontakt ovima iz Yetela kao potencijalne žrtve. Ovamo ne daš staru cenu i teraš korisnika, a sa druge strane daješ kontakt Yetel akviziteru da nudi povoljnu uslugu
Zato sam ja u zalbi za roditelje stavio svoj broj, kao kontak, kad su zvali naravno predstavio se kao cale... Inace bi i njega preveslali.
 
Nisu moje roditelje. Rekli ne mogu, mora nova cena. Moja majka rekla da će onda verovatno da raskine, samo da razmisli.
Zvali opet posle par dana i pitali je li razmislila, da joj telefonski pokrenu zahtev za raskid. Kao da jedva čekaju da raskine.

Edit: U međuvremenu je tri puta zvali iz Yetela da nude 12meseci po dinar iako nema nijednu uslugu iz Yetela i nemam pojma odakle im njen broj. Ovo mi smrdi da je neko iz mts-a dao za neku proviziju kontakt ovima iz Yetela kao potencijalne žrtve. Ovamo ne daš staru cenu i teraš korisnika, a sa druge strane daješ kontakt Yetel akviziteru da nudi povoljnu uslugu
Samo treba da ih ponovo pozoves i da kazes da postoji forum sa gomilom dokaza gde su ljudima odobrili staru cenu i da ako ti ne ostave staru cenu da ces sve dokaze da prosledis RATEL-u i da oni resavaju dalje problem. Sto bih ti inace savetovao da napravis SS gde clanovi pominju da im je receno da ce da placaju staru cenu. Imena sakri iz postovanja prema clanovima a oni ako budu hteli mogu da udju na sajt i sami se uvere u dokaze da su releventni.
 
Koje dokaze covece, to što neće da nastave da mu ugovor ima cenu kao pre povećanja, wtf? Jedino može da ih prijavi Ratel-u akou ne daju da raskine ugovor, a to sto nece da mu daju ostatak ugovora po starom cenom može da okači znaš šta i gde. Može da ih pozove i da moli ili da raskine ugovor jer tu mogućnost ima, a da li će mu dati po staroj ceni ili ne to je njihova volja, sa Ratel-om neće moći ništa u tom slučaju.
 
Poslednja izmena:
Samo treba da ih ponovo pozoves i da kazes da postoji forum sa gomilom dokaza gde su ljudima odobrili staru cenu i da ako ti ne ostave staru cenu da ces sve dokaze da prosledis RATEL-u i da oni resavaju dalje problem. Sto bih ti inace savetovao da napravis SS gde clanovi pominju da im je receno da ce da placaju staru cenu. Imena sakri iz postovanja prema clanovima a oni ako budu hteli mogu da udju na sajt i sami se uvere u dokaze da su releventni.
Nema od toga ništa, forum nije nikakav dokaz za ratel.
Jedino mi pada na pamet da pišem nekom na višoj instanci u mts-u povodom njihovog odavanja ličnih i poslovnih podataka konkurenciji.
Naime, neko u mts-u je dao podatke konkurentskoj kompaniji (Yetelu) da postoji mogućnost da im preuzmu korisnika. Namerno nisu hteli da ponude ono što maltene svima nude (staru cenu) i baš u tom periodu je tri puta zovu iz yetela da nude uslugu. A da pri tome nikada nije imala nijednu uslugu u yetelu i nema šanse da su na drugi način dobili njen broj. A i da jesu, malo je prevelika slučajnost da se to baš sad dešava.
Da li neko zna kako se može doći do neke više instance u mts-u, nekog šefa tih što zovu preko telefona. Sad je stvar principa a ne cene
 
