Šta je novo?

Supernova (2024)

Da li bi neko mogao da mi kaze neke stvari o supernovi, moram negde da predjem sa SBB-a posto tamo nemam nikakve pogodnosti za obnovu ugovora.
1. Da li postoje ikakve bolje promocije sem ovih na sajtu? Citao sam temu ali slabo se pominje
2. Kakav je interfejs, u smislu lakoce i brzine kretanja kroz meni i kanale, u poredjenju sa EON platformom. Ovo pitam kada se koristi box, ne smart aplikacija.
2. ako bih recimo uzeo Super plan 2M, da li se premotavanje 7 dana doplacuje ili se dobija sa paketom, nista mi nije jasno sa njihovog sajta
Brate ne moze da se uporedi,supernova je krs,ali daju mnogo meseci dzabe,meni su dali kad sam prelazio sa sbb 18 meseci dzabe,inace nikad ne bih preso na supernovu.
 
Не наплаћују премотавање али је могуће само на мув боксу. Кретање кроз мени и канале је доста брзо (не могу да упоредим са еоном никад га нисам користио).
 
Da li je neko uspeo da dobije korisnicku podrsku na Supernovoj? Otisao sam do njih i fizicki i rekli su da ce me nazvati IT odeljenje za CG-NAT, medjutim nista.
 
bio do mts danas prebacili su me na novi super plan 2s i po defaultu aktiviraju
osnovni paket i filmski ...
kod kuce na tv mi nista nisu promenili sve radi i na smart move app na tv kanali nisu zakljucani e sad dokle videcemo ;-)
ukoliko zelite da menjate dodatni paket moze kod njih ili preko app ii prako call centra
jos imam meseci po dinar inace bih raskidao al zato sledece poskupljenje im ne oprastam ;-)
 
Da li jos nekome ne salju racun na email... slali do 07 meseca posle na kucnu adresu ...opet danas isao kaze u sistemu je aktivno slanje email i moj email upisan ?
 
Nisu zaključani jer i dalje traje novogodišnja promocija otključanih kanala. Od februara će da zaključaju.
Do 15. januara je promotivni period. Posle se vraća sve po starom i/ili kreće migracija za područja gde proces još uvek nije započet.
Da li jos nekome ne salju racun na email... slali do 07 meseca posle na kucnu adresu ...opet danas isao kaze u sistemu je aktivno slanje email i moj email upisan ?
Meni šalju, ali nisu uračunali popust za eRačun na decembarskom.
 
Da li bi neko mogao da mi kaze neke stvari o supernovi, moram negde da predjem sa SBB-a posto tamo nemam nikakve pogodnosti za obnovu ugovora.
1. Da li postoje ikakve bolje promocije sem ovih na sajtu? Citao sam temu ali slabo se pominje
2. Kakav je interfejs, u smislu lakoce i brzine kretanja kroz meni i kanale, u poredjenju sa EON platformom. Ovo pitam kada se koristi box, ne smart aplikacija.
2. ako bih recimo uzeo Super plan 2M, da li se premotavanje 7 dana doplacuje ili se dobija sa paketom, nista mi nije jasno sa njihovog sajt

Da li bi neko mogao da mi kaze neke stvari o supernovi, moram negde da predjem sa SBB-a posto tamo nemam nikakve pogodnosti za obnovu ugovora.
1. Da li postoje ikakve bolje promocije sem ovih na sajtu? Citao sam temu ali slabo se pominje
2. Kakav je interfejs, u smislu lakoce i brzine kretanja kroz meni i kanale, u poredjenju sa EON platformom. Ovo pitam kada se koristi box, ne smart aplikacija.
2. ako bih recimo uzeo Super plan 2M, da li se premotavanje 7 dana doplacuje ili se dobija sa paketom, nista mi nije jasno sa njihovog sajta
Najbolje ti je da se raspitas po komsiluku kako radi jer negde nema problema a na nekim lokacijama ima. Kod mene radi ok. Move STB koji je kablom vezan na ruter radi savrseno i mnogo je brzi od move smart app. Kod supernove je prednost u odnosu na SBB to sto nisi odranicen na jednu smart app, nego mozes iskoristiti svih 5 za TV. Konkretno, u mom slucaju imam jedan move STB, dve kartice i 4 move smart app. Tako da imam 7 TV bez doplate. Na vecini kanala ima vracanje do 7 dana unazad, slika je najlosija na move STB a najbolja na ant kablu. Sajt ott ako zelis gledati preko racunara je ocajan, mozes dobiti dobre uslove jer prelazis sa SBB, moze se desiti da imas natezanja sa njima kao ja pre jedno godinu dana kad su hteli da mi naplate treci tv 150 din mesecno iako u ugovoru pise da sam dobio gratis dok traje UO...Kod mene net radi ok i na wifi izvlaci oko 375/19 od 400/20.
 