Nema od toga ništa, forum nije nikakav dokaz za ratel.
Jedino mi pada na pamet da pišem nekom na višoj instanci u mts-u povodom njihovog odavanja ličnih i poslovnih podataka konkurenciji.
Naime, neko u mts-u je dao podatke konkurentskoj kompaniji (Yetelu) da postoji mogućnost da im preuzmu korisnika. Namerno nisu hteli da ponude ono što maltene svima nude (staru cenu) i baš u tom periodu je tri puta zovu iz yetela da nude uslugu. A da pri tome nikada nije imala nijednu uslugu u yetelu i nema šanse da su na drugi način dobili njen broj. A i da jesu, malo je prevelika slučajnost da se to baš sad dešava.
Da li neko zna kako se može doći do neke više instance u mts-u, nekog šefa tih što zovu preko telefona. Sad je stvar principa a ne cene
Probaj ovde ovaj inspektor je super 🙈😝 https://mit.gov.rs/tekst/701/sektor-za-elektronske-komunikacije-i-postanski-saobracaj-.php


[email protected] ovo je njegov email
 
Koje dokaze covece, to što neće da nastave da mu ugovor ima cenu kao pre povećanja, wtf? Jedino može da ih prijavi Ratel-u akou ne daju da raskine ugovor, a to sto nece da mu daju ostatak ugovora po starom cenom može da okači znaš šta i gde. Može da ih pozove i da moli ili da raskine ugovor jer tu mogućnost ima, a da li će mu dati po staroj ceni ili ne to je njihova volja, sa Ratel-om neće moći ništa u tom slučaju.
Po meni je ovo vise nego dovoljan dokaz da se pokaze da su velikoj vecini ili cak svima izasli u susret i ostavili stare cene paketa a tu gde je povecanje 1000+ dinara tu jednostavno ne zele da naprave ustupak.

I sto bi on ikoga ista molio, nece da odobre da ostane stara cena samo kaze raskid i gotovo. Koga bre on da moli za raskid, prvo ovo je nepostovanje ugovora i ima svako pravo da ga raskine ako se dogovore da ostane stara cena ok ako ne cao dovodjenja.

Nema od toga ništa, forum nije nikakav dokaz za ratel.
Jedino mi pada na pamet da pišem nekom na višoj instanci u mts-u povodom njihovog odavanja ličnih i poslovnih podataka konkurenciji.
Naime, neko u mts-u je dao podatke konkurentskoj kompaniji (Yetelu) da postoji mogućnost da im preuzmu korisnika. Namerno nisu hteli da ponude ono što maltene svima nude (staru cenu) i baš u tom periodu je tri puta zovu iz yetela da nude uslugu. A da pri tome nikada nije imala nijednu uslugu u yetelu i nema šanse da su na drugi način dobili njen broj. A i da jesu, malo je prevelika slučajnost da se to baš sad dešava.
Da li neko zna kako se može doći do neke više instance u mts-u, nekog šefa tih što zovu preko telefona. Sad je stvar principa a ne cene
Kao sto napisah, nije dokaz ali opet dovoljno da dokazes da su vecini izasli u susret a tebi prave problem. Onda jos navedes da odaju licne podtke drugoj kompaniji i napises koja je koncidencija da nece da mi odobre stru cenu da ostane a onda me zove akviziter druge mreze koja koristi njihovu infrestrukturu i nude mi novi paket.

Nemoj preko telefona nista da radis, samo ako moras licno ali najbolje emil da imas pisani dokaz o svemu.
 
Pa ti ga savetujes da ih goni preko Ratel-u jer neće da mu daju po staroj ceni. Da li vi uopšte znate zakon po kome nekoga savetujete za nešto. Može da raskine ugovor naravno, on je ovde kukao danima a za to vreme je mogao da se potrudi i da ih kontaktira i ako treba moli ako mu je stalo do te stare cene, a po porukama koje je pisao ovde itekako mu je stalo. Pričao je i da će prebaciti priključak u Yettel ali će biti muka da se roditelji navikavaju ponovo. I sada još teorija zavere kako je neko dao broj telefona Yettel-u kako bi im nudio uslugu, a vi ga još palite kako da prijavi ili tuži nekoga, ali koga.
Ima covek mogućnost da raskine ugovor i to je to, ništa drugo ne može da uradi po tom pitanju. Ako su tebi dali po staroj ceni a njemu neće, šta onda, da ih tuži jer neće da mu daju ono što on želi? O čemu vi pišete ovde danima, ovde treba moderator da obrise nekoliko strana kako bi se tema dovela u red.
 
Ma najgore je to što su se moji navikli na iris tv i tek se ustalili, a trebo je puno vremena i mojih živaca i odlazaka kod njih da im pomažem oko toga. Stariji ljudi. Inače bih odmah raskinuo ugovor sa mts-om i uzeo yetel internet i sbb ott.
Yetel tv im ne bih nikako jer koliko vidim na forumu svi se muče s njim, a tek za moje bi bilo katastrofa.
Inače ovih dana su im bušili i postavljali sbb optiku u zgradi, samo pitanje je kada će da ponude uslugu.
Sve u svemu nije fer, bilo da se radi o nesavesnom radniku u mts-u, bilo da je politika kompanije. Izgubiće i mene koji imam box na dve lokacije i tri mobilna i moju sestru koja ima box isto na dva mesta zbog nekorektnog odnosa prema starijim ljudima
Pa ti ga savetujes da ih goni preko Ratel-u jer neće da mu daju po staroj ceni. Da li vi uopšte znate zakon po kome nekoga savetujete za nešto. Može da raskine ugovor naravno, on je ovde kukao danima a za to vreme je mogao da se potrudi i da ih kontaktira i ako treba moli ako mu je stalo do te stare cene, a po porukama koje je pisao ovde itekako mu je stalo. Pričao je i da će prebaciti priključak u Yettel ali će biti muka da se roditelji navikavaju ponovo. I sada još teorija zavere kako je neko dao broj telefona Yettel-u kako bi im nudio uslugu, a vi ga još palite kako da prijavi ili tuži nekoga, ali koga.
Ima covek mogućnost da raskine ugovor i to je to, ništa drugo ne može da uradi po tom pitanju. Ako su tebi dali po staroj ceni a njemu neće, šta onda, da ih tuži jer neće da mu daju ono što on želi? O čemu vi pišete ovde danima, ovde treba moderator da obrise nekoliko strana kako bi se tema dovela u red.
Stalo mi je jer se radi o starim roditeljima i bezobrazluku od poskupljenja za 25% u okviru UO. Za sebe mi nije palo na pamet da tražim iako i meni poskupljuje i to na dve lokacije.
 
Onda druže telefon u ruke i potrudi se da dobiješ ostatak ugovora po staroj ceni, pa ako treba i moli jer tebi treba a ne njima. Potrudi se da ostaviš Iris tv roditeljima a kasnije menjaj operatera kako misliš da treba, imaš ovde dosta njih iz suprotnih tabora pa te lepo savetuju.
 
Onda druže telefon u ruke i potrudi se da dobiješ ostatak ugovora po staroj ceni, pa ako treba i moli jer tebi treba a ne njima. Potrudi se da ostaviš Iris tv roditeljima a kasnije menjaj operatera kako misliš da treba, imaš ovde dosta njih iz suprotnih tabora pa te lepo savetuju.
Kako telefon u ruke? Hajde posavetuj me.
Koji broj da zovem? Šta da kažem? Ne mogu da se predstavim kao vlasnik jer je ugovor na majku
 
Nema veze, i meni je ugovor na ženu a komunicira ja sa njima. Pozoves ili pošaljes e-mail i traži da te pozovu radi obnove ugovora, ostavi tvoj broj telefona i čekaj, ili probaj na 064/733 i tu kaži da proslede tvoj zahtev da te pozovu radi promene ugovora ili sta vec i zvaće te.
 