Statička IPv4 adresa (ustvari javna IPv4 adresa, ali kod njih su sve dinamičke IPv4 adrese tzv CGNAT adrese) znači da nećeš više koristiti njihov CGNAT, odnosno ruter će imati IPv4 adresu koja je dostupna sa celog interneta. To znači da ćeš na ruteru moći podesiti port forward prema adresama u tvom privatnom LAN-u.

Verovatno se ne odnosi na pitanje ali Supernova u svakom slučaju pored IPv4 adresa daje IPv6 adrese pa je i bez doplate moguće komunicirati sa uređajima u tvom LAN-u ali samo sa mreža koje podržavaju IPv6 (oko 50% mesta na svetu, ali samo oko 7% mesta iz Srbije - ni jedan drugi ISP u Srbiji ne dodeljuje IPv6 adrese korisnicima).
 
@zekica
od kako sam uzeo statičku, evo ima mesec dana, promenili su mi 3 statičke, bez da me obaveste, u jednom periodu programi koji su tražili izlaz poput Plex-a i torenta i jednog manjeg programa tačnije servera za jednu igru, sve je bilo otvoreno, menjanje broja portova teklo je bez problema.
Sada je situacija takva da je sve zatvoreno. Probao sam da otvorim portove u kontrol panelu samog rutera (zte F680), međutim i dalje sam nedostupan.
da li je do rutera.
 
Najbolje ti je da se raspitas po komsiluku kako radi jer negde nema problema a na nekim lokacijama ima. Kod mene radi ok. Move STB koji je kablom vezan na ruter radi savrseno i mnogo je brzi od move smart app. Kod supernove je prednost u odnosu na SBB to sto nisi odranicen na jednu smart app, nego mozes iskoristiti svih 5 za TV. Konkretno, u mom slucaju imam jedan move STB, dve kartice i 4 move smart app. Tako da imam 7 TV bez doplate. Na vecini kanala ima vracanje do 7 dana unazad, slika je najlosija na move STB a najbolja na ant kablu. Sajt ott ako zelis gledati preko racunara je ocajan, mozes dobiti dobre uslove jer prelazis sa SBB, moze se desiti da imas natezanja sa njima kao ja pre jedno godinu dana kad su hteli da mi naplate treci tv 150 din mesecno iako u ugovoru pise da sam dobio gratis dok traje UO...Kod mene net radi ok i na wifi izvlaci oko 375/19 od 400/20.
Ja se iskreno nadam da će ove godine da srede sajt, natežem se s njima od avgusta meseca.
 
Nemam pojma kada kreće kod svih korisnika. Znam da zaposleni u MTS koji imaju Supernovu već nekoliko meseci imaju novu platformu.
Skoro svi kanali su u HD i imaju vraćanje unazad.
 
Da li je neko uspeo da dobije korisnicku podrsku na Supernovoj? Otisao sam do njih i fizicki i rekli su da ce me nazvati IT odeljenje za CG-NAT, medjutim nista.
Naravno, posle citavih 1h10min cekanja... Tako da, naoruzaj se strpljenjem, prebaci na spikerfon da slusas onu njihovu muzikici i period cekanja na "javljanje operatera duze od 2 min" a u medjuvremenu nesto radi za to vreme...
 
Da li još uvek daju meseci po din za nove korisnike kad se zove na 0800100150 ili od ove godine više ne?
 