Nema veze, i meni je ugovor na ženu a komunicira ja sa njima. Pozoves ili pošaljes e-mail i traži da te pozovu radi obnove ugovora, ostavi tvoj broj telefona i čekaj, ili probaj na 064/733 i tu kaži da proslede tvoj zahtev da te pozovu radi promene ugovora ili sta vec i zvaće te.
Hvala, pokušaću tako
 
moje mejlove da mi napišu napismeno i dalje kuliraju
ne znam sta da radim, keva im veruje da neće podići

mislim u avgustu mi ističe ugovor, neću crći za par meseci veće cene
 
ja poslao mejl, pitao da mi ostane stara cena ili da daju popust, i pozvali su me nakon pola sata. rekli da mi ostaje stara cena posto sam vec na novom paketu.
 
Realno,svako ko se zalio ispostovali su ga.
Mene nisu, a sutra odoh ponovo u poslovnicu, rekli su mi da ce me zvati a niko me od 14 nije nazvao.
A danas me Yettel zvao tj Dragana i dala mi 12 mes po 1 din i 2 stb free ako prebacim i mob u Yettel i tu jos 6 mes free.
Sutra idem opet u mts da vidim sta kazu imam jos 6 meseci do kraja ove UO
 
Pozdrav, jedno pitanje, jel' mts naplaćuje naknadu za instalaciju usluga u slučaju prevremenog raskida ugovora ukoliko je potpisan u poslovnici ? U pitanju je drugi ugovor po redu, za Box kod roditelja ...
 
Mene nisu, a sutra odoh ponovo u poslovnicu, rekli su mi da ce me zvati a niko me od 14 nije nazvao.
A danas me Yettel zvao tj Dragana i dala mi 12 mes po 1 din i 2 stb free ako prebacim i mob u Yettel i tu jos 6 mes free.
Sutra idem opet u mts da vidim sta kazu imam jos 6 meseci do kraja ove UO
Samo imaj u vidu da je televizija u Yettelu katastrofalna, da ne budes kao jedan u Yettel temi sto smara non stop kako je lose i kako sa svakom nadogradnjom 5 stvaari zeznu.

Ako vec prelazis onda uzmi dve razlicite usluge, yettel hipernet optiku i sbb televiziju.
 
Evo da javim i ja sam se žalio na migraciju u petak 9.2. Sad su me zvali i obavestili da mi neće menjati paket do kraja ugovorne obaveze (što mu dođe jun 2024.)
Tražio sam napismeno dokaz da se neće menjati, dobio sam SMS.
Inače imam box 4 crveni, poskupljenje bi bilo sa 4200 na 5500.
 
Ja sam rekorder izgleda. Mojima bi viši račun bio za 2200, isto box4 crveni.

A ovo za @mlax37 to što nekome nude 18m gratis, a nekome ništa ili u vezi zadržavanja iste cene, je njihova poslovna politika. I tu niko ništa ne može. Aludiram na to, zašto tebe možda teraju na raskid. Njihov blef je vrlo kratak i očigledan i uglavnom se završi tako što pristaju na zadržavanje cene iz aktuelne UO, pa mi je ovo baš čudno kako su ti rekli.

Mislim da se ne bi trebalo plašiti ni tog raskida, posebno što ti je sbb već tu, ako ne želiš u yettel, ali opet 12m gratis nije malo. Nemam vremena da probunarim po yettel temi u vezi te famozne njihove televizije, ali i dalje mi nije jasno da li je toliko loša platforma i da oni ništa ne rade povodom toga. Ja sam bio spreman ići na yettel paket svakako, da mts nije zadržao postojeću cena paketa.
 
Cao narode,

Istice mi Box 4 ugovor za 3 dana i bas bi mi znacila vasa preporuka.
Mozete li me posavetovati kako da ispregovaram sa MTS-om? Sta je realno da im trazim, koliko popusta, besplatnih meseci... neka druga opcija?

Paket koji mi najvise odgovara u trenutnoj postavci stvari je BOX 4 Plavi Lite. Kad sam potpisivao ugovor sa njima dali su ukupno tri stb box-a, a realno mi trebaju samo dva.
Hvala!
 
Nazad
Vrh Dno