@Bojan31 hvala.
Ali koja od ove 3 aplikacije je predvidjena za koriscenje na Android TV-u? Kapiram jedino da je ova Move'n'Go namenjena mobilnim uredjajima, dakle jedna od ove druge dve je prava, druga je verovatno zastarela.
Neverovatno kako je sve traljavo i zakomplikovano.
Inace, bio sam danas u Promenadi (NS) u mts poslovnici, tamo nemaju Supernova box prikljucen na TV da moze da se vidi. A kao prodaju to.
Ako sam dobro video, od tri televizora samo je na jednom prikljucen Iris box, od njega daljinskog nema da se proba, radnici u guzvi ne obracaju paznju a nisam hteo da cekam red od 20 ljudi da molim da mi neko iskopa i spaja Supernova box pa da me ljudi iz reda lincuju. Jasno mi je da je ovo sporedan brend koji ce postojati privremeno ali sve ovo i nije bas ohrabrujuce.
 

Prilozi

  • move.png
    move.png
    256.5 KB · Pregleda: 26
@Bojan31 hvala.
Ali koja od ove 3 aplikacije je predvidjena za koriscenje na Android TV-u? Kapiram jedino da je ova Move'n'Go namenjena mobilnim uredjajima, dakle jedna od ove druge dve je prava, druga je verovatno zastarela.
Neverovatno kako je sve traljavo i zakomplikovano.
Inace, bio sam danas u Promenadi (NS) u mts poslovnici, tamo nemaju Supernova box prikljucen na TV da moze da se vidi. A kao prodaju to.
Ako sam dobro video, od tri televizora samo je na jednom prikljucen Iris box, od njega daljinskog nema da se proba, radnici u guzvi ne obracaju paznju a nisam hteo da cekam red od 20 ljudi da molim da mi neko iskopa i spaja Supernova box pa da me ljudi iz reda lincuju. Jasno mi je da je ovo sporedan brend koji ce postojati privremeno ali sve ovo i nije bas ohrabrujuce.
Move Smart ti je za Android TV.
 
Evo i ja, iako su mi rekli, i poslali sms da ću i dalje imati HBO i Apollon, nemam ih više.
 
Pozdrav svima
da li ova aplikacija move ima i za apple tv boxove posto je u app store nemogu naci
Hvala svima
 
Neverovatno kako je sve traljavo i zakomplikovano.
Inace, bio sam danas u Promenadi (NS) u mts poslovnici, tamo nemaju Supernova box prikljucen na TV da moze da se vidi. A kao prodaju to.
Ako sam dobro video, od tri televizora samo je na jednom prikljucen Iris box, od njega daljinskog nema da se proba, radnici u guzvi ne obracaju paznju a nisam hteo da cekam red od 20 ljudi da molim da mi neko iskopa i spaja Supernova box pa da me ljudi iz reda lincuju. Jasno mi je da je ovo sporedan brend koji ce postojati privremeno ali sve ovo i nije bas ohrabrujuce.
Udjes na MTS sajt/Televizija/Iris/TV Vodic i mozes da vidis sta ide po paketima. To je krajnji cilj koliko sam ja razumeo, evo za danas https://mts.rs/tv-vodic/epg?searchQ...iris-tv-paketi:channelProgramDates:2025-01-15
 
Da li je neko imao problem sa pregrevanjem rutera (Technicolor TC7210) prilikom downloada većeg fajla? Nije bitno da li je preko kabla ili wirelessa. Npr skidam neku igru preko PS-a, ruter će se toliko zagrejati da će praktično blokirati nakon nekog vremena. Restart pomogne ali ponovo će blokirati ukoliko ponovo pokušam download većeg fajla. Ponekad stavim neki ventilator da duva u njega dok traje download, na taj način može download da istera do kraja al retardirano je takvu stvar raditi... Da li vredi tražiti zamenu ili su im svi ovi Technicolor ruteri isti.
 
^ trazi novi, skidao sam fajlove po 100-150gb (nekad i vise ako je neka serija u pitanju) nikad se nije zagrevao niti blokirao
 
Nazad
Vrh Dno